Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D, Lexus LS
Napísané: Piatok, 12. Februára 2016, 12:35
Nazdar páni,
Po dlhej dlhej dlhej dobe sa opäť niečo zmenilo v rodine Pribudol ku GS-ku mladší väčší brat Mr. LS 430 president pack
Je to už pár mesiacov čo ho mám no dajak som sa nedokopal k jeho uverejneniu
V skratke: Lexus LS 430 president pack
Rv. 2002
3UZ-FE V8 32 valve 4,3L VVT-i
Terajší motor 216kw z GS430 rv 2006 +- do 40 tis. km dovoz z UK, zamontovaný týpkom čo ho kúpil zrejme na kšeft (pracoval v UK v Lexuse) cena motora bola ževraj 3500 libier proste nepodstatné
pôvodný 207kw prdol-predchádzajúci majiteľ odsral olej špecku a zadrelo ho.
Nm okolo 440 cca prenáša na ECTM 5stupňový automat ktorý je setsakramentsky presný, radenie necítiť absolútne ani pri full gaz!!! Má to serepetičku ktorá pri preraďovaní nahor uberá výkon Nm zrejme aby ju neporazilo
Výbava:
Na dobu okolo roku 02 luxusná
Elektrické serepetičky: volant pri vypnutí zachádza úplne do " vnútra " a nahor, sedačky full elektrika od nastavenia po hlavové opierky vpredu vzadu, to isté vzadu nastavenie " fotela ", el. zadná roletka, pri R schádza dole pre lepší výhľad, el. zrkadlá zaklápanie odklápanie, pri cúvaní sa naklopia nadol, samostmievacie+spätné tiež,vyhrievané vonkajšie-samozrejmosť, vonkajšie podsvietené, bezkľúčový štart-uzamykanie odomykanie, masážne-vyhrievané zadné sedačky,predné vyhrievanie-ventilované, samodoťahovanie komplet dverí+kufor. Dvojzónová klíma+čistička vzduchu, chladnička medzi zadnými sedadlami.
Audio: Mark Levinson neviem 10 11 repro? aj so OEM subwooferom. 6disc+ KAZEŤÁK
dotykový ovládací panel: tu sa ovláda asi 3/4 čo má v ponuke, ventilácia, klíma, rádio,nastavenia, GPS.
Podvozok: vzduchové vaky, nesťažujem sa, dostával som reči typu prdne vak zaplačeš atď, neviem prečo to trápi iného keď prdne opraví sa dá sa náhrada, keď sa zaplače tak sa zaplače no čo človek nespraví pre auto
Celkový dojem? Na auto z doby mojich pubertálnych 14 rokov je to niečo krásne Odhlučnenie vynikajúce, počuť prd mravca na koberčeku vo vnútri inak len svišťanie vzduchu
Odhadovaná- " potvrdená " nadobúdacia cena tohto môjho LS-ka bola v AT Žilina cca 4,2 mil. sk.
Nadobúdacia moja sa neprezrádza-pre porovnanie sú autobazar servery
Na záver čo ma napadá:
Asi to najnepodstatnejšie (pri kúpe bolo jasné že to nebude HTP hrnček) spotreba:
Od 8,5l (moje minimum) do cca 18l/100km
tých 8,5 bola čistá zvedavosť, trasa RV-Budapešť okresky 90-110km/h obce 50km/h.
Priemer čo jazdím 9,7-10,8l/100km slušné na bez mála 2tonové 5,05 m dlhé auto pri rýchlostiach od 50 do 250
No jo nedalo mi to, ten max treba skúsiť
Keby dač ta pýtajte sa, možno som niečo aj vynechal
Krátka sorry ale špinavá foto prezentácia
Po dlhej dlhej dlhej dobe sa opäť niečo zmenilo v rodine Pribudol ku GS-ku mladší väčší brat Mr. LS 430 president pack
Je to už pár mesiacov čo ho mám no dajak som sa nedokopal k jeho uverejneniu
V skratke: Lexus LS 430 president pack
Rv. 2002
3UZ-FE V8 32 valve 4,3L VVT-i
Terajší motor 216kw z GS430 rv 2006 +- do 40 tis. km dovoz z UK, zamontovaný týpkom čo ho kúpil zrejme na kšeft (pracoval v UK v Lexuse) cena motora bola ževraj 3500 libier proste nepodstatné
pôvodný 207kw prdol-predchádzajúci majiteľ odsral olej špecku a zadrelo ho.
Nm okolo 440 cca prenáša na ECTM 5stupňový automat ktorý je setsakramentsky presný, radenie necítiť absolútne ani pri full gaz!!! Má to serepetičku ktorá pri preraďovaní nahor uberá výkon Nm zrejme aby ju neporazilo
Výbava:
Na dobu okolo roku 02 luxusná
Elektrické serepetičky: volant pri vypnutí zachádza úplne do " vnútra " a nahor, sedačky full elektrika od nastavenia po hlavové opierky vpredu vzadu, to isté vzadu nastavenie " fotela ", el. zadná roletka, pri R schádza dole pre lepší výhľad, el. zrkadlá zaklápanie odklápanie, pri cúvaní sa naklopia nadol, samostmievacie+spätné tiež,vyhrievané vonkajšie-samozrejmosť, vonkajšie podsvietené, bezkľúčový štart-uzamykanie odomykanie, masážne-vyhrievané zadné sedačky,predné vyhrievanie-ventilované, samodoťahovanie komplet dverí+kufor. Dvojzónová klíma+čistička vzduchu, chladnička medzi zadnými sedadlami.
Audio: Mark Levinson neviem 10 11 repro? aj so OEM subwooferom. 6disc+ KAZEŤÁK
dotykový ovládací panel: tu sa ovláda asi 3/4 čo má v ponuke, ventilácia, klíma, rádio,nastavenia, GPS.
Podvozok: vzduchové vaky, nesťažujem sa, dostával som reči typu prdne vak zaplačeš atď, neviem prečo to trápi iného keď prdne opraví sa dá sa náhrada, keď sa zaplače tak sa zaplače no čo človek nespraví pre auto
Celkový dojem? Na auto z doby mojich pubertálnych 14 rokov je to niečo krásne Odhlučnenie vynikajúce, počuť prd mravca na koberčeku vo vnútri inak len svišťanie vzduchu
Odhadovaná- " potvrdená " nadobúdacia cena tohto môjho LS-ka bola v AT Žilina cca 4,2 mil. sk.
Nadobúdacia moja sa neprezrádza-pre porovnanie sú autobazar servery
Na záver čo ma napadá:
Asi to najnepodstatnejšie (pri kúpe bolo jasné že to nebude HTP hrnček) spotreba:
Od 8,5l (moje minimum) do cca 18l/100km
tých 8,5 bola čistá zvedavosť, trasa RV-Budapešť okresky 90-110km/h obce 50km/h.
Priemer čo jazdím 9,7-10,8l/100km slušné na bez mála 2tonové 5,05 m dlhé auto pri rýchlostiach od 50 do 250
No jo nedalo mi to, ten max treba skúsiť
Keby dač ta pýtajte sa, možno som niečo aj vynechal
Krátka sorry ale špinavá foto prezentácia