Panda
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Panda
Ahoj vsetkym co sa zamilovali do znacky Toyota a ich srdce patri uz len Celicam,
Konecne som si po dlhom case dal dokopy vsetky veci a rozhodol som sa, ze napisem par riadkov o mojej cecilke a co som uz s nou stihol zazit
Tak toto je ona: https://picasaweb.google.com/1104958549 ... directlink (len dufam ze ten link funguje)
Od chvile, ked som ju vyplatil a obdrzal som od nej potrebne papiere niekedy v septembri 2010, sa toho stalo uz neurekom ... vela krasnych chvil ale aj par situacii ked mi pribudli dalsie vrasky na tvari a uvazoval som ze to vzdam.
V poslednej dobe to uz vyzeralo vporiadku a cecilka mi robila len radost ... kym som nepozeral na rucicku palivomera .... ale minuly tyzden mi prdol vyfuk .
Bol tam sice nejaky poliak od predchadzajuceho majitela, ale uz sa nedal zachranit. Zvarovany bol minimalne 5x kadetade.
Ked som sa na to pozrel na zdvihaku tak som sa rozhodol ze to dam vymenit cele ... cely vyfuk aj s katalizatorom.
Moje nadsenie, ze budem mat pekny "povodny" vyfuk aj s katalizatorom, ktory nebude vydavat cudne zvuky a aj hlucnost bude o cosi mensia, sa rozplynula,
ked mi mechanik povedal cenu noveho vyfuku (zn. Bosal alebo Walker-tak sa mi zda ze spominal) bez katu ... 400,- eur
Tak sa po dohode s mojim mechanikom prijalo docasne riesenie a vyfuk sa zavaril aby som mohol s cecilkou behat na vylety, chaty a lyzovacky
O tyzden nato mi oznamil stastnu spravu nasiel u polskeho dodavatela vyfuk Bosal aj s katom za 350E, co uz sa mi pozdavalo. Tak do tyzdna ho bude mat uz v garazi a potom sup s nim na cecilku
Mimochodom tyzden dozadu som dolieval olej do motora ... ta potvorka ho ale riadne spotrebuje 800ml
Ako som spominal vyssie ta moja kraska mi par krat pekne zavarila ... je to moje prve auticko a hned som mal to stastie a ostal som visiet o pol noci na konci dediny na ceste domov esteze som sa vracal z hokeja a kamosi ma odtiahli (tazne auto: felicia combi 1.6 so 4 pasaziermi a troma hokejovymi vystrojami a moja CECILKA) ... to bola jazda
Jasne odisiel mi alternator - repasovane boli uhliky a diodovy mostik.
Po vymene nahradnych suciastok co mi poslala Lenulka, cecilka slapala ako hodinky (2 tyzdne), az pokym mi neodisiel napinak na rozvodoch ... to som ostal visiet v Kosiciach - odtah domov do popradu k mojmu technikovi (vtedy som este nemal technika v KE), ale uz na vlecke ... vtedy mala aj najlepsiu spotrebu, ktoru uz hadam neprekonam
V novembri 2010 ako sa ochladilo zacala strajkovat spojka - hlavny spojkovy valec, uz bol asi vydraty a prepustal ...
po stlaceni spojky sa nevracal spat a po opatovnom stlaceni neslo ani zaradit iny prevodovy stupen , pedal som musel vzdy nohou dvihnut hore, potom sa dalo pokracovat v jazde.
Po oprave po niekolkych dnoch sa prestala vracat znova ... mechanik navrhol reklamaciu a nexel ani korunu navyse - skoro som sa z toho posr**l ... nakoniec sa vymenilo to cele crevo v hlavnom spojkovom valci, ktore vybral mechanik zo svojej toyoty cariny ))
K tomu sa pridal aj remen pre servo ... piskalo ako sialene a nexela zatacat pri malych rychlostiach ... chybala tam nejaka sruba ktora drzala servo a tym padom bol remen malo napnuty.
Nakoniec uz len tolko ze druhy stupen z tretieho nezaradim pri vyssej rychlosti bez medziplynu ... takze som sa musel pomaly naucit radit s medziplynom ... takze koncom tohto roka sa mozno do toho pustim s mechanikom
A to najlepsie na zaver ... mechanik mi pri debate oznamil, ze vacsina mojich senzorov v motore je vypnutych/odpojenych.
Tak toto je strucny prehlad mojich zazitkov s mojou kraskou.
Dufam ze coskoro pridam dalsie prihody a dufam ze budu uz len same dobree
Vsetkym prajem vela stastnych kilometrov
Konecne som si po dlhom case dal dokopy vsetky veci a rozhodol som sa, ze napisem par riadkov o mojej cecilke a co som uz s nou stihol zazit
Tak toto je ona: https://picasaweb.google.com/1104958549 ... directlink (len dufam ze ten link funguje)
Od chvile, ked som ju vyplatil a obdrzal som od nej potrebne papiere niekedy v septembri 2010, sa toho stalo uz neurekom ... vela krasnych chvil ale aj par situacii ked mi pribudli dalsie vrasky na tvari a uvazoval som ze to vzdam.
V poslednej dobe to uz vyzeralo vporiadku a cecilka mi robila len radost ... kym som nepozeral na rucicku palivomera .... ale minuly tyzden mi prdol vyfuk .
Bol tam sice nejaky poliak od predchadzajuceho majitela, ale uz sa nedal zachranit. Zvarovany bol minimalne 5x kadetade.
Ked som sa na to pozrel na zdvihaku tak som sa rozhodol ze to dam vymenit cele ... cely vyfuk aj s katalizatorom.
Moje nadsenie, ze budem mat pekny "povodny" vyfuk aj s katalizatorom, ktory nebude vydavat cudne zvuky a aj hlucnost bude o cosi mensia, sa rozplynula,
ked mi mechanik povedal cenu noveho vyfuku (zn. Bosal alebo Walker-tak sa mi zda ze spominal) bez katu ... 400,- eur
Tak sa po dohode s mojim mechanikom prijalo docasne riesenie a vyfuk sa zavaril aby som mohol s cecilkou behat na vylety, chaty a lyzovacky
O tyzden nato mi oznamil stastnu spravu nasiel u polskeho dodavatela vyfuk Bosal aj s katom za 350E, co uz sa mi pozdavalo. Tak do tyzdna ho bude mat uz v garazi a potom sup s nim na cecilku
Mimochodom tyzden dozadu som dolieval olej do motora ... ta potvorka ho ale riadne spotrebuje 800ml
Ako som spominal vyssie ta moja kraska mi par krat pekne zavarila ... je to moje prve auticko a hned som mal to stastie a ostal som visiet o pol noci na konci dediny na ceste domov esteze som sa vracal z hokeja a kamosi ma odtiahli (tazne auto: felicia combi 1.6 so 4 pasaziermi a troma hokejovymi vystrojami a moja CECILKA) ... to bola jazda
Jasne odisiel mi alternator - repasovane boli uhliky a diodovy mostik.
Po vymene nahradnych suciastok co mi poslala Lenulka, cecilka slapala ako hodinky (2 tyzdne), az pokym mi neodisiel napinak na rozvodoch ... to som ostal visiet v Kosiciach - odtah domov do popradu k mojmu technikovi (vtedy som este nemal technika v KE), ale uz na vlecke ... vtedy mala aj najlepsiu spotrebu, ktoru uz hadam neprekonam
V novembri 2010 ako sa ochladilo zacala strajkovat spojka - hlavny spojkovy valec, uz bol asi vydraty a prepustal ...
po stlaceni spojky sa nevracal spat a po opatovnom stlaceni neslo ani zaradit iny prevodovy stupen , pedal som musel vzdy nohou dvihnut hore, potom sa dalo pokracovat v jazde.
Po oprave po niekolkych dnoch sa prestala vracat znova ... mechanik navrhol reklamaciu a nexel ani korunu navyse - skoro som sa z toho posr**l ... nakoniec sa vymenilo to cele crevo v hlavnom spojkovom valci, ktore vybral mechanik zo svojej toyoty cariny ))
K tomu sa pridal aj remen pre servo ... piskalo ako sialene a nexela zatacat pri malych rychlostiach ... chybala tam nejaka sruba ktora drzala servo a tym padom bol remen malo napnuty.
Nakoniec uz len tolko ze druhy stupen z tretieho nezaradim pri vyssej rychlosti bez medziplynu ... takze som sa musel pomaly naucit radit s medziplynom ... takze koncom tohto roka sa mozno do toho pustim s mechanikom
A to najlepsie na zaver ... mechanik mi pri debate oznamil, ze vacsina mojich senzorov v motore je vypnutych/odpojenych.
Tak toto je strucny prehlad mojich zazitkov s mojou kraskou.
Dufam ze coskoro pridam dalsie prihody a dufam ze budu uz len same dobree
Vsetkym prajem vela stastnych kilometrov
Naposledy upravil/-a Panda v Piatok, 31. Mája 2013, 14:23, upravené celkom 3 krát.
__________________________________________________________
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Moja laska
ten vyfuk by som ti odporucal spravit ladeny, nerezovy a budes mat pokoj. Das za to mozno 300 eur ale ostane ti to. Skus pohladat na fore, riesilo sa tu dost v sekcii Corolla a podobne. Najdes tam aj foto, aj tipy a kontakty nejake.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Goldak
- začiatočník
- Príspevky: 377
- Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
- Bydlisko: Poprad
Re: Moja laska
Celika pekná pozerám že si si niečo už preskákal ... si na PP značkách si z popradu ? Niekedy môžme dať pivo/kofolu a pokecať ... tiež škúlim po celike 5g
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182
ex.RED Celica ST182
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Moja laska
Ahoj
SUPER auto spravna volba
A pekne sa del s nami o vsetky detailiky
verim ze sa stretneme najneskor na TTS zraze
Edit>
To mas GTI hej ? 2l 3sge 115 kw ?
SUPER auto spravna volba
A pekne sa del s nami o vsetky detailiky
verim ze sa stretneme najneskor na TTS zraze
Edit>
To mas GTI hej ? 2l 3sge 115 kw ?
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Moja laska
hezke...
ano, bude to 2liter, teda aspon z fotiek..
ano, bude to 2liter, teda aspon z fotiek..
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Moja laska
Vitaj,
nech Ti slúži a nech sa z nej tešíš tak ako doteraz
Legon: Podľa mňa GTI s STI zadným krídlom...
alebo poface STI (5 dierové kolesá) z GTI sedačkami a predface svetlami a nárazníkom...tak jedno z toho
edit: teraz som si všimol vzadu kotúče takže prvá možnosť
nech Ti slúži a nech sa z nej tešíš tak ako doteraz
Legon: Podľa mňa GTI s STI zadným krídlom...
alebo poface STI (5 dierové kolesá) z GTI sedačkami a predface svetlami a nárazníkom...tak jedno z toho
edit: teraz som si všimol vzadu kotúče takže prvá možnosť
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Moja laska
No čo to má za motorizáciu?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
Legon: podla vsetkeho by to mala byt 2.0 GTI a 3s-GE motor ... s tym motorom som si isty, aspon to bolo na nom napisane a podla mna uz zdaleka nema 115 kw, predsa ma uz svoje roky .
Kridlo bolo prerabane majitelom predo mnou, dokonca nemam uz ani antenku ... ta je teraz umiestnena na prednom skle z vnutra.
Na zraz sa chystam a tesim sa, ze stretnem fasa ludi, ktori sa zamilovali do tychto nadhernych aut a nacerpam vela novych poznatkov a skusenosti .
Goldak: Som na PP znackach a doma som len na vikendy aj to nie pravidelne ... tento vikend budem doma, takze mozme skocit na kofcu ... staci sa ozvat.
AndyGTP: rozmyslal som aj ja nad ladenym a precital som tu uz par desiatok prispevkov, ale nakoniec som sa rozhodol, ze dam cecilku najprv co najviac do dobreho/perfektneho (povodneho) stavu a az potom sa budem venovat nejakym upravam.
Kridlo bolo prerabane majitelom predo mnou, dokonca nemam uz ani antenku ... ta je teraz umiestnena na prednom skle z vnutra.
Na zraz sa chystam a tesim sa, ze stretnem fasa ludi, ktori sa zamilovali do tychto nadhernych aut a nacerpam vela novych poznatkov a skusenosti .
Goldak: Som na PP znackach a doma som len na vikendy aj to nie pravidelne ... tento vikend budem doma, takze mozme skocit na kofcu ... staci sa ozvat.
AndyGTP: rozmyslal som aj ja nad ladenym a precital som tu uz par desiatok prispevkov, ale nakoniec som sa rozhodol, ze dam cecilku najprv co najviac do dobreho/perfektneho (povodneho) stavu a az potom sa budem venovat nejakym upravam.
__________________________________________________________
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
"AndyGTP: rozmyslal som aj ja nad ladenym a precital som tu uz par desiatok prispevkov, ale nakoniec som sa rozhodol, ze dam cecilku najprv co najviac do dobreho/perfektneho (povodneho) stavu a az potom sa budem venovat nejakym upravam."
Schvaľujem
Pokiaľ by si potreboval zvody tak sa Ti môžem opýtať, možno aj origo koncový tlmič by sa našiel...
Schvaľujem
Pokiaľ by si potreboval zvody tak sa Ti môžem opýtať, možno aj origo koncový tlmič by sa našiel...
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
ok ja som len myslel na to, ze investicia do bosal/walker plechoveho vyfuku za 400 eur je vela, nakolko nerezovy custom mas lacnejsie.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
AndyGTP: Za tych 350E dostanem komplet vyfukove potrubie ... od predneho potrubia cez katalyzator, strendnu cast az po koncovku.
To sa mi zda byt celkom rozumna cena. Ak som ta dobre pochopil tak ladeny vyfuk by ma stal len okolo 300E, ale slo by len o koncovy diel a ja chcem vymenit komplet vyfukove potrubie
Priznavam, ze by som si velmi rad dal nerezovy ladeny vyfuk, ktory by mi vydrzal asi dlhsie a mal by okrem perfektneho zvuku aj zavodny look . Ale vsetko poporiadku ... este ma caka najprv spojka a hlavne prevodovka.
To sa mi zda byt celkom rozumna cena. Ak som ta dobre pochopil tak ladeny vyfuk by ma stal len okolo 300E, ale slo by len o koncovy diel a ja chcem vymenit komplet vyfukove potrubie
Priznavam, ze by som si velmi rad dal nerezovy ladeny vyfuk, ktory by mi vydrzal asi dlhsie a mal by okrem perfektneho zvuku aj zavodny look . Ale vsetko poporiadku ... este ma caka najprv spojka a hlavne prevodovka.
__________________________________________________________
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
Tak a Cecilka ma uz komplet nove vyfukove potrubie aj s katalyzatorom ... vyzera skoro ako povodny. Dve pochromovane koncovky sa decentne ukryvaju pod zadnym naraznikom. Len co stiahnem fotky z fotaku tak tu hodim par novych
__________________________________________________________
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
- Goldak
- začiatočník
- Príspevky: 377
- Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
- Bydlisko: Poprad
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
Dnes som ju tuším videl kolo 9viatej na Slovnaftke za PP smer svit ... bola to tvoja?? Fotil si ju chlap v okuliaroch... chcel som sa pristaviť ale mal som moc fofry nestíhal som nič ...
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182
ex.RED Celica ST182
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
Jo to som bol ja ... akurat som vyrazal na cestu do Slavkova u Brna a dalej smer Svajciarske alpy ... na lyzovacku
Ale cecilka ostala v Slavkove v garazi
Robil som si dokumentaciu z cesty
Tento vikend ... cize 26 - 27 budem v PP a idem umyvat tu moju cicu lebo je cela rinava jak hovado , tak sa mozme aj stretnut.
PS: ak vies o nejakej dobrej umyvarke rad si necham poradit.
Ale cecilka ostala v Slavkove v garazi
Robil som si dokumentaciu z cesty
Tento vikend ... cize 26 - 27 budem v PP a idem umyvat tu moju cicu lebo je cela rinava jak hovado , tak sa mozme aj stretnut.
PS: ak vies o nejakej dobrej umyvarke rad si necham poradit.
__________________________________________________________
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
- Goldak
- začiatočník
- Príspevky: 377
- Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2011, 18:06
- Bydlisko: Poprad
Re: Panda - Celica 2.0 GTI, 3S-GE, r.v. 1990
Noo auto si umývam v robote takže...
Ale tak dobrá je vraj samoobslužná na pumpe ako ideš od AQUA do matejoviec... Len tam odporúčam doniesť si svoje vedierko aj zo 5l vody doňho aj špongiu a jelenicu ak nechceš doškrabať auto
Hodíš euro /nie viac lebo žerie prachy aj keď máš stop a nerobíš nič! / vyvapkuješ .. umyješ so svojím náčiním hodíš ďalšie euro a spláchneš... Poprípade na partizánskej je s obsluhou celkom dobrá
26 Neviem či budem "voľný" ale 27 by som kľudne šiel ale mám momentálne malý rádius keďže som nepojazdný
Hoď mi kontakt do PM sa ozvem =)
Ale tak dobrá je vraj samoobslužná na pumpe ako ideš od AQUA do matejoviec... Len tam odporúčam doniesť si svoje vedierko aj zo 5l vody doňho aj špongiu a jelenicu ak nechceš doškrabať auto
Hodíš euro /nie viac lebo žerie prachy aj keď máš stop a nerobíš nič! / vyvapkuješ .. umyješ so svojím náčiním hodíš ďalšie euro a spláchneš... Poprípade na partizánskej je s obsluhou celkom dobrá
26 Neviem či budem "voľný" ale 27 by som kľudne šiel ale mám momentálne malý rádius keďže som nepojazdný
Hoď mi kontakt do PM sa ozvem =)
BLACK Yaris 70kw 217nm Little TDI killer
ex.RED Celica ST182
ex.RED Celica ST182
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných