Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Prisun cerstveho je super, ale prisun spaleneho oleja velmi tesi katalizator .
Brzdy sa menia podla opotrebenia, samozrejme pokial mas peniaze mozes kludne vymenit vsetko preventivne.
Pokial tvoj najazd je ralny, tak zadne bubnove mozes akurat tak skontrolovat a vyfukat prach z nich, este budu v pohode. Realne vydrzia aspon 150000 km nez treba bude nieco menit.
Predne sa menia platnicky a kotuc podla toho ako je opotrebovany, ci ma dostatocnu hrubku a ci ma rovne trecie plochy. Valceky sa menia len ked tecie alebo sa zadrhava. Pripadne ked bolo poskodena manzeta tak pravdepodobne bude mat koroziu a je vhodne ho repasovat alebo menit.
Inak to nema vyznam.
Brzdy sa menia podla opotrebenia, samozrejme pokial mas peniaze mozes kludne vymenit vsetko preventivne.
Pokial tvoj najazd je ralny, tak zadne bubnove mozes akurat tak skontrolovat a vyfukat prach z nich, este budu v pohode. Realne vydrzia aspon 150000 km nez treba bude nieco menit.
Predne sa menia platnicky a kotuc podla toho ako je opotrebovany, ci ma dostatocnu hrubku a ci ma rovne trecie plochy. Valceky sa menia len ked tecie alebo sa zadrhava. Pripadne ked bolo poskodena manzeta tak pravdepodobne bude mat koroziu a je vhodne ho repasovat alebo menit.
Inak to nema vyznam.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Ano, o tom som cital, dufal som, ze to spomeniete, pri tejto prilezitosti sa chcem opytat, nie je vyhodnejsie dolievat olej a menit casom katalyzator ako prekruzkovavat, ked vlastne nie je istota ze to pomoze?
Viem ze kupovat novy katalyzator s tym, ze viem ze coskoro je opat v haji nie je prijemny pocit, ale je to moznost?
Hovorili mi, ze po zime by som to mohol vymenit (a zase nevidim nejako dovod prec oto odkladat), uz len z toho dovodu, ze mi brzdy hucia (bolo mi povedane, ze to moze byt zlym vyberom dosiek - prilis tvrde) ale docital som sa ze mohli kludne aj stvrdnut vzhladom na vek. Ok, cize ak bude vsetko ok, staci len platnicky a kotuce.
Diky moc!
Viem ze kupovat novy katalyzator s tym, ze viem ze coskoro je opat v haji nie je prijemny pocit, ale je to moznost?
Hovorili mi, ze po zime by som to mohol vymenit (a zase nevidim nejako dovod prec oto odkladat), uz len z toho dovodu, ze mi brzdy hucia (bolo mi povedane, ze to moze byt zlym vyberom dosiek - prilis tvrde) ale docital som sa ze mohli kludne aj stvrdnut vzhladom na vek. Ok, cize ak bude vsetko ok, staci len platnicky a kotuce.
Diky moc!
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Pokial vsetko bude ok, tak staci platnicky ale bolo by dobre ofrezovat koruce pokial maju este dostatocnu hrubku.
Nespekuluj ty s katalizatorom a s kruzkami a najprv zisti kolko ti to realne berie oleja a ci ti dymi z vyfuku. Problem s kruzkami moze byt skor ten, ze sa pri vymene nezmera poriadne valec a len sa vymenia kruzky. Valec totiz moze chytit ovalitu a potom treba vybrus a vyvlozkovanie nakolko tieto motory uz neboli stavane na vybrus.
Ale pokial to bude zrat vela mozno je lacnejsia cesta najst novsi pouzivany motor. Od 2005 uz boli odstranene problemy s ovalitou valcov na ZZ motorch. Aj ked najviac sa to prejavovalo na 1.8 ale aj 1.4 a 1.6 mozu byt tym postihnute hlavne v skorsich rokoch vyroby.
Nespekuluj ty s katalizatorom a s kruzkami a najprv zisti kolko ti to realne berie oleja a ci ti dymi z vyfuku. Problem s kruzkami moze byt skor ten, ze sa pri vymene nezmera poriadne valec a len sa vymenia kruzky. Valec totiz moze chytit ovalitu a potom treba vybrus a vyvlozkovanie nakolko tieto motory uz neboli stavane na vybrus.
Ale pokial to bude zrat vela mozno je lacnejsia cesta najst novsi pouzivany motor. Od 2005 uz boli odstranene problemy s ovalitou valcov na ZZ motorch. Aj ked najviac sa to prejavovalo na 1.8 ale aj 1.4 a 1.6 mozu byt tym postihnute hlavne v skorsich rokoch vyroby.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
E11 ma vzadu bubny? Ja mam e12 a kotuce aj vzadu.akurat cez vikend som menil kotuce aj platnicky...zobral som nipparts za rovnych 109euri. Strasne mi uz piskali a zial boli uz tenke takze osustruzenie neprichadzalo uz do uvahy z bezpecnostneho hladiska.
Vymenu hravo zvladnes sam pred barakom. Ziaden problem.
Olej...
Ja som si zas vsimol ze mi berie rozsah medzi min a max za cca 1800az 2000km... co je celkom dost. Ale zas auto som kupil za lacny peniaz a hlavne ako spotrebak, takze veci ako olej kruzky kat neriesim... dolejem olej a pojde pokym pojde... a verim ze bez problemov dam este zo50tisic nan.) teda manzelka.
Kamos mal 16v fabiu a zralo mu to liter na 1000km a vpohode tak jazdi dodnes... takze moc strach z toho oleja nemusis mat. Je to zrejme trendy
Vymenu hravo zvladnes sam pred barakom. Ziaden problem.
Olej...
Ja som si zas vsimol ze mi berie rozsah medzi min a max za cca 1800az 2000km... co je celkom dost. Ale zas auto som kupil za lacny peniaz a hlavne ako spotrebak, takze veci ako olej kruzky kat neriesim... dolejem olej a pojde pokym pojde... a verim ze bez problemov dam este zo50tisic nan.) teda manzelka.
Kamos mal 16v fabiu a zralo mu to liter na 1000km a vpohode tak jazdi dodnes... takze moc strach z toho oleja nemusis mat. Je to zrejme trendy
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Ahoj Gabo,
tak teraz si zodpovedal moju otazku co som sa chcel spytat, ze o kolko to viac zere ked sa valis dlho dialnicou, cize o dost
viac.
S tym dolievanim to myslim ale tak ze po asi 7500 km spravim normalne vymenu oleja, vecsinou mi to vychadza tak na jesen,
nech ma v zime zas cerstvy olej.
A pri dolievani davam pozor aby to bolo trochu pod max. ryskou aby sa posetril kat.
V zadu mam kotuce a vymenil som vsetko aj komplet vnutro strmenov, ale netreba to ak je to v poriadku,
mne uz presakovalo cez valcek a na druhej strane bola zadreta rucna, tak som to rozobral vsetko.
Auto som kupil tiez ako spotrebak za dobry peniaz, tak o vymene kruzkov ani neuvazujem, neni to az take jednoduche
ich vymenit a moj osobny nazor je ze cim viac rozoberaciek tym vecsie mozstvo moznosti spravit niekde aj ked
zanedbatelnu chybu (mozno pri inych motoroch nepodstatnu ) ale pre T motor fatalnu.
tak teraz si zodpovedal moju otazku co som sa chcel spytat, ze o kolko to viac zere ked sa valis dlho dialnicou, cize o dost
viac.
S tym dolievanim to myslim ale tak ze po asi 7500 km spravim normalne vymenu oleja, vecsinou mi to vychadza tak na jesen,
nech ma v zime zas cerstvy olej.
A pri dolievani davam pozor aby to bolo trochu pod max. ryskou aby sa posetril kat.
V zadu mam kotuce a vymenil som vsetko aj komplet vnutro strmenov, ale netreba to ak je to v poriadku,
mne uz presakovalo cez valcek a na druhej strane bola zadreta rucna, tak som to rozobral vsetko.
Auto som kupil tiez ako spotrebak za dobry peniaz, tak o vymene kruzkov ani neuvazujem, neni to az take jednoduche
ich vymenit a moj osobny nazor je ze cim viac rozoberaciek tym vecsie mozstvo moznosti spravit niekde aj ked
zanedbatelnu chybu (mozno pri inych motoroch nepodstatnu ) ale pre T motor fatalnu.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
E11 predface okrem tusim okrem dieselu a g6 mali bubny
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Aj G6 predface s 4EFE mala vzadu bubny.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
poprosim dokaz, nakolko by som sa s tebou o tom kludne hadalSrandista napísal:Aj G6 predface s 4EFE mala vzadu bubny.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Fuuuuha
Hej, chcem najskor zistit kolko mi realne mizne, ale ako som uz pisal, paniku z toho zatial nerobim, iba zistujem moznosti. V kazdom pripade diky!
K tym brzdam, mam e11 po facelifte (vid. nadpis) a mam tam bubny ano! Uz som to kdesi cital aj tu na fore, ide skor o vybavu, a ta moja je zrejme urcene pre ten lacny vychodny trh (taktiez spominane vyssie vo vlakne) a to jeden airbag- vodic, svihadla, narazniky cierny plast , nenastavitelny volant, zrejme ani abs nie je, aspon ze ma klimu.
Takze myslim ze to malo co docinenia aj s vybavou, cize zaver mam vzadu bubny! Ci myslite ze cele to auto je nakoniec skladacka a chalanisko ma dost oje***?
Hej, chcem najskor zistit kolko mi realne mizne, ale ako som uz pisal, paniku z toho zatial nerobim, iba zistujem moznosti. V kazdom pripade diky!
K tym brzdam, mam e11 po facelifte (vid. nadpis) a mam tam bubny ano! Uz som to kdesi cital aj tu na fore, ide skor o vybavu, a ta moja je zrejme urcene pre ten lacny vychodny trh (taktiez spominane vyssie vo vlakne) a to jeden airbag- vodic, svihadla, narazniky cierny plast , nenastavitelny volant, zrejme ani abs nie je, aspon ze ma klimu.
Takze myslim ze to malo co docinenia aj s vybavou, cize zaver mam vzadu bubny! Ci myslite ze cele to auto je nakoniec skladacka a chalanisko ma dost oje***?
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Dokaz bolo moje byvale autoAndyGTP napísal:poprosim dokaz, nakolko by som sa s tebou o tom kludne hadalSrandista napísal:Aj G6 predface s 4EFE mala vzadu bubny.
Ale abych ti dal dokaz namiesto slubov, tu mas zadnu brzdu z Toyodiy, ktora sa mi ukazala po zadani mojho VINka.
12/1997 TOYOTA COROLLA (EE111L-AGFNKW) - G6 JPP EUR HB LHD 4EFE MTM 6F - REAR DRUM BRAKE WHEEL CYLINDER & BACKING PLATE
P.S. Dokonca som to brzdove oblozenie na ne svojej doby u teba bral
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
vedel som, ze na mna vytiahnes svoje byvale auto, ale skusit som to musel stale sa mi to zda neuveritelne, lebo si pamatam na swapy naprav aj z 1.4kovych G6iek
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Neuveritelne ci nie, mal som pravdu, takze mi dlzis Kofolu
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Vilec pri mojich problemoch s brzdovymi baranmy a rucnou brzdou by som radsej mal tiez bubny a najradsej klimu
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
dostanes Limču, za trest. Alebo AfrikoluSrandista napísal:Neuveritelne ci nie, mal som pravdu, takze mi dlzis Kofolu
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: Vilec - E11 Corolla 1.4 VVTi (2001) Liftback
Diky vsetkym este raz!
Brzdy dam pozriet, ked budem prezuvat, pripadne ich rovno dam vymenit, olej budem sledovat, tak uvidime co a ako dalej.
Chcel by som sa Vas este opytat ohladom tych pneu, uz som to tu riesil, aj som hladal po nete, ale nevyznam sa v tom az tolko. Cize, v TP mam zapisane rozmery pneu, kde ani v jednom pripade nejde o odporucane rozmery vyrobcom pre Corollu. Na zimu som kupil podla TP, sedia, nesuchaju nikde, takze neriesim. Ale na leto chcem kupit na kupene disky (15ky) pneu podla TP 195/60R15. Odporucane su 195/55R15, cize rozdiel vysky je 1 cm. Myslite, ze to bude sediet bez suchania alebo zavadzania niecoho, ci to mam radsej vyskusat? Nemam taky rozmer pneu, takze moc nemam ako.
Druha vec, odporucane 15ky disky na E11 su 6JJ ET39, ja mam 6JJ ET45, cize bude pneu este aj o 6mm viac zasunuta.
Viem, ze su to smiesne cisla, ale ako som uz pisal, nevyznam sa v tom az tak, tak nechcem kupit blby rozmer.
Ci dat dopisat do TP? Potvrdenie je nejaky 25 € plus kolok u nas sa mi zda 6 €. Len ten cas!!
Brzdy dam pozriet, ked budem prezuvat, pripadne ich rovno dam vymenit, olej budem sledovat, tak uvidime co a ako dalej.
Chcel by som sa Vas este opytat ohladom tych pneu, uz som to tu riesil, aj som hladal po nete, ale nevyznam sa v tom az tolko. Cize, v TP mam zapisane rozmery pneu, kde ani v jednom pripade nejde o odporucane rozmery vyrobcom pre Corollu. Na zimu som kupil podla TP, sedia, nesuchaju nikde, takze neriesim. Ale na leto chcem kupit na kupene disky (15ky) pneu podla TP 195/60R15. Odporucane su 195/55R15, cize rozdiel vysky je 1 cm. Myslite, ze to bude sediet bez suchania alebo zavadzania niecoho, ci to mam radsej vyskusat? Nemam taky rozmer pneu, takze moc nemam ako.
Druha vec, odporucane 15ky disky na E11 su 6JJ ET39, ja mam 6JJ ET45, cize bude pneu este aj o 6mm viac zasunuta.
Viem, ze su to smiesne cisla, ale ako som uz pisal, nevyznam sa v tom az tak, tak nechcem kupit blby rozmer.
Ci dat dopisat do TP? Potvrdenie je nejaky 25 € plus kolok u nas sa mi zda 6 €. Len ten cas!!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných