smugi MR2 MK1 (aw11)

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Nedeľa, 16. Januára 2011, 13:41

práve som kukol tie XTD na ebay, netušil som, že by mohli byť aj v cenách približujúcich sa bežným spojkám. Veľká vďaka. A so zotrvačníkom za 300 stovky? No keby nevidím tak neverím.. :shock: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XTD-STAG ... ccessories
Asi silno pouvažujeme nad komplet kitom aj so zotrvákom, s tým to už bude asi iná pesnička, čo myslíte?

A tiez to LSD za 500 je v dosť zaujímavej cene, nehovorím,že je to málo,len proste väčšina cien čo som našiel sa pohybovali kolo 800-1000, aj ked je pravda,že tento je "used", no nemyslím si,že by nesplnil účel. :)
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 16. Januára 2011, 18:09

opotrebenie torsena je minimalne az ziadne, skor by som sa bal kupovat used clutch type LSD :) zvyknu byt vydrate
a cena na ten TRD je tiez prijatelna (treba este uvazit postu a pripadne clo a dph), ja co som pozeral na celicu tak pod 700-800Eur sa tazko dostanem, ale to by uz bol rovno z anglicka fungl novy Quaife asi :) pozeral som na AW11 ci robi Quaife ale nenasiel som nic. Ale z toho co som cital ak TRD robili pravy helical gear torsen tak ten je lepsi ako worm gear quafie.

tie spojky sa pamatam ked som sa o tom cca pred pol rokom bavil ze sada cca tych 300eur, celkom fer cena :)
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Nedeľa, 16. Januára 2011, 21:17

Tu píšu ,že majú niečo na AW11,ale ta cena :roll: http://www.quaifelsd.com/applications.aspx
Do tej spojky isto pôjdeme, myslím že nieto o čom diskutovat 8)
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 16. Januára 2011, 21:53

joooj to zle pozeras zbytone britsky diff z USA vlacit :)

http://www.quaife.co.uk/catalogue/searc ... C409%2C418

ak budes chciet tu spojku daj vediet a mozme zorganizovat vacsiu objednavku, mam este jedneho pacienta co by sa pridal asi. len to nebude hned, treba najprv koruny dat dohromady

inac odkial si?
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Pondelok, 17. Januára 2011, 10:40

to je pravda,ale ked tam ho maju, co ja neurobim kvoli toyote :D . So spojkou to jasne, že aj u nás bude podľa penazi, takze casu dost, budeme v kontakte ;-)
A pochádzam z "malebnej dedinky" Rimavská Sobota...tu človek nema velmi s kym komunikovat o technike bez toho aby sa prejavila slovenska natura :P
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Utorok, 18. Januára 2011, 17:33

dnes som zase nieco porobil, tak pridavam aj fotky...Horšie už je to, že máme kaput olejové čerpadlo, čo sa dalo aj čakat... :( Uz som pozeral ebay, v UK aj USA maju,. lenze v USA je s tou istou znackou AISIN ako ma origo(s postovnym 120 dolarov) a to z UK je made in TAIWAN(54 libier). Teraz je to fakt dilema, ušetrim, ale či nepridem po par tisic o tlak oleja ? :?

Obrázok
na hrubo vyleštene sanie

Obrázok
vyfukova cast, pred lestenim (prvy je uz nacaty :) )

Obrázok
sacie aj vyfukove po zbaveni zbytocnosti

Obrázok
olejova vana, no skoda ze nemam foto ako vyzerala pred zacatim prac.

Obrázok
blok po vybruse...

Obrázok
Obrázok
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 18. Januára 2011, 18:49

nemas OEM cislo toho cerpadla alebo toho AISIN dielu? skusim sa ti na to pozriet, ci sa to neda zohnat aj tu. Za pokus to stoji. Ale zobral by som asi ten Aisin. Ten z UK je aka znacka?

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Utorok, 18. Januára 2011, 23:21

uk: http://cgi.ebay.co.uk/Oil-Pump-Corolla- ... 4aa74c5ebc

manufacter: zevraj Toyota, no neviem... :?

a uz som pozeral nejake to cislo, tiez cez znameho som chcel skusit objednat...ale jedine co som nasiel bolo "Aisin S2"
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 19. Januára 2011, 02:10

aisin bude fajn, tu by som ani nespekuloval
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 19. Januára 2011, 20:00

no zaujimave, tam pisu ze takmer pre vsetky 1.6ky tej doby, ale ToyoDIY ukazuje napr. pre AE92 takuto pumpu http://www.toyodiy.com/parts/p_E_198906 ... _1501.html a podla OEM cisel som nenasiel nic vhodne. Skus ty zadat VIN do ToyoDIY.com a najdi tento nakres, ze ci sa fakt zhoduju cisla tych dielov.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Piatok, 21. Januára 2011, 19:38

tu je nakres pre MR2 : http://www.toyodiy.com/parts/p_E_198802 ... _1501.html a takmer vsetky tie cisla sa zhoduju, ak sa dobre rozumieme :) Myslim,ze to bude fajn, nemam co riesit. Origo Toyota,uz mam zistene stoji kolo 240 eur...cize ine mi neostava 8)
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa AndyGTP » Piatok, 21. Januára 2011, 23:43

no patral som trochu, podla OEM cisla to nenajde, ale tato stranka hovori, ze pumpa 15100-19025 bola nahradena 15100-19036, http://www.toyotapartszone.com/1986/15- ... -pump.html a k tomu zodpoveda vraj Aisin XO PT-036. Len to som nikde nenasiel dostupne ani nic.

Aj Aisin stranka ukazuje http://www.be.aisin-europe.com/uk/selectFinalOemRef.php ze ide o Aisin OPT-036 pumpu (zodpoveda presne 15100-19025). Len otazne, kde ju najst :) skus este raz pozriet Ebay, ci tam niekde tuto Aisin pumpu nevykuchas.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Sobota, 22. Januára 2011, 00:34

ty si fakt vševed, ako si toto pohladal 8) Nasiel som AZ jeden odkaz : http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... mp%2BAisin a na obrazku je presne take iste cerpadlo ako je v 4age ! Velke dik za ochotu a hlavne tvoj cas :!: ...
Naposledy upravil/-a smugi v Sobota, 22. Januára 2011, 00:48, upravené celkom 1 krát.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa AndyGTP » Sobota, 22. Januára 2011, 00:45

heh, rado sa stalo. Na niektore veci je to uz par rokov skusenosti, tak volaktore uz viem ako a kde mam hladat, ake klucove slova atd. Ale ToyoDIY.com a Japancars.ru su naozaj nenahraditelne databazy a pomocnici. Hlavne sa rozhodni spravne aby si neminul vela lovášikov :) drzim palce

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
smugi
panic
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)

Re: MR2 MK1 rekonštrukcia

Príspevok od používateľa smugi » Piatok, 28. Januára 2011, 18:16

tak cerpadlo i vodna pumpa plus rozvod, obejdnane z USA. Ceny velmi priatelne! toto za 60dolacov : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Toyota-G ... ccessories aj keby to zle bolo, kupujem :D
- blok aj olej.vana su uz nastriekane (fotky dodam,aj ked nie je sa na co velmi pozerat :) )
- dosli konecne 4 statocní - rozumej piesty :mrgreen:
- a mam moznost kupit zvody,tu by sa hodila kazda mudra rada, len tu prvu vrchnu cast zo SILVER TOPu, len teraz neviem či to bude mat pozitivny vplyv na zvysenie vykonu alebo prave naopak.. To ci budu pasovat sa dozviem velmi rychlo(zevraj by mali),beriem stare vyfukove tesnenie na tvar miesta... Niekdy je aj vela roznych informacii na tom nete akurat tak na prd,lebo potom clovek nevie,ktora je ta spravna a aj tak si to musi sam zistit :roll:
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)

toyota MR2 MK1...nova laska

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných