Supra MK III 3.0i Turbo
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Supra MK III 3.0i Turbo
Supra MK III 3.0i Turbo
Takze ide o supru 3. generacie vyrabanu v r. 1986-1992
Konkretne moja je 1992 - pocet vyrobenych kusov sa pohybuje od 1300 - 1800 (kazda stranka udava iny pocet )
Je to targa takze odnimatelna strecha. Odsrobujete 4 imbusaky a strechu date do kufra v ktorom su drziaky urcene na jej uchytenie. Zaujimave je ze drziaky su dost vysoko tak pod uchytenu strechu sa nejake veci este vojdu. Vela ludi pise ze targa sa v zakrutach kruti a auto doslova "hrkoce" na jamach.Podla mna je to BLBOST!!! Nic take nepocitujem.Akurat ju treba nasadzat na rovnej ceste.Raz som to skusal ked som bol v kopci a to bol iny porod
Co sa tyka vybavy: el.okna, spetaky a tempomat su samozrejmost, LSD dif.- na poddajnom povrchu alebo mokrej ceste uzamyka okamzite ale na suchu uz to je broblematickejsie takze ak chcete driftovat treba to trenovat.
Obute : v predu - 225/45/17 good year eagle F1 - budem muset dat 235 lebo pneu je moc uzke na 10 palcove elektrony
v zadu - 255/40/17 bridgestone potenza
Karoseria KUPODIVU zdrava vzhladom na to ze vecsina supier su postihnute tym hnedym morom. Dokonca aj cely spodok vystriekany.
Motor: po GO-robil Idaho z CZ. Bohuzial byvalemu majitelovi to vraj 2x vyvrelo. Odkedy som ju kupil blbla teplota vody. Az zacala dymit na bielo. Takze fuknute tesnenie. To je teraz hlavny problem ktory treba opravit.
V novembri odislo turbo.Kopresorove kolo vyzeralo ako keby ste donho strcili ceruzku v plnych otackach-pridam foto
Stare turbo malo prasknuty vyfukovy housing takze na repas som mohol zabudnut.Vraj na JAP autach to byva normalna vec ze praskaju.
Objednal som nove z ebay.uk
Po 5 dnoch prislo. Musel som ho akurat otocit lebo vyfukovy Housin smeroval na inu stranu (az neskor som pochopil ze to bolo potrebne lebo to je na 2,0 a nie na 3,0 )
Turbo sme s brachom nahodili.Vsetko islo ok akurat stale zapinalo fuel cut (vypina palivove cerpadlo lebo do motoru ide viac ako 0.9 bar)
Po cca 3 dnoch som zhodil intake hadicu a ked som zbadal ze kompresorove kolo je znovu na sracky tak som mylslel ze ma jebne!!! Takze som ho zaniesol na repas kde mi panko nasledne vysvetlil to turbo je na 2,0 a nie na 3,0. Vsetko je na nom identicke akurat kompresorove kolo je o 0,5 cm3 mensie. Tak panko objednal kompresorove kolo na 3,0,zlozil, vyvazil a prisiel som si pren. Predym ako som ho tam mohol dat som ale musel zistit co mi likviduje turbo. Po dlllllhom skumani som zistil ze inake hadica ktora ma uz 20 rokov a je z gumy sa zvnutra rosypa.Kusok gumy vletel to turba,stacilo ze odstieplo kusok z lopatky a uz to rozmrdalo cele kolo. Kedze nova silikonova stala okolo 100 dolarov a hlinikova okolo 120 rozhodol som sa kupit 2 antikorove kolena za 8 eur, kusok silikonovej hadice 70 mm a kamarat mi to za flasku zvaril
Vsetko som poskladal a auto ide v pohode.
Boost controler je nastaveny z povodnych 0,6 bar na 0,9 bar.
Do 3000 ot je auto kludne ako baranok a potom zacina peklo.
Ked som ju kupil v septembri po asi 2 mesiacoch uz som skusal blbnut. V zakrute plnej strku som len jemne pohladkal plyn a skoro som skoncil prekoteny v priekope. Myslel som si ako to len viem a supra mi ukazala ze viem prd
Prave kvoli tomu som chcel prave toto auto. Naucit sa ako zaobchadzat s takym vykonom bez ESP.
Len treba na to s rozumom.
Aktualne supra odpociva zazimovana v garazi.Skusal som 2 jazdy ked bolo cca 5-10 cm snehu
Bez sance.
Pripajam nejake foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/12 ... 11561.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/69/supraip.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/8746774a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 11559.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 11574.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/6/8746774b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/716/supram.jpg/
Nové turbíčko: http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... 11576.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/51 ... 11575.jpg/
Nove turbíčko po 3 dnoch: http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 11586.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 11604.jpg/
Takze ide o supru 3. generacie vyrabanu v r. 1986-1992
Konkretne moja je 1992 - pocet vyrobenych kusov sa pohybuje od 1300 - 1800 (kazda stranka udava iny pocet )
Je to targa takze odnimatelna strecha. Odsrobujete 4 imbusaky a strechu date do kufra v ktorom su drziaky urcene na jej uchytenie. Zaujimave je ze drziaky su dost vysoko tak pod uchytenu strechu sa nejake veci este vojdu. Vela ludi pise ze targa sa v zakrutach kruti a auto doslova "hrkoce" na jamach.Podla mna je to BLBOST!!! Nic take nepocitujem.Akurat ju treba nasadzat na rovnej ceste.Raz som to skusal ked som bol v kopci a to bol iny porod
Co sa tyka vybavy: el.okna, spetaky a tempomat su samozrejmost, LSD dif.- na poddajnom povrchu alebo mokrej ceste uzamyka okamzite ale na suchu uz to je broblematickejsie takze ak chcete driftovat treba to trenovat.
Obute : v predu - 225/45/17 good year eagle F1 - budem muset dat 235 lebo pneu je moc uzke na 10 palcove elektrony
v zadu - 255/40/17 bridgestone potenza
Karoseria KUPODIVU zdrava vzhladom na to ze vecsina supier su postihnute tym hnedym morom. Dokonca aj cely spodok vystriekany.
Motor: po GO-robil Idaho z CZ. Bohuzial byvalemu majitelovi to vraj 2x vyvrelo. Odkedy som ju kupil blbla teplota vody. Az zacala dymit na bielo. Takze fuknute tesnenie. To je teraz hlavny problem ktory treba opravit.
V novembri odislo turbo.Kopresorove kolo vyzeralo ako keby ste donho strcili ceruzku v plnych otackach-pridam foto
Stare turbo malo prasknuty vyfukovy housing takze na repas som mohol zabudnut.Vraj na JAP autach to byva normalna vec ze praskaju.
Objednal som nove z ebay.uk
Po 5 dnoch prislo. Musel som ho akurat otocit lebo vyfukovy Housin smeroval na inu stranu (az neskor som pochopil ze to bolo potrebne lebo to je na 2,0 a nie na 3,0 )
Turbo sme s brachom nahodili.Vsetko islo ok akurat stale zapinalo fuel cut (vypina palivove cerpadlo lebo do motoru ide viac ako 0.9 bar)
Po cca 3 dnoch som zhodil intake hadicu a ked som zbadal ze kompresorove kolo je znovu na sracky tak som mylslel ze ma jebne!!! Takze som ho zaniesol na repas kde mi panko nasledne vysvetlil to turbo je na 2,0 a nie na 3,0. Vsetko je na nom identicke akurat kompresorove kolo je o 0,5 cm3 mensie. Tak panko objednal kompresorove kolo na 3,0,zlozil, vyvazil a prisiel som si pren. Predym ako som ho tam mohol dat som ale musel zistit co mi likviduje turbo. Po dlllllhom skumani som zistil ze inake hadica ktora ma uz 20 rokov a je z gumy sa zvnutra rosypa.Kusok gumy vletel to turba,stacilo ze odstieplo kusok z lopatky a uz to rozmrdalo cele kolo. Kedze nova silikonova stala okolo 100 dolarov a hlinikova okolo 120 rozhodol som sa kupit 2 antikorove kolena za 8 eur, kusok silikonovej hadice 70 mm a kamarat mi to za flasku zvaril
Vsetko som poskladal a auto ide v pohode.
