Stenky - Aurora II (MR2 AW11)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- Leňulka
- toyoťák
- Príspevky: 828
- Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
- Bydlisko: Březová
- Kontaktovať používateľa:
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
mas to trochu sibnute doprava a z kopce ale vypada to fajnove taky porad uvazuju kam ji nalepit, ale zatim me nenapadlo vhodne misto...
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
ja mam taky trapny topic. nic sa nedeje, nic sa nemeni. akurat nadrze sa minaju a prichadzaju dalsie
dam sem aspon myslienku dna:
"uz nikdy si nebudem rucne voskovat auto"
zabite 3h roboty, za 1/2 dna zasa zaprasene, po vosku flakate na drsnych miestach, zahyboch, gumenych tesneniach a podobne. po dnesnom dazdi sa mi ten vosk dako zrazil a vyzeram ako muchotravka, cely dobodkovany a este aj disky som tym v zapale prehnanej aktivity naplacal a su cele od voskoveho bieleho povlaku. zajtra to vidim na navstevu wapky
dam sem aspon myslienku dna:
"uz nikdy si nebudem rucne voskovat auto"
zabite 3h roboty, za 1/2 dna zasa zaprasene, po vosku flakate na drsnych miestach, zahyboch, gumenych tesneniach a podobne. po dnesnom dazdi sa mi ten vosk dako zrazil a vyzeram ako muchotravka, cely dobodkovany a este aj disky som tym v zapale prehnanej aktivity naplacal a su cele od voskoveho bieleho povlaku. zajtra to vidim na navstevu wapky
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
dnes som Stelle doprial K&N vlozku vzduchoveho filtra kedze som tam mal len taky provizorny, Takze na 80.000 km mam pokoj
V kufri uz mam aj odlozene nove H4 Philips Blue Vision, 4000K svetlo (Xenon effect, ale ma to daku homologaciu takze by nemal byt problem s organmi). Boli k tomu aj 5W ziarovecky do poziciek tak som zvedavy ako to bude vyzerat a hlavne ako dlho to vydrzi... Foto: soon
V kufri uz mam aj odlozene nove H4 Philips Blue Vision, 4000K svetlo (Xenon effect, ale ma to daku homologaciu takze by nemal byt problem s organmi). Boli k tomu aj 5W ziarovecky do poziciek tak som zvedavy ako to bude vyzerat a hlavne ako dlho to vydrzi... Foto: soon
Naposledy upravil/-a stenky v Štvrtok, 8. Apríla 2010, 21:45, upravené celkom 1 krát.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
No ty si velky optimista s tymi 80k km. Minimalne kazdych 15k musis ju skontrolovat a vycistit, najlepsie po 10k. Pokial bude cista po tom nabehu, tak vies kde mas vsetok ten sajrajt .
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
to asi skor myslel tak, ze nemusi sa starat o kupu dalsieho filtra (aspon dufam). tento predsa staci vycistit
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
pisu na krabici "cleaning & re-oil" kazdych 50.000mil/80.000km a zivotnost filtra 1.000.000mil/1.600.000km .... tak ja neviem teda. urcite to skratim na tych aspon 50.000km kedze tu je trocha prasno
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
Dufam ye ten filter je good. Zvuk ked si ho prehodil mal pekny.
Toyota Auris 1,4D4D, r.v. 2010 6MT
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
je paradny, ja som z neho nadseny chvalim sa vsade kde sa vyskytnem
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
To ze to pisu je sice pekne ale papierovy filter sa ma kontrolovat kazdych 15k a kazdych 45k sa ma menit.
Sporotve filtre zachytia menej svinstva tak ich mozno netreba cistit az tak casto ako menit papierovy filter. Ale minimalne kazdych 15k si ho skontroluj ci je ok a podla stavu sa rozhodnes ci treba cistit alebo nie.
Sporotve filtre zachytia menej svinstva tak ich mozno netreba cistit az tak casto ako menit papierovy filter. Ale minimalne kazdych 15k si ho skontroluj ci je ok a podla stavu sa rozhodnes ci treba cistit alebo nie.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
presne tak... skontrolovanie pri kazdej vymene oleja je praca na 1min navyse ono sisky treba casto cistit, kedze su otvorene.... ale podla stavu Marek
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
-
- panic
- Príspevky: 135
- Dátum registrácie: Sobota, 2. Januára 2010, 14:09
- Bydlisko: Lietava
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
hmmm, ten filter mi ja akýsi povedomý... želám veľa šťastných kilometrov...
- Pavo.B.
- panic
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: Piatok, 5. Februára 2010, 14:57
- Bydlisko: Veselí nad Lužnicí ( CZE )
- Kontaktovať používateľa:
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
ja dneska cetl na nalepce na kapote , kontrolovat kazdych 2500 kmstenky napísal:pisu na krabici "cleaning & re-oil" kazdych 50.000mil/80.000km a zivotnost filtra 1.000.000mil/1.600.000km .... tak ja neviem teda. urcite to skratim na tych aspon 50.000km kedze tu je trocha prasno
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
takze maly updatik z nedele.
vytiahol som Thomasa na male nedelne posedenie pri srobovaku a toto sa nam podarilo zbastlit:
*v pravych dverach sme znova zapojili tiahlo centralu na zamok takze uz ide auto zamykat/odomykat aj od spolujazdca zvonka
*taktiez uz polujazdca uz ked bol tapacirung dole sme podotahovali vselijake srobiky, dake doplnili a vysledok je ze rucka je asi o 80% pevnejsia a da sa uz vyuzit na... napriklad zatvaranie dveri (doteraz na tento ucel sluzil ten spodny odkladaci priestor vo dverach)
*po dlhom boji sme vymontovali mechanizmus co ovalda kurenie (kedze mi to stale fuka horuci luft na moj pupek a odmieta fukat studeny) a vysledok je taky ze cely mechanizmus je ok ale jedno tiahlo ide tak z tuha cela ta prevodova skrinka s tym nedokaze pohnut. skusim to este poriadne obstriekat silikonovym sprejom snad to pomoze a budem vedeit ovladat teplotu ofuku z interieru
ak ma dakto daky napad ako rozhybat stuhnute kablove tiahlo tak sem s tym
no a rad by som podakoval Thomasovi za to ze sa mi asi 4hodiny nezistne vrtal v aute a vsetko prebiehalo pod jeho vedenim, iked uz ku koncu na to nemal nervy co sa mu ani necudujem, lebo mlada slecna Stella sa ho zo vsetkych sil snazila zranit (2x sa jej to poradilo...) a vonku zacinala byt celkom kosa. nakoniec sme ale dali interier do pojazdneho stavu, okrem vymontovaneho regulatoru, teraz tam mam dieru a caka sa na opatovnu instalaciu regulatora a spojazdneneho tiahla
vytiahol som Thomasa na male nedelne posedenie pri srobovaku a toto sa nam podarilo zbastlit:
*v pravych dverach sme znova zapojili tiahlo centralu na zamok takze uz ide auto zamykat/odomykat aj od spolujazdca zvonka
*taktiez uz polujazdca uz ked bol tapacirung dole sme podotahovali vselijake srobiky, dake doplnili a vysledok je ze rucka je asi o 80% pevnejsia a da sa uz vyuzit na... napriklad zatvaranie dveri (doteraz na tento ucel sluzil ten spodny odkladaci priestor vo dverach)
*po dlhom boji sme vymontovali mechanizmus co ovalda kurenie (kedze mi to stale fuka horuci luft na moj pupek a odmieta fukat studeny) a vysledok je taky ze cely mechanizmus je ok ale jedno tiahlo ide tak z tuha cela ta prevodova skrinka s tym nedokaze pohnut. skusim to este poriadne obstriekat silikonovym sprejom snad to pomoze a budem vedeit ovladat teplotu ofuku z interieru
ak ma dakto daky napad ako rozhybat stuhnute kablove tiahlo tak sem s tym
no a rad by som podakoval Thomasovi za to ze sa mi asi 4hodiny nezistne vrtal v aute a vsetko prebiehalo pod jeho vedenim, iked uz ku koncu na to nemal nervy co sa mu ani necudujem, lebo mlada slecna Stella sa ho zo vsetkych sil snazila zranit (2x sa jej to poradilo...) a vonku zacinala byt celkom kosa. nakoniec sme ale dali interier do pojazdneho stavu, okrem vymontovaneho regulatoru, teraz tam mam dieru a caka sa na opatovnu instalaciu regulatora a spojazdneneho tiahla
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Stenky - Celica ST182 2.0GTi 16V - Stella
Stenky takže nakoniec to zadrháva na tom tiahle? Lebo v prvom kole to vyzeralo skôr na ten ozubený mechanizmus...pekne..
No ku koncu som už mal dosť priznávam...vyzeral som ako frontový vojak, doráňaný..ale tak v pohode nakoniec...ale naspäť to montuješ ty, ja sa budem pozerať a robiť manažérsku robotu, hehe
No ku koncu som už mal dosť priznávam...vyzeral som ako frontový vojak, doráňaný..ale tak v pohode nakoniec...ale naspäť to montuješ ty, ja sa budem pozerať a robiť manažérsku robotu, hehe
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných