smugi MR2 MK1 (aw11)

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Nedeľa, 20. Februára 2011, 00:37

to ma velice tesi,dufam budu coskoro nejake fotky :roll:
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 20. Februára 2011, 15:04

veru, uz len vytiahnut z garaze, prihlasit, dat dokopy par somarin a bude sa jazdit :D

fotecky mas tu volake, viac nemam https://picasaweb.google.com/marek.stankovic/DovozZCR# :) zatial musi stacit
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Streda, 23. Februára 2011, 16:47

to Stenky: hm, tak niekto sa bude vozit skor ako ja ;-) Aspon sprostredkujes zazitky z jazdy.

Dnes sa zase nieco urobilo, skoro samo :) Trosku pochudli vnutornosti, par cisel pre zaujimavost...
stary piest: 313g -> novy 300g ->po odlahceni 292g
ojnica(komplet): 508g -> 476g, este sa budu lestit.
+foto origo tesnenia a filtra ( Made in China,co ma trosku hneva, ale len trosicku :) )
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa Thomas » Piatok, 8. Apríla 2011, 21:02

Smugi, tak ako ide robota?

Inak ohľadom spojky Ti môžem doporučiť stránku Zitec.cz, resp. jej "vedúceho" Petra, ako daily má celkom slušne spravenú ST205-ku. Síce na stránke má diely poväčšinou na Hondy, ale nezlakni sa..je to Toyota pacient ako sa patrí, vymenil som s ním niekoľko desiatok mailov a myslím že je v obraze 8)

Mne prišla akurát 3 dni dozadu spojka na moju GT4 z Usa cez neho. Je ochotný, poradí a dá Ti na výber zo všetkých možností..a myslím že jedná na rovinu. Objednával som práve XTD, organiku + silnejší prítlačák, spojka vyzerá remeselne dobre spracovaná. Som zvedavý na pocit z nej.
;-)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Piatok, 8. Apríla 2011, 21:11

Nazdar,som rad ze pises, a este viac ma tesi to tvoje info. Dobre vediet.A ten pocit z nej ma potom tiez zaujima...isto to bude neporovnatelne 8)
Praca ja na urcitu dobu zastavena, odisiel som do zahranicia, co som uz mal v plane aj pred tym, za pracou. Predsa len MRka si este nejake tie litre vyziada, ale mne to nevadi, na dobre sa oplati cakat no nie ;-) Takeho ležaka mam v garazi este jedneho, je to tiez 20 rocna Yamaha 250 TZR, 2T, s nadcasovou technikou, ale to uz patri na ine forum :)
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 5. Júna 2011, 17:24

dnes som tak brouzdal po nete a nasiel som tento web http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m5b0s0p0 na AW11 tam toho je hodne, ceny slusne a postovne na SVK tiez nieje zbojnicke ako inde. ja od tial asi v priebehu mesiaca budem brat magnecor zapalovacie kable, pripadne ine chujovinky :)
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Sobota, 27. Októbra 2012, 13:48

Stenky dik, každé info sa zíde.
Oznamujem, že na kanárikovi sa začne opäť pracovať po dlhej odmlke, ale to je život... Od Libora z CZ som už stihol objednať remenice + vačkové kolečká, kedže financie na ďalší progres už sú :) A tu je aktuálna foto hneď po príchode...

Obrázok
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Nedeľa, 16. Decembra 2012, 15:23

tak uz sa pracuje....

Obrázok
-dostala vlastny regal 8)

Obrázok

Obrázok

Obrázok
-konecne sme ju cekli od spodu, takze o jednu starost menej, capy su tiez nove...z fatiho je medialna hviezda teraz :D

Obrázok

Obrázok
- velkorysy predosly majitel mi dal krabicu plnu origo skrutiek, podloziek a plastovych bazmekov :)

Obrázok
- ked uz tak uz, premazane vsetko co sa len premazat dalo,aj naviac...

Obrázok
- stare klucky to proste nerozchodia, aj ked su od toyoty

Bude teraz 10 dni volna, takze kopa casu venovat sa "zltej". Comu sa velmi tesim, kedze doteraz to bol takmer len otec, ktory makal,teda zabaval sa...
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa Thomas » Nedeľa, 16. Decembra 2012, 20:02

Super, vidím že sa pracovalo na hlave, daj nejaké podrobnejšie info ohľadom toho...

A to biele veko vyzerá hezky ;-)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 16. Decembra 2012, 20:16

nabodoval si na ventily?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Nedeľa, 16. Decembra 2012, 20:30

ventily isli vacsie o 2mm od libora...tie "akoze" ventily na obrazku su len ochrana pri bruseni zo spalovacieho priestora :) Ak sa pozorne pozries, prvy z prava uz je upraveny,na druhom sa pracuje.Napis na vickach este budem lestit, ale to az celkom nakoniec. Pridam viac fotiek po sviatkoch.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa Thomas » Nedeľa, 16. Decembra 2012, 20:35

Good work ;-)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa libor12 » Nedeľa, 16. Decembra 2012, 21:27

Super prace! Jen pripominam k te hlave,opravdu se nesnazte vsadit tam ty vetsi ventily. Ono to sice jde,ale z tech sedel zustane milimetrova slupka a pri spravne "konstelaci hvezd" to sedlo praskne nebo se rovnou vysype do valce. Ani jedna varianta neni prijemna a nebyl by jsi prvni kdo takto skoncil.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa smugi » Piatok, 21. Decembra 2012, 16:40

dakujem...
to Libor: dava na tie sedla pozor, vsetko s mierou.
Inak maly update a nemila skusenot, kt. som mohol predpovedat, len nejak ma to nenapadlo. Vackovky som posielal do CZ panovi Kourilovi
(www.k2rally.net/) a Ceska posta to vyhodnotila ako obchodny balik, cize isiel na colnicu, odtial oznamenie neprisilo prijmatelovi,takze po 30 dnoch cestuju spat ku mne :lol: CP ako som sa docital, sa vratila niekam z pred roka 89 a nie som jediny kto mal taketo problemy.... inak cena za obe by bola 9000KC, co je celkom fer pri cene za HKS. Ak by mal niekto zaujem,tam je cislo. Mozno budete namietat, ale otec i mna presvedcil, ze Pan vie co robi a mal uz jeho vackovky v aute. Predsa len to robi viac ako 20 rokov...

K tej hlave, len tolko, ze viem o tom celkom prd, ale hadam sa naucim casom 8) na brusenie a hlavne dolestenie sa pouzilo toto: http://www.pctbrusivo.sk/sk/sortiment/b ... troje.aspx
dakedy to bolo tazke zohnat,aspon co sa SK tyka, teraz ako sa zda uz nie, len treba najst spravny obchod. Na sklade uz nemaju nic, vykupil som vsetko :lol:
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: smugi MR2 MK1 (aw11)

Príspevok od používateľa libor12 » Piatok, 21. Decembra 2012, 20:12

kanály sací v žádnem případě neleštit!!!!!!!!!! Platí pro ně to samé čemu se říká "teorie golfového míčku" http://www.it.cas.cz/files/fluid-dynami ... zan-PT.pdf ty sedla musíš vyměnit,pokud chceš aby motor alespon nejakou chvilku fungoval. Na první fotce vidíš původní osazení sedel,hrana toho hliníku je puvodní pruměr sedel Obrázok Obrázok A tohle je vysledek po 20h práce. Obrázok Obrázok Obrázok a to není zdaleka vše. Jestě je prede mnou minimalně 80 hodin. ten povrch který vidíš v oblasti sedel přijde v tom přechodu doleštit do zrcadlova tak jako sedlo. V kanálu musíš pomocí hrubého povrchu docílit vzniku turbulentní vrstvy která pomáha vytvořit hlavní tok laminárního proudění. V oblasti sedel a "bowls" to je to místo za vodítkem směrem dolu se potom ta turbulentní vrstva vzduchu přicucne k hladkému povrchu a roztahne okolo ventilu. Ja se chystam napsat něco kolem tvarovani kanalu a uprav hllav jako takovych,ale to prostě nejde napsat do několika vet nebo stranek. Tema na toto by zabralo několik knih.
corolla ae92gti
celica ra61

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných