Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Štvrtok, 19. Novembra 2015, 11:17

Ahojte.

Tak som sa rozhodol aj ja prispiet a pri nudeni v robote mi to prislo akurat vhod :D Som cerstvym majitelom striebornej E11 Corolly v liftbacku, ide o 1.4 vvti (2001) po facelifte (tie svetla su nadherne) a po prvom majitelovi (kupovane v toyote v petrzalke). Uz dlhsie som zvazoval kupu nejakeho prveho auta a na tieto e11 mam slabost. K auto som sa dostal cistou nahodou cez leto, kde znamy sa stretol so znamim a zrazu som videl auto, k tomu vsekemu bolo na predaj. Nejako sme to cele doklepali az teraz pred troma tyzdnami, a tak sa s nou este stale iba zoznamujem.

Nieco viac - auto je po prvom majitelovi (jazdili na nom postupne traja ludia), je to tretie auto v rodine (rozumej maju tri :lol: ), garazovane 14 rokov :shock: a najazd udajny 69 398 km :shock: :shock: , neviem ci sa tomu da verit, ale auto vyzera nadherne. Z vybavy som jelen, lebo pozeral som kadeco pred kupou, ale toto mi nejako nesedi :lol: (okna na svihadla, manual klima, airbag vodic, central na dialkove, vstavane radio s CD a palubny pocitac, zamok paky, ABS?? ). Ako som uz pisal auto vyzera zachovalo a fakt pekne, avsak predchadzajuci majitel uz do neho nechcel moc vrazat peniaze, tak ma caka co to pomenit.

Vady a servis
  1. auto som kupoval s jednou chybou o ktorej som vedel - rezonuj plastove sanie (casta zavada pri vvti?), ktore by som chcel vymenit, uvidime ci sa to podari zrealizovat. Inak otazka do plena, je to okrem neprijemneho zvuku nejaka nebezpecna zavada ( nebezpecenstvo odlomenia niecoho a nasania do motora? alebo cosi)
  2. pneumatiky na aute od kupy :shock: 14 rokov :shock: - objednane, kupene, vymenene ;-) Tu nastal inak menši chaos, nakolko v TP su pisane ako originaly 195/60 R15 no na aute boli od kupy (to mi hovoril majitel) 165/75 r14. Nastastie v alternativach boli uvedene aj 175/70 r14 tak som ich tam pekne hodil, snad to bude ok.
  3. vymenene stierace vsetky
  4. doliata chladiaca (bola pod low :shock: ) ale bola modra tak som dolial modru, dufam, ze je to ok.
  5. vytepovanie komplet interieru (zlava je zlava ;-) )
Zatial som sa venoval skor kozmetickym upravam, nakolko cakam aj na vyjadrenie ohladom toho sania, ale dufam, ze buduci tyzden sa najde cas a pojde do servisu.
Chcel by som tam dat urcite vymenit filtre (olejovy, palivovy, vzduchovy, kabinovy), naplne (olej, chladiacu aj napriek doliatiu komplet novu, servo, brzdovu a rozmyslam ze aj v prevodovke( - je spojena so servom? blobost co)), dalej sviecky, a dat pozriet pred zimou baterku.
Taktiez asi pozriet brzdy, ale udajne su ok, co mi hovorili na obhliadke v dvoch servisoch. No mam pocit, ze pri brzdeni z vyssich rychlosti nad 80 to huci, avsak vobec netrasie volant, a ani za jazdy to nehuci, cize ani lozisko predpokladam. Co to moze byt?

Zatial som najazdil cez 1200 km a spokojnost, akurat mi v kopcoch pri plne nelozenom aute akosi chybal vykon :D ale tak setrim ju zatial. A pri mojom vyssom vzraste (193) a nemoznosti natavenia polohy volantu obcas nevidim na kontrolky na palubnej :D (pevne verim, ze ked sa nahodou nieco rozsvieti, vsimnem si to ).

Tolko asi moje prve dojmy a pocity, auto sa mi paci a som spokojny, rad by som si ho nechal a pouzival ak najdlhsie to len pojde :) Rozpisal som sa, za co sa ospravedlnujem, no ak nahodou niekto vie v niecom poradit, budem rad (som len zelenac :?: ). Napisem info ako dopadol servis a co dalej, pripadne hodim foto.

Vela zdaru a stastnych kilometrov. :)

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa smutok » Štvrtok, 19. Novembra 2015, 14:27

Gratulujem a vela stastnych km.
V prvom rade kontroluj olej aby si zistil ci mas spotrebu alebo nie. Pokial viem tieto motory nemaju snimac nizkej hladiny.
Ten najazd moze byt realny ked to bolo 3. auto a kedze pneumatiky boli zjavne povodne.
Co sa tyka rezonancie sania, tak pohladaj tu na fore uz sa to riesilo asi 5 krat a staci nasrobovat srob v spravnom mieste, bol tam aj odkaz na fotonavod umiestneny. Nie je nutne kupovat nove sanie. V podstate okrem zvuku byt o nemalo nicomu vadit.
ABS zistis tak, ze pod kamopotu by mala byt krabicka ABS pri pravom reflektore, je to taka kovova kocka s kovovymi hadickami. A pneumatiky pokial ich mas v TP tak nemas co riesit. Auto je to v podstate jedno aky tam mas rozmer pokial sa zmestia, moze sice tachometer trochu klamat ale to si over cez GPS.
Oleje, brzdovku a filtre urcite vymen a v prevodovke aspon skontroluj kolko ho tam je a vymen aj chladiaciu, nemusi byt modra ked ju budes menit. V podstate tam mozes naliat cokolvek bezne co je dnes v ponuke ale nech tam je uvedene,z e je miesatelna s inymi kvapalinami. Brzdy mozu byt hlucne pokial dlho stali a zhrdzaveli kotuce. Vznikaju tam rozne nerovnosti a tie pri brzdeni mozu trochu hucat.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Štvrtok, 19. Novembra 2015, 18:29

Dakujem! :)
Olej je ok, cisty, udajne nezerie. Ked bolo na zdvihaku, vsetko bolo suche, nikde ani kvapka. Podvozok tiez ani tuka. Hej hej, viem o tom rieseni sania, uz som to presiel odpredu odzadu :lol: ale uvidim, co poradia v servise. BTW kto riesil tu opravu tak, stale Vam to jazdi bez problemov a bez opatovnej rezonancie? Mam len obavu, ze sa tam nieco ulomi a natiahne mi to dnu.
Super, diky, na to ABSko sa pozriem.
Buduci tyzden by som mal riesit geometriu (zadarmo k novym pneu :D ) tak uvidim co sa dozviem tam, aj ked nikam netaha, dokonca aj pri prudsom brzdeni a pusteni volantu stale rovno. :)

Používateľov profilový obrázok
Eru
začiatočník
Príspevky: 247
Dátum registrácie: Streda, 11. Mája 2011, 23:49
Bydlisko: BA - okolie

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Eru » Piatok, 20. Novembra 2015, 08:39

Vitaj a gratulujem ku kúpe :) Hoď aj nejaké foto ak máš nech sa na tu nejazdenú krásku pozrieme :)
MR2 AW11 4a-ge 16v ´87
Corolla E11 4zz-fe ´00
Obrázok

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 20. Novembra 2015, 15:13

Ahoj, opravu skrutkami som riesil ja asi pred 4 mesiacmi,

zatial najazdene tak okolo 2000 km a bez zmeny, vsetko tichucke,

urob to cim skor, tiez som sa dlho odhodlaval, ale islo to lahko.

A volant sa ti neda nadstavovat?? asi myslis dnu-von , lebo hore-dole to tam budes mat.

A vykon mi prilepsili nove NGK sviecky a slovnaft 95 benzin.

Nech ti sluzi.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Piatok, 20. Novembra 2015, 21:55

tofak napísal:Ahoj, opravu skrutkami som riesil ja asi pred 4 mesiacmi,

zatial najazdene tak okolo 2000 km a bez zmeny, vsetko tichucke,

urob to cim skor, tiez som sa dlho odhodlaval, ale islo to lahko.

A volant sa ti neda nadstavovat?? asi myslis dnu-von , lebo hore-dole to tam budes mat.

A vykon mi prilepsili nove NGK sviecky a slovnaft 95 benzin.

Nech ti sluzi.

Ano? A nepozeral si ci sa tie skrutky casom nepovolili? Ale super, mozno to vyriesim aj touto cestou.
Volant nejde podla mna ani hore dole ani dnu von, nemam tam nikde packu na nastavovanie a neviem ako inak sa to da :? ak by to slo, bolo by to super.
Hej na tie sviecky som dost zvedavy, bo myslim, ze neboli este menene, no ruku do ohna za to nedam. Uvidime, snad coskoro.
Tankujem zatial iba shell, predchadzajuci majitel udajne tiez, tak v tom porkacujem. + tam zevraj sem-tam cvrkol aj vpower :D

No a dnes som zistil,(hanbim sa, ze az dnes, ale akosi som tomu neprikladal nejaku vahu, az dneska sa tak zamyslam pri jazde) ze musim vymenit ziarovky v paneli kurenia! Obe nesvietia, proste tma, nastavovanie po pamati :D

+ dodatocne info, predchadzajuci majitel si rad pustil hudbu, tym padom menil repraky ze nejake blapunkty (ale len predne) no hra to slusne. LENZE su trosku hlbsie a tym padom mi obe predne okna nejdu stiahnut uplne, chyba akychsi 5-10 cm. Esteze su tam tie svihadla :D neviem co by to robilo s elektrikou, ale do buducna som rozmyslal, ze by som ju tam hodil, tak teraz neviem!

A dakujem :)

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa sonnicek » Sobota, 21. Novembra 2015, 19:30

Ahoj, sanie som tak isto riešil skrutkou všade ticho nemám problém už asi cca. 10 000km tak určite choď do toho.
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Piatok, 27. Novembra 2015, 20:32

Tak ziarovky som uz vymenil, kurenie uz mozem nastavovat aj v tme :D Vymenil som rovno aj ziarovky nad SPZ.

Chcem sa k tomuto este opytat, ked stlacim zapnutie zadnej hmlovky, tlacitko sa mi rozsvieti avsak hmlovka nejde a ani nikde na pristrojovke mi neukazuje kontrolku (ziarovka v zadnej hmlovke je ok) Cim to moze byt? Kontakt? Poistka?

V utorok ma caka servis, tak som zvedavy a plny ocakavania.

Pridavam prvu foto este na starych pneu. Casom dam aktualnejsie aj lepsie hadam..

Obrázok

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Štvrtok, 10. Decembra 2015, 19:40

Ahojte,

tak uz som po servise, bola to doba, ale k tomu sa nechcem vyjadrovat, v kazdom pripade nie je to nejaka pozitivna skusenost..

Zacnem v prvom rade asi upresnenim tej vybavy (mam v tom dost chaos, aj som tu co to precital a asi sa jedna o tu uplne holu soc vybavu) ABS pisane v TP, ale v aute nie je! nastavovanie volantu taktiez nie! okna svihadla a manual klima, jeden airbag.

Inak sa vymenilo co som chcel, nic viac, mozno trochu menej :D a to kvapaliny (olej, brzdova, chladiaca, servo, a tiez prevodovy), sviecky (na odporucanie NGK), premeranie baterky aj svieckovych kablov (udajne), filtre (olej, vzduch, kabina). Palivovy mi tvrdia, ze to nema, ze je tam len nejake sitko (tomu moc neverim, ale co uz), plus pozreli brzdy a vraj su ok.
Auto bolo v servise dlhsie ako som cakal, takze som cas vyuzil na studium a zistil som, ze som si takmer cely ten servis mohol spravit sam. Co uz, clovek sa stale uci. :idea:
Cas aj chut je, len miesto a sem-tam nejaky ten odborny dozor,aby som nieco neposral, by bolo treba.

Sanie stale nevyriesene! Touto cestou by som sa chcel opytat, nepoznate niekoho, kto by mi s tym pomohol? Netrufam si na to a nemam na to ani priestory. Pomooooc! Zaplatit zaplatim, sa dohodneme, pivo taktiez kludne prinesiem :D

Chcem sa este opytat, ked mam v tom TP zapisane ABS-ko ale v aute nie je, bude s tym nejaky problem pri technickej?

Dakujem za akekolvek rady a odpovede.

Najblizsie ma az buduci tyzden caka predsa len ta geometria.

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa smutok » Štvrtok, 10. Decembra 2015, 21:09

Svieckove kable na 4zzfe? Ake, ked su tam cievky priamo na svieckach.
S abs nemyslim si, ze by mal byt problem na stk nemaju ho ako testovat. Ale nemam osobnu skusenost je to len moj nazor. Neviem ako na e11 ale na e12 s rovnakym motorom je palivovy filter priamo v nadrzi. A ten sa nezvykne menit a hlavne nie pri takom najazde.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Decembra 2015, 23:53

Ahoj. Gratulujem k auticku. Prikmotrim sa ku tejto teme kedze mam e12 1.4a tiez problem so sanim a jeho pazvukom.... este som nemal cas sa tomu povenovat (auto som videl len 4x som malo doma) ale potrebujem do do januara poriesit...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Piatok, 11. Decembra 2015, 10:33

smutok napísal:Svieckove kable na 4zzfe? Ake, ked su tam cievky priamo na svieckach.
S abs nemyslim si, ze by mal byt problem na stk nemaju ho ako testovat. Ale nemam osobnu skusenost je to len moj nazor. Neviem ako na e11 ale na e12 s rovnakym motorom je palivovy filter priamo v nadrzi. A ten sa nezvykne menit a hlavne nie pri takom najazde.
Neviem, ja sa do toho takmer nevyznam (ale postupne sa zlepsujem :D ), takze ked som im povedal v servise aby to pozreli, povedali, že je tam všetko ok. Mozno ma dost natiahli tym padom, ale co uz..
Cize ten palivovy je ozaj len to sitko v nadrzi? Lebo som pozeral nejake videa a chlapik to tam normal menil pri soferovom prednom kolese (ale je to ten a-fe motor, tak je mozne ze zz-ka to nemaju?)
Gabriel Nagy napísal:Ahoj. Gratulujem k auticku. Prikmotrim sa ku tejto teme kedze mam e12 1.4a tiez problem so sanim a jeho pazvukom.... este som nemal cas sa tomu povenovat (auto som videl len 4x som malo doma) ale potrebujem do do januara poriesit...
Diky moc! Ja by som to tiez chcel cim skor nejako dat dokopy.

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa smutok » Piatok, 11. Decembra 2015, 13:20

ked mas 1.4 po FL co by 2001 uz mohla byt, tak tam je 4zzfe, pokial je to pred sa len pred FL tak tam bude 4efe a ten ma kable. Ked mas zhora na motore plastovy kryt cez cely motor a plastove sanie, tak je to zz.
Ale to, ze ti v servise povedali, ze je to ok, tak to ta nemuseli natahnut. Natahli by ta vtedy keby ti tvrdili, ze merali svieckove kable na ZZ motore.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Vilec
panic
Príspevky: 40
Dátum registrácie: Streda, 18. Novembra 2015, 21:13
Bydlisko: Bratislava

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa Vilec » Piatok, 11. Decembra 2015, 14:35

smutok napísal:ked mas 1.4 po FL co by 2001 uz mohla byt, tak tam je 4zzfe, pokial je to pred sa len pred FL tak tam bude 4efe a ten ma kable. Ked mas zhora na motore plastovy kryt cez cely motor a plastove sanie, tak je to zz.
Ale to, ze ti v servise povedali, ze je to ok, tak to ta nemuseli natahnut. Natahli by ta vtedy keby ti tvrdili, ze merali svieckove kable na ZZ motore.

Tak nejako to bolo, ale uz to neriesim..Hlavne, ze mam sviecky vymenene, hadam. Je to po FL, preto riesim aj to sanie, kedze je plastove a rezonuje, cize 4zz-fe.

V kazdom pripade diky, aspon do buducna viem, ze ziadne svieckove kable netreba riesit.

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback

Príspevok od používateľa smutok » Piatok, 11. Decembra 2015, 15:03

Ale to neznamena, ze je to bezudrzbove. Moze odist priamo cievka ale to uz asi nenastartujes, pripadne to pojde na 3 valce. Vtedy ju treba menit.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných