Strana 1 z 9

smugi MR2 MK1 (aw11)

Napísané: Štvrtok, 13. Januára 2011, 11:18
od používateľa smugi
Tak ahoj všetci, len nedávno som sa stal toyotákom, kedže ku nám do garáže konečne zavítala MR2ka.Dva roky som po nej poškuľoval a na koniec sa podarilo :D . Auto bolo síce kúpené v stave akom je na obrázkoch, ale o to lepšie pre nás (myslím tým mňa a otca 8) ).Motor by sa aj tak robil komplet a kasňu chvála Bohu spravil predošlý majiteľ. Hodím sem nejaké foto...

Obrázok

Uploaded with ImageShack.us

Obrázok

Uploaded with ImageShack.us

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Štvrtok, 13. Januára 2011, 13:10
od používateľa AndyGTP
gratulujem(e) a vitaj!

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Štvrtok, 13. Januára 2011, 15:44
od používateľa chmelo
Mňo...sledujem, že klub šialencov sa nám pekne rozrastá...držím palce ;-)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Štvrtok, 13. Januára 2011, 17:37
od používateľa stenky
hadz sem info a hlavne fotky ako pokracujete. MKI tu moc nieje takze pekna raritka na slovenske pomery si myslim!
ja osobne velmi fandim AW11-kam :)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Štvrtok, 13. Januára 2011, 19:59
od používateľa Elvis
ked to uz mate takto rozobrate, pouvazujte na poloramom (zadny obluk), autu by to vyrazne prospelo...

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Piatok, 14. Januára 2011, 08:53
od používateľa Rasťo
Gratulujem ku kúpe - výber padol na neskutočne dobrý druh auta - to zistíš keď sa v ňom prvý krát prevezieš. Prajem veľa úspechov pri GO... :)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Piatok, 14. Januára 2011, 13:23
od používateľa Legon
spravne auticko a velky obdiv z GO, nech to ide co najlepsie a ako pise stenky Fotky, Fotky, Fotky, aj s nejakym pokecom ;)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Piatok, 14. Januára 2011, 15:13
od používateľa grexos
pripajam sa ku gratulaciam a tuzbe po foto

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Piatok, 14. Januára 2011, 16:09
od používateľa smugi
Ďakujem vám všetkým. Tak dnes o "radosť" viac, blok je po výbruse.Potreboval ho ako soľ,lebo v olejovej vani sme objavili akurát tak vazelínu, nie olej. Nové piesty a piestne čapy boli síce peknučké, ale museli ostať u predajcu.Zistil som, že chýba drážka na pieste pre poistenie čapu, to by ani tak nevadilo 8) keby nemal samotný čap nesprávny priemer, heh.A popritom mali starý piest i čap k dispozícii... Hádam to dobre dopadne.
plánované úpravy(či aj skutočné,to sa uvidí :) ):
-pôvodne sme chceli časom kúpiť Blacktop, ale včera sme sa dohodli,že ak sme už takto ďaleko, nemá to význam,a upraví sa tento motor.
-ako Elvis píše, nad rámom, prípadne polorámom sa uvažuje a nejaký isto bude.
-ostrejšie vačky(séria 240°)
-lepšia spojka, kedže výkon pôjde hore a nám sa nechce strácať výkon(ak viete o nejakej dobrej www, nápady privítam veľmi rád )
-kúsok sa skráti stály prevod,teraz je tuším 4,31, veľmi nás nebaví jazdiť 180 po dialnici, radšej to zrýchlenie a zákruty :twisted:
-jasné podvozok, uloženia už predošlý majitel vymenil za polyurethanové.Tlmiče sa budú riešiť až ked bude auto komplet,vymeniť ich je najmenej.
-shortshifter za 10 € no nekúpte to, tiež od predošlého majiteľa :)
Ostatné veci zatiaľ nechávame na pospas osudu lebo to nebude hotové zajtra a ani o mesiac. A hlavne všetko sa bude odvíjať ešte od peňazí, podľa toho bude aj projekt napredovať či stagnovať. Ale jedno je isté,že raz sa dočká svojho dňa "D"

A ako som sa vlastne dostal k MK1?Keď rovesníci v mojom veku chcú väčšinou iba nové Audi :).
Otec vždy sníval o 130RS, že raz spraví repliku a bla bla bla :) (pred 20 rokomi bol v rally tíme, mali "len" Škodu 130L ,to preto...) .Tak som hľadal alternatívu. Našiel som MR2. Pozistoval info, videá,nech sa ľahšie navnadí...no netrvalo dlho, aby som ho presvedčil, že už bez úprav má raz taký výkon a o jazdných vlastnostiach a technike nehovoriac. Predsa 16V, DOHC, 5 krát uložená kľuka, a liatinový blok..."starého motorára" nenechá chladným. Potom človek prelustruje internet a pomaly,ale isto zistí,že lepšie si ani vybrať nemohol...
Neviem ako rýchlo budeme napredovať, ale vždy keď sa spraví niečo čo stojí za zmienku, dám vám na známosť 8)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Sobota, 15. Januára 2011, 11:48
od používateľa stenky
k tej spojke. na ceskom fore zopar ludi jazdi s XTD keramikou stage 3 (odpruzena) a este sa nikto nestazoval, menit spojku dam si ju asi tiez :)

neviem teda ako moc chcete ten motor upravovat ale tu som nedavno objavil dake stranky o 4AGE a je tam kopa zabavnych info. samozrejme ze nie vsetko musi byt na 100% ale ako referencia to staci

http://www.billzilla.org/4agstock.htm
http://www.billzilla.org/4agmods.htm

co sa vaciek tyka tak na stock ECU a ventiloch+pruziny max 264* + stavitelne vackove kolesa, ale to asi davno viete ;)
final drive idete ako upravovat? date si spravit kolesa na mieru a privarit na povodny hriadel alebo sa da zohnat na 4AGE daky hotovy redukcny kit? bude v zadu aj lsd?

robili ste daku antikoroznu upavu plechov (pozink, fosfat, syntetika)? ci sa to len obrusilo opravilo gitlo a znova striekalo? (teda predpokladam ze ta zlta uz je viacmenej finale :) )

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Sobota, 15. Januára 2011, 15:23
od používateľa smugi
Stenky čo sa spojky týka, tá XTD sa dá objednať cez nejakeho slovenskeho, českého alebo zahraničného dodávatela? Ja som zatial nasiel nieco taketo: http://www.horsepowerfreaks.com/perform ... lutch_Kits
Na spomínanu stranku http://www.billzilla.org/4agmods.htm som už nedavno narazil, poučné info, dakujem. Vačky, tie budú ako píšeš kolo 260° viac isto nie...nechceme íst do extrémov. To plánujeme až pri dalšej emerke :twisted: .
Stály prevod-pôvodný, pôjde niekam do CZ,kde je motoristická základna trošku rozsiahlejšia ako u nás, cez známeho(pred tým robil autokros buginy a teraz špeci autá aj na dakar-no čistý brutalista :shock: ). O hotovom kite neviem...
Plecharinu,gitovanie a lakovanie mal na svedomí predošlý majitel, o zvýšenej antikoroznej úprave neviem, a vlastne mi je to aj jedno :) nič s tým nenarobím a dúfam za jednu zimu celé nezhnije :D
O LSD silne uvažujeme, kedže bez neho to nebude to správne orechové a myslím by si to aj zaslúžila...

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Sobota, 15. Januára 2011, 18:44
od používateľa AndyGTP
XTD sme objednavali uz viackrat na Hondy, vzdy to islo cez Ebay z USA alebo z UK a pohoda. Cosi sa mi mari, ze aj na tu AE86 este ked mala 4AGE sme davali XTD.

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Sobota, 15. Januára 2011, 19:37
od používateľa stenky
jj bud ti zozenie Andy alebo sa to splasi cez Libora z CR (tiez ma XTD na 4AGE corolle)

LSD byvaju poriedne drahe ale podlamna je to dobra investicia.
ak LSD tak idealne helical (torsen) ako robili TRD http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0335224980

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Sobota, 15. Januára 2011, 19:41
od používateľa AndyGTP
no on to tusim aj od niekoho vozil vo vacsom, ale mozno sa mi to len zda

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Napísané: Sobota, 15. Januára 2011, 20:01
od používateľa stenky
vozil tusim rovno od vyrobcu a vo velkom koli tomu aby sa rozratalo postovne :)