Strana 3 z 5

Re: LEXUS IS200

Napísané: Sobota, 23. Februára 2013, 22:28
od používateľa moschino
Chalan, ak potrebujes IS dobre... ale ak nepotrebujes vybavu co je vnom, tak ti podstata auta unika. Toto auto bolo konstruovane pre ludi co potrebuju viac ako dava toyota, ludi ktory vyznavaju hodnoty vychadzajuceho slnka. Ak potrebujes auto pre rodinu vezmi avecko ci verso, ked na sport a blaznenie, volny cas osamote ver si na spravnom mieste... LSD ti je zbytocne: blaznit sa budes len na snehu lebo ti bude luto gum /aspon tak dedukujem/ a to ide aj bez LSD... Samostatne domontovanie stoji naozaj okolo 700e
Ten strieborny by som bral je tam uz dlho, ale je v dobrom stave a ma 6airbagov.... Alebo mam v ponuke ja jeden :-D

a nemajte ma radi! 8)

Re: LEXUS IS200

Napísané: Sobota, 23. Februára 2013, 23:01
od používateľa Srandista
shuster napísal:sportovy hatch bola len hachi
Sportovy hatch od Toyoty bola aj Corolla TS (s vyssim vykonom ako IS200)...

Re: LEXUS IS200

Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2013, 07:28
od používateľa Gabriel Nagy
omyl, NO LSD NO FUN :-)

Re: LEXUS IS200

Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2013, 09:59
od používateľa AndyGTP
Gabo ma vo svojej podstate s tym LSD pravdu, ale zas nesuhlasim, ze by tie 200ky bez drogy zvanej LSD boli nejak vyrazne horsie ako "nahríbované" iská :lol: . Mnohym by to stacilo. Na KOD (King of Drift, pripadne King of Dedina) uz nie. Ja som tiez narazal na to, ze pri takom aute ako je IS je vyslovene skoda pohrdnut dobrou vybavou, kombinovanymi sedackami (vela ludi ti povie, ze latkove sedacky nazivo to auto vyslovene degraduju o triedu nizsie, ale zas z kozenych ti vzblkne v lete anus) a podobne. Dalej, ten sedan je sice mozno rodinnejsi nez Paseo, ale ak to nechces so stratou predavat o rok, tak sa pozri po nejakom sportcrosse mozno, alebo naozaj 3x zvaz aj iny model. Na druhej strane, to co pise moschino plati a gabo ma v tristovke detsku sedacku, takze vsetko sa da. Takze ak to mas uz premyslene, chod do toho a napriklad omrkni ten bystricky. Vyzera pekne.

Re: LEXUS IS200

Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2013, 11:50
od používateľa spider207
Srandista napísal:
shuster napísal:sportovy hatch bola len hachi
Sportovy hatch od Toyoty bola aj Corolla TS (s vyssim vykonom ako IS200)...
no len FWD vs RWD... nie je o com :)

Re: LEXUS IS200

Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2013, 12:19
od používateľa shuster
Chlapci rodinne auto je pre mana 4 dvere a 4+1 miest. Takze pre mna OK. Ked chcem prenasat veci do Pasea sa toho zmesti pomerne dost nakupil som na neho aj stresny nosic. Cize na lyzovacku idealne auto. Lyze na strechu a tretieho alebo stvrteho masochistu dozadu. Paseo si nechavam, tam sa daju sklapat sedacky. Aj ked sa to nezda vojde tam toho naozaj dost. Dokonca velku krabicu ako od klasickeho televizora cez predne dvere prepasirujem. Cize ISko na dobry pristup pre detiska s detskymi sedackami a na slalom ;). Mal som sedacku aj v Paseu, ale trosku neprakticky pristup do zadu cez predne.

Re: LEXUS IS200

Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2013, 14:54
od používateľa Srandista
spider207 napísal:no len FWD vs RWD... nie je o com :)
No pochopitelne ze je to FWD, hothatche (az na jednu RWD a asi dve AWD vynimky) su vzdy FWD... To je potom pochopitelne o poziadavkach, ked chce niekto RWD, a hothatch, tak moze dnes v podstate skoncit len u BMW... Ja ti tvoje ISko neberiem, ale TSko je neodskriepitelne vykonnejsie a aj praktickejsie auto, aj ked ma "len" pohon prednych kolies...

Re: LEXUS IS200

Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2013, 16:36
od používateľa spider207
no ved vsak to zase ja nepopieram, rozhodne je tvoja TSka omnoho vsestrannejsia, univerzalnejsia.. ja mam rad RWD, ale mat poziadavky ako Ty tak tiez skoncim skor pri TSke ako pri ISku ;-) mne zatial ISko staci a plne vyhovuje, ovsem to neznamena ze za par rokov to nemoze byt uplne opacne a budem slintat nad nejakym velkym praktickym rodinnym autom/hatchom :) vtedy bude davat nejaka rollka/ave a pod omnoho vacsi zmysel, aj ked to bude "len" FWD..

Re: LEXUS IS200

Napísané: Pondelok, 25. Februára 2013, 17:15
od používateľa cahir
na LSD by som sa nejak nefixoval. je fakt, ze by ma potesilo ho mat, ale ako pisal moschino, blaznit sa budes i tak len na snehu a tam to ide aj bez. pre neskuseneho vodica je zadokolka bez LSD dokonca bezpecnejsia, kedze LSD moze byt pre niekoho zradne (a na drift by to i tak chcelo 2-way LSD) i ked IS sa neskutocne lahko koriguje a ovlada.

porovnavat IS s rollou je uplne mimo misu. rolla je hrkalka v porovnani IS.
co MNA na is fascinuje je tuhost, ovladatelnost, uzasne presne riadenie (i ked na mam sportove stabilizatory, takze tam je to este citlivejsie), posed za volantom, sedacky, zadny nahon a 6valec.
a potom este taky detail, ze je to fakt jedno z najspolahlivejsich aut dnesnej doby. ktora uz skoncila vlastne.

Re: LEXUS IS200

Napísané: Sobota, 2. Marca 2013, 16:11
od používateľa shuster
Tak mam za sebou skusobnu jazdu na jednej IS200-vke z Presova. No musim povedat ze po jazde na tomto aute som nebol z toho az taky ze wau...
Posed v aute vynikajuci, ergonomia ovladania v pohode. Riadenie je dost tvrde - to by som sa preorientoval a zvykol si - take trochu motokarove riadenie. S raidom som spokojny tiez... Zvuk krasny a navyse auto nieje prilis hlucne. Cize da sa vychutnavat aj zvuk motora ale da sa zapnut aj hudba alebo sa v aute mozu pasazieri rozpravat a nemusia po sebe priliz vrieskat.
No s tahom motora som az taky spokojny nebol. Auto sa dalo sice rozpeckovat ale zdalo sami ako by to auto pracovalo lepsie od 4000 ot. vyssie. Co ako som zistil tu na diskusii je normalne. Co mi ale strasne vadilo je ten neskutocne makky brzdovy pedal. S tvrdsim pedalom by som sa citil lepsie. Plynovy pedal je prilis v pravo, stale som mal pocit ako by sa mi tam motal pod neho kobercek alebo ako keby som s nohou cuchal okolo vnutorneho polstrovania ci co. Riadenie sa mi zdalo trochu pomalsie. Neviem aky je tam prevod. Mozno je to schvalne kvoli zadnemu nahonu, aby nevyhadzovalo hned zadok. Aj ked neviem ci by som sa na tomto aute dokazal stocit z miesta na asfalte, lebo fakt som nemal pocit ako by to auto tahalo dobre od podlahy. Narozdiel od toho co som o tom aute cital nezdali sa mi prevody az take kratke. Na Paseu mam kratsie. Auto mi nepripadalo priliz stabilne a dost plavalo. Podvozok bol klasicky a zimne gumy 16tky.
Inac zaujimave ze auto nema kontrolku zapalenych svetiel...
Zaujimalo by ma ci to je u IS200viek bezne, alebo sa mam poobzerat po inom kuse.

Re: LEXUS IS200

Napísané: Sobota, 2. Marca 2013, 18:10
od používateľa Gabriel Nagy
dojdi kumne vyskusat, aby som ti vratil chut na IS :) vykonu celkom dost, brzdy kXXa ostre, tvrde ...kym brzdis jemne, tak nekomfortne, ale ked slapes naplno, tak pecka :-)...
bola to sport verzia? len kvoli pedalom, mne to tie kovove vyhovuju velmi a po presadnuti z celici som nemal pocit, ze je to moc napravo, to som mal pocit zatial len na E46tke ako jedinom BMW, ktore som keruval...

Re: LEXUS IS200

Napísané: Sobota, 2. Marca 2013, 19:20
od používateľa shuster
Vies co? Asi pridem, ked pojdem skusat tie Bystricke ISka z autobazaru. Ta co som ju skusal nebola sport verzia.

Re: LEXUS IS200

Napísané: Sobota, 2. Marca 2013, 19:40
od používateľa Gabriel Nagy
ale doma som len cez vikendy :-) ta Bystricka je tiez tuna vo VK casto, aj v piatok som ju tu videl :-)

Re: LEXUS IS200

Napísané: Sobota, 2. Marca 2013, 20:10
od používateľa shuster
Ved ja cez tyzden pracujem, takze bol by to vikendovy vylet.

Re: LEXUS IS200

Napísané: Nedeľa, 3. Marca 2013, 10:25
od používateľa spider207
Na pedale sa tiez nemozem stazovat (mam kovove), jedine ked sa chcem pobavit tak je problem brzdit len z lahka a podradzovat cez medziplyn (to je tiez napad heel-toe ked clovek skoro nema nohu na brzde, vsakze :) ).. akonahle ale idem viac po brzde tak nie je problem, dokonca s tymto som mal vacsi problem aj v GT86, ale mohla to byt len sila zvyku a cviku..
Na brzdovy pedal sa aj mne viaceri ludia "stazovali" ze sa im zda makky, osobne mam radsej takyto, aj ked mozno makksi, kde mozem plynule davkovat silu brzdneho ucinku ako take co len pri jemnom cvrngnuti idu na 90% a div, ze nehodim drzku o predne sklo.. dakujem, neprosim.
Riadenie je podla mna skor makksie, je sice tvrdsie ako na brachovom bmw e30, ale oproti e36ke co ma kamos tak je to uplne lahucke, tam mu to ide skoro akoby ani posilovac nemal. V kazdom pripade riadenie je naozaj presne, ziadna vola, kam clovek auto posle tak tam ide.
Podvozok nemam pocit ze by plaval, aspon mne, akurat vcera som si "mierne" uzil jednu zakrutku za krizovatkou a podvozok sedel ako pribity... uz som citil na aute, ze to zacinalo byt na hrane, ale este by sa o nejakych 10-15km viac dalo.. podvozok a gumy drzali dobre, lepsie ako som cakal.
Motor naozaj taha ako-tak aspon od 3tis, ale prava nirvana zacina nad 4tis otackami, proste ak chces vykon musis si ist pon :) mne to vyhovuje, v nizsich otackach je to luxusna ticha limuzinka, ked to potiahnes vyssie tak sportovy charakter sa nezaprie.. ale nie je diesel co taha od 1200ot, kdeze.. je ale pravda, ze miestami to cloveku nepride, ze to auto ma 155k a dvojlitrový R6, niekomu to moze pripadat malo, proste ziadny trhac asfaltu to nie je.. by som to definoval ako auto skor tak na pohodu, ale s celkom dobrym sportovym vyzitim ked je treba :) ale urcite gabova IS300 je na sportovanie vhodnejsia, ze ano.. ;-)
Prevody teda neviem ake ma Paseo, ale ked si zoberies, ze na ISku si schopny zaradit 6ku pomaly pri nejakych 60km/h a potom na dialnici pri 130 tocis okolo 4000ot, mne to pride ako skor kratsie prevody :) dialnicne by som bral tak 2,5-3 a potom by sa mi to zdalo ako normalne alebo dlhsie, ak toci 4tis tak to z mojho pohladu nepride ako dlhe sprevodovanie :)
Jo kontrolka svetiel vlastne nie je nikde, ako pootocis zapinanim svetiel tak sa podsvieti akurat pristrojovka, ale to je uz aj vo fazi parkovaciek, takze.. toto aj mna trosku zaujalo, ale v praxi s tym nemam problem, proste otocim ovladac a minimalne v noci si velmi rychlo vsimnes ci svietis alebo ee :)