Srandista - Corolla TS

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa drgi » Pondelok, 3. Februára 2014, 14:23

ja byt na tvojom mieste, tak to rovno odnesiem k liborovi, sice ti z toho spravi len o malo vykonnejsi a drahsi motor ako maju teraz v F1, ale oplati sa :)

co sa tyka kennyho - toto o nom nehovori v dobrom svetle : viewtopic.php?f=37&t=3075&start=225
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Pondelok, 3. Februára 2014, 14:40

No lenze dovez to liborovi cez celu republiku... Ale ak mas nejaky navrh, ako na to, sem s nim, zoberiem ho vsetkymi desiatimi...

Co sa miguellita tyka, neriesim, najprv by sa mohol naucit normalne pisat, nech sa tie jeho posty daju citaj aj pri inom rozpolozeni ako maximalnom klude a absolutnej koncentracii... A potom, ja som u Kennyho auto mal, a nemal som s nim jediny problem, spravil vsetko co mal a aj nieco navyse... Ale mozno to bolo len tym, ze som mu za pracu zaplatil hned, nie 3 roky na to...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
začiatočník
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa JRD McLAREN » Pondelok, 3. Februára 2014, 14:45

no a doviezt to domov ..je tiez 200km..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa kuki » Pondelok, 3. Februára 2014, 15:23

Srandista napísal:No lenze dovez to liborovi cez celu republiku...
Matrin170 by ti myslim s tymto vedel pomoct. Ako pisu chalani, isiel by som za niekym, kto vie presne, co robi. V konnecnom dosledku ti to usetri cas aj peniaze.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Pondelok, 3. Februára 2014, 15:39

já už nechci žádné 2zz vidět. :) jaky je to motor - konstrukcne - vidís třeba i u toho cosworthu. Ani se ho nedotkli. Mají jen svoje písty,ojnice blok vložkují a hlavy se ani nedotkli,respektive nijak zásadně. Jen jiné sání a výfuk. JRD to ze se ty ventily potkají při přetočeni je důsledek ne příčina. Většinou za to můžou těžší ale taky levnější aftermarket ventily. Jeden originál ventil totiž stoji 88eur. No a druhá příčina je špatně fungujicí ventil nebo znečištěne sítko ovládající vvt člen. Ventily jsou stále v liftu ale dojde k otočeni vačky do základní polohy. No a na "kauzu" Kenny mám svůj názor.
corolla ae92gti
celica ra61

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Pondelok, 3. Februára 2014, 16:34

Největší podíl na opravě stejně nese místní motorservis. Já jim jen zajistil výkresy vložek, dodám díly a přivezu složeny spodek motoru a hlavu. cena opravy motoru se ti líbit nebude. Vychází to cca 125000. Je v tom nová klika, zakázkove h ojnice, t písty, ložiska, vložky, pokud je nutné tak vačky, ventily a to kolem + práce. A to je pomalu tolik kolik jsi za auto dal. Teď tohle absolvoval jeden majitel corolly kompresor. Byl ve stejné situaci jako ty a přesto se rozhodl to auto opravit.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
začiatočník
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa JRD McLAREN » Pondelok, 3. Februára 2014, 18:36

Libore .. ja viem co, preco, zaco, naco .. :mrgreen:
sak mam doma peknu zbierku monumentov ...
(teda je fakt, prasknutu kluke este nemam .. :lol: )

len som pisal co som sa docital o bolestiach 2ZZ, a chcel som vediet od Srandistu nejake tie dalsie informacie...
este som sa docital officialne vyjadrenie toyoty, kde priznava za ma vyrobnu vadu na "vymedzovacich skrutkach ventilov" na 2ZZ (ak som to dobre pochopil)
dosledkom coho je potom nefunkcne vvtl-i, ale ze to nesposobi destrukciu motora, a spominane skrutky staci dat na poziadanie vymenit v autorizovanom servise.

...takze teraz mozeme spekulovat, ci to dposobilo destrukciu motoru.. alebo nie..

co sa ceny "opravy" tyka, tak tu sa ludom pretocia oci, ked im povies, ze oprava motoru v skodovke tak cca 1000,-eur
a ja ked nekomu poviem, ze mam v aute motor za 5000, tak ti asi nemusim hovorit, ake slova zacnu smerovat na moju osobu... 8)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa drgi » Pondelok, 3. Februára 2014, 18:44

libor12 napísal:Největší podíl na opravě stejně nese místní motorservis. Já jim jen zajistil výkresy vložek, dodám díly a přivezu složeny spodek motoru a hlavu. cena opravy motoru se ti líbit nebude. Vychází to cca 125000. Je v tom nová klika, zakázkove h ojnice, t písty, ložiska, vložky, pokud je nutné tak vačky, ventily a to kolem + práce. A to je pomalu tolik kolik jsi za auto dal. Teď tohle absolvoval jeden majitel corolly kompresor. Byl ve stejné situaci jako ty a přesto se rozhodl to auto opravit.
skoro som trafil tu cenu :mrgreen:
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Pondelok, 3. Februára 2014, 19:59

Ono pokud chceš aby to něco vydrželo tak to není zdarma. Já vždycky říkám jak se taha z motoru víc jak 100hp /litr je třeba ho sledovat jak zaletnou manželku. :lol:. Jrd: ty šrouby drží tyč vahadel. Ustřihnou se dojde k špatné distribuci oleje,a začne se opotřebovavat vačka. Ten motor už tímto radikalnim způsobem opravovalo víc lidi. Uvědomí si ze bohužel nic lepšího z dnešní nabídky neseženou. Vždycky mne pobavi reklama na Auris 1.6 s valvematic: špičková technologie s excelentním výkonem 92kw. :lol: to ze už před 20lety měla jejich 1.6 v corolle 123kw jaksi mlčí. :lol:. Mužem tady debatovat nad kvalitou nových aut a motoru ale to Srandistovi auto neopravi a zároveň mužem konstatovat ze auto s takovým motorem už se vyrábět nebude.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa drgi » Pondelok, 3. Februára 2014, 21:13

libor, nic proti cene, mne je jasne ze pokial to ma nieco vydrzat, tak to nebude stat 5 korun a nebude to hotove zajtra.

no a co sa tyka tvojej poslednej vety - o dovod viac opravit a starat sa on ;-)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 3. Februára 2014, 22:31

drgi napísal:ja byt na tvojom mieste, tak to rovno odnesiem k liborovi, sice ti z toho spravi len o malo vykonnejsi a drahsi motor ako maju teraz v F1, ale oplati sa :)

co sa tyka kennyho - toto o nom nehovori v dobrom svetle : viewtopic.php?f=37&t=3075&start=225
na predcasne súdy by som si daval pozor, na Standu je aj dost velmi dobrych referencii.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa chmelo » Streda, 5. Februára 2014, 10:17

No tak toto sa teda vyvíja iným smerom....moc som okolo tohto motora neštudoval a dosť ma prekvapkalo, čo napísal Libor. Na toto už nejaká amatérčina v garáži moc nestačí.
Serie ma ale kurevsky, že s týmito problémami sa museli už vývojári stretnúť...nech mi niekto nehovorí, že Toyoťáci a hlavne Yamaháci, ktorí majú kua skúsenosti s vysokootáčkovými, super odľahčenými a výkonnými motormi vypustili do sveta niečo tak háklivé...dobre, dobre...chybička se vloudí a nie každý motor môže mať výdrž ja neviem, napr. 4E-FE a podobne, ale kua totok???
Na druhej strane je fakt, čo som už pár krát niekomu písal, že ak chce atypické auto so super výkonom, chovaním a charakterom, tak mu proste musí obetovať viac...či už času, alebo peňazí. Keď si niekto kúpi Hayabusu, tak si na ňu asi kua neobuje Mitasky za 30 Evri a nebude do nej liať olej z Lídla ;-) Nechcem tým povedať, že Srandista na to serie, ale proste, že keď už, tak si treba dávať majzla.
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Streda, 5. Februára 2014, 13:54

2zz-ge je de facto už v sérii špičkový závodní motor který samozřejmě vyžaduje špičkovou péči. Jediný technicky i parametrově srovnatelný motor je f20c v S2K. Tomu je samozřejmě úměrně použita technologie která má ovšem zase "své". Potom stačí mála odchylka v řízeni a konec. Životnost senzorů je limitovana. Kdo z vás měnil lambda sondu po 100k km? Přece ještě funguje ne? kdo měnil po 10letech teplotní čidla kdyz funguji? Kdo vyměnil knock senzor? Nikdo. Prostě se jezdi až kdyz to odejde. Všechny tyhle čidla pracuji s mV rozsahy. Stařím dojde ke změně parametrů, čidlo dává o par mV víc nebo miň, a dojde ke špatnému řízeni motoru. Jenže kdyz se posune předstih o 5st u 2.0 motoru o výkonu 50kw nic se nestane. U 2zz posunem předstihu o 2st ztratíš 30koní a zničíš ho. Proto ta použita slitina hliníku - motor je zaměrne provozovaný na chudší směs s velmi agresívnim předstihem.
corolla ae92gti
celica ra61

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa tofak » Streda, 5. Februára 2014, 15:14

tak takto sa asi len malokto nad tym zamyslal a starnutie suciastok v ECU??
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
začiatočník
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa JRD McLAREN » Streda, 5. Februára 2014, 15:28

aj to sa deje.. v pripade straych epromov, ktore sa "mazali ultra fialovym svetlom"
sa ti proste stavalo, ze ecu nenabehla, vynechavala a pod.

stacilo eprom precitat, najlepsie viac krat po sebe, porovnat obsahy suborov,
ecu vymazat a nanovo naprogramovat, a problem bol odstraneny...

spravanie vozu pri tejto "poruche"byva take, ze ti "z nicoho nic" pocas jazdy motor skapal,
bud stacilo vypnut zapalovanie, a v zapati hned nastartovat, - motor zase isiel normalne
alebo treba nejaky ten cas pockat, kym sa dalo o5 uspesne nastartovat - tepelna zavislost pamate eprom
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných