viem ze je dovezene a ze bolo cez strechu aj predtym preto tam isla nova strecha velmi pracne spravena...Rasťo napísal:Podľa fotiek poriadne nevidno ktoré diely si použil z ktorej kasne, ale nepoteším Ťa - ak si použil tú striebornú kasňu od baby z RK, tak si asi zistil že auto pred touto búračkou malo už jednu za sebou - tiež letelo cez strechu - asi tak. Ak si toho dotyčný klampiar nevšimol a nepovedal Ti to, alebo ak si to naťahoval sám a nevšimol si si to, tak vedz, že je to realita - môžeš v kľude tej ženskej zavolať, nech Ti vysvetlí ako auto kúpila a podobne.
Ak si nedával do vnútra ochranný rám, tak tá kasňa nebude nikdy pevnejšia ako od výroby.
Mládenci - turbo nie je o maximálnej rýchlosti!!! - by ste mohli vedieť že tá je daná konštrukciou prevodovky a diferáku. Z 1ZZ nikdy nevylomíš viac ako cca 6500 otáčok - ani s turbom - tam práve naopak pôjdu max otáčky s origo črevami poriadne dole a tým pádom aj maximálka.
Inak musím pochváliť - aby som len neprudil - PEKNÁ PRÁCA - vážne. Vidieť že nebolo použité 10 kg tmelu - fakt thumbs up!
A s prachmi bacha - aby si nedopadol ako ja s Kačenou - za to čo som do toho auta navalil, som mohol mať novú Corollku a občas to pri pohľade na to auto zabolí...
vies ide o to kto ti to robil..ked PAN klampiar co potrebuje na narovnanie blatnikov stolicu a 2 pixle gitu tak je problem...ale ked ti to robi niekto ozaj skuseny tak ti staci akurat tak pregitovat zvary...k tej kasni este kazdy jeden poriadny klampiar ti povie ze zvar je pevnejsi ako par bodov...ako fakt neviem ako som mal o motor predtym starane ale teraz ide uplne super(potom co si prezil) ale mozno zabehnem pozriet do toyoty ci nieco zistia...
Ako vies ja nestem natlacit do neho co sa da...ked som tak zhruba ratal tak max dokopy ze vsim vsudy 2 tis. ale to je komplet aj interier a aj vonkajsok...