kridlo na Carinu E
OK,,, vdaka,, nie som tuner,,, ktory chce robit auto hodne fotenia do AT-magazinu,,,, chcem len mat odlisne auto ako maju iny,,,,, jasne, ze pocitam z vymenou podvozka a vyfuku,,, konkretne mam zalusk na duplex ktory ma GTi,,, ak sa da zohnat aj ladeny,, ak nie,,, bude to aspon vyzerat inak ako teraz,,, dalej ako prvu vec chcem xenony,,, predsa viacej budem vidiet,,, a tiez anjelske oci vyzeraju coolovo,,, kedze som dost fanatik do autohifi,,,,, (5rokov DJ),,, tak aj to chcem na aute,,, ale idem kuknut na tych ryzojedov,,,, PS: dost ma laka pridavna el. od APEXI,,, vraj to dokaze s motorom divy,, a je urcena hlavne pre japoncov,,, a este bych rad zohnal sanie INJEN,,, tot do buducnosti,,,
este jedna vec,,,, celkom sa mi paci firma CARCEPT,,, pekne sa pohrali s Celicou,,,,keby tak robili nieco na Carinu,,, odporucam pozriet
http://www.carcept.com
http://www.carcept.com
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
skusim ti dat zopar postrehov a rad lebo pozeram ze ti zase niekto nieco nakecal...
ten vyrobok od Apexi sa vola AFC (air flow converter), je to tzv "piggy-back computer", tj oblbujes riadiaciu jednotku. Je to toto (mozno myslis este starsi model co ma monochromatricky display)
http://www.2kracing.com/product_info.ph ... ts_id/5513
Sam som svojho casu rozmyslal nad danou vecou ale ako som zbieral informacie, dosiel som k zaveru ze to asi nebude to co hladam, navyse po rozhovore s asi naj guru na slovensku co sa hardcore tuningu a uprav tyka (Rado s maxmotorsportu) mi bolo jasne povedane ze na atmosferu je to blbost s velmi malym, skoro nulovym efektom.
Este mi povedz aky je rozdiel medzi japonskym motorom a napr nemeckym? reci o tom ze toto je popici volba na japonske motory neuznavam, je to blud. dobra elektronika musi fungovat vsade, a nie tam kde je napis "made in japan"
Filter injen je pekny, ale povedz mi aky je v nom rozdiel oproti napr K&N? poviem ti: asi 3x taka cena v neprospech injenu. zozen si radsej K&N kit priamo na tvoj motor a mas pokoj, prinos bude ten isty.
Vyfuk si daj spravit, najlepsie u niekoho kto robi pre motorsport, napriklad u toho typka v modre co robil aj mne na mr2, neskutocne som spokojny. ziadne polske sity si tam urcite nedavaj...
ten vyrobok od Apexi sa vola AFC (air flow converter), je to tzv "piggy-back computer", tj oblbujes riadiaciu jednotku. Je to toto (mozno myslis este starsi model co ma monochromatricky display)
http://www.2kracing.com/product_info.ph ... ts_id/5513
Sam som svojho casu rozmyslal nad danou vecou ale ako som zbieral informacie, dosiel som k zaveru ze to asi nebude to co hladam, navyse po rozhovore s asi naj guru na slovensku co sa hardcore tuningu a uprav tyka (Rado s maxmotorsportu) mi bolo jasne povedane ze na atmosferu je to blbost s velmi malym, skoro nulovym efektom.
Este mi povedz aky je rozdiel medzi japonskym motorom a napr nemeckym? reci o tom ze toto je popici volba na japonske motory neuznavam, je to blud. dobra elektronika musi fungovat vsade, a nie tam kde je napis "made in japan"
Filter injen je pekny, ale povedz mi aky je v nom rozdiel oproti napr K&N? poviem ti: asi 3x taka cena v neprospech injenu. zozen si radsej K&N kit priamo na tvoj motor a mas pokoj, prinos bude ten isty.
Vyfuk si daj spravit, najlepsie u niekoho kto robi pre motorsport, napriklad u toho typka v modre co robil aj mne na mr2, neskutocne som spokojny. ziadne polske sity si tam urcite nedavaj...
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- wilson
- Toyota guru
- Príspevky: 1013
- Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
no jo elvis, ale PL má cez kopec a do Modry je to fajný kus. A pridávam sa, ten peugeot se fakt nepoved. ten istý výsledok pri odlišnosti od ostatých "sériových" áut by si dosiahol aj keby si dal dole kapotu alebo veko kufra, akurát návrat do pôvodného stavu by bol jednoduchší. k tomu ešte nejaké samolepiace neony z teska a ruléééz do lehoty na dydžinu.....
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
Ehmmm,,, neuznavam neony,,, ale to je moj sukromny nazor,, su tuctove,,, pre all::: v case ked som riesil Peugeota som mal prijem na urovni eskimaka,,, takze aj diely ktore isli na auto boli vsetko repliky bez atestu,,,, samozrejme,,, keby som chodil s bankarovou dcerou, tak by to vyzeralo inak,,,, nemam teraz fotky aut,, ktore sme s chalanmi upravovali,,, ale ceny kompletov aj s hudbou sa pohybovali okolo 300 litrof,,, keby ja mal tie peniaze,,, tak si kupim Lexusa,,, ale kedze som ich vtedY nemal,,, tak to aj tek vyzeralo.... Teraz je moja situacione ina,,, tak aj uprava Cariny bude o niecom inom,,,,wilson napísal:no jo elvis, ale PL má cez kopec a do Modry je to fajný kus. A pridávam sa, ten peugeot se fakt nepoved. ten istý výsledok pri odlišnosti od ostatých "sériových" áut by si dosiahol aj keby si dal dole kapotu alebo veko kufra, akurát návrat do pôvodného stavu by bol jednoduchší. k tomu ešte nejaké samolepiace neony z teska a ruléééz do lehoty na dydžinu.....
to elvis:
INJEN som myslel otvorene sanie,,, nie len filter,,,, najlepsie by bolo RAM,,, ale na to nemam,,,, co sa tyka APEXI,,,, tak si nejak najdi clanok z AutoTuningu o zltej Honde Civic,,,, ak sa mi bude chciet odfotim to do PC a hodim to tu,,,, je tam plne programovatelna jednotka,,, od predstihu po ...,,,
co sa tyka japan motorov,,, tak velmi casto sa stretavam z nazorom,,, ze nemecke softy v chipoch nicia japonske motory,,, nemam s tym skusenosti,,, ale len citujem druhych,,,, K&N filter? Neviem,,, ale asi sa mi viac paci GREEN,,,, asi nieje az take dolezite aky tam mas,,, mozno hej,,, ale na vykone nezbadas rozdiel v znackach,,,, ten narast je pri vsetkych velmi maly,,, vyfuky,,, este neviem,,, budem najprv chciet prehodit motor z GTi,,, az potom budem riesit vyfuk tot vsio
INJEN som myslel otvorene sanie,,, nie len filter,,,, najlepsie by bolo RAM,,, ale na to nemam,,,, co sa tyka APEXI,,,, tak si nejak najdi clanok z AutoTuningu o zltej Honde Civic,,,, ak sa mi bude chciet odfotim to do PC a hodim to tu,,,, je tam plne programovatelna jednotka,,, od predstihu po ...,,,
co sa tyka japan motorov,,, tak velmi casto sa stretavam z nazorom,,, ze nemecke softy v chipoch nicia japonske motory,,, nemam s tym skusenosti,,, ale len citujem druhych,,,, K&N filter? Neviem,,, ale asi sa mi viac paci GREEN,,,, asi nieje az take dolezite aky tam mas,,, mozno hej,,, ale na vykone nezbadas rozdiel v znackach,,,, ten narast je pri vsetkych velmi maly,,, vyfuky,,, este neviem,,, budem najprv chciet prehodit motor z GTi,,, az potom budem riesit vyfuk tot vsio
- wilson
- Toyota guru
- Príspevky: 1013
- Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
ked krídlo, tak decentné a funkčné, nie aby odstávalo od karosérie jak hrča z dreva a dodrbalo jazdné vlastnosti.... nemusíš mať krídlo za 50tis., ale nech to preboha aj nejako vyzerá a nie že ti to v lieskovci z orecha vystrúhali... ked už tam narobíš diery, tak pod niečo pekné, bo sa nám tu budú množiť príspevky o tom, že čo si si to tam ulepil
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
nemal som na mysli, aby si si kupil tu celicu, ale iba som chcel ilustrovat druh zadneho spojlera, ktory sa mne celkom paci a ktory auto esteticky nedegraduje...Steve McSteve napísal:ak by som mal na tuto Celicu,.,,, urcite by som jej doprial kity od najrenomovanejsich vyrobcov sveta,,,,,, da sa vykradnut banka,,,, mam zoznam este nevykradnutych,,,, je ich uz len par,, ale aj tak to este ide
Radšej mŕtvy ako druhý...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných