PL679SX - Hiace 2.4Td

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
PL679SX
nula
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pondelok, 2. Júna 2014, 16:02

PL679SX - Hiace 2.4Td

Príspevok od používateľa PL679SX » Pondelok, 27. Júla 2015, 19:16

Ahojte,
rád by som Vám prostredníctvom tejto témy predstavil našu "rodinnú" Toyotu Hiace 2.4 TD 2L-T.
Auto ako nové na Slovensku kúpila Americká ambasáda a následne nám ho v roku 2008 predala s niečo viac ako 150 000 km. Toyotka má momentálne niečo okolo 230 000 km a na svoj vek je celkom zachovalá, keďže sa o ňu snažíme starať ako najlepšie vieme. Toyotu už pár rokov využívame len sporadicky a momentálne je to už skôr víkendovka (hoci má za sebou aj pár výletov do Holandska).
Vo výbave obsahuje automatické elektrické okná a klimatizáciu.
Čo sa týka problémov, môžem povedať že sa jedná najspoľahlivejšie auto aké sme mali. Ale predsa len ju neminuli samozrejmosti ako pravidelný servis vždy do 10 000km (v servisnej knižke je uvedený interval 7500km), výmena rozvodov a spojky, ošetrenie podvozku proti korózii.
Medzi náročnejšie opravy ale patril repas turba (rozhodená oska ktorá prepúšťala olej) a repas štartéra (rozpadnutá prevodovka štartéra).
Už teraz je ale jasné, že v budúcnosti nás čaká výmena diferenciálu (ktorý sa momentálne snažím zohnať) a pretesnenie motora.


Obrázok
Obrázok
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: PL679SX - Hiace 2.4Td

Príspevok od používateľa stefan-celica » Pondelok, 27. Júla 2015, 22:33

PL679SX napísal: Čo sa týka problémov, môžem povedať že sa jedná najspoľahlivejšie auto aké sme mali. Ale predsa len ju neminuli samozrejmosti ako výmena rozvodov a spojky, ošetrenie podvozku proti korózii.
Medzi náročnejšie opravy ale patril repas turba (rozhodená oska ktorá prepúšťala olej) a repas štartéra (rozpadnutá prevodovka štartéra).
Už teraz je ale jasné, že v budúcnosti nás čaká výmena diferenciálu (ktorý sa momentálne snažím zohnať) a pretesnenie motora.
Ked je to aj po tychto opravach najspolahlivejsie auto ake ste mali, neviem si predstavit kolko sa toho pokazi na ostatnych autach za tych 80tis. km :mrgreen:

Ale co sa interieru a exterieru tyka urcite to bude jedna s najzachovalejsich v SR, velmi pekna ;-)
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

PL679SX
nula
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pondelok, 2. Júna 2014, 16:02

Re: PL679SX - Hiace 2.4Td

Príspevok od používateľa PL679SX » Utorok, 28. Júla 2015, 17:13

To čo sa nám pokazilo na ostatných autách (Jumper) by bolo na inú a dlhšiu tému :D. Okrem toho turba a štartéra všetko ostatné považujem za bežnú údržbu. Podstatné je, že auto nikdy a nikde nikoho nenechalo ;-)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní