Strana 9 z 11

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Utorok, 22. Júla 2014, 21:40
od používateľa grexos
Setro z BB mi robili nove vzpery na TE, ked ze sa nedaju zohnat :/ nastastie nic nestandartne takze za 15 minut som bol vonku za 47 eur cca
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6529_n.jpg

a dnes dosiel aj volanticek
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 6849_n.jpg

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Piatok, 1. Augusta 2014, 20:42
od používateľa Ryousuke
Cau fandim projektu pretoze brat vlastni TE71 ale SR liftback co sme nasli v Leviciach v autobazare. Kasna bola totalKO hrdza ale auto bolo za smiesny peniaz a tak sme to zobrali kedze malo aj SK papiere. Motor 2TB cize klasicke 2 spadove karburatory. Ale motor netece ide krasne neklepe proste zaujimave na tachaci ak si pamatam asi 700tis predpokladam ze ten motor asi nieje povodny alebo ho generalkovali lebo na tak stareho deduska ide dost pekne. Inak kasna zufala a vela vyvarania tam bolo prakticky sa rozkrajal a zvaral cely zadok lebo sa trebalo dostat az k uchytom pruzin. Ale hlavna vyvarka je prahy a lemy a ine veci aj nastrek je novy a auto je opat na ceste pojde este do garaze na pokracovanie ale je radost vidiet ze sa podarilo to auto zachranit a zazitok z vozenia je tiez fajn. Ak by si potreboval nieco niekedy konzultovat kludne my napis dam ti na brata kontakt mozete pokecat o vela veciach kedze uz ma na tom co to odrobene je to sice iny motor ale mozno sa najde nieco ine co ked budes opravovat a nebude ti jasne ti poradi. Nieje tu na fore ale vravel som mu ze niekdo tu ma GT verziu :-)

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Sobota, 11. Októbra 2014, 23:37
od používateľa grexos
Nijake velke veci sa nedeju lebo nem cas ale hecol som sa a nahodil som volat https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54BD7EDA od Nardiho, koza fajnova jak predkozka z kosatky a konecne aj predny znak Toyota az z dalekych Filipin... https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... b2289e2c3c

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Pondelok, 30. Marca 2015, 20:47
od používateľa grexos

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Utorok, 31. Marca 2015, 13:50
od používateľa Legon
Obrázok

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Utorok, 31. Marca 2015, 21:04
od používateľa Bebo
Parada ;-)

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Streda, 1. Apríla 2015, 07:59
od používateľa tofak
?na cesty? pekny offroad. Ako si spokojny, taha ten motor este?? A mas pekne znacky, to su veteranske, nepopises co to obnasalo a ake su vyhody??

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Streda, 1. Apríla 2015, 08:14
od používateľa grexos
Je to auto dost vysoke ale zatial si uzivam ze jazdi takze to az tak neriesim. Znacky su docasne Cckove nie veteranske a platia len mesiac. pouziva sa to ked dovezies auto a potrebujes stk / ek / ok a servis poriesit.
stalo to 66e a navstevu okresneho dopravneho uradu. Toho kde sa aj prihlasuju auta zo zahranicia. Bude treba casom vymenit podvozok urcite pretoze sa dost hupe. Motor ide dobre ale netaha az tak dobre, ako by som si predstavoval na 79kw. Treba ho ale trosku pretiahnut este po cestach :) hadam cez velku noc bude krajsie pocasie teraz cez tyzden prsi a este ma caka servis (Vodna pumpa a termostat)

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Streda, 8. Apríla 2015, 20:34
od používateľa grexos
TE71 dnes dosla pekne po svojich do BA, Pio vymenil vodnu pumpu, termostat a namiesto klasickej chladiacej kvapaliny je v aute Evans Coolants takze super sprava pre motor :)

Dalsie zmeny: klinovy remen, olej, ocistenie od folii na prednom okne a prednych bocnych oknach (sfetoval som sa cisticom na brzdy :D), nova stredna cast vyfuku, nove blinkre, nove pneu a uz davnejsie menene kable magnecor

zaroven uz mam dalsi zoznam dielov na vymenu v najblizsom obdobi. Ak chcete auto bude vystavene na autosalone v BA v stanku Evans Coolants oproti vychodu z Ekluziv salonu.

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 10:46
od používateľa tofak
Akoze nic v zlom, ale urcite by som pri starom aute neexperimentoval s chladiacou kvapalinou.
Ak ma Evans aj cistiace ucinky a neviem este ake tak sa kludne moze stat, ze ti pouvolnuje stary vodny kamen, ktory ti pozapchava rebra na chladici.
Zacina to presakovanim vodnej pumpy, lebo ten kamen ju drzal tesnu a potom postupnym hriatim az prehrievanim.
Ked uz to tam mas nehaj posobit a kludne ju vypusti, potom ju preced napr. cez gazu, silonku alebo filter do kavovaru.
Pouzi ju potom znovu, tym ze tam uz bola bude jemnejsia.
A motor vyplachni vodou zo studne, alebo potoka, alebo dazdovou s tym ti vyndu aj stare usadeniny.
A uz konecne viac pofot, motor, karbce, diferak a tak ...

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 11:03
od používateľa grexos
Prave naopak, Vodnu pumpu som menil aj termostatom lebo ked sa zahriala tak tiekla a ked uz sa to robilo tak cele. Vcera pred naliatim Evansu sa robil aj preplach motora ich kvapalinou preplachovou. Tam sa to robi takze to tam nalejes po vypusteni beznej kvapaliny a nasledne motor nechas zohriat a potom sa to vypusta von cele aj s tym bordelom. Ten preplach je dost kvalitny sam o sebe a vela toho vyplavi von ale siel som do toho aj s vedomim rizika uvolnenia vodneho kamena na nejakom nevhodnom mieste. Zatial vsetko bezi ako ma.

Liali sme tam Evans Coolants Classic urceny pre starsie vozidla ktory ma bod varu az 180 stupnov http://www.nipponcars.sk/evans/#evanscoolants

Viac foto mam v mobile ale nedaval som to na web velmi zatial. mozno spravim nejaku galerku

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Štvrtok, 9. Apríla 2015, 12:50
od používateľa AndyGTP
Tofak, kamo kde ty chodis na hentie hoaxy prosim ta? chlape nehnevaj sa na mna, ale hentake nezodpovedne zavadzajuce hlasky by som si nedovolil nikde predkladat. Ake experimentovanie? Mas k tomu nejake realne studie alebo prakticke skusenosti? To co islo do toho auta je praveze urcene do starych aut, ide konkretne o Classic Cool pre auta priblizne medzi rokmi vyroby 1945-1990, kedy sa uz pouzivali modernejsie typy zliatin v blokoch motorov, menej zltych kovov v chladiacej sustave (ziadna mosadz, menej medi) a zvyseny obsah hlinika a inych farebnych kovov. Evans nemaju ziadne cistiace ucinky, skor preventivne - cize vdaka nim nevznikaju ziadne dalsie usadeniny, neoxiduju a nekoroduju v systeme. Ten preplach, ktory sa pouziva ma len ciastocne cistiaci ucinok. Nie je to ziadna kyselina ani odvapnovac, lebo to obsahuje cca 70% zlozenia ako samotna kvapalina. Primarnou ulohou toho preplachu je naviazat zostatkovu vodu v systeme a uvolnene necistoty a usadeniny. Jeho funkcia je primarne hygroskopická. Pre dokladne cistenie by bolo nutne pouzit este pred tym ine pripravky, ktore v pripade vylagrovaneho systemu (a netesnosti "utesnenych" rokmi usadenin) mozu sposobit netesnost, resp. odhalia povodnu netesnost v systeme. Tou vodou z potoka si ma dostal - ako zarucis, ze ta voda nie je kysla alebo zasadita. Moze byt maksia ako vapenata voda z kohutika, ale na to su predsa urcene demineralizovane vody a nechapem kto potrebuje dnes setrit 2-3 eura za 5L bandasku, to mi pride nezodpovedne.

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Piatok, 10. Apríla 2015, 09:58
od používateľa tofak
OK, a dik za vysvetlenie.
Nejdem moj predosly prispevok mazat , lebo potom by nemali zmysel tieto dalsie prispevky a mozno
pomozu aj dalsim prehystoricky zmyslajucim ako ja ;-)

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Piatok, 10. Apríla 2015, 23:01
od používateľa AndyGTP
:D ok sak ale nebol ciel ta nejak zvozit alebo co, to vobec nie. Sorry ak som sa nechal prilis uniest.

Re: GreXos AE92 GTi, EE101, TE71 GT

Napísané: Pondelok, 13. Apríla 2015, 08:44
od používateľa tofak
:D vysvetlim to a aby to nebolo cele OT tak sa este Grexa nieco spytam.

Uvazoval som podla toho co sa mi stalo na S105 ked som vymenil podomacky namiesanu chlad. kvapalinu z vody a alkoholu za
nieco po fridexe co malo cistit a byt mastnejsie ( koli tesneniu v pumpe).

Zrazu to zacalo kurit ako ziguli , asi to niekde uvolnilo spinu vo ventile tak som bol rad a potom sa zacal kurit aj motor,
to uz ten uvolneny sajrajt pozapchaval nejake rebra na chladici, tu uz nepomohol ani preplach a musel som zohnat druhy chladic.

Rychlejsie som pisal ako rozmyslal, kedze tento pripad sa neda porovnat s Evansom.

A teraz ta otazka , co s olejom?? a zas budem len v teoretickej rovine, kedze v zivote sa mi na ziadnom aute neposkodil motor

ked som vymenil mineral za polosyntetiku.

Teraz ta teoria, zevraj poosyntetika porozpusta usadeniny po mineralnom oleji a tie mozu zapchat kanaliky.

V mojom 3T som dal dole dekel ventilov a tam bol bordel , za kybel vazeliny , tak som to pocistil co sa dalo

chcel som zhodit aj vanu , lenze taj tam tak natesno nad napravnicou, ze by som musel vybrat motor a to sa mi uz nechcelo.

Tak som to riesil svojsky.

Aky olej tam davas??