Stenky - Aurora II (MR2 AW11)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
posledne pripravy pred zrazom, aby som vobec bol pojazdny
plechy bolo treba strihat aby sa drziaky dal vobec namontovat. na vsetkych 4 kolesach. tiez medzi kazdym nabojom kolesa a brzdovym kotucom sa nachadza ona podlozka. predok 2mm a zadok 1.5mm
tu uz pokusna montaz, zadok.
a predok
napojenie brzdoveho valca skrz pancierove hadice
a maly bonus na zaver. uretanovy silenblok motora v akcii. zatial iba zadny. povodny bol z drziaka vypaleny, drziak bol opieskovany a pozinkovany. s tymto mi dost helfol tomas pri montazi brzd len mudroval
uz len poriadne odvzdusnit a mozme sa zrazat na zraze ako kysle mlieko
plechy bolo treba strihat aby sa drziaky dal vobec namontovat. na vsetkych 4 kolesach. tiez medzi kazdym nabojom kolesa a brzdovym kotucom sa nachadza ona podlozka. predok 2mm a zadok 1.5mm
tu uz pokusna montaz, zadok.
a predok
napojenie brzdoveho valca skrz pancierove hadice
a maly bonus na zaver. uretanovy silenblok motora v akcii. zatial iba zadny. povodny bol z drziaka vypaleny, drziak bol opieskovany a pozinkovany. s tymto mi dost helfol tomas pri montazi brzd len mudroval
uz len poriadne odvzdusnit a mozme sa zrazat na zraze ako kysle mlieko
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
... fajna robota...
„ıɯɐɥou ǝɹoɥ ǝɾ ʇoʍız ɾoɯ ʎlǝɔ ǝz ʇıɔod ɯɐɯ ʎpǝʞǝıu”
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
medzicasom, dalsie veci sa diali
u kennyho sme prezuli na TOYO Proxes R1R
tu este jedna posledna z oprav brzd. jedno lanko rucnej bolo tak predpate, ze som mal jemne akoby potiahnutu rucnu. co stacilo na to aby sa mi zajazdy prehrieval kotuc. takze tuto sa este posledny krat odvzdusnovalo a uvolnovali sa lanka teraz to brzdi velmi dobre. a hlavne sa nic nepridiera, neskrie a neprehrieva sa.
taktiez som sa dnes vecer rozhodol, ze vymenim olej. a ked uz bude auto zdvihnute, rovno aj vyfuk. tak hybaj do hornbachu po dake podlozky, lebo tych mam nedostatok, a tiez po vyfuk a montazny material do druhej garaze.
stary deravy toyota von!
pekny zanovny nerezovy Mongoose dnu!
aha kde bol stary smrad deravy
pomontazne close-upy. na moje pocudovanie, absolutne vsetky matice aj sroby sli povolit bez svelijakych obstrukcii. dokonca aj na stiftoch vyfukoveho potrubia... na toto som este nevideu
kunda lambda, tiez nova, musela ist na nove miesto, kedze tam, kde sa na OEM potrubi nachadza lambda povodna, na Mongoose je vlnovec... nastastie nova poloha lambdy nicomu nezavadzia a vsecko sedi ako ma. dufam ze bude lambda fungovat. este som neskusal
A kedze som to len teraz domontoval, idem to este trocha zajazdit. Drzte palce nech to nevybuchne
u kennyho sme prezuli na TOYO Proxes R1R
tu este jedna posledna z oprav brzd. jedno lanko rucnej bolo tak predpate, ze som mal jemne akoby potiahnutu rucnu. co stacilo na to aby sa mi zajazdy prehrieval kotuc. takze tuto sa este posledny krat odvzdusnovalo a uvolnovali sa lanka teraz to brzdi velmi dobre. a hlavne sa nic nepridiera, neskrie a neprehrieva sa.
taktiez som sa dnes vecer rozhodol, ze vymenim olej. a ked uz bude auto zdvihnute, rovno aj vyfuk. tak hybaj do hornbachu po dake podlozky, lebo tych mam nedostatok, a tiez po vyfuk a montazny material do druhej garaze.
stary deravy toyota von!
pekny zanovny nerezovy Mongoose dnu!
aha kde bol stary smrad deravy
pomontazne close-upy. na moje pocudovanie, absolutne vsetky matice aj sroby sli povolit bez svelijakych obstrukcii. dokonca aj na stiftoch vyfukoveho potrubia... na toto som este nevideu
kunda lambda, tiez nova, musela ist na nove miesto, kedze tam, kde sa na OEM potrubi nachadza lambda povodna, na Mongoose je vlnovec... nastastie nova poloha lambdy nicomu nezavadzia a vsecko sedi ako ma. dufam ze bude lambda fungovat. este som neskusal
A kedze som to len teraz domontoval, idem to este trocha zajazdit. Drzte palce nech to nevybuchne
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Pekne! Ten vyfuk si naozaj zasluzil uz vymenu. A Mongoose ja mozem Inak jako jazda, si vybuchnuty?
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
kde si nechavas pieskovat a zinkovat veci?
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
pieskovat a zinkovat mi to dal tomas. takze tuto otazku by mal zodpovedat on
zatial to vyzera ze to ide. nic nevybuchlo, ecu s novou lambdou nehlasi ziadne chyby (ajked toto moze byt zavadzajuce). mongoose ma zvuk dobry. velmi blizko originalu, len bez toho prdenia cez trhlinu v rure jazdi to teda celkom dobre. jedine co mi vadi je smrad spaleneho oleja. vzdy pri demontazi stareho filtra sa vygrcia olej na zvody a smrdi to kym sa to nevypali.
zatial to vyzera ze to ide. nic nevybuchlo, ecu s novou lambdou nehlasi ziadne chyby (ajked toto moze byt zavadzajuce). mongoose ma zvuk dobry. velmi blizko originalu, len bez toho prdenia cez trhlinu v rure jazdi to teda celkom dobre. jedine co mi vadi je smrad spaleneho oleja. vzdy pri demontazi stareho filtra sa vygrcia olej na zvody a smrdi to kym sa to nevypali.
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Konečne si sa zbavil toho prdiaceho hnusu, ten zvuk bol hrozný
..tých 5 cm hore dole by snáď lambe vadiť nemalo.
..tých 5 cm hore dole by snáď lambe vadiť nemalo.
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Tych par cm nevadi. Kabel po relokacii par eskapasiek tiez v pohode dociahol. Riziko bolo jedine to, ci nebude v novej polohe zasahovat lambada do prevodovky alebo ci kabel nepojde prilis blizko poloosi. Ved vies ako ad hoc sme merali kde a pod akym uhlom navarit prirubu. Nastastie sme inziniere a lambda je dokonale rovnobezne so zemou/poloosou a vsetko je v dokonalej harmonii
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Ked som prehadzoval lambdu na 4EFE stacil kusok pevneho nerezoveho drotu (napr. elektroda) a na oboch koncoch som ho zahol do ocka, jedno asi 5mm a druhe trochu vecsie. To jedno som dal na blok motora, tam urcite najdes vhodny srob,alebo len tak dierku so zavitom a cez druhe som prevliekol kabel a stisol to O na doraz (kabel ostal volne), ako treba poohynal na mieste a vyzera to ako origos drziak kabla.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
ja som kabel pretiahol cez drziak motora, tam som ho pripaskoval a druha paska sla o taku ocelovu vystuhu co podopiera sanie o blok. job done
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
EGR slo doprec. Podrobnosti rozpisem v patricnom vlakne pojednavajucom o EGR + 4A-GE. tiez som sa zbavil evap systemu (kanister s uhlim), cim mi spolu s EGR z rite ubudlo vyze 2kg balastu.
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Dalsi update s Celicou kedze ju caka STK a EK coskoro.
Namontovana CS hlinikova vystuha. Lahsia asi o pol zemegule oproti povodnej ocelovej. Len ked bude mat nastat kolizia, musim to dat dverami a nie na predok
Tot veduci Stenky Racing striha nove podtlakove silikonove hadicky
Na auto sli aj nahradne poloosi zo 6GC. S 5GC su totozne, komplet. Stacilo prehodit drziak loziska. Jediny dovod preco sli na auto je ten, ze lozisko bolo menej vylietane.
Zotrvacnik a spojka na svojom mieste. Sroby zotrvacnika olepene loctite-om na skrutkove spoje a dotiahnute do kriza na moment. Just in case, rovnako sa montovali aj srobiky pritlacaku.
A tu uz jedna z montaze prevodovky. Dostat ju na spravne miesto v spravnej polohe bolo PEKLO.
Zabudol som opisat onanie s demontazou a montazou. Koli guferu musela dole olejova vana, koli vani vyfuk. Pri demontazi stredneho dielu sa dake srobiky dosrali takze treba odvrtat... No vana je nazad a vsetko na meiste, ale musia dole zvody aby a dal odvrtat jeden stift, lebo to nejde ne mieste (zavadzia vana). Nastastie VSETKY matice z hlavy sli povolit bez problemov, co by jeden necakal pri pohlade na ne. Akurat som v procese zhanania noveho tesnenia zvody-hlava, kedze istym nedopatrenim som sa stal majitelom iba jedneho kusa, kdezto treba dva
Namontovana CS hlinikova vystuha. Lahsia asi o pol zemegule oproti povodnej ocelovej. Len ked bude mat nastat kolizia, musim to dat dverami a nie na predok
Tot veduci Stenky Racing striha nove podtlakove silikonove hadicky
Na auto sli aj nahradne poloosi zo 6GC. S 5GC su totozne, komplet. Stacilo prehodit drziak loziska. Jediny dovod preco sli na auto je ten, ze lozisko bolo menej vylietane.
Zotrvacnik a spojka na svojom mieste. Sroby zotrvacnika olepene loctite-om na skrutkove spoje a dotiahnute do kriza na moment. Just in case, rovnako sa montovali aj srobiky pritlacaku.
A tu uz jedna z montaze prevodovky. Dostat ju na spravne miesto v spravnej polohe bolo PEKLO.
Zabudol som opisat onanie s demontazou a montazou. Koli guferu musela dole olejova vana, koli vani vyfuk. Pri demontazi stredneho dielu sa dake srobiky dosrali takze treba odvrtat... No vana je nazad a vsetko na meiste, ale musia dole zvody aby a dal odvrtat jeden stift, lebo to nejde ne mieste (zavadzia vana). Nastastie VSETKY matice z hlavy sli povolit bez problemov, co by jeden necakal pri pohlade na ne. Akurat som v procese zhanania noveho tesnenia zvody-hlava, kedze istym nedopatrenim som sa stal majitelom iba jedneho kusa, kdezto treba dva
Naposledy upravil/-a stenky v Pondelok, 22. Septembra 2014, 19:09, upravené celkom 1 krát.
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
Takto klobuk dole sefe
Radost pozerat ako ti to ide ...
Jedna otazocka pan majster, mohol by si mi prosim vysvetlit tu vec s loctitom na tie skrutkove spoje?
Za vysvetlenie vopred dakujem.
Drzim palce,
Martin
Radost pozerat ako ti to ide ...
Jedna otazocka pan majster, mohol by si mi prosim vysvetlit tu vec s loctitom na tie skrutkove spoje?
Za vysvetlenie vopred dakujem.
Drzim palce,
Martin
__________________________________________________________
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
Avensis Wagon, T25, 2,2 D-4D, 2007 + Celica 5.gen, ST182, 3S-GE, 1990
Moto: páľ gumu nie dušu
- JRD McLAREN
- začiatočník
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45
Re: Stenky-Stella (Celica ST182) & Aurora & Aurora II (MR2 A
..taka modra ona ..LOCTITE 243..
vola sa to aj ze lepidlo na sroby...
Stenky mozem si dojst niekedy skusit omerat tie predne brzdy ... co mas na MR2 ..??
ci to bude plug'n'play ??
vola sa to aj ze lepidlo na sroby...
Stenky mozem si dojst niekedy skusit omerat tie predne brzdy ... co mas na MR2 ..??
ci to bude plug'n'play ??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 61 neregistrovaných