Boost controler je nastaveny z povodnych 0,6 bar na 0,9 bar.
Do 3000 ot je auto kludne ako baranok a potom zacina peklo.
Ked som ju kupil v septembri po asi 2 mesiacoch uz som skusal blbnut. V zakrute plnej strku som len jemne pohladkal plyn a skoro som skoncil prekoteny v priekope. Myslel som si ako to len viem a supra mi ukazala ze viem prd
Prave kvoli tomu som chcel prave toto auto. Naucit sa ako zaobchadzat s takym vykonom bez ESP.
Len treba na to s rozumom.
Aktualne supra odpociva zazimovana v garazi.Skusal som 2 jazdy ked bolo cca 5-10 cm snehu
Bez sance.
Pripajam nejake foto:
http://imageshack.us/photo/my-images/12 ... 11561.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/69/supraip.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/8746774a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 11559.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 11574.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/6/8746774b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/716/supram.jpg/
Nové turbíčko: http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... 11576.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/51 ... 11575.jpg/
Nove turbíčko po 3 dnoch: http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 11586.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 11604.jpg/
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
krasny pribeh. Drzim palce. Ja komu sa da hovorim, ze turbo je chulostiva zalezitost a netreba sa nechat zlakat na kadejake lacne ponuky. Ale kazdy sa rozhodne sam, to je jasne.
paci sa mi to, co pises o vykone a jazde na snehu. Chalani mi moc nechcu verit, ake to je zlozite na snehu s vacsim vykonom a bez elektroniky jazdit sice mam len cca 220ps oproti tvojim mozno 280-300 ps, ale je to stale viac nez 150-160 a je to sakra citit ...
Casom mozno dostane aj moja 300vka turbo. Uvidime.
paci sa mi to, co pises o vykone a jazde na snehu. Chalani mi moc nechcu verit, ake to je zlozite na snehu s vacsim vykonom a bez elektroniky jazdit sice mam len cca 220ps oproti tvojim mozno 280-300 ps, ale je to stale viac nez 150-160 a je to sakra citit ...
Casom mozno dostane aj moja 300vka turbo. Uvidime.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Ked som daval to turbo na repas aby tam dal nove kolo tak panko povedal ze to vyzea byt ok. Zatial som spravil 1000 km na nom a necitim nejaku volu.
A na snehu....ide o to ze chces ist napr. na nizsich otackach. Si rozbehnuty po rovine, pride kopec a staci ze stupis trosku viac po plyne,motor skoci do otaciek lebo turbo uz zacne tlacit a kolesa sa zacnu pretacat. Tak povedz chalanom ked sa nad tym zamyslia tak je to logicke. Vraj nejaky Louis z CZ (podla prispevkov rozumny clovek) jazdil na nej aj v zime. Ono by sa to aj dalo. Len treba poriadne gumy a hlavne uzsie a aspon 200-300 kg do kufra. A actuator nastavit aby otvaralo westgate uz okolo 0,1-0,2 bar aby nebol taky zaber.
Ale preco by som mal na nej jazdit ked som na nej nenasiel ani mm hrdze? Bola by to skoda keby to mala zozrat sol...
Radsej to necham schovane. Do buducnosti planujem : ako prve vymenit fuknute tesnenie,prebrusit hlavu,pochromovat veko ventilov, cire smerovky, JDM zadne svetla a hlavne nieco spravit s prednymi sedackami. Lebo nejaky kamas to dal poflakovat a to je taky hnusny semis. V zadu je dierovana modra koza, vyzera ako nova, tapacire na dverach su cierna koza tak sam neviem ako ich dat potiahnut.
Nad tymto slintam a tak nejak si to predstavujem:
Ale nie kozu-v lete mi hori rit ked si na nu sadnem!!!
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 5962615026
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 4186858866
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 4985096802
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 4033633266
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 5613783234
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 0339724978
http://moman.pl/index.php?a=opis&k=30&id=788
vsetky upravy zalezia od financnych prostriedkov a casu (ako kazdy z nas)
Asi za 2-3 tyzdne by som mal ist do DE pracovat takze financie by byt aj mohli len toho casu bude pomenej.
Takze uvidime...
A na snehu....ide o to ze chces ist napr. na nizsich otackach. Si rozbehnuty po rovine, pride kopec a staci ze stupis trosku viac po plyne,motor skoci do otaciek lebo turbo uz zacne tlacit a kolesa sa zacnu pretacat. Tak povedz chalanom ked sa nad tym zamyslia tak je to logicke. Vraj nejaky Louis z CZ (podla prispevkov rozumny clovek) jazdil na nej aj v zime. Ono by sa to aj dalo. Len treba poriadne gumy a hlavne uzsie a aspon 200-300 kg do kufra. A actuator nastavit aby otvaralo westgate uz okolo 0,1-0,2 bar aby nebol taky zaber.
Ale preco by som mal na nej jazdit ked som na nej nenasiel ani mm hrdze? Bola by to skoda keby to mala zozrat sol...
Radsej to necham schovane. Do buducnosti planujem : ako prve vymenit fuknute tesnenie,prebrusit hlavu,pochromovat veko ventilov, cire smerovky, JDM zadne svetla a hlavne nieco spravit s prednymi sedackami. Lebo nejaky kamas to dal poflakovat a to je taky hnusny semis. V zadu je dierovana modra koza, vyzera ako nova, tapacire na dverach su cierna koza tak sam neviem ako ich dat potiahnut.
Nad tymto slintam a tak nejak si to predstavujem:
Ale nie kozu-v lete mi hori rit ked si na nu sadnem!!!
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 5962615026
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 4186858866
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 4985096802
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 4033633266
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 5613783234
https://picasaweb.google.com/1027810837 ... 0339724978
http://moman.pl/index.php?a=opis&k=30&id=788
vsetky upravy zalezia od financnych prostriedkov a casu (ako kazdy z nas)
Asi za 2-3 tyzdne by som mal ist do DE pracovat takze financie by byt aj mohli len toho casu bude pomenej.
Takze uvidime...
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Ahoj, gratulujem ku krásne zachovanému kúsku, dúfam že sa prídeš ukázať na zraz...
Inak podobný zážitok s turbom mám aj ja, tiež rosypaná gumová hadica a turbo KO..akurát som na to prišiel ešte pred výmenou..odkiaľ si bral turbo? Inak je to celkom bežný upgrade práve pre 3s-gte motory, použitie vnutra zo Supráckej CT26ky..ty si spravil trochu downgrade
Tak hlavne nech Ťa poslúcha, vidím že ideš na to z rozumom tak snáď bude
Inak podobný zážitok s turbom mám aj ja, tiež rosypaná gumová hadica a turbo KO..akurát som na to prišiel ešte pred výmenou..odkiaľ si bral turbo? Inak je to celkom bežný upgrade práve pre 3s-gte motory, použitie vnutra zo Supráckej CT26ky..ty si spravil trochu downgrade
Tak hlavne nech Ťa poslúcha, vidím že ideš na to z rozumom tak snáď bude
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Turbo som bral z ebay.uk, mal nick JDMhondaparts. Aj som mu pisal ze sa mi rosypalo kolo a ze mi poslal na 2 liter a nie na 3.
Odpisal ze mu to je luto a ze mu to mam poslat naspet ze sa pokusi mi zohnat take ake tam ma ist. Ale ktovie co by zas poslal a kolko by to trvalo.Postovne do UK tiez nie je najlacnejsie.
A tie turba su identicke okrem toho kompresoroveho kola.Takze teraz by som to mal mat tak ako origo.
Odpisal ze mu to je luto a ze mu to mam poslat naspet ze sa pokusi mi zohnat take ake tam ma ist. Ale ktovie co by zas poslal a kolko by to trvalo.Postovne do UK tiez nie je najlacnejsie.
A tie turba su identicke okrem toho kompresoroveho kola.Takze teraz by som to mal mat tak ako origo.
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Pekne, pekne tesim sa na progres
inak toto by ti mohlo pomoct ohladom obrazkov
http://toyotateam.sk/forum/viewtopic.php?f=29&t=6645
inak toto by ti mohlo pomoct ohladom obrazkov
http://toyotateam.sk/forum/viewtopic.php?f=29&t=6645
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Celica má twinentry sací housing, supra má single..nejaké videjko by sa nenašlo??
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Saci housing je na nom z 3,0 z toho stareho co tam bolo. Akurat vraj sa tam muselo trocha stiahnut na sustruhu z neho aby pasoval.
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Nechapem preco mi to nechce zobrazit. Kliknem na "Img" medzi to skopirujem odkaz obrazku a aj tak to nechce zobrazit
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Prasknuty vyfukovy housing medzi westgate a vyfukovovym kolom
resp. prasknute napol
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Vlastne video "zatial" nemam ale tento ma spravene to iste co ja. Odstranene katalizatory,sportovy filter a tlaci 0,9 bar.
http://www.youtube.com/watch?v=CzhraBR3SJQ
a takto to vyzera ked mas 1,3 bar, 2 turba a jazdis na ethanol....podotykam ze toto je stale 7m-GTE nie 2JZ
http://www.youtube.com/watch?v=ljhuiVztaOI
http://www.youtube.com/watch?v=CzhraBR3SJQ
a takto to vyzera ked mas 1,3 bar, 2 turba a jazdis na ethanol....podotykam ze toto je stale 7m-GTE nie 2JZ
http://www.youtube.com/watch?v=ljhuiVztaOI
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
http://www.alltrac.net/tuning/turbofaq.html
tu máš krásne popísané rozdiely medzi CT26kami, práve v Celicách a MR-kách bola klapka Wastegate už zdvojená, aj kvôli tomu problému s praskaním..
P.S. Inak ak Ťa môžem poprosiť, kúp niečo iné na radiacu páku...Tú vec čo tam je si to auto nezaslúži
tu máš krásne popísané rozdiely medzi CT26kami, práve v Celicách a MR-kách bola klapka Wastegate už zdvojená, aj kvôli tomu problému s praskaním..
P.S. Inak ak Ťa môžem poprosiť, kúp niečo iné na radiacu páku...Tú vec čo tam je si to auto nezaslúži
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Nie. Ten westgate je rovnaky ako na tom starom.Aj stred. Ved clovek ktory repasuje turba asi vie co vravi a co robi.Thomas napísal:http://www.alltrac.net/tuning/turbofaq.html
tu máš krásne popísané rozdiely medzi CT26kami, práve v Celicách a MR-kách bola klapka Wastegate už zdvojená, aj kvôli tomu problému s praskaním..
P.S. Inak ak Ťa môžem poprosiť, kúp niečo iné na radiacu páku...Tú vec čo tam je si to auto nezaslúži
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
to by som si nebol tak isty
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Supra MK III 3.0i Turbo
Ked sa pozres na rozobrane turbo tak musis videt ci je rovnake alebo ine.Ja vravim ze bolo rovnake. Ani ziaden zdvojeny westgate. Akurat mensi vstup do kompresoroveho housingu a mensie kolo ale kludne piste ze sa mylim
Kolko tlaci stock turbo na celice?
Kolko tlaci stock turbo na celice?
Toyota Supra MK III Turbo- bezodná kasička
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Audi Allroad 2.7 BiTurbo - 2. bezodná kasička
ex: Honda Accord 2.2 VTEC CE9
ex: Audi A6 avant 2.5 TDi 4B - zetor sound
ex: Honda Accord CA5 - 2 ks
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní