No seruste pani...po kua dlhej dobe som sa dostal aj sem...
takze nejake pokroky sa zacali diat az teraz...
najprv cecil:
konecne som vymenil vanu olejovu lebo pri poslednej vymene som strhol zavit na nej, vymenili sa tycky stabikov vsetky este nosim v kufry uz viac ako mesiac capy ridenia aj tie na ramena...taka sranda ze chcel som minule na tych ramenach vymenit ich v robote tak ze povolim najprv cap a potom to ostatne....po pol hodine som to vzdal lebo nesiel povolit ani s metrovou trubkou...
cize buduci tyzden pojdu karbinou a bude pokoj...a potom konecne aj na geometriu..ale stale nieco v zadu buchoce cize neviem ci este ulozenia tlmicov nebudem musiet menit...
ST.Pani :
zacal som rozoberat interier reku nech sa pohnem dalej troska a tak asi po dvoch dnoch balenia a spisovania nezostalo okrem stresneho tapaciru a palubovky nic
dlho som hladal riesenie ako odstranit povodny gumoasfalt ze ci ho nahrievat alebo zmrazit alebo dynamit a nakoniec som skusil klasiku z majzlom som zacal do neho sturchat a po cca 3hodinach skoro nic v aute nezostalo...
bol som prekvapeny ako to slo nakoniec dole nato ze miestami boli dve vrstvy az...
isla dole (ajked sa jej nechcelo) aj zadna naprava a na opieskovanie a vcera aj prisla domov...tiez to bola patalia povolit tie kultove sroby
teraz by som este chcel dat na opieskovanie aj tie tycky (bazmeky) na naprave aby sa mohla potom dat nas5 ked sa objednaju silentbloky a vsetko sa to posklada, potom su na rade okna vsetky a motor...uz sme raz skusali ho nakopnut ale zase chybal regler na cievke lebo aj teraz napr. ako som rozoberal interier som si viac a viac isty ze starka posluzila niekomu ako darca organov
ale pretocil starter vsetko svieti ako ma cize elektrika je ok. tak hadam do mesiaca uz budeme slapat...zacal som to nahanat aby mohol aj motor ist von a mozeme zacat vyvarat komplet cele auto... este od spodku ked sa ocisti tak budem vediet na com som ale zatial to nieje az take zle okrem prahov, dvoch dier pod pedalmi a dierou v kufry sme zatial neposkodeny cize chcel by som do zimy aby sa komplet ocistila a aspom do zakladu hodila ak nie do plnica...
zima bude zase iba na prespanie v garazi lebo ta je moc mala aby sa tam nieco dalo robit ale tak uvidime...
no a mlada ma uz donutila do chomuta ist cize tam teraz musim vsetko investovat z coho nemam radost ale ako odskodne mi slubila nejake to percento z vyhry takze som sa rozhodol ze najprv pojde motor potom podvozok a nakoniec lak aby som nemusel sa bat ze sa poskodi este pri praci na nej...
Swapneme tam(hned po svadbe dufam ze) Silvertopa...beriem to asi ako najrozumnejsie riesenie pre nua asi aj najkrajsie lebo : 4 valce ostanu co je zamer cecil a tak isto aj 1,6ka to bude ako origo cize hadam ani potom na STKckach nebudu mudry...
este otazka...Tofak mi vravel raz ze povodna prevodovka by mala sadnut na 4age a ak nahodou sadne vydrzi to vobec??
predsa len je tam nejaky vykonnostny rozdiel..
foto:
som aj zabudol ze cecli dostala na jar pruziny nove
Uploaded with
ImageShack.us
jedna profilovka z vymeny olejovej vane..
aj ocisteny uz je jeden blatnik
takto musela ist naprava von...nedalo sa inak...