Strana 2 z 2

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 5. Januára 2017, 07:58
od používateľa Eru
Nepíš SS, aj mňa to zaujíma. Časom by som chcel dať ITB na môj 16v.

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 5. Januára 2017, 08:39
od používateľa tofak
Ak dobre vidim tak tam dal len tie papule za klapky, nato netreba nic, iba to kupit a nahodit .

Mne osobne sa to bez vzduchoveho filtra nepaci, staci nabehnut do kaluze alebo chytit dazd a za motorom sa kruti iny humus.

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 5. Januára 2017, 10:05
od používateľa sworks
Dnes mi prišli návleky na nátrubky keď to bude hotové pridám foto.
Ono to je s tou prerábkou u každého motora iné.
4AGE 20v blacktop nepotrebuješ nič len vyhodíš sanie a dáš tam itb.
4AGE 20v silvertop potrebuješ riadiacu z blacktopu dva senzory trebarz aj zo 4aefe a kabeláž.
4Age 16v tam je treba asi všetko čo na sillvertop plus adaptér medzi hlavu a klapky https://technotoytuning.com/toyota/ae92 ... dy-adapter

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 5. Januára 2017, 13:36
od používateľa tofak
Pri tych navlekoch by ma zaujimal inpregnacny olej, alebo sprej aky sa pouziva.

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 5. Januára 2017, 13:44
od používateľa ondrik
sak asi ten co sa pouziva aj na KNkove filtre, ci?

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 5. Januára 2017, 15:24
od používateľa sworks
Olej ako olej :D
Ono je to v postate prebraté tie penové filtre z enduro motoriek.
Tak treba olej na penové filtre.

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Piatok, 6. Januára 2017, 14:09
od používateľa libor12
Nepleť si pojmy s dojmy :) ITBs = individual throttle body - tak ty má od výroby 4age20V jak silver tak black top. To co jsi ty koupil jsou "velocity stacks" - náhrada větví sériového potrubí - jejich délkou určuješ nejen výkon,ale ve vztahu k druhé staně - svodům - postavení vaček a jejich střihu - posun špičky kroutícího momentu a výkonu do jiného pásma otáček. Takhle jak jsi to dal na auto to nepřidá ani koně,naopak to tam pěkně cucá teplý vzduch co se tam cpe odspodu přes výfuk a chladič apod. a krom zvuku je to jen subjektivní dojem. Proto je seriové sání a jeho vstup umístěné v podběhu před předním kolem právě kvůli tomu proudění vzduchu co chladí motor. Na to aby měl silver top stejný výkon jako black top bohužel nedosáhneš. Už jen parazitní ztráty rotačních hmotností jsou odlišné o cca25% tudíž na jejich pohon budeš potřebovat právě ten výkon. Ten hks speed limit defencer je taky kokotina za par stovek a zbytečná. Dá se nahradit nekolika součástkami za cca 1e. Jejích použití ten motor pomalu v tichosti zabije. Nemusíš podříznou tepnu,ale i z malé žíly se dá vykrvácet. ;-)

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Piatok, 6. Januára 2017, 17:17
od používateľa sworks
Nazdar.
Díky za opravu , mne je všetko čo si napísal jasné a na aute sa len pracuje to sanie sa ešte bude prerábať ako aj prívod studeného vzduchu.
Popravde vždy ma lákalo to tam skúsiť dať len to bolo o cene ECU BT ale zohnal som ju lacno tak som to chcel skúsiť.
Ako sa hovorí človek sa učí na vlastných chybách :D

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Pondelok, 16. Januára 2017, 14:37
od používateľa sworks
Teraz už aj s filtrami , ešte treba prívod studeného vzduchu.
Obrázok

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 2. Februára 2017, 09:27
od používateľa Eru
Ešte jedna otázočka, ten silvertop si tam nehádzal ty, že? Neviete niekto o nejakom podrobnom návode len tak pre zaujímavosť? Chcel by som vedieť ako je to zložité. Teraz keď mám aj ja E11, tak sa mi všelijaké projekty preháňajú hlavou do budúcna :lol:

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 2. Februára 2017, 10:49
od používateľa sworks
No nehádzal , kúpil som to už také , robila to dáka profi firma v UK ešte mám kdesi od toho papiere.
Ale keď už by som mal ja svapovať tak isto nie silvertop , rovno blacktop alebo 2zz.
Podľa mňa keď dobre pogoogluješ tak to po tých fórach nájdeš.

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Štvrtok, 2. Februára 2017, 12:00
od používateľa smutok
Pokial mas e11 so 4A motorom, tak najvacsi problem je elektrika z motora ktoru musis napojit na riadiacu jednotku. Mechanicky sa to prehadzuje bez probblemov.
Pokial mas e11 po FL so ZZ motorom, tak tam uz 4A-GE nedas tak lahko, lebo su tam ine uchyty. Ale tam by teoreticky mohol ist 2ZZ-GE bez vacsich uprav. Podla toho co som pozriel podla cisiel dielov na toyodiy pre E12, tak drziaky su vacsinou inak cislovane ale ulozenie spodne ramy vyzeraju byt rovnake pre 4zz a 2zz.

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Piatok, 3. Februára 2017, 08:17
od používateľa Eru
Vďaka Smútok :) no veľmi si ma nepotešil, mám po FL so zz motorom. Chcel by som vyslovene 4a-ge, niektorý z 20v. Musím sa potom na to poriadne pozrieť a povzdelávať, nateraz bude pár rokov aj tak auto ešte slúžiť ako presúvadlo do roboty. Len mi je ľúto tak hrozne trápiť mr-ku na slalomoch, tak by bolo fajn si postaviť niečo vyslovene na tento účel. Mr-kou síce neprestanem chodiť na slalomy ani potom, lebo veď zábava, ale možno si aspoň trochu vydýchne :lol: S mojím príjmom by som Corollu aj tak potom dočasne odhlásil a pracoval na nej určite niekoľko rokov než by som to dofinancoval. Uvidíme.

Re: sworks-Corolla E11 silvertop a MR2 Spyder

Napísané: Piatok, 3. Februára 2017, 12:52
od používateľa libor12
Vyměnit v e11 s matorem 4afe za 4age 16,20V je otázka jednoho dne. Předpokládá se kabeláž a ecu z dárce a že si redukci ecu připravíš dříve. Splácat elektro mi trvalo 3dny,nastartovaný motor v autě ve dvou lidech 1den. Ani vyměnit motor ve fl není problém,držáky motorů jsou jiné,ale nosníky stejné,nepotřebuješ jen mtor ale i převodovku. Opět ... pokud máš krk ukončený hlavou s mozkem a ne jen aby ti nepršelo do krku,je s trochou příprav mimo auto výměna motoru opět na jeden den. Žádné měsíce a roky.... :D ;-) :lol: