Eru - MR2 AW11
Napísané: Streda, 29. Apríla 2015, 19:12
Zdravím všetkých,
rozhodol som sa tu takýmto spôsobom tiež predstaviť, aby ste sa potom na nejakom zraze nedivili že čo za mumáka to došlo
Mnohý z Vás asi zaregistrovali že som tu pred časom riešil kúpu MR-ky a napriek rôznym pochybnostiam to nakoniec všetko skončilo šťastne a v garáži mám ozajstného krásavca, na ktorom som sa už medzičasom stihol stať závislým. Holt auto má neuveriteľné čaro a rev 4A-GE za chrbtom sa vám veľmi rýchlo dostane pod kožu.
Auto som kúpil od člena tohto fóra Kennyho, a touto cestou mu musím ešte raz poďakovať za 2 veci. Prvou je priebeh predaja, kedy sa vážne snažil aby všetko prebehlo bez problémov, dokonca na tri krát vo veľmi krátkom čase zháňal batériu, ktorá bude do auta sedieť, aby som si ho mohol odviesť. Všetko prebehlo podľa dohody, bezproblémovo a vo veľmi krátkom čase, za čo mu patrí obrovská vďaka. Druhá vec za ktorú musím poďakovať je samotné auto, ktoré sa ukázalo ako ozajstný poklad. Samozrejme 28 ročné auto nemôže byť bez múch, ale je to s ním omnoho, OMNOHO lepšie než som očakával a než som mal strach, a ja teraz veselo jazdím, opravujem a naplno si to užívam a absolútne neľutujem že som ho nakoniec vzal.
Ďalej musím veľmi poďakovať Stenkymu, ktorý bol s nami auto v Rakúsku obzrieť a už tam mi dal cenné rady a vysvetlenia, ale hlavne mu musím poďakovať za neuveriteľnú ochotu odpovedať každý týždeň na moje blbé otázky amatérskeho mechanika v zácviku a za ochotu ohľadom vyhľadávania náhradných dielov.
No ale poďme konečne k autu. Tento môj červený krásavec sa podľa slovenských policajtov (alebo podľa nemeckého techničáku, už sa nepamätám) narodil v roku ´88, ale ako sme so Stenkym neskôr zistili, podľa VIN je to 03/1987.
Tu je v plnej kráse:
Autíčko je po celolaku, čo je pre mňa výhoda pretože na ňom bolo všade postarané o hrdzu a lak stačí trošku preleštiť a žiari novotou. Najviac ma ale prekvapilo zospodu, kde naozaj vyzerá ako nové. Poznáte to, povrchová hrdza na zaveseniach kolies a podobne je úplne bežná, ale na tomto aute je problém nájsť vôbec takú. Nakoľko autom nemám v pláne jazdiť ani len v daždi tak pevne dúfam že to tak aj ostane
Autíčko samozrejme má nejaké chybičky, ale všetky sa postupne poriešia. Našťastie typické choroby prvej MR-ky sú na tomto kúsku poväčšine okay, takže o starosť menej. Tento rok by som ešte chcel vymeniť spojku a prevodovku, a niektoré veci si nechám na budúci rok, pekne postupne.
Dôležité je že nijak nie je obmedzované vo svojej podstate, a ja si naplno užívam celkového ducha tohto auta. Chovanie auta je vážne dokonalé, zábavné a je to jedno z tých áut, ktoré neustále musíte šoférovať a nenechá Vás vydýchnuť. Jedno z tých, ktoré vás učí byť lepším šoférom aj mechanikom.
Už len čakám kedy sa naskytne príležitosť poriadne ho spoznať na okruhu. No dosť bolo rečí, radšej ešte nejaké fotečky.
Teším sa na stretnutie na nejakom zraze.
rozhodol som sa tu takýmto spôsobom tiež predstaviť, aby ste sa potom na nejakom zraze nedivili že čo za mumáka to došlo
Mnohý z Vás asi zaregistrovali že som tu pred časom riešil kúpu MR-ky a napriek rôznym pochybnostiam to nakoniec všetko skončilo šťastne a v garáži mám ozajstného krásavca, na ktorom som sa už medzičasom stihol stať závislým. Holt auto má neuveriteľné čaro a rev 4A-GE za chrbtom sa vám veľmi rýchlo dostane pod kožu.
Auto som kúpil od člena tohto fóra Kennyho, a touto cestou mu musím ešte raz poďakovať za 2 veci. Prvou je priebeh predaja, kedy sa vážne snažil aby všetko prebehlo bez problémov, dokonca na tri krát vo veľmi krátkom čase zháňal batériu, ktorá bude do auta sedieť, aby som si ho mohol odviesť. Všetko prebehlo podľa dohody, bezproblémovo a vo veľmi krátkom čase, za čo mu patrí obrovská vďaka. Druhá vec za ktorú musím poďakovať je samotné auto, ktoré sa ukázalo ako ozajstný poklad. Samozrejme 28 ročné auto nemôže byť bez múch, ale je to s ním omnoho, OMNOHO lepšie než som očakával a než som mal strach, a ja teraz veselo jazdím, opravujem a naplno si to užívam a absolútne neľutujem že som ho nakoniec vzal.
Ďalej musím veľmi poďakovať Stenkymu, ktorý bol s nami auto v Rakúsku obzrieť a už tam mi dal cenné rady a vysvetlenia, ale hlavne mu musím poďakovať za neuveriteľnú ochotu odpovedať každý týždeň na moje blbé otázky amatérskeho mechanika v zácviku a za ochotu ohľadom vyhľadávania náhradných dielov.
No ale poďme konečne k autu. Tento môj červený krásavec sa podľa slovenských policajtov (alebo podľa nemeckého techničáku, už sa nepamätám) narodil v roku ´88, ale ako sme so Stenkym neskôr zistili, podľa VIN je to 03/1987.
Tu je v plnej kráse:
Autíčko je po celolaku, čo je pre mňa výhoda pretože na ňom bolo všade postarané o hrdzu a lak stačí trošku preleštiť a žiari novotou. Najviac ma ale prekvapilo zospodu, kde naozaj vyzerá ako nové. Poznáte to, povrchová hrdza na zaveseniach kolies a podobne je úplne bežná, ale na tomto aute je problém nájsť vôbec takú. Nakoľko autom nemám v pláne jazdiť ani len v daždi tak pevne dúfam že to tak aj ostane
Autíčko samozrejme má nejaké chybičky, ale všetky sa postupne poriešia. Našťastie typické choroby prvej MR-ky sú na tomto kúsku poväčšine okay, takže o starosť menej. Tento rok by som ešte chcel vymeniť spojku a prevodovku, a niektoré veci si nechám na budúci rok, pekne postupne.
Dôležité je že nijak nie je obmedzované vo svojej podstate, a ja si naplno užívam celkového ducha tohto auta. Chovanie auta je vážne dokonalé, zábavné a je to jedno z tých áut, ktoré neustále musíte šoférovať a nenechá Vás vydýchnuť. Jedno z tých, ktoré vás učí byť lepším šoférom aj mechanikom.
Už len čakám kedy sa naskytne príležitosť poriadne ho spoznať na okruhu. No dosť bolo rečí, radšej ešte nejaké fotečky.
Teším sa na stretnutie na nejakom zraze.