Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa saboter » Piatok, 4. Septembra 2009, 20:44

facitko napísal:Podla na treba nastavit ventli.....i ked mas motor kde je pouzita jednotka WWTi co bi malo akosi samo nastavovat volu. Ale inak bi sa mali davat vymedovacie podlauky pod kazdy piest co ma velku volu-podla mna to bude asi tim. Kolko ma ten motor nabehane?
Presne to som okrem mnohých iných vecí robil, ergo kontroloval som všetko možné vrátane ventilovej vôle. Niekde v tomto vlákne je aj video na youtube kde som ten klepot nahral. Záver skúmania bol asi taký, že s najväčšou pravdepodobnosťou je to niektory piestny čap.

Inak nič v zlom, ale ideš s radami trocha "s krížkem po funuse" :D .
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
facitko
panic
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
Bydlisko: Liptovsky Hradok
Kontaktovať používateľa:

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa facitko » Piatok, 4. Septembra 2009, 21:01

No som tu len kratko a zaujala ma ta tema- skoro nik ti neparadil nic debre len abi si motor menil......neviem co bi stalo nastavenie ventilovej vole v tyote , pretoze tam idu specialne podlozky. Nemoze bit este problem v rozvodoch....kladky alebo natiahnutie remena vlivom opotrebenia?

saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa saboter » Piatok, 4. Septembra 2009, 22:56

facitko napísal:No som tu len kratko a zaujala ma ta tema- skoro nik ti neparadil nic debre len abi si motor menil......neviem co bi stalo nastavenie ventilovej vole v tyote , pretoze tam idu specialne podlozky. Nemoze bit este problem v rozvodoch....kladky alebo natiahnutie remena vlivom opotrebenia?
Vôle boli v poriadku. Rozvody detto. Pozrel si to video ?
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
facitko
panic
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
Bydlisko: Liptovsky Hradok
Kontaktovať používateľa:

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa facitko » Sobota, 5. Septembra 2009, 10:55

pozeral som

Používateľov profilový obrázok
facitko
panic
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
Bydlisko: Liptovsky Hradok
Kontaktovať používateľa:

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa facitko » Utorok, 15. Septembra 2009, 14:51

Ako vies ze vole su OK?

saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa saboter » Utorok, 15. Septembra 2009, 16:20

facitko napísal:Ako vies ze vole su OK?
No pozrel som si v manuále predpísané hodnoty, mechanik popri iných opravách aj zhodil dekel a zmeral mierkami (sada plieškov s presnou hrúbkou ) reálne vôle a porovnal s povolenými intervalmi pre nasávaciu a výfukovú vačku. Boli v norme. Žiadna raketová veda ;) .
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
facitko
panic
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
Bydlisko: Liptovsky Hradok
Kontaktovať používateľa:

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa facitko » Utorok, 22. Septembra 2009, 19:36

Ja viem ako to funguje, a uz viem ze to vies aj ty....Ja som pisal do Toyo PP a cela vec stoji 300 euro cca
70 euro za zistenie ci mam alebo nemam volu ....zda sa mi to trosku dost

saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa saboter » Utorok, 22. Septembra 2009, 20:11

facitko napísal:Ja viem ako to funguje, a uz viem ze to vies aj ty....Ja som pisal do Toyo PP a cela vec stoji 300 euro cca
70 euro za zistenie ci mam alebo nemam volu ....zda sa mi to trosku dost
Niekde na fore som tu videl zmienku ze za meranie vôle brali 900 Skk čo je akože tak na hrane vzhľadom na to že to fakt nie je veda. Hentie ceny sú čisté zderstvo. Doporučujem Lenulku na toto, zoženie aj podložky aj nastaví za podstatne rozumnejšiu cenu.

PS: Už viem že vieš že viem, tak vieme že vieme. ;-)
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

jozef.kuruc
nula
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Štvrtok, 5. Novembra 2009, 18:28

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa jozef.kuruc » Streda, 14. Septembra 2011, 15:36

servus chlape prosím ta pekne foto kde sa v tvojej masine nachachadza palivovy filter by si mi mohol nejak poskytnut
ja ma corolllu e11 po facelifte BUDEM TI VELMO VDACNY

saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa saboter » Streda, 14. Septembra 2011, 21:08

jozef.kuruc napísal:servus chlape prosím ta pekne foto kde sa v tvojej masine nachachadza palivovy filter by si mi mohol nejak poskytnut
ja ma corolllu e11 po facelifte BUDEM TI VELMO VDACNY

No také foto ani nemám, nebol som pri tom keď sa menil.

Jedine tak ilustráciu z manuálu od Haynesa: Obrázok
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

jozef.kuruc
nula
Príspevky: 8
Dátum registrácie: Štvrtok, 5. Novembra 2009, 18:28

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa jozef.kuruc » Štvrtok, 15. Septembra 2011, 09:38

diki moc

saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa saboter » Štvrtok, 6. Októbra 2011, 18:28

saboter napísal:Dnes bolo ďalšie kolo. Po úspešne šnúre bol blbý deň.
To vybíjanie baterky nakoniec nerobilo rádio ale niečo iné čo súvisí s tou istou poistkou autoelektrikár sa z toho nevysomáril Proste ak je ta poistka zapojená to žere aj ked je rádio a cig. zapalovač odpojený. :? Vyzerá to na nejaký predratý kábel alebo čo.
Po cca 2,5 roku, som prišiel na to kde bol problém s tým žraním baterky. Počas tej doby som jazdil z domo robo udelatorom s ktorým som akoze vypínal ten okruh ktorý žral.

Až sa sa to hanbím povedať :oops: . Ale možno to niekomu pomôže.

Ja, autoelektrikár, mechanik, zopár kamošov s ktorými som konzultoval z nich jeden bol dokonca autoelektrikár amatér ... a nikto si nevšimol dosť zásadnú a pritom triviálnu vec ... že kľúčik všetci vrátane mňa vyťahovali v podstate v ACC polohe, treba viacej vytačiť zapästie aby zacvakol do LOCK a tam uz zerie miesto 300 mA len normovaných 30 mA.

Proste som celý ten čas nevyťahoval správne klúčik. :shock:
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa smutok » Štvrtok, 6. Októbra 2011, 20:09

tak mas poskodeny zamok, klucik by sa mal vybrat len v polohe lock a v ziadnej inej.
Kedysi davno mi jeden kamos spominal, ze mali nissan almeru kde ten zamok bol tak rozbity, ze sa dalo nastartovat doslovne prstom.
Ale zit sa s tym da kazdopadne.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

saboter
začiatočník
Príspevky: 348
Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
Bydlisko: TT

Re: Saboter - E11 - Liftback - Projekt

Príspevok od používateľa saboter » Štvrtok, 6. Októbra 2011, 21:54

smutok napísal:tak mas poskodeny zamok, klucik by sa mal vybrat len v polohe lock a v ziadnej inej.
Kedysi davno mi jeden kamos spominal, ze mali nissan almeru kde ten zamok bol tak rozbity, ze sa dalo nastartovat doslovne prstom.
Ale zit sa s tym da kazdopadne.
Nie je to vylúčené. V tom prípade je to ešte kurióznejšie.
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných