Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa Srandista » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 08:17

Alebo musis mat stastie jak moj kamos, ktory len za posledny mesiac kupil dve 4AGE-cka totalne pod cenu...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa grexos » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 08:18

Preco nie 4age ? predsa len ten motor je niekde inde ako 4afe ci uz 81 alebo 85 kw tove
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
patres
toyoťák
Príspevky: 543
Dátum registrácie: Sobota, 24. Júla 2010, 16:29
Bydlisko: nitra

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa patres » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 08:25

ooo toto sa mi paci jag sa to tu rozkecalo...:D davjte dalsie infosky a uvahy...:D
motor je tam 2T-B a v sobotu ho ideme skusit rozbehnut...uvidime co mu bude ked tak dlho stal...
Andy oficialne na papieroch a na stitkoch je 1350kg a urcite este troska pribere ked sa hrdza nahradi plechom plus nejaky upgrade interieru a plus nove kola(dufam ze lahke...:D )este som ani nezistoval poriadne aka je tam prevodovka a k comu by este sadla ale ked by som hladal 4age tak asi uz blacktopa nech sa s nim da troska este pohrat...:D a pri 1jz ku by som asi tak max zladil vyfuk a nejake look upravy inak nic monstrozne sak skoro 300PS uplne staci pre to auto... viac menej tieto dve varianty beriem do uvahy a uvidime co zivot prinesie a na co natrafim prv...:D
nepotrebujem s nim jazdit trista z mista ale nebude ani moc na bezne vozenie do roboty...skor babku nedelu do kostola.. :lol: (delam si prdel) preto troska vacsia spotreba nevadi...:D

foto motora este...
Obrázok

Uploaded with ImageShack.us

Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
celica 7.gen-105kw vvti
celica 1.gen TA28 ST

Obrázok

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa AndyGTP » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 09:19

tak to je vela, 4AGE neries. Lebo ti to nemusi stacit.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa tofak » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 09:20

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_T_engine#2T

podla tohto tu mame rovnaku prevodovku T50, takze najjednoduchsie 4AGE.
Brutal 4,2l V8 Audi A8 tiez su dost lacne.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
patres
toyoťák
Príspevky: 543
Dátum registrácie: Sobota, 24. Júla 2010, 16:29
Bydlisko: nitra

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa patres » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 09:48

boha chlopi tak sa dohodnite...:D ale ja viem ze 1000 ludi 1000 chuti...
ak by som silno hladal tak cca 2-2,5 tis najdem cele auto s 1jz co je tak akurvat...a 4age aby slapalo plus Turbina urcite som niekde na 4 tis len taky fukot ze...:D a v dobe krizi je volba takmer ista...
musim ta sklamat tofak bo bojim bojim toho ze jej to nebude stacit :oops: a ku koncu by to stalo 2x tolko...
celica 7.gen-105kw vvti
celica 1.gen TA28 ST

Obrázok

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa drgi » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 09:53

Patres, daj to pre istotu odvazit, nie je mozne aby dvestorocne auto vazilo v suchom stave 1300 kil. nepomylil to nejaky uradnik a nenapisal maximalnu hmotnost namiesto pohotovostnej?

http://www.cardomain.com/ride/2653598/1 ... ota-celica
It's a Toyota Celica type TA28(Liftback),with the mustang look a like backlights.
Engine: Chevy smallblock 350 V8 5,7l with 350 Hp.
The car weight is 1150kg.

http://www.powerful-cars.com/php/toyota ... k-ta28.php
1020 - 1030 kg
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa tofak » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 10:00

Na ten radovy V6 si to radsej riadne odmeraj, aj s prevodovkou to bude take dlhe, ze rychlosti radi Kika na zadnych sedackach.
Ale zas mozno usetris za kardan a prevodovka sa napoji priamo na diferak :roll: ;-)
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
patres
toyoťák
Príspevky: 543
Dátum registrácie: Sobota, 24. Júla 2010, 16:29
Bydlisko: nitra

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa patres » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 10:08

no moze byt ze sa niekde stala chyba... zajtra ideme na originalitu tak to poriesim ... tu V8 som videl uz aj na youtube tusim...pekna aj silna urcite ale nechcem ju takto poamerikanizovat...chcel by som aby ostala cisto Japan a toyota...to by som mohol kludne hodit tam aj nejake tfsi s 6st. dsg za cca 1500 evra a nal by som vystarane ale to by som bol zviera a musel chodit po kanaloch... :oops:
celica 7.gen-105kw vvti
celica 1.gen TA28 ST

Obrázok

Používateľov profilový obrázok
patres
toyoťák
Príspevky: 543
Dátum registrácie: Sobota, 24. Júla 2010, 16:29
Bydlisko: nitra

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa patres » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 10:10

tofak napísal:Na ten radovy V6 si to radsej riadne odmeraj, aj s prevodovkou to bude take dlhe, ze rychlosti radi Kika na zadnych sedackach.
Ale zas mozno usetris za kardan a prevodovka sa napoji priamo na diferak :roll: ;-)
jo jo nurim googla a uz som koukal prestavby vselijake a celko v pohode sa to este da povedal by som...:D
celica 7.gen-105kw vvti
celica 1.gen TA28 ST

Obrázok

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa tofak » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 10:11

sorry za OT, ale to by nevadilo (tfsi,tdi,http....), hlavne ze by to hrabalo a ked si odtrhnes lanko od otvarania kapoty tak nik nic a ziaden tarpas.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
scream
toyoťák
Príspevky: 753
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Marca 2011, 09:28
Bydlisko: Kosice

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa scream » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 10:31

tak toto keby si spravil v TDIcku, tak by si vela ludi rozosmial :D
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 10:44

tofak napísal:Na ten radovy V6 si to radsej riadne odmeraj, aj s prevodovkou to bude take dlhe, ze rychlosti radi Kika na zadnych sedackach.
Ale zas mozno usetris za kardan a prevodovka sa napoji priamo na diferak :roll: ;-)
Tofak ty si uz videl radovy V6? audi motor by som vobec neriesil, ked je plno japonskych :-)

Mne by sa tam najviac hodil fakt ten beams aj s prevodovkou z altezzy :-) (To len preto, aby si tam nemal skor 1JZ-GTE ako ja) :mrgreen:
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa Legon » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 11:13

Mne by sa tam najviac hodil 4age. SilverTop by Patovi zatial stacil bez uprav ale ako ho poznam po jednom vylete na SR by mu to bolo malo ... a nastal by problem.
Najvhodnejsie 4age na upravy je vsak starucka 2 generacia tj Redtop - k tomu by sa mohol Libor vyjadrit...
Ale seriovy redtop by patovi asi nestacil aj ked mozno keby bol v dobrom stave, predsalne to auto bude mat do 1000 kg...

do V6 by som nesiel, JZ motory su sice skoro taky kult ako 4age ale proste na tu malu kasnicku si myslim je to prehnane a ako tu bolo spominane dobre by som prepocital rozlozenie vahy a nemyslim si ze Pato chce sutazit v KOE s ostatnymi karami, ale skor si stava auticko pre potesenie.

A preto ma napadol ten Beams predsalen je to v4 cize mensi a v zaklade podava naozaj slusny vykon v serii a je to celkom dost raritka mozno aj najvacsia zo spomynanych motorov.

Bolo tu spominane 4afe 84/85kw 3gen, myslim si ze ked nalejete aj do neho 3000 Euri ako do 4age nebude to sice 4age na hranici 10000 otacok ale tiez bude tocitelny nieco cez 8000. A nemam to velmi preskumane ale zdasa mi ze zastavba turba/kompresoru do 4afe je castejsia ako do 4age mozno prave koly tym nizsim moznostiam max otacok alebo je to tam proste jednoduchsie ?

Otazku motora by som riesil asi aj cez Libora, je to ochotny chalan a urcite rad poradi.

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: Patres - T23 vvti (cecil) / TA28 ST (st. Pani)

Príspevok od používateľa stenky » Štvrtok, 18. Októbra 2012, 11:18

uprimne poviem, ze mat 1g liftback, hned kupujem RHD altezzu z UK a swapujem co sa da z podvozku, motor + ITB konveriza :)
len pri swape blacktopu bacha na to ze altezza nema analogovu pristrojovku, bud tam das altezza budiky alebo sa budes lopotit s prerabkou vsetkych vystupov na analog.

http://www.youtube.com/watch?v=8ogo5ueU ... re=related

toto je sice redtop ale ten zvuk... (okrem toho co mu to tam trocha blbne :D )
http://www.youtube.com/watch?v=GWU_TRhBXR0
Obrázok

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných