klúč v spínačke ...
Napísané: Štvrtok, 10. Januára 2008, 12:25
milí cariňáci aby ste si nemysleli že tie naše autá sú bezproblémové tak vám tu napíšem čím ma prekvapila moja čierna slečna
24.12. ( kedy samozrejme ked nie na vianoce ) som prišiel z autom z obchodu a klasika otočím klúčom,vypnem motor a chcem ho vytiahnuť... a nič išiel mi von asi na 70% a dalej ani za pixu skúšam najprv logiku potom silu a nič ,zasunul som ho naspäť otočím či aspon naštaruje a všetko v pohode,vypnem a skúšam vytiahnuť a samozrejme nič... a už nešiel vôbec pohnúť smerom von.
tak som to skúšal asi 20 min a výsledok nulový , samozrejme ... volám známemu,mobil vypnutý ved čo sa čudujem na štedrý den...skoro ma jeblo... klúč som nechal v zapaľovaní a druhým som auto zamkol
ešte že to auto normálne fungovalo ,teda až na to že nešiel ten klúč vybrať
po sviatkoch som sa konečne dovolal komu som chcel a samozrejme chalan na lyžovačke ale v podstate ma potešil lebo mi povedal že je lepšie ked tam ten klúč mám a auto ide naštartovať ako keby som tak klúč nestrčil a nemohol by som jazdiť... to poteší nie??
fungoval som teda systémom jedným klúčom otvorím auto a druhý ma čakal v zapalovaní,ešte že sa tento náš druh (rozumej auta) nekradne... ale aj tak som sa to rozhodol napísať verejne až dnes ... jeden nikdy nevie kto to tu všetko číta
vyzeralo to ako keby som to auto ponúkal na ukradnutie
chvala bohu že nemám koncern-wagen
nakonec som dopadol dobre aj ked chalan pindal že ako to tí japonci majú komplikované spínačku mal vonku asi za 5 min a klúč z nej bez toho aby ju porušil na druhý deň nie že si niekto bude myslieť že mu to tak dlho trvalo ale chcelo to iného odborníka a muselo sa čakať
a kde bola chyba ? v klúči resp v tých výrezoch čo na ňom sú , je dalej nepoužiteľný a preto sa chcem spýtať kde by som si mohol dať vyrobiť ešte jeden klúč s immobilizérom ? teda samozrejme okrem návštevy Toyoty...
24.12. ( kedy samozrejme ked nie na vianoce ) som prišiel z autom z obchodu a klasika otočím klúčom,vypnem motor a chcem ho vytiahnuť... a nič išiel mi von asi na 70% a dalej ani za pixu skúšam najprv logiku potom silu a nič ,zasunul som ho naspäť otočím či aspon naštaruje a všetko v pohode,vypnem a skúšam vytiahnuť a samozrejme nič... a už nešiel vôbec pohnúť smerom von.
tak som to skúšal asi 20 min a výsledok nulový , samozrejme ... volám známemu,mobil vypnutý ved čo sa čudujem na štedrý den...skoro ma jeblo... klúč som nechal v zapaľovaní a druhým som auto zamkol
ešte že to auto normálne fungovalo ,teda až na to že nešiel ten klúč vybrať
po sviatkoch som sa konečne dovolal komu som chcel a samozrejme chalan na lyžovačke ale v podstate ma potešil lebo mi povedal že je lepšie ked tam ten klúč mám a auto ide naštartovať ako keby som tak klúč nestrčil a nemohol by som jazdiť... to poteší nie??
fungoval som teda systémom jedným klúčom otvorím auto a druhý ma čakal v zapalovaní,ešte že sa tento náš druh (rozumej auta) nekradne... ale aj tak som sa to rozhodol napísať verejne až dnes ... jeden nikdy nevie kto to tu všetko číta
vyzeralo to ako keby som to auto ponúkal na ukradnutie
chvala bohu že nemám koncern-wagen
nakonec som dopadol dobre aj ked chalan pindal že ako to tí japonci majú komplikované spínačku mal vonku asi za 5 min a klúč z nej bez toho aby ju porušil na druhý deň nie že si niekto bude myslieť že mu to tak dlho trvalo ale chcelo to iného odborníka a muselo sa čakať
a kde bola chyba ? v klúči resp v tých výrezoch čo na ňom sú , je dalej nepoužiteľný a preto sa chcem spýtať kde by som si mohol dať vyrobiť ešte jeden klúč s immobilizérom ? teda samozrejme okrem návštevy Toyoty...