Scream - Celica 6G :)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Re: Scream - Celica 6G :)
Vylet:)
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Re: Scream - Celica 6G :)
To len tak vyzerá alebo si zobral Celdu na bahenný kúpel?
Re: Scream - Celica 6G :)
nooo ona bola rinava uz predtym http://dl.dropbox.com/u/15369988/DSC_0904.JPG vcera som sa to snazil umyt za 50 centov ale spina ostala skoro rovnaka
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Re: Scream - Celica 6G :)
ja som umyval dnes za 1,50 € Len je blbe, ze pri takomto pocasi umyjes a po 500m to mas zase spinave.. ale ta tvoja by si veru pytala mensi postrek
Re: Scream - Celica 6G :)
Prisiel, japonsky jezisko:) ...akurat filter doniesol nejaky FRAM - made in egypt...
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Re: Scream - Celica 6G :)
tak vymenit prevodovy olej bola vynikajuca volba, po 200km mozem povedat, ze to radi o 3 poznania lepsie, nie je to take tuhe pri studenych startoch a 2 a 3 prevodovy stupen tam skace ovela lahsie ako predtym.
Apropo s filtrom FRAM made in egypt nie je zatial ziaden problem ako tu niekto spominal pri 2.0l ... Aj som chcel zohnat iny ale skladom mali v troch shopoch v KE len toto, tak som ho tam nakoniec dal.
Apropo s filtrom FRAM made in egypt nie je zatial ziaden problem ako tu niekto spominal pri 2.0l ... Aj som chcel zohnat iny ale skladom mali v troch shopoch v KE len toto, tak som ho tam nakoniec dal.
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Re: Scream - Celica 6G :)
Kedze auto sluzi ako ma tak som si po otepleni naplanoval par veci:
1. Folie, nieco ciernocierne, nech mi tam nepecie slnko v lete kedze nemam klimu (ale nastastie ten siber robi zazraky). Nasiel som v KE 2 firmy, co vyzeraju ze by to vedeli spravit solidne a za nie zlu cenu http://hudbadoauta.sk/viewpage.php?page_id=2 a
http://www.fusion.sk/magazin/48336/ ... ak viete o nieco lepsom/lacnejsom v KE tak si rad necham poradit
2. Nejake profi prelestenie auta, tajne dufam, ze to pomoze hlavne osumelym blatnikom a narazniku, neviem ale ako to bolo striekane, ci je tam nejaka vrstva laku (ktora tam uz nie je) alebo len nejaka farba ktorej by to mohlo pomoct. Nasiel som, ze to robi http://www.autolesk.sk/ ale nejak im nejde stranka, cenovo by to vyslo okolo 100E. Tiez ak viete o inom v Ke necham si poradit
3. Rozmyslam nad rozsirujucimi podlozkami, kedze s letnymi R15/205 su kolesa dost zapanute dovnutra a snad by to zlepsilo za maly peniaz aj jazdne vlastnosti. Ine disky/gumy neprichadzaju do uvahy, ci uz koli financiam alebo kosickym cestam. Aky na to mate nazor?
4. Priebezne opravit, co pride, hlavne co sa tyka podvozku, zatial ale nic nebucha, neklepe ani nepocitujem volu v riadeni... ako zistim ci mi treba menit tlmice? (auto sa nijak extremne nepohupuje ale najnovsie nie su)... mozno by som ho jemnucko pritvrdil (pruziny?)
5. palivovy filter - neviem kedy a ci bol meneny, treba sa stym zaoberat?
vzduchovy filter - rozmyslal som nad vlozkou KN ale 50E mi pride trosku vela ked povodny stoji 15E
1. Folie, nieco ciernocierne, nech mi tam nepecie slnko v lete kedze nemam klimu (ale nastastie ten siber robi zazraky). Nasiel som v KE 2 firmy, co vyzeraju ze by to vedeli spravit solidne a za nie zlu cenu http://hudbadoauta.sk/viewpage.php?page_id=2 a
http://www.fusion.sk/magazin/48336/ ... ak viete o nieco lepsom/lacnejsom v KE tak si rad necham poradit
2. Nejake profi prelestenie auta, tajne dufam, ze to pomoze hlavne osumelym blatnikom a narazniku, neviem ale ako to bolo striekane, ci je tam nejaka vrstva laku (ktora tam uz nie je) alebo len nejaka farba ktorej by to mohlo pomoct. Nasiel som, ze to robi http://www.autolesk.sk/ ale nejak im nejde stranka, cenovo by to vyslo okolo 100E. Tiez ak viete o inom v Ke necham si poradit
3. Rozmyslam nad rozsirujucimi podlozkami, kedze s letnymi R15/205 su kolesa dost zapanute dovnutra a snad by to zlepsilo za maly peniaz aj jazdne vlastnosti. Ine disky/gumy neprichadzaju do uvahy, ci uz koli financiam alebo kosickym cestam. Aky na to mate nazor?
4. Priebezne opravit, co pride, hlavne co sa tyka podvozku, zatial ale nic nebucha, neklepe ani nepocitujem volu v riadeni... ako zistim ci mi treba menit tlmice? (auto sa nijak extremne nepohupuje ale najnovsie nie su)... mozno by som ho jemnucko pritvrdil (pruziny?)
5. palivovy filter - neviem kedy a ci bol meneny, treba sa stym zaoberat?
vzduchovy filter - rozmyslal som nad vlozkou KN ale 50E mi pride trosku vela ked povodny stoji 15E
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Scream - Celica 6G :)
Hodím koment Podložky by som určite nebral, fyzika : väčšia páka na rameno = ???
Filter = raz dáš 50 € a máš pokoj na 3 až 4 motory Jasné že občas je potrebné prečistiť aj " nekonečný " filter
Filter = raz dáš 50 € a máš pokoj na 3 až 4 motory Jasné že občas je potrebné prečistiť aj " nekonečný " filter
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
Re: Scream - Celica 6G :)
toho som si vedomy, ze to az tak neprospeje zivotnosti podvozku, na druhu stranu sirsi rozchod kolies by bol prijemny aj pri prejazde zakrut aj dizajnovo... no a podlozky by tam boli len v lete:)... zas by pribudla neodlahcena hmotnost, kedze kazda podlozka nieco vazi, na druhu stranu je to ale blizko stredu kolesa takze.... no neviem necham si poradit:)
A ten filter... keby stal 30E tak uz tam je ale prieci sa mi dat take peniaze za kus bavlny... ked uz tak siska, nech to viem v buducnosti dat aj na ine auto ale to zas nechcem:)
A ten filter... keby stal 30E tak uz tam je ale prieci sa mi dat take peniaze za kus bavlny... ked uz tak siska, nech to viem v buducnosti dat aj na ine auto ale to zas nechcem:)
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Scream - Celica 6G :)
Šiška je podľa mňa debilina ako bejk Fakt radšej náhradu do origo airboxu. Pohľadaj na nete info o tom Ja som dal 75 € za origo vložku a už som aj zabudol že ju tam mám takže ma to nebolí
Citácia : Problém spocíva v nasledovnom:
Základom vysokého výkonu je okrem iného dostat do motora co najviac vzduchu. Studený vzduch má vacšiu hustotu ako teplý, preto je ideálne, aby motor nasával práve studený vzduch. Kedže športový filter je odkrytý a nachádza sa v motorom priestore kde je teplo, nasáva aj teplý vzduch. Riešením by bolo usmernit prísun studeného vzduchu z prednej masky priamo na filter. V konecnom dôsledku toto riešenie nie je nic iné, ako original sériová krabica na vzduchový filter, ktorá je uspôsobená tak, že nasáva co najstudenejší vzduch. Takže sa tam môže rovno nechat tá krabica a od K&N kúpit len filter do nej
Nr. 2 asi vyšmarím vložku a vrátim klasiku
No otazka bola na sportove filtre..Uz som si na par autach odzil svoje s športovymi filtrami a vzdy pouzivam tir naj-najkvalitnejsie a vzdy to bol Green Twister co stoji bez mala 7000sk a tym nechcem povedat ze KN je zli alebo co to nie mam na mysli tie filtre za 600sk a podobne..No ale naspät k podstate takze kto si da sisku a nevyriesi privod vzduchu bude vzdy iba stracat a ohuri ho mozno iba zvuk z mohutnym narastom zvuku a tak pocitom ze to ide lepsie ale pravda je kruta..Ja som tuto temu rozoberal osobne s pretekarmi a s ludmi co sa do motosportu vyznaju a venuju sa dlhe roky tak ako aj ja a uzrejmim vam pojem siska..Siska sa pouziva na zavodne auta urcene na zavod kde kazdy konik nieco znamena..Ano ak je siska dobre odizolovana a ma dobry privod vzduchu tak ano ale vypocty tiez nepustia je potom otazne v akych otackach pomaha a v akych zase siska neni az taka vitazna..ide oto ze nove auta maju sanie s premenlivou dlzkou sania zavisle od otacok a to nase obycajne auta nemaju a ked das sisku tak toto uz vobec nie..Ja som mal osobnu skusenost na VTI civic po troch mesiacoch mi zacalo auto poskakovat na volnobeh a problem bol na svete.zanesena vaha vzduchu (cize MAP senzor ktory snima vahu a teplotu nasavaneho vzduchu)spinava skrtiaca klapka a nasledne necistoty natiahnute do motora vam mozu sposobit akurat tak defekt na valcoh co su mikro skrabance na valcoch cez ktore sa vam bude nasledne stracat tlak v o valcoch..To vsetko sa mi stalo a tak som patral hm a kazdy pretekar ti to povie siska na zavod motor vydrzi 2000km a ide do sraciek a dava sa len koli vykonu!!!Mozu pisat cokolvek ze neprepusti mikro ciastocky!!!Blbost prepusti a potom nasleduje oprava u mna to bola cca 25000sk a teraz jazdim na seriu meral som si casy a je to lepsie ako na sisku a nemam ziadny problem odvtedy..Takze uvazil by som sisku a aj filter do boxu..A inak kazdy kto vyvijal auto nadstavil mapy presne na obsah sacieho boxu a na samotne sacie potrubie akonahle mu zmenis charakteristiku zmenis chod motoru a ajeho spravanie a v konecnom dosledku je to jednoducha matika vyrataj si obsah serioveho sania v litroch a vyrataj si obsah sania otvoreneho a zrataj si spotrebu auta v litroch na jednu otacku a vykrat to otackami sktorymi jazdis a uvidis co ti vide..Ze v konecnom dosledki nebudes pre pripad potreby cize pri zosliapnuti dostatocnu zasobu vzdchu nato aby si mohol akcelerovat tak ako mas a nato ten seriovy box sluzi..takze asi tak v skratke...vzdy je to len otazka casu a nikdy to clovek nepripise k filtru a ani predajcovia co vam tie filtre predaju vam to tiez nepovedia a ked pojdete nieco reklamovat tak vam povedia ved to je sportovy filter a nie urceny na bezne jazdenie a nehovorim o predhreve vzduch naozaj neni jedno ci v zime sajes -20°c naporovy vzduch priamo do zohriateho motora podla togo ti aj map senzor namapuje mapy a v konecnom dosledku si mozes iba ublizit velkimy teplotnymi rozdielmi v spalovacom priestore...No aco sa tyka chipu tak 66kw na 130koni co je o 40ps tak takeho blazna som este nevidel to je dost vela a ani sa necudujem ze sa mu to pokurovalo..Inak ka sa chcete coto docitat o chipovani od profikov tak tu..www.dieselpower.cz a inak je toto moja skusenost a moj nazor nechcem tym nikoho ovplivnovat ani nic podobne..pisem to iba pretych ktory maju zaujem sa pohravat aj s inym nazorom ako je len ten ze siska je super..
Citácia : Problém spocíva v nasledovnom:
Základom vysokého výkonu je okrem iného dostat do motora co najviac vzduchu. Studený vzduch má vacšiu hustotu ako teplý, preto je ideálne, aby motor nasával práve studený vzduch. Kedže športový filter je odkrytý a nachádza sa v motorom priestore kde je teplo, nasáva aj teplý vzduch. Riešením by bolo usmernit prísun studeného vzduchu z prednej masky priamo na filter. V konecnom dôsledku toto riešenie nie je nic iné, ako original sériová krabica na vzduchový filter, ktorá je uspôsobená tak, že nasáva co najstudenejší vzduch. Takže sa tam môže rovno nechat tá krabica a od K&N kúpit len filter do nej
Nr. 2 asi vyšmarím vložku a vrátim klasiku
No otazka bola na sportove filtre..Uz som si na par autach odzil svoje s športovymi filtrami a vzdy pouzivam tir naj-najkvalitnejsie a vzdy to bol Green Twister co stoji bez mala 7000sk a tym nechcem povedat ze KN je zli alebo co to nie mam na mysli tie filtre za 600sk a podobne..No ale naspät k podstate takze kto si da sisku a nevyriesi privod vzduchu bude vzdy iba stracat a ohuri ho mozno iba zvuk z mohutnym narastom zvuku a tak pocitom ze to ide lepsie ale pravda je kruta..Ja som tuto temu rozoberal osobne s pretekarmi a s ludmi co sa do motosportu vyznaju a venuju sa dlhe roky tak ako aj ja a uzrejmim vam pojem siska..Siska sa pouziva na zavodne auta urcene na zavod kde kazdy konik nieco znamena..Ano ak je siska dobre odizolovana a ma dobry privod vzduchu tak ano ale vypocty tiez nepustia je potom otazne v akych otackach pomaha a v akych zase siska neni az taka vitazna..ide oto ze nove auta maju sanie s premenlivou dlzkou sania zavisle od otacok a to nase obycajne auta nemaju a ked das sisku tak toto uz vobec nie..Ja som mal osobnu skusenost na VTI civic po troch mesiacoch mi zacalo auto poskakovat na volnobeh a problem bol na svete.zanesena vaha vzduchu (cize MAP senzor ktory snima vahu a teplotu nasavaneho vzduchu)spinava skrtiaca klapka a nasledne necistoty natiahnute do motora vam mozu sposobit akurat tak defekt na valcoh co su mikro skrabance na valcoch cez ktore sa vam bude nasledne stracat tlak v o valcoch..To vsetko sa mi stalo a tak som patral hm a kazdy pretekar ti to povie siska na zavod motor vydrzi 2000km a ide do sraciek a dava sa len koli vykonu!!!Mozu pisat cokolvek ze neprepusti mikro ciastocky!!!Blbost prepusti a potom nasleduje oprava u mna to bola cca 25000sk a teraz jazdim na seriu meral som si casy a je to lepsie ako na sisku a nemam ziadny problem odvtedy..Takze uvazil by som sisku a aj filter do boxu..A inak kazdy kto vyvijal auto nadstavil mapy presne na obsah sacieho boxu a na samotne sacie potrubie akonahle mu zmenis charakteristiku zmenis chod motoru a ajeho spravanie a v konecnom dosledku je to jednoducha matika vyrataj si obsah serioveho sania v litroch a vyrataj si obsah sania otvoreneho a zrataj si spotrebu auta v litroch na jednu otacku a vykrat to otackami sktorymi jazdis a uvidis co ti vide..Ze v konecnom dosledki nebudes pre pripad potreby cize pri zosliapnuti dostatocnu zasobu vzdchu nato aby si mohol akcelerovat tak ako mas a nato ten seriovy box sluzi..takze asi tak v skratke...vzdy je to len otazka casu a nikdy to clovek nepripise k filtru a ani predajcovia co vam tie filtre predaju vam to tiez nepovedia a ked pojdete nieco reklamovat tak vam povedia ved to je sportovy filter a nie urceny na bezne jazdenie a nehovorim o predhreve vzduch naozaj neni jedno ci v zime sajes -20°c naporovy vzduch priamo do zohriateho motora podla togo ti aj map senzor namapuje mapy a v konecnom dosledku si mozes iba ublizit velkimy teplotnymi rozdielmi v spalovacom priestore...No aco sa tyka chipu tak 66kw na 130koni co je o 40ps tak takeho blazna som este nevidel to je dost vela a ani sa necudujem ze sa mu to pokurovalo..Inak ka sa chcete coto docitat o chipovani od profikov tak tu..www.dieselpower.cz a inak je toto moja skusenost a moj nazor nechcem tym nikoho ovplivnovat ani nic podobne..pisem to iba pretych ktory maju zaujem sa pohravat aj s inym nazorom ako je len ten ze siska je super..
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
Re: Scream - Celica 6G :)
15ecka papierak dovi dopo na 2 roky pokoj:)
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Scream - Celica 6G :)
Alebo 40 tis. km asi už neviem presne
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Scream - Celica 6G :)
Ja som vymenil origo paierak za K&N a nemozem si stazovat. Na papierakoch som odjazdil konkretne na tomto aute asi 4 roky, takze som to po prehodeni K&N a odjazdeni dalsieho 3/4 roka zhodnotil k lepsiemu. Aj ked som bol zo zaciatku skepticky, toto ma podla mna vyznam...
O cene nejdem diskutovat, ja som ho kupil vo vypredaji za 20€... (inak by som ho asi nedal)
O cene nejdem diskutovat, ja som ho kupil vo vypredaji za 20€... (inak by som ho asi nedal)
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Re: Scream - Celica 6G :)
Ondrik a zmenil sa nejak aj zvuk auta? Alebo len pocitovo mas z toho dobry pocit:)
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Scream - Celica 6G :)
Mne sa pri vložke zvuk nezmenil aspoň to tak " počujem " nakoľko kotol čo mám v zadu prereve aj motor
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných