Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D, Lexus LS 430
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
tak asi redtop a mi ticho zavidime
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
jo, ma red-red top (s coil packmi a bez T-VISu) a my s grexom trapne red-black topy (T-VIS a hole zapalovacie kable)
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
Čiže keby išla na predaj bol by záujem? Lenže to tak skoro asi nebude
Stenky: Takže ide asi o 92kw? Nemám totiž ešte doma doklady, neviem sa pozrieť na to
Stenky: Takže ide asi o 92kw? Nemám totiž ešte doma doklady, neviem sa pozrieť na to
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
ja mam v dokladoch kw z 4A-F takze by som to moc vazne nebral
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
blue-black: 92kW
red-black: 85kW ( )
red: 100kW
takze tak no
red-black: 85kW ( )
red: 100kW
takze tak no
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
hoši, kokociny. Ten vykon je velmi variabilny a to, o co tu v tej tzv. klasifikacii ide, je POTENCIAL pre dalsie upravy. Casto sa ospevuje kombinacia 7rib blok (7 rebier na bloku) + small port sanie, ale Libor a este par dalsich upravcov k tomu tvrdeniu pridavaju par otaznikov.
"Avensis" ma podla mna 85kW, ako vsetky s katalyzatorom a AFM. AE92 corolly, ktore nemali tieto emisne systemy krutili v europe az do 92kW, moja AE86 ma oficialne 91kW (MAP, stary TVIS, 4rib, blue top, bez AFM), AE82 s tym istym setupom mala oficialne 89kW, pricom obe auta s AFM a katalyzatorom mali len 85kW (aj AE82 KAT, aj AE86 KAT).
Pri AE92 s katalyzatorom a AFM boli vzdy uvadzane hodnoty 85kW, preto usudzujem, ze Avensisova neni vynimka, napriek tomu, ze ide asi o ten RedTop podla popisu.
Ale uz si vobec nepamatam, aky bol rozdiel medzi TVIS a non TVIS, ze v com bol ten druhy tak revolucne lepsi, okrem vyssie spominanych vyhod pre dalsie upravy. S Liborom som sa o tomto dost bavil a najlepsie pre akekolvek dalsie atmosfericke upravy ci turbo aplikacie su 16V verzie, nie 20V, a z tych 16V tie so silnejsim blokom.
EDIT: vykonove variacie z inych trhov (JAP, AUS) nie su brane v uvahu. Rozne zdroje (wiki, zahr.fora) uvadzaju pre cudzie, neeuropske, trhy rozne vykony + rozdiely su aj v mernych jednotkach a ich prevodoch (kW, bhp, hp, ps). Pre JAP bola niektora z verzii naozaj cca 100kW podla vsetkeho, ale o tom sa tu nebavme. JDM mali rozne veci, ktore sme my nikdy nemali.
"Avensis" ma podla mna 85kW, ako vsetky s katalyzatorom a AFM. AE92 corolly, ktore nemali tieto emisne systemy krutili v europe az do 92kW, moja AE86 ma oficialne 91kW (MAP, stary TVIS, 4rib, blue top, bez AFM), AE82 s tym istym setupom mala oficialne 89kW, pricom obe auta s AFM a katalyzatorom mali len 85kW (aj AE82 KAT, aj AE86 KAT).
Pri AE92 s katalyzatorom a AFM boli vzdy uvadzane hodnoty 85kW, preto usudzujem, ze Avensisova neni vynimka, napriek tomu, ze ide asi o ten RedTop podla popisu.
Ale uz si vobec nepamatam, aky bol rozdiel medzi TVIS a non TVIS, ze v com bol ten druhy tak revolucne lepsi, okrem vyssie spominanych vyhod pre dalsie upravy. S Liborom som sa o tomto dost bavil a najlepsie pre akekolvek dalsie atmosfericke upravy ci turbo aplikacie su 16V verzie, nie 20V, a z tych 16V tie so silnejsim blokom.
EDIT: vykonove variacie z inych trhov (JAP, AUS) nie su brane v uvahu. Rozne zdroje (wiki, zahr.fora) uvadzaju pre cudzie, neeuropske, trhy rozne vykony + rozdiely su aj v mernych jednotkach a ich prevodoch (kW, bhp, hp, ps). Pre JAP bola niektora z verzii naozaj cca 100kW podla vsetkeho, ale o tom sa tu nebavme. JDM mali rozne veci, ktore sme my nikdy nemali.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
wiki pise: From late 1989 the 4A-GE engine in the GT-i model was changed from the T-VIS equipped 'big port' variant to the non-T-VIS 'small port' version. For UK specification cars, this increased power from 124 bhp (92 kW) to 129 bhp (96 kW).
inac ja uprednostnujem 16V, 7rib + bigport na to co mam v plane takze to co mam mi uplne vyhovuje
nemecky technicak pisal ze po montazi TTE vyfuka mal moj 85->88kW u tu mi to tak aj zapisali. ci je to pravda sa dozvie uz len jezis kristus ked ten vyfuk vyhodim na smetisko
inac ja uprednostnujem 16V, 7rib + bigport na to co mam v plane takze to co mam mi uplne vyhovuje
nemecky technicak pisal ze po montazi TTE vyfuka mal moj 85->88kW u tu mi to tak aj zapisali. ci je to pravda sa dozvie uz len jezis kristus ked ten vyfuk vyhodim na smetisko
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
no, lenze tie UK verzie su vlastne JDM verzie. Ja ked zalistujem v original katalogoch, tak furt to ukazuje len 85 a 92kW. A navyse som sa naucil neverit uplne vsetkemu z Wiki, takze to beriem s rezervou. Ale ak by to s tym europskym redtopom bola pravda, tak super (len nechce sa mi verit, ze aj s katalyzatorom mal tolko!). Ved nevravim, ze mam najlepsie informacie
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
No veď to, na nete je toľko info že až, ale väčšinou všetko mimo EU, od predošlého majiteľa bolo potvrdené že je to dovoz, len toľko, takže je to DE alebo AT "výbava". Ja to skôr tipujem tiež na 85 kw, no aj 92 by potešilo Pre mňa je to ťažké porovnať nakoľko som zvyknutý na 129 kw čo ide kus inak, takže neviem posúdiť "ťah"
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
nooo, aka debata sa tu rozprudila z jednej fotky... Ave, chod na brzdu, mozno to ma po tych rokoch 60 kW a nemusi ta trapit tych par kW rozdiel medzi verziami...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
Tiež to tak vidím Ale je tam viac ako 60 1,6 chrochtaviu som dal doleondrik napísal:nooo, aka debata sa tu rozprudila z jednej fotky... Ave, chod na brzdu, mozno to ma po tych rokoch 60 kW a nemusi ta trapit tych par kW rozdiel medzi verziami...
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
To by ma zaujimalo co by ukazala brzda lebo mne ten motor ide nenormalne. som sa az divil.
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
no, zorganizujeme hromadne meranie vykonu, nejaky tts meeting, dohodneme sa trebars s MMracing-om (Elvis tam tusim meral) ze prideme cca 15-ti, nech nam spravia cenu
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
nechcem ti brat iluzie, ale mas tak o pol tony menej... (dobre, az pol tony to asi nebude, ale viete kam tym mierim - vykon nie je vsetko)Avensis napísal:Tiež to tak vidím Ale je tam viac ako 60 1,6 chrochtaviu som dal doleondrik napísal:nooo, aka debata sa tu rozprudila z jednej fotky... Ave, chod na brzdu, mozno to ma po tych rokoch 60 kW a nemusi ta trapit tych par kW rozdiel medzi verziami...
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Avensis - Celica GT, Corolla Gt-i, Avensis D4D a Yamaha
Rozumiem, ale išlo o to že Octavka nezniesla že som ju obehol na diaľnici Jo a váhu zistím v práci odvážim, viem že moja Celica s full nádržou bez rezervy má 1220-1240 kg
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných