Srandista - Corolla TS
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Srandista - Corolla TS
Gratulujem, hned som ked si poslal prvu fotku na forum ze to je ona, zhodou okolnosti typek ktory prvy krat predaval to auto ho predaval preto lebo sa s priatelkou rozisiel potom ho predal pankovi co si ho od neho kupil. Dlho sa teda unho neohriala.
Inak tie rozdiely niesu vobec ziadne oproti normalnej okrem budikov? spomenul si sportove sedacky ale ako som kukal a porovnaval s mojimi nevidel som nejaky velky rozdiel ako u sedaciek pofacelifte.
Preto chcem prave pofacelift lebo ked som uvidel tych par detailov mi tak ucarovalo ze TS-sku si neviem predstavit bez nich, a spozna ich iba fanusik znacky/TS-ky a vyzera ajtak civilne ale trochu inak ako obycajne E12 pofaceliftove. Skoda ze na trchu niesu vobec 5dveraky a ked sa sem tam nejaky objavi je to bud nemecko alebo taliansko a za cenu ktora prevysuje aj 5dverove kompresorove verzie
inak sa chcem opytat na liftove sroby co stoja kus? a idu tam 4? a pokial ma dobabrane liftove sroby aky problem moze zniknut a co treba na riesenie takeho problemu samozrejme napis aj cenovo ak vies, viem o tomto probleme ale nevenoval som sa rieseniu a financnej stranke
Inak tie rozdiely niesu vobec ziadne oproti normalnej okrem budikov? spomenul si sportove sedacky ale ako som kukal a porovnaval s mojimi nevidel som nejaky velky rozdiel ako u sedaciek pofacelifte.
Preto chcem prave pofacelift lebo ked som uvidel tych par detailov mi tak ucarovalo ze TS-sku si neviem predstavit bez nich, a spozna ich iba fanusik znacky/TS-ky a vyzera ajtak civilne ale trochu inak ako obycajne E12 pofaceliftove. Skoda ze na trchu niesu vobec 5dveraky a ked sa sem tam nejaky objavi je to bud nemecko alebo taliansko a za cenu ktora prevysuje aj 5dverove kompresorove verzie
inak sa chcem opytat na liftove sroby co stoja kus? a idu tam 4? a pokial ma dobabrane liftove sroby aky problem moze zniknut a co treba na riesenie takeho problemu samozrejme napis aj cenovo ak vies, viem o tomto probleme ale nevenoval som sa rieseniu a financnej stranke
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
Re: Srandista - Corolla TS
Kokso Srandista, ty si aka chodiaca encyklopedia. Pekne nastudovane a napisane. Dakujeme za info.
Niektore z tych technickych detailov su zaujimave. Ked si predstavim, ze dizel by sa pri 6200 RPM rozsypal, turbobenzin tam uz definitivne zdochyna... a tvoj motor sa tam este len zacne citit naozaj dobre. Som zvedavy na to besnenie.
Niektore z tych technickych detailov su zaujimave. Ked si predstavim, ze dizel by sa pri 6200 RPM rozsypal, turbobenzin tam uz definitivne zdochyna... a tvoj motor sa tam este len zacne citit naozaj dobre. Som zvedavy na to besnenie.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
stefan-celica: v technicaku mam uvedenu prevadzkovu hmotnost 1295-1335 kg. Co si mam o tom mysliet, neviem, kazdopadne vdaka tomuto ti bohuzial presnu hmostnost povedat neviem
sonnicek: cakal som, kedy sa ozves
Jop, historiu toho vozidla som sledoval, odkedy ju kupil robik od toho pana zo Zlina, a bol som aj pri tom, ako ju robik predaval. Uz vtedy som po tej TSke pokukoval, vtedy to ale bola pre mna docela vzdialena buducnost, vzhladom na situaciu, aku som mal v Brne (nedostatok penazi a cerstve nastahovanie do podnajmu, spojene s kupou vybavenia do bytu).
Nie, myslim ze okrem tych budikov nie su myslim ziadne dalsie rozdiely. Co sa sedaciek tyka, nikdy predtym som nesiel v Corolle E12, tak neviem posudit, budem sa ma musiet v pofaceliftovej niekedy zviezt
No faceliftove TS ma sice nove narazniky, svetla so slzickami, ine prahy, biele budiky, kovove pedaly a mozno este nieco k tomu, motorovo je to ale stale to iste vozidlo. Pre mna v tomto smere hrala dost cena, predsa len usetrenych 50000+ Kc, navyse s tym, ze nebudem musiet menit vacku, docela zavazilo.
Inak co sa tych srobov tyka, su v motore dva, jeden na kazdu vacku. Ukazem nizsie. Pokial majitel o nutnej vymene liftovych srobov nevie, tak sa casom zalomia, a vtedy prestane byt spravne distribuovany olej, vdaka ktoremu motor vie prepnut na vykonovu vacku. Prejavuje sa to tak, ze vacka sa presatne spustat v 6200 otackach, vtedy naopak dojde k istemu poklesu vykonu, a vacka sa spusti az vo vyssich otackach. Pri tom vsak tlaci vahadlo na vacku a postupne ju obrusuje. K poskodeniu motora nastastie neprichadza, nijak to navyse neovplyvnuje funkciu motora pod 6200 otackami. Z tohoto vypliva, ze ak by aj k zlomeniu sroba doslo, majitel si to vsimol a prestal navstevovat liftovu zonu, k nijakemu poskodeniu vacky nepride. Ak vsak nepride k vymene srobov, vacka je pri navstevovani liftovej zony obrusovana a je nutne ju pre spravnu funkcnost liftovej zony vymenit. Co uz dnes stoja vacky neviem, viem ze ked par ludi na CZ fore v minulosti riesilo tento problem, tak vymena s pracou stala okolo 1000 Euro vseho vsudy. Nastastie, ako som spominal, mna tento problem minul, ja mam na starosti len davat bacha na sroby, ktore veru planujem menit v dostatocnom predstihu. A jo, co sa tych srobov tyka, stoja tak 50-100 Kc za kus.
kuki: V dnesnej dobe poturbenych malich motorov, ktore nemanu ziadnu vykonovy spicku, pride takyto motor ako zjavenie, ze?
Hej, o motore a aute som mal nastudovanych dost info davno pred kupou, predsa len, bol to moj sen a snazil som sa o nom zistit co najviac. Som moc rad, ze sa mi to nakoniec podarilo pretavit az do kupy toho vozidla.
Pripajam sem este 2 obrazky. Na prvom vidite vykonovu mapu motora, mozete si povsimnut prave ten skok v krutaku, ktory som spominal a potom strmsiu krivku vykonu za 6200 otackami.
Na druhom obrazku ukazujem trocha vnutornosti motora. V zltych kruzkoch sa nachadzaju inkriminovane dva liftove sroby, v zelenom obdlzniku je potom ekonomicka (normalna) vacka, v cervenom potom vykonova.
sonnicek: cakal som, kedy sa ozves
Jop, historiu toho vozidla som sledoval, odkedy ju kupil robik od toho pana zo Zlina, a bol som aj pri tom, ako ju robik predaval. Uz vtedy som po tej TSke pokukoval, vtedy to ale bola pre mna docela vzdialena buducnost, vzhladom na situaciu, aku som mal v Brne (nedostatok penazi a cerstve nastahovanie do podnajmu, spojene s kupou vybavenia do bytu).
Nie, myslim ze okrem tych budikov nie su myslim ziadne dalsie rozdiely. Co sa sedaciek tyka, nikdy predtym som nesiel v Corolle E12, tak neviem posudit, budem sa ma musiet v pofaceliftovej niekedy zviezt
No faceliftove TS ma sice nove narazniky, svetla so slzickami, ine prahy, biele budiky, kovove pedaly a mozno este nieco k tomu, motorovo je to ale stale to iste vozidlo. Pre mna v tomto smere hrala dost cena, predsa len usetrenych 50000+ Kc, navyse s tym, ze nebudem musiet menit vacku, docela zavazilo.
Inak co sa tych srobov tyka, su v motore dva, jeden na kazdu vacku. Ukazem nizsie. Pokial majitel o nutnej vymene liftovych srobov nevie, tak sa casom zalomia, a vtedy prestane byt spravne distribuovany olej, vdaka ktoremu motor vie prepnut na vykonovu vacku. Prejavuje sa to tak, ze vacka sa presatne spustat v 6200 otackach, vtedy naopak dojde k istemu poklesu vykonu, a vacka sa spusti az vo vyssich otackach. Pri tom vsak tlaci vahadlo na vacku a postupne ju obrusuje. K poskodeniu motora nastastie neprichadza, nijak to navyse neovplyvnuje funkciu motora pod 6200 otackami. Z tohoto vypliva, ze ak by aj k zlomeniu sroba doslo, majitel si to vsimol a prestal navstevovat liftovu zonu, k nijakemu poskodeniu vacky nepride. Ak vsak nepride k vymene srobov, vacka je pri navstevovani liftovej zony obrusovana a je nutne ju pre spravnu funkcnost liftovej zony vymenit. Co uz dnes stoja vacky neviem, viem ze ked par ludi na CZ fore v minulosti riesilo tento problem, tak vymena s pracou stala okolo 1000 Euro vseho vsudy. Nastastie, ako som spominal, mna tento problem minul, ja mam na starosti len davat bacha na sroby, ktore veru planujem menit v dostatocnom predstihu. A jo, co sa tych srobov tyka, stoja tak 50-100 Kc za kus.
kuki: V dnesnej dobe poturbenych malich motorov, ktore nemanu ziadnu vykonovy spicku, pride takyto motor ako zjavenie, ze?
Hej, o motore a aute som mal nastudovanych dost info davno pred kupou, predsa len, bol to moj sen a snazil som sa o nom zistit co najviac. Som moc rad, ze sa mi to nakoniec podarilo pretavit az do kupy toho vozidla.
Pripajam sem este 2 obrazky. Na prvom vidite vykonovu mapu motora, mozete si povsimnut prave ten skok v krutaku, ktory som spominal a potom strmsiu krivku vykonu za 6200 otackami.
Na druhom obrazku ukazujem trocha vnutornosti motora. V zltych kruzkoch sa nachadzaju inkriminovane dva liftove sroby, v zelenom obdlzniku je potom ekonomicka (normalna) vacka, v cervenom potom vykonova.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Re: Srandista - Corolla TS
Jezkove zraky, to si sem nemal davat tie priebehy vykonu a krutaku! To je hned na velku debatu. Vies, ze ja sa na toto specializujem. uz som sa ta aj chcel pytat, ze nech ich das, ale vravim si, ze pre vseobecne blaho sa nespytam.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Srandista - Corolla TS
no ked budes v Bratislave a budes mat vela casu ozvy sa mozeme spachat nejake to stretko a mozme aj porovnat sedacky
so srobami to neni take kriticke ako pri celica-ch kde sa musel vyvlozkovat motor a stalo to ovela viac,
inak by ma zaujmalo ci stym potopis koncernove TDI-cka, predsa len maju ten krutak trosku nizsie a kym sa dostanes do liftovej zony niekde v meste to uz musi tlacit nejakych 70-90 na dvojke nie?
so srobami to neni take kriticke ako pri celica-ch kde sa musel vyvlozkovat motor a stalo to ovela viac,
inak by ma zaujmalo ci stym potopis koncernove TDI-cka, predsa len maju ten krutak trosku nizsie a kym sa dostanes do liftovej zony niekde v meste to uz musi tlacit nejakych 70-90 na dvojke nie?
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
Re: Srandista - Corolla TS
Na krizovatkove suboje to neni vhodne auto. 140 nebodaj 170 konove TDI bude urcite rychlejsie, dovolim si tvrdit, ze do 100km/h bude rychlejsie v akomkolvek rezime jazdy. Nad 100 km/h sa bude lamat chlieb, tam uz TDI nebude stacit.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Nemam v umysle sa s nikym nahanat, auto s vyssim vykonom som si kupoval preto, aby som mal dostatocnu vykonovu rezervu pri predbiehani a podobne, nie preto, aby som na krizovatkach drtil pneumatiky... Z takychto veci som vyrastol este predtym, ako som kupil svoje prve auto...
Kazdopadne, v pripade potreby, stale existuje podradenie s medziplynom
A k tomu sprevodovaniu, na 1 sa do liftovej zony dostanes na 50 km/h, a ak potom clovek dobre radi, tak je prevodovka poskladana tak, ze z liftovej zony nevypadnes...
Kazdopadne, v pripade potreby, stale existuje podradenie s medziplynom
A k tomu sprevodovaniu, na 1 sa do liftovej zony dostanes na 50 km/h, a ak potom clovek dobre radi, tak je prevodovka poskladana tak, ze z liftovej zony nevypadnes...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Re: Srandista - Corolla TS
Toto je najdolezitejsi udaj. To je skvele, lebo to znamena, ze mozes ist trvalo ako dochodca aj trvalo v oblasti nejvyssieho vykonu.Srandista napísal:na 1 sa do liftovej zony dostanes na 50 km/h, a ak potom clovek dobre radi, tak je prevodovka poskladana tak, ze z liftovej zony nevypadnes...
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Srandista - Corolla TS
tak tak, vidno že pri tom páni rozmýšlali keď to skladali...inak gratulujem a skvelé autíčko na každý deň
Ešte som nemal tú česť s 2ZZ tak sa mi snaď niekedy poštastí
Ešte som nemal tú česť s 2ZZ tak sa mi snaď niekedy poštastí
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: Srandista - Corolla TS
tak na to zapomen. Když dobře zařadí,udělá 100 lehce přes 7s a 200 kolem 20s na 5ku,6ka už to vytáhne lehce pod 240 ale pomalu. Tohle je yamaha Dokonce ecu už v tomto autě lze upravit tak,aby lift přišel cca o 700rpm níže tak jak to používa lotus.kuki napísal:Na krizovatkove suboje to neni vhodne auto. 140 nebodaj 170 konove TDI bude urcite rychlejsie, dovolim si tvrdit, ze do 100km/h bude rychlejsie v akomkolvek rezime jazdy. Nad 100 km/h sa bude lamat chlieb, tam uz TDI nebude stacit.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
Re: Srandista - Corolla TS
tak teraz si zas pobavil ty mna. To by som rad videl teda nazivo tych "lehce pres 7s". Minuly rok sme merali dvaja vodici, dva rozne seriove Focusy ST na letisku. Katalogovy udaj z 0 na 100 je 6.8, obaja sme dosiahli 8.2, nech sme robili, co sme robili. A to je 225 koni a 320Nm od 1600 do 4000 RPM a 225ky gumy, nie 195ky. Terti vodic pri inej prilezitosti meral svoj Focus ST170 a dosiahol 9.3s na 100. 0-100 je u takto silnych aut o pneu a rychlosti radenia a vzdy kus za oficialnym udajom.
Na tom istom podujati zajazdila v sprinte na cca 200m Oktavia 1.9 TDI s cca 120-130 konmi skoro identicky cas ako Mondeo ST220, ktore ma oficialny cas 0-100 za 7.5s.
Takze este raz, kym sa ide v nizkych rychlostiach, tak ide o gumy a radenie a vyhrat moze ktokolvek. Ked sa ide rychlostou, kde uz gumy drzia a radit treba menej casto, ide dopredu vykon.
Na tom istom podujati zajazdila v sprinte na cca 200m Oktavia 1.9 TDI s cca 120-130 konmi skoro identicky cas ako Mondeo ST220, ktore ma oficialny cas 0-100 za 7.5s.
Takze este raz, kym sa ide v nizkych rychlostiach, tak ide o gumy a radenie a vyhrat moze ktokolvek. Ked sa ide rychlostou, kde uz gumy drzia a radit treba menej casto, ide dopredu vykon.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Uprimne, 0-100 som u seba este nemeral, ale je pravda, ze par videi kde sa to pohybovalo kolo 7-8 sekund som videl. Niekedy musime vyskusat
Kazdopadne na druhej strane je zas pravda, ze na TSku 2 toci nieco cez 100 km/h, zatial co ty, kuki, musis este v 98 radit na 3.
Cize, momentalne nehovorim, ze cas okolo 7-8 sekund je konkretne na mojej kare isty, na to to zatial nemam oskusane, ale po zhliadnuti par videi si myslim, ze je vcelku realny.
Kazdopadne na druhej strane je zas pravda, ze na TSku 2 toci nieco cez 100 km/h, zatial co ty, kuki, musis este v 98 radit na 3.
Cize, momentalne nehovorim, ze cas okolo 7-8 sekund je konkretne na mojej kare isty, na to to zatial nemam oskusane, ale po zhliadnuti par videi si myslim, ze je vcelku realny.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Srandista - Corolla TS
8.2 na 100? Boze moja celica mala zmerane 8.1 a to mala len 129kw...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Srandista - Corolla TS
Srandista - a co na tych videach vidno? Zaber na tachometer? Vies, na co narazam... Podla tacho dosiahnem 105km/h na 2-ke. ST170 ide na 2-ke 120, cize tam neni spor o radeni ako u mna. A namerane 9.3s cez diagnostiku.
Snad v Senici vyskusame, bo toto ma zaujima. Ak by si bol realne na 100 pod 8s, musis porazit seriove ST.
Gabo - a cim si meral ty?
Snad v Senici vyskusame, bo toto ma zaujima. Ak by si bol realne na 100 pod 8s, musis porazit seriove ST.
Gabo - a cim si meral ty?
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: Srandista - Corolla TS
Nic v zlom pani, ale pripada mi, ze sa tu hadate o tom kto ho ma vacsi Moje IS ma na 100 ... emm.... ani neviem, 9,5 ci kolko?? V zivote som to neskusal, v zivote mi to ani nebolo treba. Ja si myslim, ze podstata takychto aut je niekde inde a urcite aj Srandista si to auto najviac vychutna inak ako ked bude merat ci dosiahol 8,1 alebo 8,2
btw Srandista, ako dlho si uz v Brne? Ja som tam pred par rokmi studoval, keby som bol vedel tak sme mohli dat stretko
btw Srandista, ako dlho si uz v Brne? Ja som tam pred par rokmi studoval, keby som bol vedel tak sme mohli dat stretko
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných