LukasM - Karolína E12
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
LukasM - Karolína E12
pridavam aj ja po case nasu Karolinku, 4ZZ FE, rocnik 2007
su na nej lepene folie na zadnych oknach + prerobene audio a natahane kable do kufra na subwoofer od predosleho majitela
cez leto planujem natriet zadne naboje, na ktorych je hrdza a tak isto aj predne ramena strieknut z toho isteho dovodu
na foto su nahodene nove disky DEZENT V Dark + pneu Bridgestone ER300 ECOPIA
su na nej lepene folie na zadnych oknach + prerobene audio a natahane kable do kufra na subwoofer od predosleho majitela
cez leto planujem natriet zadne naboje, na ktorych je hrdza a tak isto aj predne ramena strieknut z toho isteho dovodu
na foto su nahodene nove disky DEZENT V Dark + pneu Bridgestone ER300 ECOPIA
Corolla E12, 4ZZ-FE
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: LukasM - Karolína E12
mas ju moc peknu aj ja ju pojdem troska ofoliovat a prezut na letne, aka je velkost tych diskov? diky
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
Re: LukasM - Karolína E12
diky, dnes som sa ju snazil mierne nalestit
tmave skla vzadu okrem svojej funkcnosti aj vylepsia dizajn auta, na predchadzajucej corolle verso sme mali tmave skla uz od vyroby, preto som teraz taktiez hladal auto s tymto "vylespsenim"
disky su 7x16 ET38 a pneu na nich 205/50
tmave skla vzadu okrem svojej funkcnosti aj vylepsia dizajn auta, na predchadzajucej corolle verso sme mali tmave skla uz od vyroby, preto som teraz taktiez hladal auto s tymto "vylespsenim"
disky su 7x16 ET38 a pneu na nich 205/50
Corolla E12, 4ZZ-FE
Re: LukasM - Karolína E12
Caute, potreboval by som od vas poradit s 2 problemami.
1. Pri zatiahnuti rucnej brzdy pocas jazdy nieco buchne v zadnej casti auta. Robi to vzdy len pri prvom zatiahnuti, ako keby tam nieco sadlo. Potom bez problemov sa mozem bez buchnutia smykat na rucnej. Ak pojazdim po meste a idem sa na druhy den niekde vyblaznit na rucnej, zas to zo zaciatku buchne. V com by mohol byt problem?
2. Pri jazde (cca 2000 ot/min) po zapnuti napr. vyhrievania zadneho skla klesne napatie v aute (zoslabnu stretavacie svetla) asi na 3 sekundy a potom sa to vyrovna spat. Moze to robit kvoli 4 rocnej baterke, ktora sa vybija castym startovanim? Alebo to je chyba v alternatore?
1. Pri zatiahnuti rucnej brzdy pocas jazdy nieco buchne v zadnej casti auta. Robi to vzdy len pri prvom zatiahnuti, ako keby tam nieco sadlo. Potom bez problemov sa mozem bez buchnutia smykat na rucnej. Ak pojazdim po meste a idem sa na druhy den niekde vyblaznit na rucnej, zas to zo zaciatku buchne. V com by mohol byt problem?
2. Pri jazde (cca 2000 ot/min) po zapnuti napr. vyhrievania zadneho skla klesne napatie v aute (zoslabnu stretavacie svetla) asi na 3 sekundy a potom sa to vyrovna spat. Moze to robit kvoli 4 rocnej baterke, ktora sa vybija castym startovanim? Alebo to je chyba v alternatore?
Corolla E12, 4ZZ-FE
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: LukasM - Karolína E12
lukas buchnutie aj ja citim a pocujem prvy krat ked som to skusal tak som myslel ze som odtrhol rucnu ale rucna ide ako nova a nic sa nedeje takze to nejako neriesim
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
Re: LukasM - Karolína E12
presne toto som si aj ja myslel prvy krat, ze som odtrhol lanko, potom som vyskusal este raz a brzdilo v pohode... myslim, ze to nebude uplne v poriadku, nieco si tam musi zjavne "sadnut"
Corolla E12, 4ZZ-FE
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: LukasM - Karolína E12
neeeeeeeeeeeeee vidim ze nejsom jediny kdo po tom tak tuzil, ale u mna to zostalo iba pri myslienky ale u teba vyhrala aj realizacia a kukam ze ty funguje aj hmlovka to si jak vymyslel?!
inak ako je to na tej druhej strane kde neni hmlovka? treba tam vrtat otvor pre ziarovku?
inak ako je to na tej druhej strane kde neni hmlovka? treba tam vrtat otvor pre ziarovku?
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: LukasM - Karolína E12
Ja to mam tiez vymyslene ako to spravit, ale vobec sa mi to nechcelo riesit v konecnom dosledku.
Ale ako si to vyriesil by si mohol zverejnit
Ale ako si to vyriesil by si mohol zverejnit
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: LukasM - Karolína E12
uz pred rokom som rozmyslal ako to urobit, vymyslal postupy, ale tiez sa mi nejak nechcelo pustit sa do toho teraz ma k tomu prinutila jedna vypalena ziarovka, a ked som uz mal vytiahnuty ten plast s objimkami, tak som si povedal, ze spat to uz bez upravy nepojde...
zacal som lavou stranou (s hmlovkou),, z tejto fazy nemam fotky, lebo som bol dost nervozny z toho ako mi to nevychadza, pri tom ma ani nenapadlo fotit
vsetko som sa snazil robit tak, aby ostalo co najviac veci v povodnom stave..
ziarovka pre hmlovku: na kontakt pre 5W vlakno ziarovky som prispajkoval kabel, spoj som poriadne odizoloval (2x obyc. izolacna paska, nahriat nech sa stiahne a na to este textilna izolacna paska), na druhy kontakt 21W som prispajkoval maly pliesok, tym som vytvoril podobny spodok ziarovky ako ma obyc. jednovlaknova... dufam, ze sa to bude dat chapat aspon z obrazka
jeden z dvoch vycnelkov (myslim, ze ten vrchny) na ziarovke treba odbrusit, aby sa dvojvlaknova ziarovka vosla do objimky pre jednovlaknovu
potom uz len prevrtat plast s objimkami v mieste ziarovky a na mieste kadial je vedeny prud pre obrysove svetlo
foto z auta
na pravej strane, ako si uz spomenul sonnicek treba vrtat do svetla otvor pre ziarovku (parabola vo vnutri je ) nechapem preco to konstrukteri nechali zaslepene
postup uz je viditelny z fotiek
zacal som lavou stranou (s hmlovkou),, z tejto fazy nemam fotky, lebo som bol dost nervozny z toho ako mi to nevychadza, pri tom ma ani nenapadlo fotit
vsetko som sa snazil robit tak, aby ostalo co najviac veci v povodnom stave..
ziarovka pre hmlovku: na kontakt pre 5W vlakno ziarovky som prispajkoval kabel, spoj som poriadne odizoloval (2x obyc. izolacna paska, nahriat nech sa stiahne a na to este textilna izolacna paska), na druhy kontakt 21W som prispajkoval maly pliesok, tym som vytvoril podobny spodok ziarovky ako ma obyc. jednovlaknova... dufam, ze sa to bude dat chapat aspon z obrazka
jeden z dvoch vycnelkov (myslim, ze ten vrchny) na ziarovke treba odbrusit, aby sa dvojvlaknova ziarovka vosla do objimky pre jednovlaknovu
potom uz len prevrtat plast s objimkami v mieste ziarovky a na mieste kadial je vedeny prud pre obrysove svetlo
foto z auta
na pravej strane, ako si uz spomenul sonnicek treba vrtat do svetla otvor pre ziarovku (parabola vo vnutri je ) nechapem preco to konstrukteri nechali zaslepene
postup uz je viditelny z fotiek
Corolla E12, 4ZZ-FE
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: LukasM - Karolína E12
Ja som premyslal nad jednoduchsiu variantou, a to odstranit povodny kontakt a vyvrtat dve dierky tak ako to bolo v jednom navode z delgicka alebo odkial bol ten chlapik.
Ale chcel som to skomplikovat tym, ze dotahnem kabel este na druhu stranu aby aj tam bola funkcna hmlovka. Ale hlavne by som velmi chcel Spravit tu objimku tak aby som nemusel letovat kable na ziarovku a to som este nevymyslel ako spravit.
Inak pekna a jednoducha praca, az na tu upravu ziarovky.
Ale chcel som to skomplikovat tym, ze dotahnem kabel este na druhu stranu aby aj tam bola funkcna hmlovka. Ale hlavne by som velmi chcel Spravit tu objimku tak aby som nemusel letovat kable na ziarovku a to som este nevymyslel ako spravit.
Inak pekna a jednoducha praca, az na tu upravu ziarovky.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: LukasM - Karolína E12
dakujem .. tiez som nad tym uvazoval, ale neskor by sa to uz nedalo vratit do povodneho stavu, ak ten kontakt vytiahnes uz len velmi problematicky (ak vobec) ho pojde dat naspat
ten chlapik na belgickom fore to preto robil danym sposobom, lebo on ten kontakt vobec nepotreboval (nezachovaval hmlovku), on tam mal obrysove svetlo + brzdove,, obidva kontakty zo ziarovky musel vyvadzat von z objimky
este som rozmyslal nad variantou z polskeho fora, tam ten kontakt chlapik ohol smerom nadol, tak ze nezaberal priestor celeho vnutra objimky, ale len polovicu, cize na ziarovke stacilo prispajkovat jeden kontakt len na ten kabel, ktory je tahany von a druhy kontakt zostava nezmeneny
ten chlapik na belgickom fore to preto robil danym sposobom, lebo on ten kontakt vobec nepotreboval (nezachovaval hmlovku), on tam mal obrysove svetlo + brzdove,, obidva kontakty zo ziarovky musel vyvadzat von z objimky
este som rozmyslal nad variantou z polskeho fora, tam ten kontakt chlapik ohol smerom nadol, tak ze nezaberal priestor celeho vnutra objimky, ale len polovicu, cize na ziarovke stacilo prispajkovat jeden kontakt len na ten kabel, ktory je tahany von a druhy kontakt zostava nezmeneny
Corolla E12, 4ZZ-FE
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných