Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
Alebo musis mat stastie jak moj kamos, ktory len za posledny mesiac kupil dve 4AGE-cka totalne pod cenu...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
Preco nie 4age ? predsa len ten motor je niekde inde ako 4afe ci uz 81 alebo 85 kw tove
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
ooo toto sa mi paci jag sa to tu rozkecalo... davjte dalsie infosky a uvahy...
motor je tam 2T-B a v sobotu ho ideme skusit rozbehnut...uvidime co mu bude ked tak dlho stal...
Andy oficialne na papieroch a na stitkoch je 1350kg a urcite este troska pribere ked sa hrdza nahradi plechom plus nejaky upgrade interieru a plus nove kola(dufam ze lahke... )este som ani nezistoval poriadne aka je tam prevodovka a k comu by este sadla ale ked by som hladal 4age tak asi uz blacktopa nech sa s nim da troska este pohrat... a pri 1jz ku by som asi tak max zladil vyfuk a nejake look upravy inak nic monstrozne sak skoro 300PS uplne staci pre to auto... viac menej tieto dve varianty beriem do uvahy a uvidime co zivot prinesie a na co natrafim prv...
nepotrebujem s nim jazdit trista z mista ale nebude ani moc na bezne vozenie do roboty...skor babku nedelu do kostola.. (delam si prdel) preto troska vacsia spotreba nevadi...
foto motora este...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
motor je tam 2T-B a v sobotu ho ideme skusit rozbehnut...uvidime co mu bude ked tak dlho stal...
Andy oficialne na papieroch a na stitkoch je 1350kg a urcite este troska pribere ked sa hrdza nahradi plechom plus nejaky upgrade interieru a plus nove kola(dufam ze lahke... )este som ani nezistoval poriadne aka je tam prevodovka a k comu by este sadla ale ked by som hladal 4age tak asi uz blacktopa nech sa s nim da troska este pohrat... a pri 1jz ku by som asi tak max zladil vyfuk a nejake look upravy inak nic monstrozne sak skoro 300PS uplne staci pre to auto... viac menej tieto dve varianty beriem do uvahy a uvidime co zivot prinesie a na co natrafim prv...
nepotrebujem s nim jazdit trista z mista ale nebude ani moc na bezne vozenie do roboty...skor babku nedelu do kostola.. (delam si prdel) preto troska vacsia spotreba nevadi...
foto motora este...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
tak to je vela, 4AGE neries. Lebo ti to nemusi stacit.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_T_engine#2T
podla tohto tu mame rovnaku prevodovku T50, takze najjednoduchsie 4AGE.
Brutal 4,2l V8 Audi A8 tiez su dost lacne.
podla tohto tu mame rovnaku prevodovku T50, takze najjednoduchsie 4AGE.
Brutal 4,2l V8 Audi A8 tiez su dost lacne.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
boha chlopi tak sa dohodnite... ale ja viem ze 1000 ludi 1000 chuti...
ak by som silno hladal tak cca 2-2,5 tis najdem cele auto s 1jz co je tak akurvat...a 4age aby slapalo plus Turbina urcite som niekde na 4 tis len taky fukot ze... a v dobe krizi je volba takmer ista...
musim ta sklamat tofak bo bojim bojim toho ze jej to nebude stacit a ku koncu by to stalo 2x tolko...
ak by som silno hladal tak cca 2-2,5 tis najdem cele auto s 1jz co je tak akurvat...a 4age aby slapalo plus Turbina urcite som niekde na 4 tis len taky fukot ze... a v dobe krizi je volba takmer ista...
musim ta sklamat tofak bo bojim bojim toho ze jej to nebude stacit a ku koncu by to stalo 2x tolko...
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
Patres, daj to pre istotu odvazit, nie je mozne aby dvestorocne auto vazilo v suchom stave 1300 kil. nepomylil to nejaky uradnik a nenapisal maximalnu hmotnost namiesto pohotovostnej?
http://www.cardomain.com/ride/2653598/1 ... ota-celica
It's a Toyota Celica type TA28(Liftback),with the mustang look a like backlights.
Engine: Chevy smallblock 350 V8 5,7l with 350 Hp.
The car weight is 1150kg.
http://www.powerful-cars.com/php/toyota ... k-ta28.php
1020 - 1030 kg
http://www.cardomain.com/ride/2653598/1 ... ota-celica
It's a Toyota Celica type TA28(Liftback),with the mustang look a like backlights.
Engine: Chevy smallblock 350 V8 5,7l with 350 Hp.
The car weight is 1150kg.
http://www.powerful-cars.com/php/toyota ... k-ta28.php
1020 - 1030 kg
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
Na ten radovy V6 si to radsej riadne odmeraj, aj s prevodovkou to bude take dlhe, ze rychlosti radi Kika na zadnych sedackach.
Ale zas mozno usetris za kardan a prevodovka sa napoji priamo na diferak
Ale zas mozno usetris za kardan a prevodovka sa napoji priamo na diferak
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
no moze byt ze sa niekde stala chyba... zajtra ideme na originalitu tak to poriesim ... tu V8 som videl uz aj na youtube tusim...pekna aj silna urcite ale nechcem ju takto poamerikanizovat...chcel by som aby ostala cisto Japan a toyota...to by som mohol kludne hodit tam aj nejake tfsi s 6st. dsg za cca 1500 evra a nal by som vystarane ale to by som bol zviera a musel chodit po kanaloch...
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
jo jo nurim googla a uz som koukal prestavby vselijake a celko v pohode sa to este da povedal by som...tofak napísal:Na ten radovy V6 si to radsej riadne odmeraj, aj s prevodovkou to bude take dlhe, ze rychlosti radi Kika na zadnych sedackach.
Ale zas mozno usetris za kardan a prevodovka sa napoji priamo na diferak
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
sorry za OT, ale to by nevadilo (tfsi,tdi,http....), hlavne ze by to hrabalo a ked si odtrhnes lanko od otvarania kapoty tak nik nic a ziaden tarpas.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
tak toto keby si spravil v TDIcku, tak by si vela ludi rozosmial
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
Tofak ty si uz videl radovy V6? audi motor by som vobec neriesil, ked je plno japonskychtofak napísal:Na ten radovy V6 si to radsej riadne odmeraj, aj s prevodovkou to bude take dlhe, ze rychlosti radi Kika na zadnych sedackach.
Ale zas mozno usetris za kardan a prevodovka sa napoji priamo na diferak
Mne by sa tam najviac hodil fakt ten beams aj s prevodovkou z altezzy (To len preto, aby si tam nemal skor 1JZ-GTE ako ja)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
Mne by sa tam najviac hodil 4age. SilverTop by Patovi zatial stacil bez uprav ale ako ho poznam po jednom vylete na SR by mu to bolo malo ... a nastal by problem.
Najvhodnejsie 4age na upravy je vsak starucka 2 generacia tj Redtop - k tomu by sa mohol Libor vyjadrit...
Ale seriovy redtop by patovi asi nestacil aj ked mozno keby bol v dobrom stave, predsalne to auto bude mat do 1000 kg...
do V6 by som nesiel, JZ motory su sice skoro taky kult ako 4age ale proste na tu malu kasnicku si myslim je to prehnane a ako tu bolo spominane dobre by som prepocital rozlozenie vahy a nemyslim si ze Pato chce sutazit v KOE s ostatnymi karami, ale skor si stava auticko pre potesenie.
A preto ma napadol ten Beams predsalen je to v4 cize mensi a v zaklade podava naozaj slusny vykon v serii a je to celkom dost raritka mozno aj najvacsia zo spomynanych motorov.
Bolo tu spominane 4afe 84/85kw 3gen, myslim si ze ked nalejete aj do neho 3000 Euri ako do 4age nebude to sice 4age na hranici 10000 otacok ale tiez bude tocitelny nieco cez 8000. A nemam to velmi preskumane ale zdasa mi ze zastavba turba/kompresoru do 4afe je castejsia ako do 4age mozno prave koly tym nizsim moznostiam max otacok alebo je to tam proste jednoduchsie ?
Otazku motora by som riesil asi aj cez Libora, je to ochotny chalan a urcite rad poradi.
Najvhodnejsie 4age na upravy je vsak starucka 2 generacia tj Redtop - k tomu by sa mohol Libor vyjadrit...
Ale seriovy redtop by patovi asi nestacil aj ked mozno keby bol v dobrom stave, predsalne to auto bude mat do 1000 kg...
do V6 by som nesiel, JZ motory su sice skoro taky kult ako 4age ale proste na tu malu kasnicku si myslim je to prehnane a ako tu bolo spominane dobre by som prepocital rozlozenie vahy a nemyslim si ze Pato chce sutazit v KOE s ostatnymi karami, ale skor si stava auticko pre potesenie.
A preto ma napadol ten Beams predsalen je to v4 cize mensi a v zaklade podava naozaj slusny vykon v serii a je to celkom dost raritka mozno aj najvacsia zo spomynanych motorov.
Bolo tu spominane 4afe 84/85kw 3gen, myslim si ze ked nalejete aj do neho 3000 Euri ako do 4age nebude to sice 4age na hranici 10000 otacok ale tiez bude tocitelny nieco cez 8000. A nemam to velmi preskumane ale zdasa mi ze zastavba turba/kompresoru do 4afe je castejsia ako do 4age mozno prave koly tym nizsim moznostiam max otacok alebo je to tam proste jednoduchsie ?
Otazku motora by som riesil asi aj cez Libora, je to ochotny chalan a urcite rad poradi.
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)
uprimne poviem, ze mat 1g liftback, hned kupujem RHD altezzu z UK a swapujem co sa da z podvozku, motor + ITB konveriza
len pri swape blacktopu bacha na to ze altezza nema analogovu pristrojovku, bud tam das altezza budiky alebo sa budes lopotit s prerabkou vsetkych vystupov na analog.
http://www.youtube.com/watch?v=8ogo5ueU ... re=related
toto je sice redtop ale ten zvuk... (okrem toho co mu to tam trocha blbne )
http://www.youtube.com/watch?v=GWU_TRhBXR0
len pri swape blacktopu bacha na to ze altezza nema analogovu pristrojovku, bud tam das altezza budiky alebo sa budes lopotit s prerabkou vsetkych vystupov na analog.
http://www.youtube.com/watch?v=8ogo5ueU ... re=related
toto je sice redtop ale ten zvuk... (okrem toho co mu to tam trocha blbne )
http://www.youtube.com/watch?v=GWU_TRhBXR0
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných