Srandista - Corolla TS

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 5. Februára 2014, 16:35

Libore, klobuk dole pred spickovou urovnou tychto tvojich prispevkov. Je mi jasne, ze 5-7 rokov dozadu nad tymito vecami nikto neuvazoval, ked tie auta mali radovo nabeh par desat tisic km ak nie menej. Samozrejme, ze ma mrzi, ze Martin si pri aktivnom pouzivani a fandeni tomuto autu nahodne doje.. mozno motor, ale budme uprimni - ktory z nas, second hand userov ma tieto hlboke poznatky, nech su akokolvek logicke?

Asi nikto. Je to svata pravda, ze ziaden laik ani majitel sa na to takto nepozera a casto krat si cierneho petra vytiahne az druhy/treti/stvrty majitel auta v poradi. Presne proti tomuto bojujem s mnohymi ludmi, ktori sa pri udrzbe auta tvaria v style "po mne potopa". Drviva vacsina prvomajitelov, ale aj druhomajitelov akychkolvek aut, nielen spickovo a limitne odladenych (E12 TS, Civic FN K20, S2000 atd), sa k udrzbe auta stavia pomerne laxne. Akakolvek zmienka o prevencii sa stretne bud s nepochopenim, alebo v tom lepsom pripade "iba" s nedostatkom penazi.

Vysledkom je potom nestastny nadsenec (alebo hocijaky seriovy end user), ktoremu pri aktivnom pouzivani vysneneho auta jebne klucovy element v motore/podvozku atd. Uz je len v rovine uvah, ci by Martinovi pomohla vymena vsetkych klucovych cidiel, evansu a neviem coho vsetkeho pred napr. 10-15tis km, alebo ci by to len oddialilo kolaps.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Streda, 5. Februára 2014, 20:57

problém v první řadě je laxni přistup servisu potažmo zákazníku kteří si mysli ze z nich chce servis pro nic za nic vytáhnout peníze. Takový lotus u toho motoru požaduje výměnu oleje co 2000km, kompletni rozborku motoru a jeho inspekci 30000km. U lotusu to prostě majitel bere ze si koupil drahou opici a ta chce banány ve vyberove kvalitě. Pokud se nepletu ts stálo nové 600k czk a kompresor skoro 750k. jak se bude tvářit první majitel ts kterému servis oznámí při 50k km musíme vám rozebrat motor připravte si 80000? vydrží to ještě? určitě ano ale při 100000km to prodejte.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa miguellito » Štvrtok, 6. Februára 2014, 00:23

je mi luto tvojej kary to zaprve....drzim prsty az to vyriesis k spokojnosti...ale prosimta ..ten koment o mne a kenym ? ...to sa sepka ci to odkial mas?? ze som kenymu neplatil vcas ci co ? ...a ake vcas ? nacas? tam to bolo hosi moji zlati take zlozite ze okrem mna a kenyho je to hodne tazke dakomu vysvetlit ...ale keny nikdy pocas celeho projektu nikdy!!! nikdy !!! nechcel prachy dopredu za robotu ,ja osobne som to dokonca od neho pozadoval a on nechcel !! on sam chcel ze az nakoniec naraz naruku ...asi tolko raz a navzdy k tomu bo uz si pripadam jak keby som padal z 5 km vysky na zabradlie na vajca ,,,a co sa tyka dielov tak tam som bol posledne dva roky stale niekolko desiatok tisic ceskych v pluse a stale som do plusu dokladal nakoniec sa to zo vsetkym vysplhalo na cca 250000 czk ;-) ....drzim prsty aj az to zvladenes precitat v akomkolvek rozpolozeni ;-)
a tam boli s prachami este ine veci zajimave ale to si neham ako zolika...
a s tym motorom tvojim ...neh uz to das robit u ktoreho kolvek z chalanov..tak never na rozpravky a ceny ber vzdy s rezervou ono sa to rado navysi aj casovo aj financne...to moja nadcasova rada ...a uvedom si ze chalani su celkovo dost pretazeni ...a to je dakedy asi problem...su hold veci kere vie vzdy len par ludi a ostatym nevysvetlis ... :D neboj aj ty budes po troch rokoch s drbkanim sa s motorom pisat topicy ako ja ...len vydrz
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa chmelo » Štvrtok, 6. Februára 2014, 08:16

libor12 napísal:problém v první řadě je laxni přistup servisu potažmo zákazníku kteří si mysli ze z nich chce servis pro nic za nic vytáhnout peníze. Takový lotus u toho motoru požaduje výměnu oleje co 2000km, kompletni rozborku motoru a jeho inspekci 30000km. U lotusu to prostě majitel bere ze si koupil drahou opici a ta chce banány ve vyberove kvalitě. Pokud se nepletu ts stálo nové 600k czk a kompresor skoro 750k. jak se bude tvářit první majitel ts kterému servis oznámí při 50k km musíme vám rozebrat motor připravte si 80000? vydrží to ještě? určitě ano ale při 100000km to prodejte.
Hovoríš mi z duše...presne toto mi napadlo po tvojej predošlej odpovedi, keď si písal o životnosti niektorých dielov....druhá strana veci je, ktorý z autorizovaných servisov by bol schopný takéto auto servisovať. Viem o tom svoje, takže je to viacmenej básnická otázka :roll:
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Štvrtok, 6. Februára 2014, 09:08

libor: zas druha vec je ta, ze u Lotusu predpoklada, ze bude v lifte daleko viac, ako u Corolly TS. Bo vsak ja som to vyuzival ako viac menej klasicke priblizovadlo, s tym, ze do liftu som siel v priemere mozno raz, dva krat do tyzdna na par sekund? Keby som mal Exige, tak sa necaka, ze s tym budem chodit do Tesca po rohliky, ale prave ze s nim budem drtit plyn na okruhoch. A tym padom sa zas ocakava ine servisne nasadenie. A co sa tyka autorizakou, tak o otm tiez viem svoje, v otmto suhlasim s chmelom...

miguellito: nechce sa mi tu flamovat vo vlastnom topicu, len som mal holt potrebu sa vyjadrit k postom ku Kennymu, pretoze ja som s jeho pracou bol spokojny... A neboj, nebudem pisat take topicy ako ty, pretoze ja potrebujem s autom jazdit, nie sa s nim drbkat...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Štvrtok, 6. Februára 2014, 10:51

podle oem mapy vstřiku a předstihu kterou jsem si včera opatřil bych odhadoval nejhorsi pásmo pro motor do 5000otaček. Poměrně velmi chudá směs s agresívním předstihem kvůli emisim. Koně nezískáš jinak než že jim dáš nažrat, takže od 5000 do redline tam teče zhruba o 45% paliva více. Takže z mého pohledu ten motor budeš více tepelně namáhat někde kolem 3-5000otaček. V podstatě čím víc ho budeš držet v liftu a dávat mu "za uši" tím pro motor lépe. Tedy podobná situace, která platí i u motoru gt 86.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Štvrtok, 6. Februára 2014, 10:57

To je ale docela neprakticke, fungovat v meste na jednicke v 7000 otackach :)
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa smutok » Štvrtok, 6. Februára 2014, 11:13

No ale zato to pruzne zrychlenie. ;)
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa miguellito » Štvrtok, 6. Februára 2014, 12:47

tak ked si citil potrebu sa vyjadrovat ku kenymu a jeho praci tak nechapem preco si sa vyjadril ku mne a mojmu plateniu ;-) ...drzim ti z celeho srdca palce vazne az take topicy nikdy pisat nebudes ;-) ....a ved sak mne neslo o to sa na tom aute vozit ...mne slo o to sa s nim tri roky drbkat :D ...oka uz to tu zas prenechavam spickovym odbornikom ... teoretikom ;-) ...tak sa pekne nechavaj dalej zmotavat...a ked budes mat ten motor "zgeneralkovany" ako sa patri ,samozrejme s nim najazdis novych min. 100tis tak daj vediet pridem sa poklonit ...hawk...drzim ti ale naozaj prsty uz len preto ze vem ake to je mat odsraty svoj vysneny motor ...a profi kecov som sa napocuval a pozazival ajajaj aj od niektorych panov co sa tu vyjadruju :)
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Štvrtok, 6. Februára 2014, 13:53

to rozmezí otaček bylo myšleno jako jízda v zátěži po dálnici atd . Naopak sportovní jízda v redline, časté řazení , jen dobře. A to nemluvím o tom ze převodovka by jak u ts celic i coroll měla jít na stůl ve 100000km. Michale pokud vím tak Martin bude vše řešit jinak. Ad tvoje kauza: z celého srdce ti přeji aby jsi do konce života ve své lékařské praxi vždy 100% diagnostikoval pacienta aby jsi vždy předepsal ty správné léky a při operaci nezapoměl v pacientovi nějaký nástroj. Zkratka aby tvé konáni bylo vždy na 110% a aby ty bez viny mohl vždy házet kamenem. Nic víc už k tomu nebudu psát ani tady ani jinde.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
miguellito
začiatočník
Príspevky: 470
Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa miguellito » Piatok, 7. Februára 2014, 08:15

dik ,to si prajem aj ja Libore ;-) lebo v pripade cloveka by to bol ovela vacsi pruser ako "len" za stvrt mega v peniazoch si uvedomujem ze ked dodrbem nekomu zdravie dodrbem mu zivot aj jeho rodine a idem do basy a odovzdam licenciu...tam si nebudem, mas pravdu, moct dovolit pristupovat k "projektu " stylom ze budem flakat robotu a robit zelenacske chyby koli tomu ze si neviem rozvrhnut pracu ,resp.setko po sebe poradne skontrolovat,resp.vysierat sa na niektore detaily a este zdrbavat "pacienta" ze je moc precitlively ...a resp tlacit "pacientovi" do hlavy x krat overene informacie ,ktore urcite zaberu na jeho problem a ktore som si vyguglil ,lebo ja ich nebudem mat praxou overene na x "projektoch" :lol:
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa

Bully
panic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Štvrtok, 2. Mája 2013, 20:06
Bydlisko: Luxembourg

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Bully » Nedeľa, 16. Februára 2014, 21:14

Nejak se mne nechce verit, ze by byl motor TSky tak choulostivy. Treba CTR muzu hnat (a zenu) po dalnici i nekolik hodin v kuse ve VTEC rezimu rychlosti 200-240 a vsechno slape jak ma. Kdyz me capne rapl :lol: Jiste, vyzaduje to dobry a drahy olej, jeho vymenu po 10 tkm apod., ale neni problem.
Nerikej me, ze jsi to jeste nerozchodil, neplanovali jsme neco na jaro? ;-)
Playmobil: Lotus Exige S240 se srdíčkem 2ZZ-GE SC
Family Airbus: Honda Accord Tourer 2,2i-CTDi
Ex: Honda Type-R FN2 & EP3

Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
začiatočník
Príspevky: 185
Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa JRD McLAREN » Piatok, 11. Apríla 2014, 19:23

..uz to jazdii .. ??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek

Bully
panic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Štvrtok, 2. Mája 2013, 20:06
Bydlisko: Luxembourg

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Bully » Štvrtok, 25. Decembra 2014, 23:33

libor12 napísal:... Takový lotus u toho motoru požaduje výměnu oleje co 2000km, kompletni rozborku motoru a jeho inspekci 30000km. U lotusu to prostě majitel bere ze si koupil drahou opici a ta chce banány ve vyberove kvalitě...
U Lotusu s 2ZZ-GE i s kompresorem, tj. jeste se zprisnenym servisem + navic ve ztizenych podminkach (casty rezim ve vysokych otackach a okruhove pouzivani) je napr. i takhle 2x zprisneny interval vymeny motoroveho oleje 4500 km. Jinak je to u NA i SC verze 10 tkm/1x rocne. Kompletni rozborku motoru, ani zadne specialni komplexni inspekce v zadnem planu udrzby predepsane nejsou a ani se nedelaji.
V pripade zajmu opravdu nemam problem ti servisni manual okopirovat (posledni=aktualni verzi interniho rozpisu jednotlivych pracovnich ukonu, ne jenom tabulku ze servisni knizky).
Zadne takove specialni servisni ukony nezminuje a u neposkozeneho motoru neprovadi ani zadny z majitelu na nemeckych, francouzskych a anglickych Lotus-forech. Intenzivni vyuzivani motoru urcite vyzaduje zvysenou peci o nej, ale proc z toho zase delat kovbojku.
Playmobil: Lotus Exige S240 se srdíčkem 2ZZ-GE SC
Family Airbus: Honda Accord Tourer 2,2i-CTDi
Ex: Honda Type-R FN2 & EP3

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa libor12 » Nedeľa, 28. Decembra 2014, 15:50

Bully: všechny info o intervalech jsem čerpal z tohoto fora http://www.lotustalk.com/ a platí pro "race use only" Byly to tabulky ukonu ve stylu změř tohle - nevyhovuje - udělej tamto. Dohledat ovšem něco na tom foru opakovaně je ale nadlidský ukol,protoze se neustále mění. Něco (manuály,tsb) je free něco bylo v placené sekci (ta jak vidím je pryč) takže linky nefungují. Nicméně o tom,že pokud auto - motor budeš využívat obdobně jako srandista v redline aspon sezonu,druhé se nedočká bez go. Vsadím se že tvůj nemá najeto ani 100000km. 70? I to je na 2zz s SC už dost. Na manuál se vykašli,14let provozu je přepsalo minimálně 5x včetně 30ťi tsb.
corolla ae92gti
celica ra61

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných