IS200 (cahir)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
IS200 (cahir)
co povedat. kazdy koho tento model trochu zaujal asi vie, ze je to zadokolka s 2-litrovym motorom, ktory ma relativne netradicny pocet valcov na svoj objem - 6 a pekne v jednej rade. je to model po facelifte, ktory sa od toho pred, odlisuje iba skutocne minimalnymi zmenami najma v interieri.
tento kusok sme doviezli s drgim z nadherneho bavorska, kusok od norimbergu. vtedy mal najazdenych peknych 150t km cakala ho vymena rozvodov a tlmicov.
na fotkach je este so sportovymi pruzinami, takze je viditelne znizeny (a pekny). zial, niektore tlmice boli uz vytecene, takze som si viac vytrpel ako uzil toho upraveneho podvozku. pri vymene som nahodil origo pruziny (pozdravujem elvis:) takze teraz uz mam z toho offroad-a.
auto je velmi tiche, naucil som sa v nom pocuvat slovensky rozhlas dokonca a celkovo interier posobi velmi prijemne a JEDINECNE. kvalita spracovania je ukazkova. posed je dost sportovy, i ked ja nejake nutkanie v tomto aute "sportovat" necitim. mozno i preto, ze podvedome citim za sebou viac ako polovicu tohto 1.4 tonoveho auta. motoricky moze byt pre niekoho sklamanim, tych 155 koni ma pri rozbehu co robit s tou masou. na druhej strane, ked sa to uz da do pohybu a dostanete sa nad 4200 rpm, kde sa citelne i cutelne prepne VVTi, dokaze tahat velmi prekvapivo a rovnomerne. a ten zkuuuuk. clovek lutuje ze to netoci aspon do 7tisic.
co sa tyka spotreby, vacsina jazdi s tymto okolo 10 l /100km. ja som mal taku spotrebu iba zopar krat, vacsinou mi to robi pod 9litrov. Zalezi kto kam a ako s tym jazdi. Kuro je extremny priklad dochodcovkeho stylu jazdy. (ja si tak tiez niekedy pripadam:)
celkovo ak mam toto auto zhodnotit, tak musim povedat, ze som ani netusil ako si ho oblubim. povodne to malo byt relativne prakticke a pohodlne priblizovadlo, ked zazimujem miatu. no dnes je to auto cislo1 a miata je uz iba fun car, s ktorym sa mi uz tak casto jazdit nechce totiz od "istej" doby je moc tesna, hlucna a kope. ale mam ju rad. a v podstate momentalne ma v tejto cenovej triede nenapada ziadne auto, za ktore by som IS-ko vymenil. jedine za IS-ko s 3.0i od BMW
By enakki, shot with COOLPIX S600 at 2009-10-15
By enakki, shot with COOLPIX S600 at 2009-10-15
By enakki, shot with NIKON D50 at 2009-10-15
By enakki, shot with NIKON D50 at 2009-10-15
tento kusok sme doviezli s drgim z nadherneho bavorska, kusok od norimbergu. vtedy mal najazdenych peknych 150t km cakala ho vymena rozvodov a tlmicov.
na fotkach je este so sportovymi pruzinami, takze je viditelne znizeny (a pekny). zial, niektore tlmice boli uz vytecene, takze som si viac vytrpel ako uzil toho upraveneho podvozku. pri vymene som nahodil origo pruziny (pozdravujem elvis:) takze teraz uz mam z toho offroad-a.
auto je velmi tiche, naucil som sa v nom pocuvat slovensky rozhlas dokonca a celkovo interier posobi velmi prijemne a JEDINECNE. kvalita spracovania je ukazkova. posed je dost sportovy, i ked ja nejake nutkanie v tomto aute "sportovat" necitim. mozno i preto, ze podvedome citim za sebou viac ako polovicu tohto 1.4 tonoveho auta. motoricky moze byt pre niekoho sklamanim, tych 155 koni ma pri rozbehu co robit s tou masou. na druhej strane, ked sa to uz da do pohybu a dostanete sa nad 4200 rpm, kde sa citelne i cutelne prepne VVTi, dokaze tahat velmi prekvapivo a rovnomerne. a ten zkuuuuk. clovek lutuje ze to netoci aspon do 7tisic.
co sa tyka spotreby, vacsina jazdi s tymto okolo 10 l /100km. ja som mal taku spotrebu iba zopar krat, vacsinou mi to robi pod 9litrov. Zalezi kto kam a ako s tym jazdi. Kuro je extremny priklad dochodcovkeho stylu jazdy. (ja si tak tiez niekedy pripadam:)
celkovo ak mam toto auto zhodnotit, tak musim povedat, ze som ani netusil ako si ho oblubim. povodne to malo byt relativne prakticke a pohodlne priblizovadlo, ked zazimujem miatu. no dnes je to auto cislo1 a miata je uz iba fun car, s ktorym sa mi uz tak casto jazdit nechce totiz od "istej" doby je moc tesna, hlucna a kope. ale mam ju rad. a v podstate momentalne ma v tejto cenovej triede nenapada ziadne auto, za ktore by som IS-ko vymenil. jedine za IS-ko s 3.0i od BMW
By enakki, shot with COOLPIX S600 at 2009-10-15
By enakki, shot with COOLPIX S600 at 2009-10-15
By enakki, shot with NIKON D50 at 2009-10-15
By enakki, shot with NIKON D50 at 2009-10-15
Re: IS200 (cahir)
mmm, na toto auto mám proste slabosť.. auto presne pre mňa, môj sen.. bohužial bude asi dlhé roky nedostupný.. páči sa mi, že si tam napísal aj nejaké tie pocity a skúsenosti s autom.. a veru nepovedal by som, že od kúpy IS-ka tak trošku pozabudneš na mazdu, predsa len ten pomer výkon-váha je o niečom inom tak veľa šťastných km bez nehody, nech auto slúži ako má
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 (cahir)
no teraz ako mam lexusa so seriovymi pruzinami, tak som si nejak zvykol na makkotu. a presadnutie do mazdy je cisty orgazmus!! takze ked pre nic ine, aspon za toto sa oplatilo "zrusit" sportove pruziny
Re: IS200 (cahir)
kedy budu predvadzacie jazdy? a kde je poradovnik?
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 (cahir)
a ako si sa tomu branilcahir napísal:no teraz ako mam lexusa so seriovymi pruzinami, tak som si nejak zvykol na makkotu. a presadnutie do mazdy je cisty orgazmus!! takze ked pre nic ine, aspon za toto sa oplatilo "zrusit" sportove pruziny
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 (cahir)
dostal kvalitne pruziny a svet je razom krajsi
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Re: IS200 (cahir)
kua, cahir, reku, že kuknem čo tu popísali majitelia ISka a skoro som umrel od smiechu - Ty si sa v ISku naučil počúvať Slovenský rozhlas? Umrem, ja takisto Dovtedy som skoro ani nevedel, že SRO existuje
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 (cahir)
no uz som upgradol na parrot-a a dokonca som zistil, ze to roztoci aj 2.5" HDD. tak tam mam komplet domaci mp3 archiv uzasny pocit mat v aute VSETKO co mam aj doma.
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 (cahir)
Super
Mne Toyka disk neroztočí :/
Mne Toyka disk neroztočí :/
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: IS200 (cahir)
Cahir, sorry za OT...Samuel napísal:Super
Mne Toyka disk neroztočí :/
skus 1,8" disk, kamoske sme v afte s USB skusali tiez 2,5"ku 500GB a neroztocilio ale 1,8"ku toshiba 250gb uplne v pohode...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 71 neregistrovaných