Strana 7 z 8

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Utorok, 14. Februára 2017, 07:57
od používateľa Thomas
Tiež som chcel povodne kuopvať e11 s týmto motorom ale bolo mi to rozhovorené práve kvôli týmto problémom...tak som si priplatil za e12 a trochu vyšší ročník..a zatiaľ som spokojný.
Snáď Tá 10w aspoň trochu pomôže, aj keď nemyslím že nejako zásadne.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Utorok, 14. Februára 2017, 08:17
od používateľa Eru
Ani ja, ale neberiem to ako príliš zásadnú chybu. Zvyšok auta je na tom výborne, aj samotný motor ide výborne, nebyť toho oleja. Tak si len proste priplatím za olej no. Momentálne my už svieti kontrolka motora kvôli zapatlanému katalyzátoru, ale k autu som dostal úplne nový, takže to sa vymení a uvidíme koľko vydrží nakoľko ten spálený olej mu určite moc nenapomáha.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Utorok, 14. Februára 2017, 12:31
od používateľa libor12
Někdy doslova žasnu nad tím čeho všeho jsou lidi v rámci "úspor" schopni a ještě se s tím chlubit pomalu jako že to je vlastně všechno fajn. Nebýt to toyota,tak už auto stojí někde u krajnice. Ale ono ani to dolévání oleje není nekonečné,a čím déle tím hůře pro motor. Ted by možná stačilo kuchnout motor,umýt od karbonu,změřit,přejet honování válců,dát nové kroužky. V tom posledním stadiu je to klika,ložiska,brus válců,nové písty atd. Ten katalyzátor při takovém žraní oleje nevydrží ani 5000km a ani lambda sondě se to líbit nebude.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Streda, 15. Februára 2017, 08:44
od používateľa Eru
Libor prelož mi prosím ťa "kuchnout" :lol: Ak som správne pochopil z príspevkov, v ktorých sa tento motor riešil tak táto chyba nie je opraviteľná.
II_Toyota napísal: Pondelok, 23. Januára 2017, 09:15 Olej žerie preto, že je chybná konštrukcia motora - málo kanálikov na odvod oleja - zapečie sa stierací krúžok.
Krúžok následne vytvorí ovalitu na bloku motora.
Miesto toho, aby sa zodral krúžok - vyderie krúžok valec.

Teda nielen to že motor nie je s poriadnymi vložkami - aby si to uľahčili v Toyote.


Výmena krúžkov je len na pár 1000 km - zbytočné
Boli aj taký čo pridali 2 kanáliky/na piest - keď to už ovalitu má je to rovnako zbytočné.

Lejem 10W40 už cca 75000 km spotreba 0,55 L na 1000 km.
Dôležité je nezabudnúť doliať pravidelne olej a držať to medzi stredom medzi ryskami a spodnou ryskou.
Otázka na Vás teda. Nebolo by jednoduchšie teraz kúpiť blok z E12 a vymeniť ho na mojom motore, ktorý je inak v poriadku? Aj keď problém je v odvodových kanálikov na piestoch, tak by bolo treba urobiť ďalšie. Potom sa prekrúžkujú a malo by byť po probléme.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Streda, 15. Februára 2017, 11:45
od používateľa libor12
Eru napísal: Streda, 15. Februára 2017, 08:44 Libor prelož mi prosím ťa "kuchnout" :lol:
Tj opravit dokud je čas a má to smysl.
Eru napísal: Streda, 15. Februára 2017, 08:44 tak táto chyba nie je opraviteľná.
Je a není. Záleží na tom jak to necháš dojít daleko.
Eru napísal: Streda, 15. Februára 2017, 08:44 Olej žerie preto, že je chybná konštrukcia motora - málo kanálikov na odvod oleja - zapečie sa stierací krúžok.
Krúžok následne vytvorí ovalitu na bloku motora.
Miesto toho, aby sa zodral krúžok - vyderie krúžok valec.
Ano,je to výrobní vada. A opět - opravitelná -ale zase záleží na tom kdy začneš s opravou.
Eru napísal: Streda, 15. Februára 2017, 08:44 Výmena krúžkov je len na pár 1000 km - zbytočné
Boli aj taký čo pridali 2 kanáliky/na piest - keď to už ovalitu má je to rovnako zbytočné.
Opět. Pokud to uděláš ted je to opravitelné.
Doléváním nic nezastavíš. Zničí se kat,lambda,auto ještě k oleji začne žrát benzín a jednoho dne ztratí komprese a nenastartuješ nebo prostě sežere olej a zaklepe. Pak bude oprava nekolikanásobně dražší - nebo vyměníš motor za motor z vrakoviště a ten na tom může být obdobně.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Streda, 15. Februára 2017, 11:59
od používateľa libor12
No a kdyby to bylo moje auto a motor tak si z toho v tichosti udělám 2.0 4zz-fe a mužou mi všichni políbit ... :lol:

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Streda, 15. Februára 2017, 12:04
od používateľa Eru
Dík za rady, ja som dosť lama na tieto veci ešte. Takže plán s novým blokom by nemusel byť taký márny? Hej, dalo by sa tam hocičo swapnúť aj 3zz-fe (neviem či nemal ten istý problém) ale je to každodenka, takže chcem ostať pri súčasnej spotrebe a zároveň nemať problémy na STK a podobne.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Nedeľa, 2. Apríla 2017, 10:26
od používateľa Eru
Pred domom sa nám nejak ztoyotilo odkedy som pred dvoma rokmi kúpil MR-ku.

Obrázok

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Nedeľa, 2. Apríla 2017, 22:03
od používateľa Bebo
Toyota friendly family :). MR-ka vyzera fakt super.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Nedeľa, 2. Apríla 2017, 22:05
od používateľa Thomas
Tak to má byť 8)

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Pondelok, 3. Apríla 2017, 01:08
od používateľa teer7
tuto mr2 som videl v sobotu podvecer na racianskej vo vlaciku s asi 6 miatami, vsak? :)

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Pondelok, 3. Apríla 2017, 08:19
od používateľa Eru
Vďaka chlapi.
teer7 napísal: Pondelok, 3. Apríla 2017, 01:08 tuto mr2 som videl v sobotu podvecer na racianskej vo vlaciku s asi 6 miatami, vsak? :)
Hej hej, to som bol ja :lol: Láskavo ma prijali medzi seba a tvária sa že som mx5 in disguise.

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Utorok, 9. Mája 2017, 08:01
od používateľa Eru
Ten pocit keď so svojím takmer sériovým 30-ročným autom na 5 krát uvarených gumách z 2011 na slalome porážate konkurenciu na semi-slickoch :)

Niekde som započul že má Stenky roznese v zuboch s novým podvozkom, challenge accepted :lol:

Obrázok

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Sobota, 13. Mája 2017, 18:34
od používateľa stenky
:twisted:

Re: Eru - MR2 AW11

Napísané: Štvrtok, 18. Mája 2017, 08:23
od používateľa pomaranc
Pekne pekne gratulujem.