Thomas black Celica: ST185
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- Leňulka
- toyoťák
- Príspevky: 828
- Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
- Bydlisko: Březová
- Kontaktovať používateľa:
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Tak co Tomasku, spokojeny se zmenou podvozku?
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Nakoľko sa blížia tie Vianoce, doprial som Japonečke liečebnú kúru v nemocnici na okraji Uherského Brodu u Lenky a Víťa...
Aj keď som to plánoval až po novom roku, po pár mailoch s Lenčou a aj vzhľadom k tomu že som bol dohodnutý s chalanom s Ostravy, že si skočím pre zadné faceliftové svetlá, tak som sa rozhodol že to vybavím všetko naraz a po ceste naspäť s Ostravy za zastavím v Brode a vykonám to čo som chcel...
Vyrazil som cca 7,30 s BA, medzizastávka v Pieštanoch kde som vysadil mamku u babky a hybaj daľej smer Nemšová-Horné Sŕnie-Vsetín-Nový Jíčín-Příbor. Po krásnej projížďke po dedinkách 50-kou som sa dotrmácal do Příboru. Po odbočení s rýchlostnej komunikácie na mesto som zastal hneď na začiatku (nechcel som sa motať po neznámom meste bez GPS) a zavolal Jirkovi, ktorý mi asi po 15 sekundách telefonovania povedal že ma vydí..kukol som do späťáku a za mnou známa silueta 5 generácie s vyklopenými svetlami...hovorím si čo na mňa čakal od rána na kraji mesta?? (bolo asi 11,00 hod). Po dotaze povedal že bol akurát tankovať...
Vybavili sme svetlá a ovládač ventilácie pre Stenkyho a ponáhlál som sa smer Uherský Brod lebo už som naberal celkom meškanie..
Svetlá (už sa teším ako budú na afte):
Po cca 15 minútovom blúdení po Příbore a hladaní správnej odbočky (však načo GPS) zbytok cesty prebiehal OK (až na 50-ku ktorú všetci dôsledne dodržujú ), príchod do Brodu cca 12,00. Víťo ma už čakal na dielni.
Nestrácali sme čas a hneď sme Japonečku šupli na zdvihák, kde sa to malo všetko odohrať...
Ako prvé išli na rad predné tyčky stabilizátora a čapy ramena (ktorých sa Víťo celkom bál, lebo vyzerali ako jeden kus spolu s ramenom), demontáž čapov celkom OK, tyčky museli ísť karboškou, (obidva komponenty značne po záruke - Joysticky- ako to nazval Viťo )
tyčky:
a čapy:
Ďalej mali nasledovať tlmiče spolu s pružinami od Ludisa, (díky pane ), pri ktorých montáži sme sa trochu vynadávali, ale vďaka Víťovej šikovnosti sa to nakoniec nejako podarilo...
tlmiče:
..pokračovanie nabudúce, idem sa previezť..
Aj keď som to plánoval až po novom roku, po pár mailoch s Lenčou a aj vzhľadom k tomu že som bol dohodnutý s chalanom s Ostravy, že si skočím pre zadné faceliftové svetlá, tak som sa rozhodol že to vybavím všetko naraz a po ceste naspäť s Ostravy za zastavím v Brode a vykonám to čo som chcel...
Vyrazil som cca 7,30 s BA, medzizastávka v Pieštanoch kde som vysadil mamku u babky a hybaj daľej smer Nemšová-Horné Sŕnie-Vsetín-Nový Jíčín-Příbor. Po krásnej projížďke po dedinkách 50-kou som sa dotrmácal do Příboru. Po odbočení s rýchlostnej komunikácie na mesto som zastal hneď na začiatku (nechcel som sa motať po neznámom meste bez GPS) a zavolal Jirkovi, ktorý mi asi po 15 sekundách telefonovania povedal že ma vydí..kukol som do späťáku a za mnou známa silueta 5 generácie s vyklopenými svetlami...hovorím si čo na mňa čakal od rána na kraji mesta?? (bolo asi 11,00 hod). Po dotaze povedal že bol akurát tankovať...
Vybavili sme svetlá a ovládač ventilácie pre Stenkyho a ponáhlál som sa smer Uherský Brod lebo už som naberal celkom meškanie..
Svetlá (už sa teším ako budú na afte):
Po cca 15 minútovom blúdení po Příbore a hladaní správnej odbočky (však načo GPS) zbytok cesty prebiehal OK (až na 50-ku ktorú všetci dôsledne dodržujú ), príchod do Brodu cca 12,00. Víťo ma už čakal na dielni.
Nestrácali sme čas a hneď sme Japonečku šupli na zdvihák, kde sa to malo všetko odohrať...
Ako prvé išli na rad predné tyčky stabilizátora a čapy ramena (ktorých sa Víťo celkom bál, lebo vyzerali ako jeden kus spolu s ramenom), demontáž čapov celkom OK, tyčky museli ísť karboškou, (obidva komponenty značne po záruke - Joysticky- ako to nazval Viťo )
tyčky:
a čapy:
Ďalej mali nasledovať tlmiče spolu s pružinami od Ludisa, (díky pane ), pri ktorých montáži sme sa trochu vynadávali, ale vďaka Víťovej šikovnosti sa to nakoniec nejako podarilo...
tlmiče:
..pokračovanie nabudúce, idem sa previezť..
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Leni, idem to ešte otestovať na cesty tu v okolí ktoré poznám...ale prvé dojmy OK, auto nie je prehnane tvrdé, na malých nerovnostiach sa len pekne pohupuje a pri väčšom prepružení krásne stvrdne. I keď výsledný dojem trošku skresľujú zimné gumy spomínaného Ochcáfkového rozmeru 195/65 R15.Leňulka napísal:Tak co Tomasku, spokojeny se zmenou podvozku?
Už sa teším keď bude nastavená geometria (dúfam že sa podarí aj vzadu).
Čo sa týka výzoru tak je to presne akurát, akoby to bolo od výroby (foto dodám neskôr)
Zatiaľ papa
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
No pekne ...
Skoda ze sa mi nedalo prist ale tak hadam si to vynahradime niekedy
no skoda ze som nebol ... mohol som mat nakukane co a ako, lebo to vsetko caka aj mna ...
Thome drz si, aj sa, aspon teda volantu, kedze auto sa uz z cesty nesmykne
Skoda ze sa mi nedalo prist ale tak hadam si to vynahradime niekedy
no skoda ze som nebol ... mohol som mat nakukane co a ako, lebo to vsetko caka aj mna ...
Thome drz si, aj sa, aspon teda volantu, kedze auto sa uz z cesty nesmykne
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
ty vogo no uz sa tesim ako to zajtra omudrujeme ked nam vyjde ten maly meet
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Takže pokračovanie repairu ktorý sa odohral 12.12.2009...
...k tlmičom samozrejme pribudli aj manžety(aj dozadu), ktoré majú integrované dorazy takže pôvodné dorazy museli ísť von..
tu je porovnanie pôvodných a "nových" pružín, nepodarilo sa mi zistiť o akú značku sa jedná. Je na nich sériovné číslo ale cez google sa mi nepodarilo nič nájsť a iný spôsob hladania ma nenapadol.
Už pri obyčajnom zatlačení pružiny váhou tela o zem bol zjavný rozdielny priebeh odpruženia, bol mierne progresívny takže počas celej montáže som bol v očakávaný aké to bude na aute.
Či to nebude moc tvrdé, moc nízke, uskákané...nakoniec to dopadlo podľa mňa super.
Po tejto operácii prišla na rad zadná časť vozidla, ktorá podľa Viťovych slov mala ísť lahšie..(nakoľko mi odišli baterky vo foťáku tak fotodokumentácie je poskromne).
Najprv Víťo odstránil tyčky stabilizátora, opäť karboškou...
Po oddelení tyčky stabiku od tyče stabilizátora išli von celé tlmiče aj s obalom a už sa japonečka tešila na pekné nové KYB Excel-G...
...samozrejme išli aj horespomínané nové manžety, nové zadné struny mali pôvodne zelenú farbu, ktorá bola na niektorých miestach značne opotrebovaná, ale
inak vyzerali OK. Struny išli nahodiť v pohode, narozdiel od predku.
Pri tom ako boli zmontované tlmiče sa dali pekne skúsiť vôle na zadnej náprave nakoľko ramená boli voľne neboli ničím zaťažené...zistené že buchot ide od zadného priečneho ramena...takže som rád že som to konečne identifikoval.
