smugi MR2 MK1 (aw11)

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Streda, 27. Februára 2013, 09:22

jasne, ze ty, kto iny :D
Libor co ty nemas alebo si neskusil ? Fy fæn :D Kurnik tak mi poradte kde kupit komplet vyfuk ? lebo AMA Modra je kus odruky :lol:
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 27. Februára 2013, 11:06

a nechces si ten vyfuk dat spravit na zakazku? ja viem, ze je to ostara vozit auto na voziku dakam, tyzden cakat, potom ist pon. ale mne sa to javi ako naj riesenie. kvalitne aftermarkety su zvacsa drahe a casto plne kompromisov.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa stenky » Streda, 27. Februára 2013, 11:42

Ja si dam poskladat zakazkovy lebo hotove kity sa mi nepacia. Postavim to na mk2 turbo vyfuku od mongoose s trubkami na 1.6 :)
Obrázok

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa libor12 » Streda, 27. Februára 2013, 15:26

smugi napísal:
Libor co ty nemas alebo si neskusil ? Fy fæn :D Kurnik tak mi poradte kde kupit komplet vyfuk ? lebo AMA Modra je kus odruky :lol:
Asi takhle,corollou proběhlo už cca 800000czk :lol: jen ty motory... neustálé experimenty abych třeba nechal udělat custom ojnice a písty od albrechta abych změnil dwell time pístu za cca 70000czk a zjistil že tudy cesta nevede a skončily ve šrotu. Podvozky jsem zkoušel xyz,ksport a skončil s d2. Nemá cenu to vypočítávat,kdybych je neměl,tak je nedám. Je to drahý koníček. Počítam že ty máš v mr2 taky aspon 15000euro. Když ji miluješ není co řešit. :lol:
corolla ae92gti
celica ra61

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa libor12 » Streda, 27. Februára 2013, 15:29

K tomu výfuku. Já koupil a původně 4/2/1 od obx a zbytek výfuku ashley. Nicméně už se mi vyrábí svody 4/1 s déelkou primárů 146cm.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Štvrtok, 28. Februára 2013, 19:07

Andy, s tym vozenim auta niekam by som nemal problem, len tu je hodinova praca hodnotena vo vesmirnych cislach a nechem si ani predstavit co by to stalo, ked radsej kupia novu hlavu na fabiu ako by ju mali dat brusit :lol: A ich pristup k praci je tiez daleko od toho co chcem, preto hladam inu alternativu. Asi kupim ten mongoose nerezovy a pokoj...casom nieco poriadne.

Stenky, ty si expert 8) bude to mat nejaky dalekosiahly vyznam ? heh ma pouc, lebo ja rad. Ako si to doriesil s diskami ? Ja asi zmenim radikalne nazor...

Libor presne ako pises, nelutujem utrateny cent, ci stravenu sekundu. Akurat som chcel viac info od vas skusenejsich. Ak to nie je tajmostvo,co stoja take zvody ? nech mam aspon predstavu.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa stenky » Štvrtok, 28. Februára 2013, 20:25

ci ma ten mongoose daky vplyv na krutak, veru, neviem ti povedat na isto, ale predpoklada sa to :) ak by nebola ina alternativa, idem asi do mongoose ale najprv si chcem vyskusat custom (tie mk1 vyfuky maju taky sprosty dizajn ze to vyzera ako keby si pod kufrom tahal sud s hnojivom... nemozem si pomoct :D )

disky som zatial vyriesil tak, ze tam dam OZ Ultraleggera 15", ci ake disky si mal na mysli? :) iked tie 15" som tam chel hlavne preto, ze som palnoval predne brzdy 277mm a nakoniec som sa rozhodol, za istych velmi priaznivych podmienok, ze postaci 258mm, cize 14" stale obujem ale disky su uz kupene a su naozaj pekne a lahunke :)
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Štvrtok, 28. Februára 2013, 20:55

ja budem rad tahat aj sud pod zadkom, hlavne nech je nejaky :D Budem mat placebo efekt ked uz ziadne zvysenie tam nehorzi heh
jo, tie OZty, a neviem ci nakoniec nedam presne tie iste :lol: Lebo kamarat mi ich tlacil do hlavy a nakoniec mu to aj vyslo... Matte graphite silver. Dufam, aspon farbu budes mat inu 8) Co su tie "velmi priaznive podmienky" ? Ja som zvedavy ako to bude brzdit aj takto,takmer v seriovom, novucickom stave.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa stenky » Štvrtok, 28. Februára 2013, 21:58

velmi priaznive podmienky su, ze dvojpiestiky z celiky ST165/ST185 na 258mm konverziu sa tazko zhanaju. 277mm brzdic z ST185 zozenies jednoduchsie. no ale thomas mal jedny 2 piesty na svojej japonskej ST185 takzeee hviezdy sa zoradili za seba v spravnom poradi a budu mensie dvojpiesty :)
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa stenky » Štvrtok, 28. Februára 2013, 23:34

taketo volaco by som chcel z 57mm trubiek :)
Obrázok
Obrázok
Obrázok

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa libor12 » Piatok, 1. Marca 2013, 07:23

smugi napísal:Ak to nie je tajmostvo,co stoja take zvody ? nech mam aspon predstavu.
Vypálení příruby 800,-czk 8m černé bezešvé tažené trubky 35mm vnitřní průměr 400,-czk no a pul dne práce.
corolla ae92gti
celica ra61

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 1. Marca 2013, 07:55

Asi sa vam to nebude pacit, ze sa staram, ale ja by som zohnal zvody 4AFE (81-85kW to iste ako 4AGE)

http://www.speedzonemotorsports.com/pro ... uctid=2593 ale obycajne (toto len pre ilustraciu)

tam kde su este 4-2 by som pokracoval 2mi trubkami a pripoj do koncoveho tlmica urcite nie 90° koleno ale ako na tom druhom

obrazku 45°. Rury pekne popri sebe a pod pasku nech sa hreju navzajom. O pod 45° uhlom ani tak nevydno tie sudy pod

kufrom.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa stenky » Piatok, 1. Marca 2013, 09:33

Ak dam spravit nove zvody, tak rozhodne 4-1
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Piatok, 1. Marca 2013, 20:10

to hej, silnejsie brzdy a nic nemusis menit ;-) Ja dve rury nechcem, hlavne ked mam len 4 hrnceky...Nieco uz vymyslime, prinajhorsom na kolene pozvarame :D
Libor preco nemas aj jednu Mrku, ze by som kupoval rovno kopie od teba :lol: Mohol by si nad tym porozmyslat dobuducna, ked sa zacnes nudit :D

Dik za rady a napady, Tofak ja som velmi rad za akykolvek nazor, na to sme tu si myslim.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Sobota, 11. Mája 2013, 19:48

nejake nove fotky a postrehy...
__Uplynule vikendy boli na programe sedacky, pasy a ulozenia motora plus plno malickosti, ale to rozpisovat nema vyznam.
Obcas si myslim, ze to auto chcelo aj prec z tej akoze "tuningovej" dielne v Pesti, neverili by ste, ako je takmer vsetko doslova doj*bane. Strhane zavity a odtrhnute skrutky kam sa clovek pozrie, oblamane drziaky alebo rovno chybajuce diely.Preto to tak dlho trva a kazdej veci musime venovat trojnasobok casu. Co mi na druhej strane neprekaza :)
__Inak dva dni sa uz snazim vycistit nadrz, lebo vo vnutri ostal kusok stareho benzinu a to co je za sajrajt, vyzerato ako hrdza a nechce to velmi prec.... nejake napady ? Nejaky progres je, dal som tam cistic na motory a doplna na celu noc, dnes znova. No dobra rada je nad zlato :)


Obrázok
Obrázok
Obrázok
....buvinka....

Obrázok
- aj prevodovka dostane co si zasluzi

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
- kym som sa stihol spamatat uz boli na aute :D. Tvrdost je 70 shore A. Tesim sa na ten comfort :lol:

Obrázok
- a z tohto mam neskutocnu radost, kupene z podruky, takmer nepouzivane, jedna natrhnuta, ale dedova dratva to spravila :)

PS: musim vyzdvihnut toyotu a jej zmysel pre kvalitu, napr. skrutky podblatnikov su nerezove, cele potrubie chladenia(kurenia) detto, nerezove je aj to prepakovanie na rucnu spolu s pruzinkou, o ihlickovom lozisku v zadnych brzdicoch nehovoriac...ten domyselny plusovy kontakt na baterku.... Mozno prehanam, ale to nevadi, kazda liska vlastny chvost chvali :)
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní