smugi MR2 MK1 (aw11)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
to ma velice tesi,dufam budu coskoro nejake fotky
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
veru, uz len vytiahnut z garaze, prihlasit, dat dokopy par somarin a bude sa jazdit
fotecky mas tu volake, viac nemam https://picasaweb.google.com/marek.stankovic/DovozZCR# zatial musi stacit
fotecky mas tu volake, viac nemam https://picasaweb.google.com/marek.stankovic/DovozZCR# zatial musi stacit
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
to Stenky: hm, tak niekto sa bude vozit skor ako ja Aspon sprostredkujes zazitky z jazdy.
Dnes sa zase nieco urobilo, skoro samo Trosku pochudli vnutornosti, par cisel pre zaujimavost...
stary piest: 313g -> novy 300g ->po odlahceni 292g
ojnica(komplet): 508g -> 476g, este sa budu lestit.
+foto origo tesnenia a filtra ( Made in China,co ma trosku hneva, ale len trosicku )
Dnes sa zase nieco urobilo, skoro samo Trosku pochudli vnutornosti, par cisel pre zaujimavost...
stary piest: 313g -> novy 300g ->po odlahceni 292g
ojnica(komplet): 508g -> 476g, este sa budu lestit.
+foto origo tesnenia a filtra ( Made in China,co ma trosku hneva, ale len trosicku )
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
Smugi, tak ako ide robota?
Inak ohľadom spojky Ti môžem doporučiť stránku Zitec.cz, resp. jej "vedúceho" Petra, ako daily má celkom slušne spravenú ST205-ku. Síce na stránke má diely poväčšinou na Hondy, ale nezlakni sa..je to Toyota pacient ako sa patrí, vymenil som s ním niekoľko desiatok mailov a myslím že je v obraze
Mne prišla akurát 3 dni dozadu spojka na moju GT4 z Usa cez neho. Je ochotný, poradí a dá Ti na výber zo všetkých možností..a myslím že jedná na rovinu. Objednával som práve XTD, organiku + silnejší prítlačák, spojka vyzerá remeselne dobre spracovaná. Som zvedavý na pocit z nej.
Inak ohľadom spojky Ti môžem doporučiť stránku Zitec.cz, resp. jej "vedúceho" Petra, ako daily má celkom slušne spravenú ST205-ku. Síce na stránke má diely poväčšinou na Hondy, ale nezlakni sa..je to Toyota pacient ako sa patrí, vymenil som s ním niekoľko desiatok mailov a myslím že je v obraze
Mne prišla akurát 3 dni dozadu spojka na moju GT4 z Usa cez neho. Je ochotný, poradí a dá Ti na výber zo všetkých možností..a myslím že jedná na rovinu. Objednával som práve XTD, organiku + silnejší prítlačák, spojka vyzerá remeselne dobre spracovaná. Som zvedavý na pocit z nej.
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
Nazdar,som rad ze pises, a este viac ma tesi to tvoje info. Dobre vediet.A ten pocit z nej ma potom tiez zaujima...isto to bude neporovnatelne
Praca ja na urcitu dobu zastavena, odisiel som do zahranicia, co som uz mal v plane aj pred tym, za pracou. Predsa len MRka si este nejake tie litre vyziada, ale mne to nevadi, na dobre sa oplati cakat no nie Takeho ležaka mam v garazi este jedneho, je to tiez 20 rocna Yamaha 250 TZR, 2T, s nadcasovou technikou, ale to uz patri na ine forum
Praca ja na urcitu dobu zastavena, odisiel som do zahranicia, co som uz mal v plane aj pred tym, za pracou. Predsa len MRka si este nejake tie litre vyziada, ale mne to nevadi, na dobre sa oplati cakat no nie Takeho ležaka mam v garazi este jedneho, je to tiez 20 rocna Yamaha 250 TZR, 2T, s nadcasovou technikou, ale to uz patri na ine forum
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
dnes som tak brouzdal po nete a nasiel som tento web http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m5b0s0p0 na AW11 tam toho je hodne, ceny slusne a postovne na SVK tiez nieje zbojnicke ako inde. ja od tial asi v priebehu mesiaca budem brat magnecor zapalovacie kable, pripadne ine chujovinky
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: MR2 MK1 rekonštrukcia
Stenky dik, každé info sa zíde.
Oznamujem, že na kanárikovi sa začne opäť pracovať po dlhej odmlke, ale to je život... Od Libora z CZ som už stihol objednať remenice + vačkové kolečká, kedže financie na ďalší progres už sú A tu je aktuálna foto hneď po príchode...
Oznamujem, že na kanárikovi sa začne opäť pracovať po dlhej odmlke, ale to je život... Od Libora z CZ som už stihol objednať remenice + vačkové kolečká, kedže financie na ďalší progres už sú A tu je aktuálna foto hneď po príchode...
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
tak uz sa pracuje....
-dostala vlastny regal
-konecne sme ju cekli od spodu, takze o jednu starost menej, capy su tiez nove...z fatiho je medialna hviezda teraz
- velkorysy predosly majitel mi dal krabicu plnu origo skrutiek, podloziek a plastovych bazmekov
- ked uz tak uz, premazane vsetko co sa len premazat dalo,aj naviac...
- stare klucky to proste nerozchodia, aj ked su od toyoty
Bude teraz 10 dni volna, takze kopa casu venovat sa "zltej". Comu sa velmi tesim, kedze doteraz to bol takmer len otec, ktory makal,teda zabaval sa...
-dostala vlastny regal
-konecne sme ju cekli od spodu, takze o jednu starost menej, capy su tiez nove...z fatiho je medialna hviezda teraz
- velkorysy predosly majitel mi dal krabicu plnu origo skrutiek, podloziek a plastovych bazmekov
- ked uz tak uz, premazane vsetko co sa len premazat dalo,aj naviac...
- stare klucky to proste nerozchodia, aj ked su od toyoty
Bude teraz 10 dni volna, takze kopa casu venovat sa "zltej". Comu sa velmi tesim, kedze doteraz to bol takmer len otec, ktory makal,teda zabaval sa...
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Super, vidím že sa pracovalo na hlave, daj nejaké podrobnejšie info ohľadom toho...
A to biele veko vyzerá hezky
A to biele veko vyzerá hezky
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
nabodoval si na ventily?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
ventily isli vacsie o 2mm od libora...tie "akoze" ventily na obrazku su len ochrana pri bruseni zo spalovacieho priestora Ak sa pozorne pozries, prvy z prava uz je upraveny,na druhom sa pracuje.Napis na vickach este budem lestit, ale to az celkom nakoniec. Pridam viac fotiek po sviatkoch.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Good work
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Super prace! Jen pripominam k te hlave,opravdu se nesnazte vsadit tam ty vetsi ventily. Ono to sice jde,ale z tech sedel zustane milimetrova slupka a pri spravne "konstelaci hvezd" to sedlo praskne nebo se rovnou vysype do valce. Ani jedna varianta neni prijemna a nebyl by jsi prvni kdo takto skoncil.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
dakujem...
to Libor: dava na tie sedla pozor, vsetko s mierou.
Inak maly update a nemila skusenot, kt. som mohol predpovedat, len nejak ma to nenapadlo. Vackovky som posielal do CZ panovi Kourilovi
(www.k2rally.net/) a Ceska posta to vyhodnotila ako obchodny balik, cize isiel na colnicu, odtial oznamenie neprisilo prijmatelovi,takze po 30 dnoch cestuju spat ku mne CP ako som sa docital, sa vratila niekam z pred roka 89 a nie som jediny kto mal taketo problemy.... inak cena za obe by bola 9000KC, co je celkom fer pri cene za HKS. Ak by mal niekto zaujem,tam je cislo. Mozno budete namietat, ale otec i mna presvedcil, ze Pan vie co robi a mal uz jeho vackovky v aute. Predsa len to robi viac ako 20 rokov...
K tej hlave, len tolko, ze viem o tom celkom prd, ale hadam sa naucim casom na brusenie a hlavne dolestenie sa pouzilo toto: http://www.pctbrusivo.sk/sk/sortiment/b ... troje.aspx
dakedy to bolo tazke zohnat,aspon co sa SK tyka, teraz ako sa zda uz nie, len treba najst spravny obchod. Na sklade uz nemaju nic, vykupil som vsetko
to Libor: dava na tie sedla pozor, vsetko s mierou.
Inak maly update a nemila skusenot, kt. som mohol predpovedat, len nejak ma to nenapadlo. Vackovky som posielal do CZ panovi Kourilovi
(www.k2rally.net/) a Ceska posta to vyhodnotila ako obchodny balik, cize isiel na colnicu, odtial oznamenie neprisilo prijmatelovi,takze po 30 dnoch cestuju spat ku mne CP ako som sa docital, sa vratila niekam z pred roka 89 a nie som jediny kto mal taketo problemy.... inak cena za obe by bola 9000KC, co je celkom fer pri cene za HKS. Ak by mal niekto zaujem,tam je cislo. Mozno budete namietat, ale otec i mna presvedcil, ze Pan vie co robi a mal uz jeho vackovky v aute. Predsa len to robi viac ako 20 rokov...
K tej hlave, len tolko, ze viem o tom celkom prd, ale hadam sa naucim casom na brusenie a hlavne dolestenie sa pouzilo toto: http://www.pctbrusivo.sk/sk/sortiment/b ... troje.aspx
dakedy to bolo tazke zohnat,aspon co sa SK tyka, teraz ako sa zda uz nie, len treba najst spravny obchod. Na sklade uz nemaju nic, vykupil som vsetko
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
kanály sací v žádnem případě neleštit!!!!!!!!!! Platí pro ně to samé čemu se říká "teorie golfového míčku" http://www.it.cas.cz/files/fluid-dynami ... zan-PT.pdf ty sedla musíš vyměnit,pokud chceš aby motor alespon nejakou chvilku fungoval. Na první fotce vidíš původní osazení sedel,hrana toho hliníku je puvodní pruměr sedel A tohle je vysledek po 20h práce. a to není zdaleka vše. Jestě je prede mnou minimalně 80 hodin. ten povrch který vidíš v oblasti sedel přijde v tom přechodu doleštit do zrcadlova tak jako sedlo. V kanálu musíš pomocí hrubého povrchu docílit vzniku turbulentní vrstvy která pomáha vytvořit hlavní tok laminárního proudění. V oblasti sedel a "bowls" to je to místo za vodítkem směrem dolu se potom ta turbulentní vrstva vzduchu přicucne k hladkému povrchu a roztahne okolo ventilu. Ja se chystam napsat něco kolem tvarovani kanalu a uprav hllav jako takovych,ale to prostě nejde napsat do několika vet nebo stranek. Tema na toto by zabralo několik knih.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných