Supra MK III 3.0i Turbo

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
Oli21
panic
Príspevky: 126
Dátum registrácie: Pondelok, 5. Septembra 2011, 12:49
Bydlisko: Myjava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Oli21 » Piatok, 15. Júna 2012, 17:42

a kuki: to s tou OBD II si robis srandu vsak... :D
Toto sa ZACALO VYRABAT v r. 1986 :!:
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks

Používateľov profilový obrázok
Oli21
panic
Príspevky: 126
Dátum registrácie: Pondelok, 5. Septembra 2011, 12:49
Bydlisko: Myjava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Oli21 » Piatok, 15. Júna 2012, 17:51

http://www.supraklub.cz/grafika/diag_propojka.jpg

Toto je jedina zasuvka aka sa v supre nachadza, vraj to mavali aj stare mazdy.
Znamy co upravuje ECU mapy (na koncernove auta :-| ) ma taky kabel.
Vraj sa da z toho vycitat viac ako ked sa len spoja piny a vyblika CHECK ENGINE.
Chcem to dat napichnut, sam som na to zvedavy.
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa ondrik » Piatok, 15. Júna 2012, 19:21

Oli2 napísal: Znamy co upravuje ECU mapy (na koncernove auta :-| ) ma taky kabel.
Vraj sa da z toho vycitat viac ako ked sa len spoja piny a vyblika CHECK ENGINE.
Chcem to dat napichnut, sam som na to zvedavy.
No daj mu to, to som zvedavy co z toho vycita viac ako je mozne vycitat prepajanim drotom. Lebo aj s tym sa da "vycitat" vela... napr. aj zdiagnostikovat (aj ked len povrchne) lambdu a jej funkcnost
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa kuki » Piatok, 15. Júna 2012, 21:16

Oli - ako som pisal, neuvedomil som si vek tvojho auta. Moja Corolla E10 mala OBDII a tvoje mi pripadalo podobne stare.

Ale sam vidis ze si nakoniec nejaku zasuvku nasiel a ides ju skusat. Tak som mozno az tak mimo nebol. A ked macka pise, ze jemu lietaju budiky ako maju, tak to znamena, ze to dokaze fungovat aj s origo cidlami. Moze sa stat, ze udaje budu ok, len samotne budiky su KO. Aj ked asi opacna kombinacia je pravdepodobnejsia.

Som zvedavy, co vycitas.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 15. Júna 2012, 21:55

E10 OBDII? niesom si isty, ci vobec E11ma OBDII.... E10 bola rocnikovo nieco ako 6gen celica? a ta OBDII nemala....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa kuki » Piatok, 15. Júna 2012, 22:37

Mala mala. Povinne vsetky auta predavane v USA od 96-teho vyssie museli mat OBDII. E10-na ho mala v motorovom priestore.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa libor12 » Pondelok, 18. Júna 2012, 16:05

kuki napísal:Mala mala. Povinne vsetky auta predavane v USA od 96-teho vyssie museli mat OBDII. E10-na ho mala v motorovom priestore.
Na protokol obd 2 přistoupila toyota jako poslední a s velkými výhradami a dohodu ratifikovala až 1.1.2000 první obd 2 skutečně montovala pro usa ale až koncem roku 97. Tvoje corolla měla klasické obd1,tedy zasuvku jakou tady postoval olie.
Oli21 napísal: Znamy co upravuje ECU mapy (na koncernove auta :-| ) ma taky kabel.
Vraj sa da z toho vycitat viac ako ked sa len spoja piny a vyblika CHECK ENGINE.
Chcem to dat napichnut, sam som na to zvedavy.
nezjisti vubec nic. obd 1 ma okruh selfdiagnostic tj neposila nikam data ale drží je uvnitř ecu.
kuki napísal: Lebo ak by som si mal vsadit, tak by som vsadil na origo budiky a cidla, lebo predsa len konstrukteri v Toyote snad vedeli kde, co a ako merat. Kdezto prave dorobene cidlo "niekam" by som povazoval za zdroj bludnych info.
zrovna supra ma tak dementně umístene čidlo teploty vody že se na něj nelze absolutně spolehnout,většinou je to tak,že motor už dávno vaří a teplota teprve začne lézt do červeného,pokud vůbec.
kuki napísal:
Inak ja mam na palubke seriovo taku pridavnu sadu budikov - tlak oleja, tlak turba a teplota oleja. Plus na pristrojovke teplota vody samozrejme. No a tie budiky nieco ukazuju. A ked som napichol OBDII reader a cital data cez neho, tak vsetko sedelo s udajmi na budikoch. (hoci napr tlak turba som neskusal, lebo moj soft ho nevie precitat). A napriklad taka rychlost bola na OBDII spravna, teda nie tych +5km/h, co ukazuje tachometer. Cize mam o dovod viac verit seriovym budikom.
ty budíky ukazují přesně to co jim pošle ecu,tak jako tomu tvému sw v pc je to stejný signál a je jedno jaký se použije zobrazovač.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa kuki » Pondelok, 18. Júna 2012, 18:21

Tak som sa nieco naucil :oops: Vdaka. Myslel som, ze ked je to raz povinne, tak to musi byt. Konektor som videl v aute ale nikdy som sa neskusal pripojit... Co sa cidla tyka, to som prave myslel, ze vyrobca vie, kde to cidlo dat, aby fungovalo. Najma v aute ako je Supra.

CO sa signalu do budikov tyka - ano, to je jasne, ze je to jeden a ten isty. Ale to este neznamena, ze ti budik ukazuje to, co signal vravi. Ako napriklad ten tachometer, ktory je naschval nespravne ciachovany aby ukazoval o 5km/h menej ako je realne.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa libor12 » Pondelok, 18. Júna 2012, 18:52

u tacho je to zaměr. Jinak toyota tak bojkotovala obd 2 že ač sice byla v autě zasuvka,musel si mit jejich sw. :D ne jako dnes že jeden soft stači pro vsechny auta
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
Oli21
panic
Príspevky: 126
Dátum registrácie: Pondelok, 5. Septembra 2011, 12:49
Bydlisko: Myjava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Oli21 » Streda, 18. Júla 2012, 06:50

Obrázok


Obrázok


Obrázok


Obrázok
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks

Používateľov profilový obrázok
Oli21
panic
Príspevky: 126
Dátum registrácie: Pondelok, 5. Septembra 2011, 12:49
Bydlisko: Myjava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Oli21 » Piatok, 5. Októbra 2012, 09:19

konečne je to závažie doma

Obrázok

Obrázok

Obrázok
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Legon » Piatok, 5. Októbra 2012, 12:06

Pekne zavazie na papier ;) Dufam, ze uz to bude OK a budes si ju uzivat plnymi duskami.

Používateľov profilový obrázok
Avensis
Toyota guru
Príspevky: 1160
Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
Bydlisko: RV
Kontaktovať používateľa:

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Avensis » Piatok, 5. Októbra 2012, 21:34

Kde Ti robili hlavu? + ak to nieje tajomstvo tak aj €? :D Dík
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"

Yamaha WR
Yamaha XS veterán :-)
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD

ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22

Používateľov profilový obrázok
Oli21
panic
Príspevky: 126
Dátum registrácie: Pondelok, 5. Septembra 2011, 12:49
Bydlisko: Myjava

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa Oli21 » Piatok, 5. Októbra 2012, 22:52

Všetko robil p. Koleno v Bánovciach n. Bebravou iba nanesenie tvrdochromu na vačky robil p.Pavliček v Brne. Nanesenie stalo okolo 110 €.Ten material je cca 3x tvrdší ako ten povodný.
V Bánovciach sa robilo:
Prevrtane oka ojníc
vyváženie kluky
brebrus zotrváku
ložiská hlavné a ojničné
prevrtane uloženie vačiek
preprus naneseneho tvrdochromu na požadovaný rozmer
prebrus bloku
prebrus hlavy
S tou bolo vraj najviac problémov. Povytrhane závity na zámkoch čo držia vačky tak tam museli ist nejake vložky.
Pravdepodobne to bolo sposobene tym ako boli skrutene.
Vlasne cely motor bol pokruteny.
Cena komplet: 1127 € s tým že na veci ktoré robil on je záruka, teda prakticky na všetko.Piesty s čapmi majú 4000 km.
Nenapadá ma nič čo by mohlo sposobyť KO motoru.
Pojdu tam 2 olejové chladiče, upraviť redukčný ventil na olej a aj olejové čerpadlo aby bol večší tlak mazania.
Oil Catch Tank
Do vodného chladiča som nalial 3 l vriaceho octu. Ten je OK
Zrepasovaný štartér
Opravil som servočerpadlo
IC ostava povodny- mal by stačiť do 400 hp
MK IV ma vraj o polovicu menší a vystačí jej.
Inak konečne som ju videl na živo a ako som vždy túžil po MK IV tak som nakoniec rád že mám MK III.
Nevynikajú na nej detaily, linky,zadok je hrozne vysoko aj so svetlami dokonca sa mi zdala menšia ako moja MK III.Jednoducho som bol sklamaný :(
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Supra MK III 3.0i Turbo

Príspevok od používateľa libor12 » Sobota, 6. Októbra 2012, 18:29

Chlape vím co už se tě ten motor natrápil a hrozně moc bych ti přeji aby už ti fungoval! Ale z toho co čtu,ten pocit nemám. :(
corolla ae92gti
celica ra61

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní