PL679SX - Hiace 2.4Td
Napísané: Pondelok, 27. Júla 2015, 19:16
Ahojte,
rád by som Vám prostredníctvom tejto témy predstavil našu "rodinnú" Toyotu Hiace 2.4 TD 2L-T.
Auto ako nové na Slovensku kúpila Americká ambasáda a následne nám ho v roku 2008 predala s niečo viac ako 150 000 km. Toyotka má momentálne niečo okolo 230 000 km a na svoj vek je celkom zachovalá, keďže sa o ňu snažíme starať ako najlepšie vieme. Toyotu už pár rokov využívame len sporadicky a momentálne je to už skôr víkendovka (hoci má za sebou aj pár výletov do Holandska).
Vo výbave obsahuje automatické elektrické okná a klimatizáciu.
Čo sa týka problémov, môžem povedať že sa jedná najspoľahlivejšie auto aké sme mali. Ale predsa len ju neminuli samozrejmosti ako pravidelný servis vždy do 10 000km (v servisnej knižke je uvedený interval 7500km), výmena rozvodov a spojky, ošetrenie podvozku proti korózii.
Medzi náročnejšie opravy ale patril repas turba (rozhodená oska ktorá prepúšťala olej) a repas štartéra (rozpadnutá prevodovka štartéra).
Už teraz je ale jasné, že v budúcnosti nás čaká výmena diferenciálu (ktorý sa momentálne snažím zohnať) a pretesnenie motora.
rád by som Vám prostredníctvom tejto témy predstavil našu "rodinnú" Toyotu Hiace 2.4 TD 2L-T.
Auto ako nové na Slovensku kúpila Americká ambasáda a následne nám ho v roku 2008 predala s niečo viac ako 150 000 km. Toyotka má momentálne niečo okolo 230 000 km a na svoj vek je celkom zachovalá, keďže sa o ňu snažíme starať ako najlepšie vieme. Toyotu už pár rokov využívame len sporadicky a momentálne je to už skôr víkendovka (hoci má za sebou aj pár výletov do Holandska).
Vo výbave obsahuje automatické elektrické okná a klimatizáciu.
Čo sa týka problémov, môžem povedať že sa jedná najspoľahlivejšie auto aké sme mali. Ale predsa len ju neminuli samozrejmosti ako pravidelný servis vždy do 10 000km (v servisnej knižke je uvedený interval 7500km), výmena rozvodov a spojky, ošetrenie podvozku proti korózii.
Medzi náročnejšie opravy ale patril repas turba (rozhodená oska ktorá prepúšťala olej) a repas štartéra (rozpadnutá prevodovka štartéra).
Už teraz je ale jasné, že v budúcnosti nás čaká výmena diferenciálu (ktorý sa momentálne snažím zohnať) a pretesnenie motora.