Srandista - Corolla TS

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Bully
panic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Štvrtok, 2. Mája 2013, 20:06
Bydlisko: Luxembourg

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Bully » Nedeľa, 28. Decembra 2014, 17:20

Libor:
skoda, ze nenajdes zdroj informaci, ktere zminujes, aby byly trochu relevantni. Predepsanych 4500 km mezi vymenami oleje je i pri ztizenych provoznich podminkach tak ojedinele kratky interval, ze jsem se s nim (jako s oficialnim doporucenym udajem) u zadne jine automobilky nesetkal. Kratit ho jeste na min nez polovinu uz mne prijde silne schizofrenni. Krome onoho "race use only", ktere zminujes, ale takhle vuz nevyuzivam, to zabava za volantem a obcasne track days nejsou. I TypeR team, co vyuzivaji CTR s K20 vylozene jako track cars meni motorovy olej po 10 tkm, u opravdu zavodnich vozu potom samozrejme casteji, podle potreby.
S Martinem se zname osobne a proto vim, ze motor vyuzivam v redline podstatne vic nez on.
Playmobil: Lotus Exige S240 se srdíčkem 2ZZ-GE SC
Family Airbus: Honda Accord Tourer 2,2i-CTDi
Ex: Honda Type-R FN2 & EP3

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Nedeľa, 28. Decembra 2014, 17:47

Kolik ma ten tvuj motor najeto? Dělal jsem dvě GO letos s SC a ani jeden z těch motoru nemel 100k. Vubec ho nesrovnávej s k20. Jeste si pamatuji že na lotus talk byla tabulka s oleji kdy toy doporučuje 5W30,lotus 0W20 a MWR upravce 10W50 :) já bych asi kvuli nížké aditivaci volil 0W20 a měnil dle tlaku a teploty oleje,ale to bych dělal já. Lidem dávám co píše toy tj 5W30. Přál bych ti,aby jsi najezdil aspon 100k bez poruchy,ale radsi už ted podívej na vačky,šrouby rocker shaft a změř komprese.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa AndyGTP » Nedeľa, 28. Decembra 2014, 20:18

Bully napísal:I TypeR team, co vyuzivaji CTR s K20 vylozene jako track cars meni motorovy olej po 10 tkm, u opravdu zavodnich vozu potom samozrejme casteji, podle potreby.
ja len k tomuto dodam, ze opravdove zavodni teamy menia olej po kazdom zavode, resp. niekedy pouzivaju ine oleje na kvalifikacie a ine na samotny zavod. Menit olej na CTR vyuzivanom primarne ako track only az pri 10tkm mi pride dost nebezpecne a nezodpovedne. Pokial to clovek nemeria tak ako napr. Libor (stalost tlaku a teploty oleja v zatazi), tak si dovolim tvrdit ze maximalna hranica je naozaj tych 5tis km podla typu oleja a pri kombinovanej prevadzke (track + doprava na track). Ale aj to mi pride vela. Ak to auto naozaj trapim a je na track use, tak nebudem predsa setrit par drobnych na vymene oleja a dam to von kazdy 2. zavod, alebo aspon kazdy treti (co pri trackdays moze byt kludne 1500-2000 ostrych km).

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Bully
panic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Štvrtok, 2. Mája 2013, 20:06
Bydlisko: Luxembourg

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Bully » Pondelok, 29. Decembra 2014, 21:37

libor12:
koupil jsem Exige pred nedavnem, mel 25 tkm. Prosel dukladnou kontrolou a do smrti ma daleko. Snad ma pravdu cely svet a ne ty a auto mne pri i pri jinak velmi peclivem servisu bez GO motoru po kazde vyjizdce bude slapat roky bez problemu- stejne, jako doposud vsem ostatnim. Tenhle motor ma v Lotusu docela zasadni kvalitativni i kvantitativni rozdily treba v chlazeni, oproti napr. Corolle TS.
Olej mne pro muj zpusob jezdeni doporucuje prodejce (autorizovany prodej a servis v DE) i muj autorizovany servis 5(10)W 50 nebo 10W 60, tedy pokud chces zminovat pouze SAE viskozitu. Samozrejme ze jde hlavne o jine parametry. Oleje jako 0W 20 apod. (s nizkou HTHS viskozitou obecne) bych do tohoto motoru nelil, ani kdyby me nekdo nutil nasilim. Co doporucuje samotny Lotus podle servisky ti ted nepovim, jsem na dovolene a nemam servisni knizku sebou. Kazdopadne podle jednoho DE Lotus fora odpovedeli na tenhle dotaz primo z Hethelu- jeden majitel se formou dopisu ptal na vhodny olej od Castrolu a byl mu Lotusem oficialne doporucen Castrol Edge Sport FST 10W 60.

AndyGTP:
staci pozorneji cist- u skutecne zavodnich vozu meni olej podle potreby, coz je klidne po par hodinach jizdy. U vozu, pouzivanych jako trackdays cars stejne najedes (hodne hrubym odhadem) minimalne polovinu km stejne v beznem provozu. 10 tkm mezi vymenami neni vymysl, ale opet lety overeny interval. Mozna je K20 opravdu podstatne odolnejsi, nez 2ZZ-GE od Toyoty, ze s ni problemy nejsou ani po 200 tkm: samy okruh, zminene intervaly vymeny oleje, minimalni ubytek vykonu (jednotlive kone), motor ve vyborne kondici (mereni ovality a kompresni zkousky). Pochopitelne, ze je podminkou dobre vedena udrzba a servis.
Playmobil: Lotus Exige S240 se srdíčkem 2ZZ-GE SC
Family Airbus: Honda Accord Tourer 2,2i-CTDi
Ex: Honda Type-R FN2 & EP3

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Utorok, 30. Decembra 2014, 20:57

Bully: Naše diskuze Martinovi auto nespraví. Super nájezd tvého vozu,má před sebou ještě minimálně jednou tolik. U Dannyho jsem si ověřil jak u svého vozu mění olej. Volal jsem mu kvůli brzdám a zavedl ře i na toto. Opravdu to není po 10k. :) To jen tak na okraj. Tvé porovnaní s K20 není na místě už z toho důvodu,že jich jezdí desítky tisíc. Trocha statistiky od Toy. Motoru rodiny zz patří mezi nejhorší a nejporuchovější jaké kdy toy uvedla ve spolupráci s yamahou na trh. Motory 2zz přímo v poruchovosti kralují. V autech se jich ocitlo v celé historii výroby nejméně a to v počtu necelých 10000( slovy deseti tisíc kusů) Vzhledem k objemu výroby automobilky je to 2 denní produkce. K 2zz bylo vydáno na 30 TSB- další smutný rekord. Kompresorových coroll TS vyrobila toyota pouze 600ks. Praskající olejová čerpadla,šrouby aretující tyč vahadel,písty a cely motor ze skla ... Přesto přese všechno - výkon,váha,zvuk motoru mezi 6-8500 zařezávající se do morku kostí,za to vše ten motor prostě stojí.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
začiatočník
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa JRD McLAREN » Streda, 1. Apríla 2015, 21:48

No jak to vyzera ..?? bude to este jazdit ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Thomas » Piatok, 3. Apríla 2015, 08:36

Musí to jazdiť..však to má kolesá ako nové ;-)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Sobota, 6. Februára 2016, 19:39

Obrázok

Tak, dami a pani, s radostou oznamujem, ze TSka sa dnesnym dnom prebudila z klinickej smrti, a opat jazdi, rovnako ako zamlada!

Cesta k tomuto stavu bola dlha a trnita, ale podaktori uz vedeli, ake boli v stave liecenia TSka pokroky, a som im vdacny, ze dodrzali mlcanlivost, o ktoru som ich poziadal. Nechcel som totiz nic verejne sirit pred tym, ako bude auto naozaj finalne spravene, pretoze tento pristup sa mi uz niekolko krat vymstil. Takze ste nevedeli ani to, ze som nasiel buranu TSku v Prahe, ani to, ze ju po niekolkych dnoch v mojom zastupeni Idaho kupil, ani to, ako som svoju TSku viezol na podvale k nemu do Rozmitalu a ani to, ako postupovala oprava spojena s vymenou motora. Teraz to uz ale vsetko viete, a musim povedat, ze je to skvele opat v TSke sediet, tocit ju az k obmedzovacu a uzivat si jej lahodny zvuk v poslednych 2000 otackach!

Nasleduje kratky fotopribeh s casovou osou nedavnych udalosti.

Po tom, co som zistil, ze do mojho motora spadol ventil, som zavrhol cestu jeho opravy, a vrhol som sa na plan B, a to swap motora. Bohuzial, ako vsetci urcite viete, 2ZZ-GE nie je tak rozsireny motor ako 1.9 TDI, a tak bolo jeho hladanie naozaj dlhe. Napriek tomu, ze som mal moznost uz davnejsie zohnat jeden motor z half-cutu Celici, nebola mi tato kupa odporucena, a tak hladanie pokracovalo. Az nakoniec chvilu po svatbe, 4 dni pred odletom na svadobnu cestu som nasiel tuto havarovanu TSku v Prahe. Majitela som skontaktoval, overil som si ze ponuka je akualna, a den pred odletom z Prahy (26.7.2015) som bol auto kuknut.

Pohlad od vodica neprezradzal nic divneho.

Obrázok

Pohlad od spolujazdca uz ale ukazoval dovod predaja.

Obrázok

Pocas dovolenky na Korfu som s predajcom a Idahom dohodol vsetky potrebne nalezitosti a den pred odletom uz cierna TSka sla na Idahovom podvale k nemu na dielnu.

Mesiac na to (28.8.2015) po dohadovani s Rampom, Idahom a svagrom sa vsetky planety postavili do zastupu a so zapozicanym pickupom, podvalom a Rampom ako vodicom sme sa vybrali s mojou chromou TSkou do Rozmitalu, aby sa mohla zacat operacia.

Obrázok

Operacia skrz rozne komplikacie trvala dlhsie, ale nakoniec sa podaril ako aj vyoperovat stary motor...

Obrázok

...tak aj namontovat novy motor so vsetkymi potrebnymi dielmi do mojej kasne a tak dnes (6.2.2016) bola TSka po poslednych finalnych pracach...

Obrázok

...pripravena k prevziatiu a dalsiemu pouzivaniu!

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Tymto sa jedna kapitola (smutneho) zivota (alebo skor zivorenia) uzatvara, a otvara sa kapitola nova, a to ta so znovuzrodenou TSkou! A tato kapitola sa na rozdiel od tej predchadzajucej nebude odohravat na parkovisku alebo podvale, ale presne tam, kde by sa odohravat mala, a to na cestach!

Tymto by som si tak povediac opat dovolil otvorit tento topic zazitkom, ktore budu urcite nasledovat.

Vdaka este raz vsetkym za podporu, ved oni vedia, o ktorych hovorim! ;)
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa spider207 » Nedeľa, 7. Februára 2016, 14:22

Parada, tesim sa s Tebou a verim, ze Ta caka vela peknych zazitkov s ozivenou TSkou ;-)

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa AndyGTP » Nedeľa, 7. Februára 2016, 15:45

gratulacia, cakat tak dlho na auto a nezanevriet nan, to je naozajstny vztah. Este si vsak neprezradil, ze ako ti "spadol" ten ventil do motora. To by ma celkom zaujimalo.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Nedeľa, 7. Februára 2016, 17:18

Andy, to este sam neviem. Dosledok sme zistili kamerkou vo valcoch, ale pricinu este nie, nakolko Idaho este hlavu dole nedaval.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa sonnicek » Nedeľa, 7. Februára 2016, 19:43

Tak teda gratulujem a zavidim tvoje nervy z ocele :)
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Thomas » Pondelok, 8. Februára 2016, 00:16

Paráda 8)
ja si neviem predstavíť byť tak dlho bez nejakej automobilovej hračky. Verím že to bolo ťažké, tak snáď si si už odtrpel všetko a už budeš len tankovať, meniť olej, liftové šróby a jazdiť ;-)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa stenky » Pondelok, 8. Februára 2016, 09:01

cislo 5 zije! :)
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa grexos » Pondelok, 8. Februára 2016, 09:56

Gratulujem :) hlavne nech si stastny a tak :)
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní