Besatt- Celica GT4 ST185
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- Besatt
- panic
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
- Bydlisko: Sutton In Ashfield
- Kontaktovať používateľa:
Besatt- Celica GT4 ST185
Takže konečne som si našiel čas a pofotil si svoje auto a niečo o nej napísal .
Dostala sa mi pod ruky ST185, r.v.1992, 2.0i turbo 4WD, myslím, že toto auto netreba nikomu zvlášť predstavovať, predsa len je to legenda v automobilovom svete, dúfam, že budete so mnou súhlasiť . Prišiel som k nej úplne náhodou a šťastím keď som sa rozhodol, že skúsim šťastie aj ja na eBay si nejaké to autíčko za slušné peniaze vydražiť. Skúšal som veľa športových aut rôznych značiek a rôzneho objemu motora, bolo mi spočiatku jedno aké auto to bude, podmienka bola jedine nech to je coupé a nech to má nad 170hp . Po neúspešných dražbách som tam narazil na túto krásku a hneď mi padla do oka . Rozhodol som sa, že bude moja a tak aj je . Podarilo sa mi vyhrať dražbu . Po rýchlom dojednaní s pôvodným majiteľom som ju bol na druhý deň zobrať s obavami, že v akom bude technickom stave, predsa len, je to 92 r.v. a má namleté niečo vyše 165k míl. Ale hneď ako som ju zbadal, ako tam na parkingu stála, majestátne, ako tam výtŕčala spomedzi všetkých tých obyčajných aut a ako vzbudzovala vo mne rešpekt... no láska na prvý pohľad . Po jej obhliadke a po pár kecoch od majiteľa som nedočkavo podpísal papiere, zhrabol kľúče a tešil sa na tú cestu domov, ktorú som si, ako inak, úžíval . Mám ju pomerne krátko a mám veľmi málo na nej najazdené, ale z prvých dojmov môžem povedať, že to auto predbehlo všetky moje očakávania . Samozrejme má svoje chybičky krásy, ako roztrhaná šoférová sedačka, lak oškriabaný od kamienkov a hlavne vôla na prevodovej páke, ale všetko chce len svoj čas na ich odstránenie .
No a tu je pár fotiek
Mám s ňou veľké plány. Chcel by som dať v prvom rade vymeniť olej, filtre, dať šišku aby sa jej lahšie dýchalo a pomeniť remene. Ďalej mám v pláne jej spraviť GO motora a vyladiť motor aby mala o pár koníkov viac . Chcel by som pridať nejakú elektroniku, hlavne o takú podstatnú vec akou je turbo timer a veľa iného. Potom prídu na rád tie estetické časti ako je lak, kolesa a pod. No a nakoniec nejakú dobrú muziku zamontovať ak budem niekde stáť a nebudem počúvať zvuk motora . To by bolo zatiaľ všetko, postupne vás budem vo svojom vlákne informovať o upgrade-och ktoré moja kráska podstúpi
Dostala sa mi pod ruky ST185, r.v.1992, 2.0i turbo 4WD, myslím, že toto auto netreba nikomu zvlášť predstavovať, predsa len je to legenda v automobilovom svete, dúfam, že budete so mnou súhlasiť . Prišiel som k nej úplne náhodou a šťastím keď som sa rozhodol, že skúsim šťastie aj ja na eBay si nejaké to autíčko za slušné peniaze vydražiť. Skúšal som veľa športových aut rôznych značiek a rôzneho objemu motora, bolo mi spočiatku jedno aké auto to bude, podmienka bola jedine nech to je coupé a nech to má nad 170hp . Po neúspešných dražbách som tam narazil na túto krásku a hneď mi padla do oka . Rozhodol som sa, že bude moja a tak aj je . Podarilo sa mi vyhrať dražbu . Po rýchlom dojednaní s pôvodným majiteľom som ju bol na druhý deň zobrať s obavami, že v akom bude technickom stave, predsa len, je to 92 r.v. a má namleté niečo vyše 165k míl. Ale hneď ako som ju zbadal, ako tam na parkingu stála, majestátne, ako tam výtŕčala spomedzi všetkých tých obyčajných aut a ako vzbudzovala vo mne rešpekt... no láska na prvý pohľad . Po jej obhliadke a po pár kecoch od majiteľa som nedočkavo podpísal papiere, zhrabol kľúče a tešil sa na tú cestu domov, ktorú som si, ako inak, úžíval . Mám ju pomerne krátko a mám veľmi málo na nej najazdené, ale z prvých dojmov môžem povedať, že to auto predbehlo všetky moje očakávania . Samozrejme má svoje chybičky krásy, ako roztrhaná šoférová sedačka, lak oškriabaný od kamienkov a hlavne vôla na prevodovej páke, ale všetko chce len svoj čas na ich odstránenie .
No a tu je pár fotiek
Mám s ňou veľké plány. Chcel by som dať v prvom rade vymeniť olej, filtre, dať šišku aby sa jej lahšie dýchalo a pomeniť remene. Ďalej mám v pláne jej spraviť GO motora a vyladiť motor aby mala o pár koníkov viac . Chcel by som pridať nejakú elektroniku, hlavne o takú podstatnú vec akou je turbo timer a veľa iného. Potom prídu na rád tie estetické časti ako je lak, kolesa a pod. No a nakoniec nejakú dobrú muziku zamontovať ak budem niekde stáť a nebudem počúvať zvuk motora . To by bolo zatiaľ všetko, postupne vás budem vo svojom vlákne informovať o upgrade-och ktoré moja kráska podstúpi
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
ToyoCarE : Bydlisko: Sutton In Ashfield
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Sedačku vymeníš za "10 sekund". Na muziku sa vykašli. Turbo timer dobrá vec - len ho poriadne elektricky popripájaj, nach Ti nezblbne z toho ECU. Silóny vymedzujúce pohyb riadiacej páky Ti ale budú už musieť vymeniť asi v Toyo servise - to by som bez toho že presne viem čo idem robiť, veru nerobil. Naviac tie silónové krúžky stoja pár euro (v Tvojom prípade Quits), ale robota na cca hodinu (teda keď presne vieš čo robíš). No a na GO motora s nejakými úpravami sa v UK vykašli - ak, tak nakúp v UK diely a nechaj urobiť tú GO niekde v CZ/SK - v UK sa nedoplatíš.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Gratulujem k mašinke, nech Ti robí len radosť
Sedačku vymeniť nie je problém, skôr zohnať v dobrom stave, ale v UK by problém nemal byť. Na muziku sa vykašli, škoda peňazí a zbytočné Kg do už aj tak ťažkého auta. Turbo Timer OK, pokiaľ sa niekam stále ponáhlaš a nemáš čas sedieť po každej jazde v aute.
http://speed-source.net/
tu kúpiš bushingy na tiahla,ako aj na samotné uloženie páky..za pár korún a malo by to vyriešiť problém z vôlou, akurát tá robota ale priemerne zručný človek by to mal zvládnuť.
GO, no diely určite v UK, prácu podľa možností...
Sedačku vymeniť nie je problém, skôr zohnať v dobrom stave, ale v UK by problém nemal byť. Na muziku sa vykašli, škoda peňazí a zbytočné Kg do už aj tak ťažkého auta. Turbo Timer OK, pokiaľ sa niekam stále ponáhlaš a nemáš čas sedieť po každej jazde v aute.
http://speed-source.net/
tu kúpiš bushingy na tiahla,ako aj na samotné uloženie páky..za pár korún a malo by to vyriešiť problém z vôlou, akurát tá robota ale priemerne zručný človek by to mal zvládnuť.
GO, no diely určite v UK, prácu podľa možností...
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
takze vravis ze mame dakoho v UK co nam moze posielat diely s rozumnym postovnym?
inac ako auto super. po ciernej druha najlepsia farba pre celicu
inac ako auto super. po ciernej druha najlepsia farba pre celicu
- Besatt
- panic
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
- Bydlisko: Sutton In Ashfield
- Kontaktovať používateľa:
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Dikes chalani, dúfam, že mi bude robiť len radosti a nie starosti .
Rasťo, Thomas: máte pravdu s tými dielmi, tie budem kupovať tu v UK a tú GO... to by som chcel ísť buď na svk alebo CZ, ešte uvidíme kde zoženiem človeka čo by sa do toho pustil, ale diely budem určite len tu kupovať;). A k tej muzike... nemal som na mysli nejakú ohurujúcu muziku s výkonom 2kW, ale len výmenu seriových repro, lepšie autorádio, lebo tento šrot nezvláda jej tvrdý podvozok
Stenky: To vôbec nieje problém, treba vedieť čo chceš, dať mi tvoju adresu a nejak sa dohodneme, prakticky viem všetko zohnať . ak chceč, tak celicu celú ti pošlem
ToyoCarE: Jazdím s ňou samozrejme po anglicku . Ale ak to tu raz zabalím, tak mám v pláne prekládku volantu, neboj, myslel som na to
Rasťo, Thomas: máte pravdu s tými dielmi, tie budem kupovať tu v UK a tú GO... to by som chcel ísť buď na svk alebo CZ, ešte uvidíme kde zoženiem človeka čo by sa do toho pustil, ale diely budem určite len tu kupovať;). A k tej muzike... nemal som na mysli nejakú ohurujúcu muziku s výkonom 2kW, ale len výmenu seriových repro, lepšie autorádio, lebo tento šrot nezvláda jej tvrdý podvozok
Stenky: To vôbec nieje problém, treba vedieť čo chceš, dať mi tvoju adresu a nejak sa dohodneme, prakticky viem všetko zohnať . ak chceč, tak celicu celú ti pošlem
ToyoCarE: Jazdím s ňou samozrejme po anglicku . Ale ak to tu raz zabalím, tak mám v pláne prekládku volantu, neboj, myslel som na to
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
K dodávke dielov sa pridávam aj ja, je možné že Ťa budeme s doc. Stenkym otravovať, tak sa priprav
Tá hudba, záleži čo od toho auta chceš, ja som práve vybral všetko nepotrebné..mám ju iba na víkendy a hudba tam je iná, pod kapotou
Tá hudba, záleži čo od toho auta chceš, ja som práve vybral všetko nepotrebné..mám ju iba na víkendy a hudba tam je iná, pod kapotou
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Besatt
- panic
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
- Bydlisko: Sutton In Ashfield
- Kontaktovať používateľa:
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Chlapci ako som už písal, nieje problém, keď mi sem pošlete odťahovku, pošlem vám aj celú Celicu . A tu sa diely naozaj oplácajú, zoženieš tu všetko a za nízke ceny čo som porovnával s SVK obchodmi
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
tak sa nam tie 185 nejako rozrastaju dobre znamenie
tak ti prajem nech si s nou uzijes vela zabavy a nech poslucha.
tak ti prajem nech si s nou uzijes vela zabavy a nech poslucha.
- Besatt
- panic
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
- Bydlisko: Sutton In Ashfield
- Kontaktovať používateľa:
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
No páni... tak dnes som mal chuť na trochu ostrejšiu jazdu a zistiť, čo táto potvora dokáže. Po nejakých 30km kľukatými cestičkami som prišiel na dve veci, a to po 1:budem musieť vymeniť brzdy lebo keď sa zahriali, tak prestali brzdiť a skoro som si natrhol anál na jednéj zákrute. Po 2: moja cilka krváca . Od niekadiaľ z motora tečie olej. Nieje to nejak tragické, ale.. no aj tak, budem musieť vymeniť aj tesnenia v motore. Takže ak sa bude meniť olej, tak aj pretesniť motor bude treba.
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Až teraz som si pozrel fota (v robote mi hádzalo error) a je to fakt fešanda v sériovom stave..pekné
Inak vyzerá to na r.v. 89-91, 92 to bolo asi predané a dané do prevádzky..pošli mi VIN alebo si ho naťukaj do Toyodyi.com, tam Ti to ukáže..
Tie brzdy to je normálne, pokiaľ máš kotúče OK, vyskúšaj len lepšie platničky, malo by to pomôcť.
A k tomu oleju len také tipy, pokiaľ je to pri pravom prednom kolese, môže to byť servo.
Ešte pozri či máš dobre dotiahnuté veko ventilov, resp. či nemáš zatečený motor "zo zadu" z pod veka, ako je uložený šikmo tak z predu to nevidno..zvykne to robiť šarapatu.
Potom klasika, pozri aj guferá na poloosiach+kardan, spoj hlava blok, od rozvodov..ale však to uvidíš
Inak vyzerá to na r.v. 89-91, 92 to bolo asi predané a dané do prevádzky..pošli mi VIN alebo si ho naťukaj do Toyodyi.com, tam Ti to ukáže..
Tie brzdy to je normálne, pokiaľ máš kotúče OK, vyskúšaj len lepšie platničky, malo by to pomôcť.
A k tomu oleju len také tipy, pokiaľ je to pri pravom prednom kolese, môže to byť servo.
Ešte pozri či máš dobre dotiahnuté veko ventilov, resp. či nemáš zatečený motor "zo zadu" z pod veka, ako je uložený šikmo tak z predu to nevidno..zvykne to robiť šarapatu.
Potom klasika, pozri aj guferá na poloosiach+kardan, spoj hlava blok, od rozvodov..ale však to uvidíš
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Ahoj, ktym brzdam len tolko, ze som to riesil na predoslych dvoch 5gen Gti-ckach, aj tu na 6genGT no nepomohli ani lepsie platnicky... Proste ak chces dobre brzdit, musis dat vacsi kotuc, vacsi brzdic a potom to bude ok! v UK urcite zozenies bigbrake kit za lacny peniaz
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Hej Gabo, jasné máš pravdu...myslem som to ako najjednoduchšie riešenie ako oddialiť Fading pri opakovanom brzdení...však sa to tu riešilo už dosť
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Besatt
- panic
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
- Bydlisko: Sutton In Ashfield
- Kontaktovať používateľa:
Re: Besatt- Celica GT4 ST185
Ano chlapci, viem že sa to tu riešílo, čítal som to vlákno a preto som to šiel skúsiť aj ja, či aspoň na GT4 budú die brzdy v poriadku, ale žial nie, ale rátal som s tým každopádne, tak som trošku opatrnejšie jazdil a moc som sa na ne nespoliehal vďaka tomu . A Thomas k tomu motoru, budem musieť ísť s tým k mechanikovy, lebo ja mám kryt motora a ten bude musieť ísť dole a to ja pred domom nespravím :-/. K mechanikovy sa dostanem pri šťastí tak za dva týždne
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných