smugi MR2 MK1 (aw11)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Paradicka
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Hesky! To uchytenie tych pasov pod zadnym oknom... No neviem Neveril by som tomu. Ten zavit v ktrom to drzi je oficialne na "coat hanger" cize vesiak na kabaty Minimalny load bearing. Ak ale vyda, rad by som pre AW11 navrhol a dal vyrobit harness bar, ktory by lepsie vyriesil uchyt pasov.
Ostane ale, hlavne tie pekne zlte silace, je super Normalne sa az hambim odlievat moje silace z cierneho flexanu, je to take neme tupe, neshow-off
Ostane ale, hlavne tie pekne zlte silace, je super Normalne sa az hambim odlievat moje silace z cierneho flexanu, je to take neme tupe, neshow-off
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
no povodne je tam 8ka zavit a teraz 10mm, tak to hadam vydrzi, a tie dva uchyty po stranach maju 11mm. Ak dostanem taku pecku, ze otrhne pasy, to mi uz ani svetena voda nepomoze
Hanba nehanba, doma na kolene odlievat silentbloky sa kazdy neodvazi....vies aku mam moznost a spravil by si to iste Donesiem ti kusok cervenej farby ?
Hanba nehanba, doma na kolene odlievat silentbloky sa kazdy neodvazi....vies aku mam moznost a spravil by si to iste Donesiem ti kusok cervenej farby ?
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
paráda...takto to má vyzerať. Aby si nebol prekvapený a tie silenty motora neboli komfortnejšie ako tie pôvodné a tá žltá je v nich vyzerá efektne, ja mám čierne lebo mám čierne auto
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Kenny
- začiatočník
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: Pondelok, 6. Septembra 2004, 00:23
- Bydlisko: Pressburg
- Kontaktovať používateľa:
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
uuu..klobuk dole..velka paradnica..
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
snazime sa, a pomaly, ale isto z toho nieco bude. Kenny nemal si nahodou v tvojej taky maly ram poza hlavu?
Thomas, ved uvidime, hlavne, ze su aspon nejake teraz, ale ked ty mas vsetky kosti pokope, musim to prezit aj ja
totok ma velmi tesi, z SK som si doniesol nadstandardne stedru zasielku od Stenkyho, dalsi v poradi, ktoremu budem dlznikom...a plus vrece balotíny, pre mna donedavna neznamy pojem. Pre podobnych mne http://www.balotina.sk A tu je potom vysledok
a maly update, ano, disky su tie iste ako ma kolega
Thomas, ved uvidime, hlavne, ze su aspon nejake teraz, ale ked ty mas vsetky kosti pokope, musim to prezit aj ja
totok ma velmi tesi, z SK som si doniesol nadstandardne stedru zasielku od Stenkyho, dalsi v poradi, ktoremu budem dlznikom...a plus vrece balotíny, pre mna donedavna neznamy pojem. Pre podobnych mne http://www.balotina.sk A tu je potom vysledok
a maly update, ano, disky su tie iste ako ma kolega
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
pekne disky a aj ten otryskany altik vyzera luxusne
ja by som mal mat do tyzdna repasnuty dalsi alternator (ten co sa mi na Aurore II pokazil a nahradil ho repasnuty z A I) a aj starter. takze keby ti nahodou tento prdol, mozme si ich rotovat
ja by som mal mat do tyzdna repasnuty dalsi alternator (ten co sa mi na Aurore II pokazil a nahradil ho repasnuty z A I) a aj starter. takze keby ti nahodou tento prdol, mozme si ich rotovat
- Kenny
- začiatočník
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: Pondelok, 6. Septembra 2004, 00:23
- Bydlisko: Pressburg
- Kontaktovať používateľa:
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
mal, mal.. pysny som bol nan veru.. to bol cely taky setik od Heigo..predna, zadna rozpera plus ten ram.. super
sumne goleska veru..
sumne goleska veru..
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
uz je tomu nejaka ta chvila, tak pridam par foto a slov
Kenny ten Heigo ram som hladal na nete, no nenasiel...asi to uz nie je mozne zohnat, neviem. Skoda.
Stenky, vsak som vedel ako vyzeraju na tvojom, tak som ich bral vsetkymi piatimi. Mimochodom kablovacka od teba nepasovala, ale nevadi... uz to beriem s humorom.
dve najkrajsie fotky co sa mi podarili este minuly rok v novembri, tak sa o ne musim podelit.
A namontoval som po dvoch vikendoch aj budiky, celkom makacka, a ze par kablikov napojim, hehe. Kto neskusi fakt nevie. Ked k tomu priratam uzasne zrucne ruky niektorych jedincov na tejto planete aj som sa zabavil, zas takmer vsetko oblamane alebo urvane. A ja ze preco to tak vrdzga vsetko Plus som vylestil ten priahladny plast co chrani otackomer. Zubnou pastou ....ten rozdiel je skvely. Vid 1 a 2 foto
vejfuk este nie je dokonceny, musim ho omotat tou thermo paskou inak mi to tam vsetko opali... Povodne je z VFR 750
Kenny ten Heigo ram som hladal na nete, no nenasiel...asi to uz nie je mozne zohnat, neviem. Skoda.
Stenky, vsak som vedel ako vyzeraju na tvojom, tak som ich bral vsetkymi piatimi. Mimochodom kablovacka od teba nepasovala, ale nevadi... uz to beriem s humorom.
dve najkrajsie fotky co sa mi podarili este minuly rok v novembri, tak sa o ne musim podelit.
A namontoval som po dvoch vikendoch aj budiky, celkom makacka, a ze par kablikov napojim, hehe. Kto neskusi fakt nevie. Ked k tomu priratam uzasne zrucne ruky niektorych jedincov na tejto planete aj som sa zabavil, zas takmer vsetko oblamane alebo urvane. A ja ze preco to tak vrdzga vsetko Plus som vylestil ten priahladny plast co chrani otackomer. Zubnou pastou ....ten rozdiel je skvely. Vid 1 a 2 foto
vejfuk este nie je dokonceny, musim ho omotat tou thermo paskou inak mi to tam vsetko opali... Povodne je z VFR 750
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
pekne poloosi
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
hmm, pekný pohľad na útroby, fakt pekné..a som zvedavý na ten zvuk
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
hehe, mal som zvysnu farbu, tak co s nou A na zvuk som aj ja zvedavy. Hadam sa do leta podari, i ked neviem ci som to uz nepisal minuly rok. Este ze, kazdy rok je leto
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- Kenny
- začiatočník
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: Pondelok, 6. Septembra 2004, 00:23
- Bydlisko: Pressburg
- Kontaktovať používateľa:
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
fu..vyzera to mocne veru..envy v dobrom..
dufam, ze to bude moznost obzriet coskoro niekde..
super..klobuk dole..
dufam, ze to bude moznost obzriet coskoro niekde..
super..klobuk dole..
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Nádhera - už , aby to bolo na ceste a dalo sa na to niekde pozrieť
DRK
DRK
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
hlásim, ze mrkna po troch rokoch štartuje. Tento víkend hádam spravím nejaké normálne video, kedže to prvé natočené v euforii je celé zle Mám pár fotiek tak dodám aspoň tie.
RJ nie je nakoniec imfsoft, čo je možno škoda, no pre mňa osobne bolo najpodstatnejšie, aby auto naštartovalo a fakt som bol náramne rád, keď sa to všetko stihlo v tak krátkom čase a to po pracovnej dobe. Chalan, ktorý sa tomu venoval priletel len na 7 dní.
Tie moduly tam taktiež nešli, keďže megasquirt s nimi nie a nie spolupracovať. Možno časom, na polici sa im nič nestane. Akurát ma mrzí, že som naháňal kvoli konektorom Stenkyho a Libora a nakoniec som ich tam aj tak nedal
Poznámka k domontovaným budíkom DEPO: Tlak oleja ukazuje o 0,8 bar menej ako skutočná hodnota
Teplota oleja o 8 st. viac. Aspoň,že sa zhodli v tých odchýlkach.
Priznám sa, až také bludy som nečakal...plynie z toho aj ponaučenie, počúvaj starších, a hlavne čím menej delfínkov či iných prkotín na displayi
Drk, Kenny dík za pozitívne ohlasy.
Inak priatelia, kto inzeruje tú červenú Mr2 mk1 na autoabazari.eu ? Lebo ja mám ďalší problém v poradí, a ten je zastávka zvaná colnica
RJ nie je nakoniec imfsoft, čo je možno škoda, no pre mňa osobne bolo najpodstatnejšie, aby auto naštartovalo a fakt som bol náramne rád, keď sa to všetko stihlo v tak krátkom čase a to po pracovnej dobe. Chalan, ktorý sa tomu venoval priletel len na 7 dní.
Tie moduly tam taktiež nešli, keďže megasquirt s nimi nie a nie spolupracovať. Možno časom, na polici sa im nič nestane. Akurát ma mrzí, že som naháňal kvoli konektorom Stenkyho a Libora a nakoniec som ich tam aj tak nedal
Poznámka k domontovaným budíkom DEPO: Tlak oleja ukazuje o 0,8 bar menej ako skutočná hodnota
Teplota oleja o 8 st. viac. Aspoň,že sa zhodli v tých odchýlkach.
Priznám sa, až také bludy som nečakal...plynie z toho aj ponaučenie, počúvaj starších, a hlavne čím menej delfínkov či iných prkotín na displayi
Drk, Kenny dík za pozitívne ohlasy.
Inak priatelia, kto inzeruje tú červenú Mr2 mk1 na autoabazari.eu ? Lebo ja mám ďalší problém v poradí, a ten je zastávka zvaná colnica
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných