Re: Bobro - Corolla E10
Napísané: Sobota, 3. Februára 2018, 08:17
Ach bože...si naložil slovenčinovi...pochopím ľudí ktorí nepoužívajú diakritiku, ale Ty si toho veru na hodinách slovenčiny moc nepobral...
Pár detailov k tomu čo píšeš:
- Áno, motory mala vtedy Toyota naozaj skvelé...úsporné, výkonné a hlavne spoľahlivé. V tých dobách sa nešetrilo kde sa dalo a Toyota si vďaka takému prístupu vybudovala meno producenta spoľahlivých aut...čo sa dnes už o ich produkcii moc povedať nedá.
- S kupovaním origo dielov si to dúfam nemyslel vážne...na tomto fóre s takým názorom ďaleko nezájdeš...a už vôbec nie u auta staršieho ako 20 rokov.
- Irídiové, platinové a neviem aké sviečky...dôležitejšie je ich meniť v stanovenom intervale a kupovať sviečky overených značiek, ako sa orientovať na to či sú irídiové a od densa...navyše tu veľa ľudí používa NGK-čky (teraz fakt neviem či sú drahšie alebo lacnejšie).
- Športové vložka filtra? Dúfam že nemyslíš pridrbanú hrušku. Navyše K&N nie je jediná firma produkujúca kvalitnejšie filtre. Zas platí zásada, že mať športový filter znamená sa oň aj starať a keď si porátaš náklady, tak budeš radšej meniť pri každej výmene oleja obyč filter. Navyše efekt použitia akékohoľvek filtra s vyšším prietokom vzduchu je diskutabilný.
- sto oktánový benál? Načo? Možno tak nato aby sa trochu prečistili vstreky. V živote nebudeš u maloobjemového motora s maximom 7k ot/min rozdiel cítiť. Popravde sa efekt vysokých oktánov ukazuje naplno len u preplňovaných motorov a tých, ktoré sú schopné ísť do fakt vysokých otáčok (u toyoty GE motory).
Pár detailov k tomu čo píšeš:
- Áno, motory mala vtedy Toyota naozaj skvelé...úsporné, výkonné a hlavne spoľahlivé. V tých dobách sa nešetrilo kde sa dalo a Toyota si vďaka takému prístupu vybudovala meno producenta spoľahlivých aut...čo sa dnes už o ich produkcii moc povedať nedá.
- S kupovaním origo dielov si to dúfam nemyslel vážne...na tomto fóre s takým názorom ďaleko nezájdeš...a už vôbec nie u auta staršieho ako 20 rokov.
- Irídiové, platinové a neviem aké sviečky...dôležitejšie je ich meniť v stanovenom intervale a kupovať sviečky overených značiek, ako sa orientovať na to či sú irídiové a od densa...navyše tu veľa ľudí používa NGK-čky (teraz fakt neviem či sú drahšie alebo lacnejšie).
- Športové vložka filtra? Dúfam že nemyslíš pridrbanú hrušku. Navyše K&N nie je jediná firma produkujúca kvalitnejšie filtre. Zas platí zásada, že mať športový filter znamená sa oň aj starať a keď si porátaš náklady, tak budeš radšej meniť pri každej výmene oleja obyč filter. Navyše efekt použitia akékohoľvek filtra s vyšším prietokom vzduchu je diskutabilný.
- sto oktánový benál? Načo? Možno tak nato aby sa trochu prečistili vstreky. V živote nebudeš u maloobjemového motora s maximom 7k ot/min rozdiel cítiť. Popravde sa efekt vysokých oktánov ukazuje naplno len u preplňovaných motorov a tých, ktoré sú schopné ísť do fakt vysokých otáčok (u toyoty GE motory).