Č3RNica v2.1+ (Silvertop 4age)

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Č3RNica v2.1+ (Silvertop 4age)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Sobota, 24. Decembra 2011, 12:03

Trosku som to tu premazal. V skratke, ak sa s Jarom nedohodnem pride v uvahu zopar otazok. Cielom je vykonanie GO motora tak, aby zvladol fukanie na cca 240hp (T25 Garrett @ 0.6Bar). S tymto by silvertop nemal mat problem. Blok, ojnice, ITB dokonca aj vstreky by to mali zvladnut. Par veci vsak upravu bude urcite potrebovat. Rozpocet je, nie som uz na to auto odkazany, takze aj cas by bol.

Hlavne by som si potreboval ujasnit komu GO zverit. Omylov a problemov s motorom a nezvladnutou GO tu uz bolo dost... . Napady ?
Naposledy upravil/-a C3rn0 v Pondelok, 22. Októbra 2012, 00:11, upravené celkom 9 krát.

Používateľov profilový obrázok
jaroo021
začiatočník
Príspevky: 165
Dátum registrácie: Piatok, 1. Januára 2010, 19:28
Bydlisko: Lučenec

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa jaroo021 » Nedeľa, 25. Decembra 2011, 00:17

gratulujem ku kupe...
1.) jednoznacne tlmic s tlmivkov ked na tom chces aj chodit niekde dalej(dlhsie cesty)
2.) k lambde nemas ani kable natahane alebo len lambda chyba?? stock ST ma 160hp
6.) mam schemu ako zapojit vlastnu kontrolku VVt a tým padom budes vediet ci ti pracuje vvt alebo nie...
s pozdravom
AE111 1.6 20V Black Top 6speed
20V + N/A mood = integra food
20V + garrett = vrchol potravinového reťazca

C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Nedeľa, 25. Decembra 2011, 15:31

Ad.1, Vyzera, ze stefan-celica je celkom spokojny s http://garageraceteam.sk/product_info.p ... ts_id=1321. Viac by sa mi pozdavala o 1cm mensia koncovka napr http://garageraceteam.sk/product_info.p ... ts_id=1485.

Ak mi nik nepovie, ze to nebrat a preco to nebrat, hned ako otvoria po sviatkoch chystam sa kupit. Snad maju aj skladom. Zatial som sa k nicomu rozumnemu k vyberu koncoveho tlmica nedocital.

Ad.2, Zajtra vleziem pod auto, pozriem este raz na lambdu pri kate a pofotim.

C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Štvrtok, 5. Januára 2012, 19:45

Ad, 2. Lambda pod katom. Ide od nej aj kabel, ale nie je zapojeny. Hlupe je, ze netusim kam vlastne ma ist. Obzeral som aj rozdne schemy, no zatial sa mi nepodarilo najst, kam ma ist. Ak viete poradit, budem rad. Je dost mozne ze s tym budu tapat aj v servise, kedze tieto motory na slovensku temer neboli.

S tymto suvisi aj dalsie. Menil som sviecky za iridiove densa IK20. Po cca 400km su uplne cierne, asi od karbonu. Predpokladam ze to je tiez kvoli lambde a bohatej zmesy. Stale to zerie cez 10litrov.

Obrázok

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa stenky » Piatok, 6. Januára 2012, 17:47

jj, cierny depozit je bohata zmes
Obrázok

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa libor12 » Sobota, 7. Januára 2012, 00:15

to není bohatá směs. Ta je tmavě hnědá do černa,ale bez povlaku. Tohle je jednoznačně olej berouci motor. Kabel tam musí někde viset. Je to žlutý 4 pin konektor
corolla ae92gti
celica ra61

C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Nedeľa, 22. Januára 2012, 01:37

Mensi update. Konecne sa mi podarilo zmerat tlaky. 3 valce 198psi 1 den 189. (13.6 & 13 barov). Na motor s cca 170tkm potesilo. Veko ventilov este dole nebolo, takze ako to vyzera vo vnutri zhodnotit neviem.

Vyblikanie chybovych kodov prinieslo mensie prekvapenie:
- 21. O2 sensor. Toz podla ocakavania. Stale neviem, ci je niekde rozpojeny alebo je sensor v prdeli. Samotna koncovka cca 15cm od sensora je zapojena. Ci ide priamo do ECU, alebo je este niekde nieco rozpojene neviem. Pohrabem sa v tom najblizsie dni
- prekvapko. Error code 42: chybí signál ze snímače rychlosi jízdy. ECU by sa mala/mohla pri tomto probleme bezat v fail-safe mode. Rychlomer ako taky mi funguje normalne. Stretol sa s tym niekto pri prestavbach ? Senzor je funkcny a mal by byt umiestneny na prevodovke. Prevodovka ostala 6stupnova z G6 E11. Bude to len otazka nakonektorovania, alebo horsie, ECU si v tomto nemoze rozumiet s novsou prevodovkou ?

C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Piatok, 10. Februára 2012, 14:15

update:
-problemi s lambdou identifikovane a uz aj vyriesene. Spotreba klesla, auto je zretelne zivsie. Taktiez uz ziadne chybove kody. Zvuk pri akceleracii nad 5000rpm je nenormalny, droga.
- namontovany na mieru vyrobeny plne priechodzi nerezovy vyfuk. (okrem zvodov komplet). Auto znacne stichlo, neviem vsak ci na mna dostatocne. Dam tomu este cas a potom sa rozhodneme, co s koncovym tlmicom. Vykon a odozva na plyn su v celom spektre pocitovo lepsie. Najma dole, predsalen tych skoro 60mm co tam bolo doteraz je aj na rozumnu turbinu privela :).
- komplet vymene tycky a silentbloky na prednej aj zadnej naprave.
- interier je uz myslim uplne v poriadku. Osvetlenie a horsie plasty vymene tak, aby vsetko vyzeralo ako v seriovom stave. Podobne aj exterier a opraveny nefungujuce repro na pravej strane.

K pocitu momentalnej mentalnej spokojnosti ostava:
- nahodit uz zakupene lozisko na zadne koleso.
- nahodit plynove lanko, ktore je teraz omotane skoro okolo celeho auta. Pre pobavenie coskoro prilozim foto.
- slusne vyriesit sanie studene vzduchu / jeho izolaciu. Momentalne je tam doslova hulvatsky hodene
- thermo paskou tepelne izolovat zvody
- rozhodnut sa co s koncovym tlmicom.
- konecne namontovat modul kapacitneho zapalovania Street fire. (http://www.street-fire.com/cdiignition.html) Na toto som obzvlast zvedavy.

V Parizi mi ukradli fotak. Tak premyslam, ako spravit fotky za ktore sa nebudem hambit :).
Naposledy upravil/-a C3rn0 v Utorok, 28. Februára 2012, 13:04, upravené celkom 1 krát.

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa spider207 » Sobota, 11. Februára 2012, 12:44

K tomu foťáku - kukni viewtopic.php?p=84875#p84875. A rovno možeš natočiť aj nejaké video, ten zvuk nad 5tis by som si rád popočúval ;-)

C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Č3RNica v2.0 (Silvertop)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Pondelok, 22. Októbra 2012, 00:05

reborn... .vid prvy zeditovany post.

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Č3RNica v2.1+ (Silvertop 4age)

Príspevok od používateľa Srandista » Pondelok, 22. Októbra 2012, 08:11

V com je na zastavbu turba lepsi silvertop oproti blacktopu, pripadne oproti 16V?
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Č3RNica v2.1+ (Silvertop 4age)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Pondelok, 22. Októbra 2012, 11:20

oproti blacktopu pomerne jasne:
ojnice & piesty su masivnejsie, tiez par dalsich veci, ktorych hmotnost sa na blacktope vyraznejsie optimalizovala. V porovnani so 16v uz neviem, tych verzii tam je viac a volak specifikcejsie som sa tomu nevenoval. Takze lepsi nie je spravna odpoved. Skor lacnejsi... .
Dalsi z dovodov je ten, ze ST nie je pre 5v na valec vhodny na high rpm upravy (8k+). Preto od istej hranice je jedina moznost ako zvysovat vykon pridanie fukania.

Co sa tyka 16v neviem, tych blokov a hlav je viac a v tomto niesom doma. Zvacsa pri 16v sa vsak ide do high rpm rieseni (vid libor), turbo nie je tak cista cesta... . Skor quick win ;).

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Č3RNica v2.1+ (Silvertop 4age)

Príspevok od používateľa kuki » Utorok, 23. Októbra 2012, 08:33

Tak sa konecne pohne z miesta? :lol: Chodim okolo nej kazdy den a len tam chudinka chatra...

S tou GO, netvrdim, ze ti viem poradit tutovku, ale viem o servise, kde by sa oplatilo minimalne popytat. Jeho majitel ma ten vrcharsky special, co som nedavno mal moznost skusit. Rozobera a sklada ho neustale (aj ine specialy), vsetko je tam uz na mieru a jeho pristup k zakaznikovi... to som este nevidel.

Jediny problem moze byt, ze to neni specialista na Toyoty a uz asi vobec nie na tento motor ale tak to uz sa mozete pobavit a urobis si nazor sam. Ak by si chcel, ohlasim ta u neho a popytam sa, ci by si na tvoj projekt trufol a dam ti na neho kontakt
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Č3RNica v2.1+ (Silvertop 4age)

Príspevok od používateľa libor12 » Utorok, 23. Októbra 2012, 10:02

Spodky motoru 16 a 20V jsou totožné. jak vypadají ojnice je tady http://forum.9000rpm.co.za/viewtopic.php?id=1964 250hp však dlouhodobě nevydrží ani jedna z nich. Na přeplnovani se používaly 16V smal/big port ale jejich dlouhodobý limit není žadný zazrak. Jakakoli H ojnice,bude nejen lehčí ale vzhledem k tvaru i pevnější. Pokud nechceš být supernova-zazářit a zhasnout tak doporučuji vzít to od zakladu. Hlavně se na to koukej jako na 20 letý motor,takže po rozebraní určitě udělat rtg a uz zkoušku bloku,kliky eventuelně hlavy. Ušetří ti to potom spoustu investic a zklamání a nedopadneš třeba s prasklou klikou nebo ojnice z bloku ven. Písty tak jako u 2zz už obsahují vysoké procento křemíku,takže jsou sice méně tepelně roztažné a lehčí což je samozřejmě žádané,ale jsou křehké. 2zz se kvůli tomu přezdíva "glass engine". Menší detonace,což opet při té kompresia teplotě zvlašt u turba není problém a opět game over. Podívej na to asi takhle,jednomu člověku co si na 2zz namontoval turbo kit a kteremu jsem říkal to samé,že přeplnovat seriový bez uprav není to prave a do 20000km motor leži tak ten motor už je u mne :) vydržel 10000 při nárustu o +100hp nemam z toho radost,ale už to mohlo byt hotove od zacatku. Takže rozmysli si to pořadně.
corolla ae92gti
celica ra61

C3rn0
začiatočník
Príspevky: 323
Dátum registrácie: Utorok, 20. Marca 2007, 09:30
Bydlisko: 90%BA - 10%Spisska Nova Ves
Kontaktovať používateľa:

Re: Č3RNica v2.1+ (Silvertop 4age)

Príspevok od používateľa C3rn0 » Utorok, 23. Októbra 2012, 10:50

Supernova, prirovnanie dna :).

Nuz boost k 250hp (teda stock +90) by mohol byt save pokial sa ukontroluju detonacie. Najma v australii som videl viac takych setupov kde to ludom na ich daily car bezi bezproblemov uz niekolko rokov. Nechcem to urcite tlacit niekam, kde viem ze to dlhodobejsie nebude save.
No samozrejme, rozdelil by som to do niekolkych stageov. V ziadnom pripade to nebude big bang.

Stage 1: GO + nutny zaklad
Stage 2: Turbo na cca 200-220 hp. Odladenie a veci okolo
Stage 3: 220+, tj vymena ojnic / piestov.

Predpokladam ze s ojnicami pri prechode z 2 do 3 problem nebude ziaden, co sa piestov tyka neviem. Robi sa specificky vybrus valcov podla piestu ? Nechcem investovat do niecoho, co nakoniec nevyuzijem. Stage 3 treba vnimat ako optional.
Predpokladam ze ma plne uspokoji zmena charakeristiky motora po priadani turba (narast a lepsi priebeh krutaku v tak lahkom aute).

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných