Strana 10 z 14

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 11:23
od používateľa libor12
2GRFE z lotusu evora. Vim o jednom v uk,je to na kitu od MWR a chce za nej 6000liber.

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 11:29
od používateľa Gabriel Nagy
chlapi, aj tu aj v andyho teme, V6 je "V" 6valec, JZ su "R" -kove, teda radove 6valce...

6tis libier je moc... nevravim ze za ten motor, ale vseobecne...

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 12:06
od používateľa libor12
a proč prostě nepracovat s tím co ma v aute??? A nevymýšlet! http://www.brdracing.com/toyota_2tc_3tc_engines.htm nebo na nej muže dat turbo. 200koní bude na tunové auto víc než dostačující.

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 12:06
od používateľa drgi
radovy sestvalec stvoril boh na osmy den, ked si oddychol a chcel sa zabavit na urovni :-)

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 16:00
od používateľa patres
fuuu ste mi dali teraz do tela vsetci...
neviem ci by 1jz a 2jz-ka nemali zostat supram a do celdy dat jej povodne na co sa robili cize na 4 valce... je to este daleko pokial sa bude kupovat motor...
ale ako tofak vravi ze by som nahodil na povodnu prevodovku bez problemov 4age tak by mi to dost veci ulahcilo...:D nevravim ze chcem zachovat totalne veteran styl ale ani nechcem mat kasnu 1.gen na podvozku s motorom od lambordziny...:D chcel by som viac menej zachovat odstatu toho auta (ducha... jeho chi) :lol:
urcite to auto nestavam na to aby som lietal po SR a niekde ho tam otrepal..to som si mohol kupit zigulaka...:D nejake lietanie bokom bude viac menej rarita u toho auta...
cize 4age? silver? black? mozno docasne mozno aj na stalo?
a gabo sa potesi ze bu neukradnem 1jz... :mrgreen:

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 16:12
od používateľa stenky
kup supra MK3 a mas motor, prevodovku a celu zadnu napravu ktora sa daju swapnut pri troche usilia :) len do toho 7M motora budes musiet trocha zainvestovat

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 16:44
od používateľa tofak
Ked som zhanal auto pred Starletou, tak som okukol 2 motory 4AGE mali takmer 300000 km a teda vyzerali otrasne aj z vonku aj z vnutra. Jasne, ze je to vec majitela, ale najst taky co nebude stat kopec penazi a bude k svetu je skoro zazrak. A ked som uvidel 4AFE tiez ich casom potom bolo viac, mali sice okolo 200000 :D ale boli v neskutocne lepsom stave ako 4AGE, ci uz z vonku alebo vnutra.
A tak by som si tam na zaciatok radsej dal 85kW 4AFE a bude mat dlhoooo pokoj nehovoriac o tom ze skor natrafi na taky kus, ze uz len meni olej. Diferak sa viac posetri a prevodovke to nebude vobec vadit.
A ked uz bude s autom zjazdeny a muchy vychytane (ved tych bude este kopec) nech ho vymeni.
A uz tu s 4AFE nejdem otravovat. :)

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 17:08
od používateľa libor12
A ted mi řekněte co by 4afe vyřešil? 2T-B dual karburator ma 105koní,tedy stejně jako to 4afe. Navíc vyhoda je,že jsou k sehnaní zdarma nebo par korun. Mam tu jeden 2T-B hotový už 2roky,taky do 1g. Udělat go,do hlavy osadit 39 výfukové,45 sací,dát 296/9.5l,vyměnit ty trubková zdvihátka za duralová,pořešit dcoe45 a k tomu elektronické zapalovaní. Za 5000 ma spolehlivy motor s cca 150hp a za kazdym rohem ho nebudou buzerovat policajti. Nebo když už tak nejaký lehký 4 válec. Vhodný kandidát by se mi jevil 2zzge. A kdyb jsi chtěl mk3 supru v atmosfere plně pojízdnou,ale bez papíru tak vím o jedné zhruba za 1600e. jinak nevím kolik jsi toho schopen udelat sam,alecelkovou sumu do použitelného stavu odhaduji tak na 10-15000e

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 17:24
od používateľa Thomas
Paťo ak môžem môj názor..odhliadnuc od starostí s karosériou a interiérom (aj keď je pekný), tak by som si na začiatok nevyrábal ďalšie "problémy" s nejakými zložitými zástavbami.
Myslím že ani ten pôvodný motor by nemusel byť márny pokiaľ by sa dal dať za nejaké rozumné prachy do kopy a trochu ho poladil (ak sa teda dá..).
Pokiaľ nie tak by som rozhodne išiel ZO ZAČIATKU cestou čo najviac muziky za najmenej peňazí, t.j. ako tu už bolo spomínané, 4A, 7A, poprípade 3S, všetko sú to rozšírené motory s ktorými tá lahučká kasna musí celkom ísť a ušetrí Ti to kopec času (moja GT4 sa dávala do kopy cca 1,5roka a ver tomu že to bolo utrpenie sadnúť si do nej v garáži a nemôcť to ísť poriadne vyvetrať) a peňazí. Priestorovo s nimi nebude problém a každý z nich sa dá aj poladiť do budúcna keby niečo.
Viem že sa určite budeš chcieť po dorobení plechariny a súvisiacich vecí čo najskôr voziť a nemyslím si že si tip ktorý si bude musieť s takýmto auto niečo dokazovať na ulici proti načipovaným pilotom a budeš si dávať na auto pozor.
A zástavby tipu 1JZ, 2JZ a pod...neviem no, čakal som že k tomu niečo napíše Libor čo sa týka tuhosti karosérie 30 ročnej karosérie ;-)
Zober si kto by Ti tak ten motor do toho auta swapoval a celé rozbehával..osobne ani s počutia nepoznám ani jednoho mechanika ktorý má s podobnými motormi a montážami v SR skúsenosť.

Ale pokiaľ si pre niečo pevne rozhodnutý tak možné a realizovateľné je všetko, tak držím palce ;-)

edit: vidím že ma Libor predbehol 8)

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 17:51
od používateľa AndyGTP
Gabriel Nagy napísal:chlapi, aj tu aj v andyho teme, V6 je "V" 6valec, JZ su "R" -kove, teda radove 6valce...

6tis libier je moc... nevravim ze za ten motor, ale vseobecne...
konecne to niekto spomenul, tiez som isiel povedat, ze velke pozor chlapci... tieto motory su I6, inline 6 cylinder, radove sestvalce a nie V-ckove, teda nie V6 pozor

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 21:57
od používateľa exo_t
Nedá mi a pridám pár (možno provokačných) postrehov:

Chápem Tvoje nadšenie Patres :) ale podľa mňa sa treba zamyslieť hlavne tým, že čo chceš z auta mať ;-) Pôvodný stav alebo tuning?

Ak chceš aby auto lepšie jazdilo ako originál, poradie priorít by malo byť: 1. tuhšia kasňa, 2. podvozok, 3. zrepasované riadenie, 4. prevodovka, 5. diff, 6. kardan.... XY.: motor.

Páči sa mi Liborov postreh o 2T resp. 3T motoroch. Zoberte si takú Škodu 130 RS. Absolútne archaická koncepcia motora a pritom to ide ako besné. Kto sa v tom niekedy zviezol, vie o čom hovorím. Ten T-čkový motor má potenciál na slušný výkon. Autu zostane pôvodný duch, štýlový zvuk (OHV rozvod + weber karburátory, to nenapodobíš) a celkový feel.

A navyše - auto s pôvodnou prevodovkou, pôvodným motorom a tuningom ktorý odpovedá dobe v ktorej auto vzniklo (samozrejme až na detaily ako elektronické zapaľovanie), pôvodnou koncepciou podvozku a čo najpôvodnejším vzhľadom si svoju hodnotu zachová. A okruh záujemcov, až sa auto rozhodneš raz predať (nikdy nevieš čo sa stane...) bude pomerne veľký. Kdežto tunerský hybrid 1st gen Celica + 1-2-3-4-jz-gz-uz-fz motor s podvozkom z Altezzy, digital dashom, rozkrájanou kasňou a neviem čím si kúpi len... no nikto.

Podľa mňa je tá Celda nádherná tak ako vyšla z továrne a je o to väčšia výzva zlepšiť dynamiku takejto odlschool mašiny a nemeniť jej koncepciu. Určite to pôjde a výsledok Ti prinesie viac radosti ako jazdiť s autom, ktoré má kúsok z toho, kúsok z hentoho...

Samozrejme to je len môj pohľad na vec, je na Tebe aby naložil so svojou kráskou (teraz myslím auto :) ) tak, aby Ti robila čo najväčšiu radosť. Drž sa, bude to drina :)

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 22:56
od používateľa libor12
Amen!

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Štvrtok, 18. Októbra 2012, 23:15
od používateľa Srandista
Ja som teda priznam sa necital uplne vsetko, co sa tu rozoberalo od kupy auta, ale na poslednych par stranach je badatelne, ze sa tu riesi nejaka vymena motora... A kusa by ma zaujimalo, preco?

Patres, to auto nemas ani mesiac, podla fotiek nie je v uplne najlepsom stave, a tu uz sa pomysla nad vymenou motora? To mi nejako nejde do hlavy. Sam si napisal, ze to bola laska na prvy pohlad. Ak je to pravda, tak by si to auto podla mna zasluzilo dostat co najvacsiu moznu opateru z tvojej strany, ale ja osobne si to u takehoto auta predstavujem tak, ze by malo byt navratene do stavu co najviac blizkemu tomu tovarenskemu. Ked vidim, ako krasne auto moze vyzerat (z nejakych fotiek na nete), cudujem sa, ze sa najprv rozobera cast auta, ktoru nik nevidi, namiesto vonkajsieho vzhladu, ktory vidi a ktory moze hodnotit kazdy, a ktory ludi v minulosti tak uchvatil. Mne samotnemu by u takehoto auta (odhliadnuc od toho, ze sa to budem snazit dosiahnut aj u mojho auta moderneho) islo o to, aby sa z toho stalo nieco ako stroj casu, nieco podobne, ako si teraz zadovazil stenky. Jednoducho moznost sadnut do vyse 30 rocneho auta, bez toho, aby som vedel, ze sedim vo vyse 30 rocnom aute. Moznost zazit to auto tak, ako bolo konstruktermi zamyslane a postavene pred vyse 30 rokmi.

Myslim, ze nech uz sa z toho auta stane cokolvek, auto na denne jazdenie to nebude. Nezasluzilo by si skor skoncit na veteranskych znackach, a tym, ze v krasny letny den vybehnes von (alebo na TTS meeting :) ), a bez akeho kolvek ciela sa pojdes niekam previezt a budes vediet, ze takto sa ludia citili vo vynimocnych autach pred 30 rokmi, bez vsetkych tych elektickych serpenticiek na palube, ktore stejne ten povodne mechanicky zazitok z jazdenia len co najviac odosobnuju? Nebolo by to lepsie, ako zmenit auto na nieco, cim nikdy nebolo zamyslane, vdaka vymene motora, prevodovky, podvozku a dalsich nevyhnutne suvisiacich veci spatych s vymenou srdca tohoto auta?

Ci som tu jediny, ktory si mysli, ze auto (akekolvek bezne auto) by malo zostat v co najseriovejsej podobe, maximalne s malymi upravami? (A ze vymenu motora za malu upravu pochopitelne nepokladam.) Ci uz vsetci ludia dosli do faze, kedy maju potrebu urobit z auta daco ine, cim povodne nebolo a ani nemalo byt? Ak je to tak, tak som z toho naozaj smutny :(

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Piatok, 19. Októbra 2012, 10:07
od používateľa Gabriel Nagy
...krasna a dobre spravena 1.gen celica s 1UZ-FE s kompresorikmi... z toho by som smutny rozhodne nebol :-) ...keby kazdy mal byt ako niektori (bez urazky) ,kde by bola tuningova (nie tuzing) scena? Treba aj v tomto rovnovahu, preto je dobre, ze su aj taki, aj onaki :-)
A hlavne je to o peniazoch... ak nato bude 3tis, nechat povodny motor a GO... ak bude 10tis, mozes tam dat 3S-GE alebo 1JZ, 2JZ... ak nato bude 100tis, oblozis ho swarovski-mi kamienkami...

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Napísané: Piatok, 19. Októbra 2012, 11:35
od používateľa tofak
Ahojte moj navrh 4AFE vychadzal aj z toho co som schopny sam doma si spravit, teda vymenit. Keby mam to auto a motor je v nom KO tak do tyzdna spokojne jazdim s 4AFE.
Neviem ake skusenosti a moznosti ma Patres preto som to navrhol ako najjednoduchsiu variantu.

to:Libor12 a je ten 2T-B na predaj?? a ak ano tak zakolko, mozno by to Patresovi pomohlo.

Osobne si neviem predstavit komu by som tu SR dal spravit vybrus na kluku. Ani kto by do hlavy osadil tie vecsie ventily.
Potom vacku, ventily, zdvihatka , elektr. zapalovanie asi vecsina bude z USA a s tym su tiez moc skusenosti neni.
Karbce? ved aj jazdenky su dost drahe.

A tych 5000 to bolo Czk?? Lebo ak ano tak by som kludne dal za tie veci a ukony aj 500Eur pre moj 3T motor.