Ešte poznámka k tlmičom, keď som bol na STK v apríli tak mi na teste tlmičov zistili predné cca 30%, zadné 70%...po vybraní predných a ich zatlačení sa najprv
rozbehli smerom hore, ale v polovici spomalili a uplne hore sa ani nedostali, takže test zodpovedal. Pri zadných trochu šok, keď som ich zatlačil jednou rukou
úplne na doraz a nejavili žiadnu známku reakcie, proste zostali dole...asi toľko k testom tlmičov v Slovdekre (taká istá skúsenosť aj s predchádzajúcim autom, tam
ich zmiatli športovné pružiny).
Ešte väčší šok a zhnusenie z mojej aj Víťovej strany nastal po zistení značky pôvodných tlmičov, keď sme zistili že sa jedná o Monroe
Víťo iba poznamenal "Ku.va, tohle chtěl někdo předělat na němce nebo co, to by sem zakázal"
Po zmontovaní zadku, výmeny remeňov (zase Bosch ) , brzdovky a chladiacej náplne sme sa išli konečne previezť...
Ešte raz chcem poďakovať VÍŤOVI a LENKE za ochotu, skvelo urobenú prácu príjemne strávený deň...možem len a len doporučiť každému,
komu záleží na jeho aute.
..aby som nezabudol, Víťo ma previezol vo svojom Fordo-Mazde a to bol tiež jeden zo super zážitkov... nashle
...k tlmičom samozrejme pribudli aj manžety(aj dozadu), ktoré majú integrované dorazy takže pôvodné dorazy museli ísť von..
tu je porovnanie pôvodných a "nových" pružín, nepodarilo sa mi zistiť o akú značku sa jedná. Je na nich sériovné číslo ale cez google sa mi nepodarilo nič nájsť a iný spôsob hladania ma nenapadol.
Už pri obyčajnom zatlačení pružiny váhou tela o zem bol zjavný rozdielny priebeh odpruženia, bol mierne progresívny takže počas celej montáže som bol v očakávaný aké to bude na aute.
Či to nebude moc tvrdé, moc nízke, uskákané...nakoniec to dopadlo podľa mňa super.
Po tejto operácii prišla na rad zadná časť vozidla, ktorá podľa Viťovych slov mala ísť lahšie..(nakoľko mi odišli baterky vo foťáku tak fotodokumentácie je poskromne).
Najprv Víťo odstránil tyčky stabilizátora, opäť karboškou...
Po oddelení tyčky stabiku od tyče stabilizátora išli von celé tlmiče aj s obalom a už sa japonečka tešila na pekné nové KYB Excel-G...
...samozrejme išli aj horespomínané nové manžety, nové zadné struny mali pôvodne zelenú farbu, ktorá bola na niektorých miestach značne opotrebovaná, ale
inak vyzerali OK. Struny išli nahodiť v pohode, narozdiel od predku.
Pri tom ako boli zmontované tlmiče sa dali pekne skúsiť vôle na zadnej náprave nakoľko ramená boli voľne neboli ničím zaťažené...zistené že buchot ide od zadného priečneho ramena...takže som rád že som to konečne identifikoval.
Ešte poznámka k tlmičom, keď som bol na STK v apríli tak mi na teste tlmičov zistili predné cca 30%, zadné 70%...po vybraní predných a ich zatlačení sa najprv
rozbehli smerom hore, ale v polovici spomalili a uplne hore sa ani nedostali, takže test zodpovedal. Pri zadných trochu šok, keď som ich zatlačil jednou rukou
úplne na doraz a nejavili žiadnu známku reakcie, proste zostali dole...asi toľko k testom tlmičov v Slovdekre (taká istá skúsenosť aj s predchádzajúcim autom, tam
ich zmiatli športovné pružiny).
Ešte väčší šok a zhnusenie z mojej aj Víťovej strany nastal po zistení značky pôvodných tlmičov, keď sme zistili že sa jedná o Monroe
Víťo iba poznamenal "Ku.va, tohle chtěl někdo předělat na němce nebo co, to by sem zakázal"
Po zmontovaní zadku, výmeny remeňov (zase Bosch ) , brzdovky a chladiacej náplne sme sa išli konečne previezť...
Ešte raz chcem poďakovať VÍŤOVI a LENKE za ochotu, skvelo urobenú prácu príjemne strávený deň...možem len a len doporučiť každému,
komu záleží na jeho aute.
..aby som nezabudol, Víťo ma previezol vo svojom Fordo-Mazde a to bol tiež jeden zo super zážitkov... nashle
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Pekne
to ste vsetko stihli v tej jeden den ? tak to ste pekne hnali
to ste vsetko stihli v tej jeden den ? tak to ste pekne hnali
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
tak zavidim kristusat nove tlmice by som scel aj ja, struny by som nechal povodne ale tie tlmice
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Tome, hej, v podstate za pol dňa..Viťo je šikula..
Stenky, neboj však už aspoň zadné budeš mať teraz nové
Tu iba tak 2 foto pre zaujímavosť fotené v priebehu 3 dní...tá slnečná silueta je v Maďarsku (som sa bol trochu previezť) a tie vykukujúce oči spod snehu sú v zasneženej Petržalke (fotené telefónom)
Stenky, neboj však už aspoň zadné budeš mať teraz nové
Tu iba tak 2 foto pre zaujímavosť fotené v priebehu 3 dní...tá slnečná silueta je v Maďarsku (som sa bol trochu previezť) a tie vykukujúce oči spod snehu sú v zasneženej Petržalke (fotené telefónom)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
tie tlmice vzadu by nemali byt zle, maju tak 10tis nabehane.menil som ich z mojej cervenej, kde som ich ako nove kupoval.stenky napísal:tak zavidim kristusat nove tlmice by som scel aj ja, struny by som nechal povodne ale tie tlmice
Jej, dufam si ju potom krasne pozametal a roztopil
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
ale ked me sa za tie Sachsy vsetci smeju
Ale nie, nevravim ze su zle. Ale mat tak all-in-all porobeny podvozok ako Thomas to je proste paradicka To ze teraz sa mi robia zadne to je skor nutnost, iked celkom vitana lebo mat KYB na celom aute to je taka moja mala uchylka
Ale nie, nevravim ze su zle. Ale mat tak all-in-all porobeny podvozok ako Thomas to je proste paradicka To ze teraz sa mi robia zadne to je skor nutnost, iked celkom vitana lebo mat KYB na celom aute to je taka moja mala uchylka
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
no jo, ja ked som ich kupoval, som TTS este nepoznal a prve, co mi v blave ponukly, boli dajake gabriel tlmice a tieto sachs, tak som si sachs vybral... tiez planujem komplet kyb
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Hoši sorry, že sa pripájam, ale tie KYB tlmiče kvitujem síce ja ich nemám, no má ich foter na svojej Rollke a pohoda, kus tvrdšie, ale parádne slúžia a aj držia
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Trochu s oneskorením ale nebolo času...keďže pri poslednej práci na podvozku sa zistila roztrhnutá manžeta na Ľ.P. homokineťáku (na moju veľlú radosť, však načo robiť veci naraz keď sa dajú na dvakrát že ) bola nutná urýchlená výmena aby neodišiel aj kĺb...repair prebehol 16.01.2010 u Lenky a Víťa a bol spojený aj so stretkom a gulášom (díky Legon) je k tomu zvlášt topic tak sa o tom nebudem rozpisovať...
Výmena prebehla veľmi ťažko a bolestne (Víťo a Tí čo tam boli by mohol rozprávať) 2 hodky vkuse trieskania kladivom...(za obeť padli 2 kladivá a 1 dcl Víťovej krvi)
Spôsobilo to zrejme zlé nasadenie vonkajšieho kĺbu na tisíchran a následné zlomenie poistného krúžku...
pre ilústráciu že to asi nešlo ľahko:
a nová manžeta
Výmena prebehla veľmi ťažko a bolestne (Víťo a Tí čo tam boli by mohol rozprávať) 2 hodky vkuse trieskania kladivom...(za obeť padli 2 kladivá a 1 dcl Víťovej krvi)
Spôsobilo to zrejme zlé nasadenie vonkajšieho kĺbu na tisíchran a následné zlomenie poistného krúžku...
pre ilústráciu že to asi nešlo ľahko:
a nová manžeta
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Thomas - Celica 91 - 1,6 16V
Po cca dvoch týždňoch t.j.2.2.2010 (nakoľko mám info od predchádzajúceho majiteľa čo kedy menil a kontroloval) prišiel na rad aj prevodový olej...
Opäť raz ďakujem Lenke za dodanie
Opäť raz ďakujem Lenke za dodanie
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných