Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa tofak » Utorok, 9. Februára 2016, 14:19

Ved to ze nie, stredom ide nejaka prepazka, prekazka pre.... neviem co.... co treba podopret, preto som nechcel riskovat dlhe sroby a tym to odtrhnut.

Skoda ze sa to potom neda nenit zo spodu, by sa dalo laborovat s dlkou srobu, ale ten plast je makky tak akurat,

takze ciernene spicate sroby ba sa mali zavrtat aj do toho co je vo vnutri, nemali by to len odtlacat.

http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling- ... ld-solved/
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Piatok, 26. Februára 2016, 22:07

Ahojte.

Nie, je to uplne v pohode, aspon som sa co to dozvedel. Odradit ma to neodradilo, ale zveril som to radsej chalanom s Japenese Customs a plna spokojnost. Hadam to vydrzi..

Auto ide teraz krasne! Jedine co este riesim je ten spinac zadnej hmlovky, kde mam odpalene udajne nejake kontakty, takze zrejme kus za kus.

Medzi casom som od kolegu tuto z klubu (McKenzie80) kupil 15 disky na leto, aby som uz teda mohol hodit na leto pneu podla TP. Tak dufam, ze budu fajn. Vidim to este na ozivenie debaty o pneu tuto na fore :D

Zaroven mam este jednu otazku, origo vstavane radio, koliesko nastavovania hlasitosti, da sa stlacit, ale na co to je? Nic to nerobi a nejako ani v navode k tomu nic nepisu. Nie ze by to bolo nejako dolezite, ale rad mam prehlad co a ako funguje.

Tak, a teraz dufam, ze uz nic vazne nebudem musiet riesit.

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 29. Februára 2016, 08:15

Vilec tak gratulujem, hlavne ze si spokojny.

Tocitko neviem naco , ale tie kolesa ....

mne osobne vadi ze je to auto dost lenive a tak som v ramci TP moznosti zvolil tie akoze najlahsie kolesa s najnizsimy

gumami, cize R14 a 185/65.

Tu urcite vela ludi napadne ze akoto?? ved aby tachometer ukazoval spravne musia byt vsetky s rovnakym priemerom,

no ale niesu.

Pomohlo mi to auto je zivsie ( samozrejme ziadne + 20koni ) ale je to ovela viac ako nove sviecky a ten asi autu

najchutnejsi benzin ( Slovnaft BA-95 ).

S autom som spokojny , vychutnavam si kazety zo zakladnej skoly a na ten skared. zadok som si zvykol, dokonca

sa mi LB zacina pacit :-)

Nech ti dobre sluzi , mna zas zacina trapit rucna brzda, ale ked bude kedy tak jej pomozem.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Pondelok, 29. Februára 2016, 11:19

Tak ja mam v TP len 175/70 R14 a tie som hodil na zimu, a uz len 195/60r15 alebo na/55r16 takze som volil 15kovy variant. Zrejme mi to zapisoval nejaky analfabet. (neboli tam pisane ani pneu od kupy 165/70 r14)

Ano, akurat to riesim, aj ked teraz mi ukazuje tacho takmer rvnako, uvidime co to spravi s tymi vacsimi.

Akurat si mi ale prisiel do rany s tou rucnou brzdou, ta mi funguje super, ale este pred opravou sa mi stalo, ze som parkoval v miernom kopci (ozaj len taky briezok na parkovisko :D ) a bola dost zima (-16) tak som nechcel davat rucnu. Hodil som teda 1 no auto sa mi hybalo dozadu a vobec nedrzalo, dost ma to zarazilo. Nevies cim by to mohlo byt? Mohol mi preskocit rozvod? To by som ale asi zistil nejako pri jazde nie?

Pardon za taketo otazky ale som v tom amater co ma chut sa zlepsovat.

Cize kazety, no parada, ja mam to radio s CD tak mi to aspon menej miesta zabera.

Rozmyslam este do buducna hodit nejake folie (paci sa mi to a myslim ze by to dalo autu zaujimavejsi look) avsak nie nejake cernoty ( no nie som rasista). Uvidime.

Vies mi este povedat na co si pripadne tak najviac davat pozor? Lustrujem forum krizom krazom,citam hladam, ale tak opytam sa aj tak.

No spokojnost aj u mna a taktiez prajem nech dobre sluzi!

Dakujem este raz za vsetky rady, vazim si to!

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 29. Februára 2016, 15:38

Ahoj, keby ti skocil rozvod to by si urcite zistil.

Moja rucna vyzera presne ako letak z Kauflandu, som zakryl paku, nech sa to nezatiahne, lebo ostava spolujazdcova strana

zaseknuta.

A to som mal celeho barana rozobrateho a vymenil cele vnutro, proste zelezo a AL sa nemaju radi.

Na co si davat pozor, ?? no ja si davam pozor aby som nenehal zasvietene svetlo v kufri a stale zatvaral dvere.

Potom ked sa blizi vymena oleja a uz si to vyzralo svoje, cize olej v 1/4 rysky tak sa mi zda iny zvuk motora na zohriatom

volnobehu, vtedy uz necakam a menim ( po 7,500 km ) a placebo efekt to zas utisi ( ???alebo??? )

A ten technicak kuknem, ale tiez mi to tam pride akoby auto na SK dotrepal dobry kamos niekoho a v garazi mal akurat

tieto, tieto a este tieto gumy, tak su aj v technicaku.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Štvrtok, 10. Marca 2016, 08:23

Ahoj, vdaka za odpoved!

zacnem tak, ze som menil baterku, z nicoho nic rano uz ani tuk. Na kabloch som ju nahodil, a jazdil nech sa dobije, ale dalsi den rano opat nic, tak som kupoval novu. Predsa len mala uz 5 rokov a neviem ci bola pred tym niekedy dobijana. Ale isiel som do takej istej znacky aj typu (Varta Blue Dynamic 12V 60Ah 540A), tak uvidime.

Stale zhanam pneu a tlacitko zadnej hmlovky, ale to postupne vsetko casom hadam dam dokopy.

Co mi ale trochu robi vrasky, je ten spominany olej. Po kupe vymena aj s filtrom, no a po najazdeni 3000+ km olej v 1/4 meritka (cize 3k km zhruba 0,8 L) . Ale mam podozrenie ze to je skor vyberom oleja ktory mi tam v servse natlacili a pripadne len nejake drobnosti (stale dufam ze nie piestne kruzky a tesnenie pod hlavou nakolko ma motor taky maly najazd).

Dolial som tam teraz olej olej co by mal viac sediet, uvidime co to spravi. A chcem to ist dat pozriet ci tam niekde nieco netecie.

Chcem sa opytat, merenim kompresii sa da zistit ci su to piestne kruzky, ano? Kolko to zhruba cenovo vychadza? - len to meranie. A oplati sa pri tom dat rovno nieco vymenit, kedze sa vyberaju sviecky som niekde cital, ale tie su nove, tak asi nic, ci?

Inak co sa benzinu tyka (spomeniem si teraz len na Vpower od Shell), ma to realne nejake lepsie vlastnosti?

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa smutok » Štvrtok, 10. Marca 2016, 09:08

Starsie baterky bezne umieraju pri teplotach pod 3 stupne celzia aj ked predtym nejavila ziadne znamky problemov. Tak isto im neprospieva statie pri ktorom sa vybijaju a cim dlhsie su vybite tym viac sa nicia hlavne pri malych odberoch ako je alarm pripadne imobilizer. Za par mesiacov statia dokaze vycucat baterku komplet.

Vyber oleja moze mat vplyv na jeho spotrebu ale nie v takom rozsahu ako uvadzas. Normalna spotreba je tak okolo 0.1 L na 1000 km, vsetko co je viac je uz znakom problemov.
Kompresie ti mozu povedat ze je problem ale ani nemusia. Pri tom merani sa v podstate skoro nic nerozobera, tak sa tym padom ani neoplati nic menit jedine usetris cestu do servisu.
Neviem aky olej tam mas naliaty ale pri tejto spotrebe by som vyskusal neaky mineralny 15w-40 a pozrel co sa s tym bude diat. Kazdopadne treba poriadne obzriet motor ci nahodou niekde nieco netecie, guma v kontakte s olejom a vekom je dost nevyspytatelna.

Co sa benzinu tyka, tak ten vpower a jemu podobne odnoze maju lepsi cistiaci ucinok v motore ako ine benziny ale s vykonom to v podstate nic nerobi, jedine ze by vycistil zasraty motor a vtedy to moze prinest zlepsenie. V podstate vacsi vyznam vidim vo viac oktanovom benzine ako v 95 s vacsim mnozstvom aditiv. Ved si to vyskusaj bez ziadnych ocakavani a podla toho na ktorom benzine sa ti bude lepsie jazdit a tvoja penazenka ho bude bez problemov akceptovat, tak ten tam lej. V podstate motoru bezne predavany benzin nema ako uskodit a drahsie varianty mozu aj pomoct ale nemusia mat ziaden efekt.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Štvrtok, 10. Marca 2016, 10:22

s tym benzinom mi nejde ani tak o vykon ako o to precistenie motora, skusim uvidim. Ma to ale nejaky vyznam ked natankujem iba raz za cas plnu a potom budem tankovat dalej normal 95, myslim tym ci to vobec nieco precisti alebo tak.

Olej tam mam udajne Mobil super 3000 formula V 5w30, avsak na nete som sa docital, aj vyrobca to uvadza, ze je najma pre vw group a porsche, aj v predajni sa cudovali naco ho chcem, tak som kupil Mobil super 3000 xe 5w30, ale pochybujem ze to bude nejaka zmena.
Obcas mi ale motor tak divne trasie, ako tdi-cka, sanie mam opravene, zvukovo je vsetko ok, len ked otvorim kapotu tak je motor taky nekludny, trasie, viac-menej pri zahriatom motore aj to nie vzdy, nerozumiem tomu. Vcera som napriklad aj pri jazde na semafore neutral citil take trasenie, a niekedy nic.
Zeby tam bolo nieco zle pozapajane?
Este mi teraz napadlo, aj ked to asi bude blbost, chalan co som od neho auto kupoval mi spominal, ze tiez raz menil olej (pred tym tam vkuse liali origo toyota olej) za Helix a ze mu to strasne triaslo, tak ze za tyzden menil znova za origo toyota a vsetko ok. Hovoril som to aj v servise pri vymene, avsak dali mi tam toto. Viem z aj ten toyotacky olej je len polepeny olej zrejme z tej istej linky ako vsetky.
Otazka znie, moze to byt tym olejom?

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa smutok » Štvrtok, 10. Marca 2016, 15:11

Mobil nepoznam ako sa chova ale ci je to pre toyotu alebo pre vw tak to su hovadiny. Jedine rozdiel moze byt v tepelnom zatazeni motora ale to sa toyot moc netyka, tie maju vacsinou studene motory na pomery oleja.
Shell Helix by som ja osobne nedal ani do kosacky, nakolko vacsinou je teplotne nestabilny a moze zasierat motor.
To ze ti to trase bude pravdepodobne poklesom otaciek a na to moze mat vela veci vplyv. Zacial by som vycistenim srtiacej klapky. So zapajanim by som si hlavu nelamal tam to nebude, to by robilo vacsie problemy. Mne tiez obcas poklesnu otacky. Ale pokial ti to nerobi casto alebo stale, tak by som to v zasade neriesil.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Marca 2016, 18:04

ake pneu zhanas? ja mam na predaj 4ks letne 195/60R15. ak si na FB tam som to zdielal aj s fotkou.
inak vymenil som tie skrutky v sani za dlhsie a mam pokoj, uz je to krasne tiche.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Štvrtok, 10. Marca 2016, 19:49

Chcem sa este raz podakovat vsetkym za odpovede, vazim si to!

Tak som dolial dnes 0,6 L oleja. Cestou domov som sledoval ako sa auto sprava (ja neviem, mozno som len prehnane vnimavy :D ) ale opat, zohriatie motora, neutral na semafore a trasieme. Vsimol som si este ze trochu tie otacky kolisu, ale uplne minimum, povedal by som ze medzi 700 - 800, a vtedy to k tomu traseniu aj duni, akoby sa auto dusilo. Uz som podobny problem cital tu na fore, ale ani za nic to neviem najst teraz.
Okej, tak uvidim co s tym spravi ten olej, dojazdim nadrz a zoberiem plnu vpoweru a budem to priebezne sledovat, dufam, ze sa to zlepsi, alebo je to len nejaka blbost, lebo piestne kruzky ani tesnenie pod hlavou by sa mi moc nechcelo riesit kedze to vychadza pomaly ako polovicka ceny auta, a pri tom najazde mi to aj tak nejde do hlavy.
zistim ci skrtiacu necistili ked robili to sanie, uvidime. Diky este raz!

Super Gabo, to ma tesi! Tak vela stastnych kilometrov prajem. Kolko si ich tam dal? Mal si to cele dole? Pneu pozriem, ale zhanam letne a skor nove, ale pozriem a ked tak dam vediet, dik.

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Marca 2016, 20:02

pneu su skoro jak nove, ved pozri fotky.
skrutiek som tam dal az 7ks... pre istotu... na 2hy krat to bola operacia na cca 20min komplet. proste rychlovka....
stym volnobehom pozri ci mas vsetky hadicky na mieste okolo sania a vsetky konektory napojene. :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 11. Marca 2016, 11:47

Ahoj, moj nazor je ze ten volnobeh okolo 700 ot. je uz dost nizky a vtedy to proste trosku citit ze sa motor chveje.

Robi to aj na mojej ale neni to nic tragicke, myslim ze neodstranitelna vec.

Dnes idem kuknut olej , dofukat a tak napisem kolko zmizlo, mam 155.000 km najazdene.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 14. Marca 2016, 08:22

Doplnim info,

doplnil som olej a cisla su: menene pri 150.000 doliate 0,4L pri 152,700 a teraz doliate 0,6L pri 155,000

cize za 5.000 km zmizli tie 0,4l a bolo presne na pol rysky, dolial som ten 0,6L a je uplne po vrch rysky.

Myslim, ze to do 10.000 vydrzi, ale urcite budem menit olej skor, niekedy pred zimou.

1L na priblizne 10.000 km je pre mna v pohode, olej Castrovany Magnet C2 5w30 plno syntet.

No mal som kupit 5l bandasku a nemusel by som dokupovat, kukam ceny, nic tragicke a 5l band. neni , ale nevadi.

Ak zozere za 10 Eur oleja za rok tak to neni nic, radsej toto ako prekruzkovanie s neistym koncom.

A co sa tyka toho trasenia, tak trasie, ano volnobeh pri 9°C asi 1070 ot a trosku citit, ked sa to zohreje a klesne niekde

medzi 800-700 ot. je to uz dost citelne, ale nic tragicke, otacky nekolisu vobec.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Pondelok, 14. Marca 2016, 10:28

Super, diky, ukludnil si ma. Ja som dolial 0,6 L a mam to tak v 3/4 rysky, ale kedze neviem na 100% pokial mi to doliali pri vymene, budem to proste teraz sledovat a nepanikarit.
Pocul som uz nazory, ze az take tragicke to s tym dolievanim nie je, ze motor ma aspon pravidelny prisun cerstveho oleja, aj ked asi tak dlho nevydrzi.

Zaujimalo by ma ale preco je to prekruzkovanie take neiste? Ved ked vymenim tesnenia, tak by to malo pomoct nie, pokial je len tam chyba. Ci je to presne ako s tym sanim, ze ak sa to aj opravi, nie je iste ci sa to opat neposerie?

Gabo 7 skrutiek? To kam si vsade daval, nemas foto? Ale super, kebyze sa toho tak nebojim, tiez by som sa do toho pustil, ale tak ucim sa.

Este sa chcem opytat, ked chcem menit brzdy (patrilo by sa) tak mam menit len dosticky, platne a bubny, ci menit aj brzdove valceky a nieco viac? Vobec sa do toho nevyznam, sorry!

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní