Goldak- Celica ST182,Yaris

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
Goldak
začiatočník
Príspevky: 377
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
Bydlisko: Poprad

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Goldak » Štvrtok, 2. Júna 2011, 20:37

Dnes príprava na zrazík "rozhýbal" prečistil som si brzdy, dolial deci oleja :mrgreen: Umyl autíčko...
aaa nalepil nálepočku
Obrázok
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182

Používateľov profilový obrázok
Goldak
začiatočník
Príspevky: 377
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
Bydlisko: Poprad

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Goldak » Nedeľa, 5. Júna 2011, 15:33

Obrázok


Toto hovorí snáď za všetko zajtra to rozoberiem uvidím čo tomu je ... pravdepodobne prasknuté tesnenie pod hlavou
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 5. Júna 2011, 15:52

tak to som fakt zvedavy... tesnenie nezvykne prasknut, len ho "vyfuknut" teda prerazit... praska najskor blok, alebo ak si ho uvaril, tak este ohlo hlavu..
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa tofak » Nedeľa, 5. Júna 2011, 18:31

Drzim palce, nech to je tesnenie, ale co to trepem, je to tesnenie :D
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

milos
začiatočník
Príspevky: 211
Dátum registrácie: Streda, 27. Mája 2009, 19:08
Bydlisko: Poprad

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa milos » Nedeľa, 5. Júna 2011, 21:52

fuu tak to je smutny pohlad
Toyota Corolla E12 1.4 VVTi

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa ondrik » Pondelok, 6. Júna 2011, 11:10

jaaaaaj, tak to nasere... ale neboj nic, nebude to nic vazne, urcite!
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 6. Júna 2011, 12:31

Hold vegetarián je vegetarián...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Srandista » Štvrtok, 9. Júna 2011, 13:24

Goldak, tak co to slibene info? Som docela zvedavy, co sa nakoniec stalo a co bolo treba porobit.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Goldak
začiatočník
Príspevky: 377
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
Bydlisko: Poprad

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Goldak » Štvrtok, 9. Júna 2011, 14:22

Info je zatím také že ledva žijem a snažím sa vyležať ňáku pliagu :cry:
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182

Používateľov profilový obrázok
sonnicek
Toyota guru
Príspevky: 1073
Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa sonnicek » Štvrtok, 9. Júna 2011, 16:12

si nejedol dake uhorky? :mrgreen: nene srandu si robim skore uzdravenie, inak som tiez zvedavy
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic :)

Používateľov profilový obrázok
Goldak
začiatočník
Príspevky: 377
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
Bydlisko: Poprad

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Goldak » Piatok, 10. Júna 2011, 18:06

Tak páni je to tesnenie pod hlavou ;-)

Ale nemilé prekvapenie všetko... spodná šrúba na alternatore strhnutá zasunutá "len" tak chýbajuce šróby na viku ventilov na krite rozvodov... vedel som že mi bude treba meniť kladky ale v takom stave??? Rozvody? Očesaný remeň? Nikdy nemenený napínak ??/asi preto že stojí 130eur?/ :mrgreen:

Hlava slabo dotiahnutá ?? Niektore som povolil rukou ??? WTF ??

Tákže čo dalej??

Otlakovať-Zrovnať hlavu + nové šróby
Nové rozvody a vše kolo toho
Všetky tesnenia
Poriešiť páru "strhnutých" zamaskovaných šrób...

Keďže som videl výsledok GO motora neviem koľkých vychválených expertov/ ak som sa niekoho dotkol pardon/ po 20tich tisícoch?? budem ho rozoberať komplet aby som mal pokojné spanie a mohol tvrdiť že to je "cukrík" uvidíme aké dalšie "prekvapenia" schytám... Foto bude keď oživím baterky na foťáku ;-)

edit. Fujtajbl ... :lol:
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 10. Júna 2011, 18:32

nechapem co tu trepes debiliny... cudny si bol aj na TTS, to sme si vsimly, ale toto uz je vrchol drzosti!
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Goldak
začiatočník
Príspevky: 377
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
Bydlisko: Poprad

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Goldak » Piatok, 10. Júna 2011, 18:38

Drzosť ?? :lol: Skús mne lajkovi ktorý nikdy v živote neurobil jediný motor vysvetliť ako môžem na správne vyskladanej na moment dotiahnutej hlave po20k km povoliť 3 šróby rukou ? tj bez račne??

A potom to skús vysvetliť mne človeku ktorý už ňáky ten motorik vyskladal.../nevyvyšujem sa/ ale nijak raz mi to nejde do hlavy... a to s rozvodmi ? hmm ? :wink: Motor je po GO a tiež som niekde zachytil že niesom jediný ktorý mal problem po takto odbornej GO :roll:

Tesnenie stáva sa že sa prepáli neobvinujem ale zvyšok???
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 10. Júna 2011, 18:41

ty ked si ňáky motor vyskladal, by si vedel, ze sroby na hlave sa zvyknu po par km kontrolovat a dotahovat!
ked si taky odbornik si si vsetko uz mohol skontrolovat a nestazovat sa az po tom, co ti fuklo tesnenie
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Goldak
začiatočník
Príspevky: 377
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
Bydlisko: Poprad

Re: Goldak- Celica ST182 2,0 GT-i/1991/

Príspevok od používateľa Goldak » Piatok, 10. Júna 2011, 18:52

Po par km kontrolovať ? :lol: :lol:
Pardon mne japonci na školeniach nič také nepovedali ;-) Možno tak na Š100kach alebo shitných ajusa tesneniach je písané... Ano máš pravdu že si hlava sadne ja praktizujem postup dotiahnem na moment napr večer a ráno ho skontrolujem-dotiahnem/dokonca aj na školeniach bol moment napr 110nm hodinu vyčkať a potom 90stupňov/ , predstav si že v živote nebol problém iba ty si zrazu chytrejší jak súdruzi japonci čo to vymysleli :mrgreen:

Chcel by som vidieť ako vysvetľuješ nabúchanému majiteľovi LC V8 že po 5tis KM musíš všetko rozhadzovať :mrgreen:

edit. Nemal som dôvod neviem kto všetko na to šahal neveriť .... až teraz sa ukázalo tak sa na to pozriem :lol:
Ale vidím že každý ma svoju pravdu tak sa nehádajme ;-)
Naposledy upravil/-a Goldak v Piatok, 10. Júna 2011, 19:58, upravené celkom 1 krát.
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných