Miguellito , "La Angelita" project
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- Leňulka
- toyoťák
- Príspevky: 828
- Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
- Bydlisko: Březová
- Kontaktovať používateľa:
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
ano, podlozek mam v krabici cca 30ks, zainvestovala jsem pres 3000czk jen tak abych pak mohla cpat lidem do motoru plastove podlozky pod zdvihatka toto uz je ale vazne k smichu...
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
Husta tema.. ja som sa k tomu dostal az teraz po "odporuceni" Velkeho brata. Chcem sem do vetra napisat len zopar rad a postrehov pre vsetkych do buducna. Ja mam za sebou tiez par rozporuplnych skusenosti s mechanikmi (nie NMT), a viem, ze som narocny klient. Doteraz ziaden ma za dane peniaze nedokazal tak uspokojit, aby som bol naozaj stastny. Co vsak nemam rad na "kompletkach", ktore niektori mechanici ponukaju, tj zabezpecenie dielov vratane montaze, je to, ze mnoho krat neskuseny klient nevie, co mu namontuju. Vid spominane tesnenie pod hlavu Elvis vs. Ajusa resp. Elring, kable JC Auto a podobne. Tieto historky s pouzitymi dielmi su jedny z najbeznejsich a naozaj to zdoraznujem, aby ste si pytali od mechanika alternativy a presne ceny. Typicky pristup garazistu alebo predajcu v InterCarse / Elite / Mototechne je totiz taky, ze vam preda to, co ma momentalne na sklade, resp. co je najdostupnejsie a najlacnejsie. Taky je totiz aj najcastejsi dopyt. Slovak a Cech bol vzdy (vacsinou) levňáček... Je vsak potrebne si uvedomit, ze nie vsetky aftermarketove diely su vhodnym riesenim. Treba sa na trhu vediet orientovat. Ked raz chcem japonske zapalovacie kable, tak si ich vykucham na nete a prinesiem, resp. pri montazi univerzalnych Tesla kablov alebo JC auto ich demontujem a stiahnem nimi mechanikovi krcnu tepnu (na znak nesuhlasu). Pri takejto preferencii vsak treba ratat s tym, ze NGK bude 2x drahsie ako JC auto mozno, ale ak mi to za to stoji, preco nie.
Nedokaze kazdy byt inteligentny, s prehladom na trhu a este aj dobry mechanik (a zaroven lacny), takze o to nutnejsie je, aby klient ktory vezie auto na GO bol dobre pripraveny, aj ked niekedy je to tazke, lebo nie kazdy sa vyzna. Preto davajte pozor a chodievajte k ludom, ktori vam vedia porozpravat o alternativach, kvalite, cene ci prevedeni pouzitych dielov. Alebo si veci kupujte inde, tam, kde vam zabezpecia vami ziadanu znacku, aby ste mali naozaj istotu, ze namontovane bude to, co chcete. Cim vagnejsiu predstavu o cene vam daju, tym horsie. Dolezite su aj referencie na odvedene roboty. Pokial ma firma za sebou niekolko uspesnych narocnych (ladenych) projektov, o to lepsie. Samozrejme, ze aj cena bude ina. Ak si vsimate niektore slovenske stajne, alebo Libora z CZ fora, Kageki a pod., maju preukazatelne niekolko peknych a funkcnych projektov. Dolezite su potom aj skusenosti s podobnymi autami ako je vase, ak ho veziete na GO, ale to uz sa tu riesilo.
Dalsim mierne prehliadanym faktom je, ze kazde auto po velkej GO vyzaduje dokladne ladenie a vychytavanie much. Po takych upravach ako je rozobratie motora, chladiaceho systemu, brzd a podobne je evidentne, ze voda bude tiect, nieco sa zle namontuje a podobne. Toto je fakt. AVSAK: firma, resp. mechanik by mal mysliet na vsetko a DOKLADNE odladit auto a odovzdat ho zakaznikovi v tip top stave. Je nemyslitelne aby sa zamlcali strhnute zavity, netesne hadice, prehrdzavene trubky chladenia a podobne. To je len cisty zmrdizmus, ale popisane chyby su realne na kazdom aute starsom ako 10 rokov. Dal som robit alebo asistoval som ciastocne pri vacsich ci mensich GO na 4 motoroch a na kazdom boli / su problemy, ktore treba vychytat a odstranit. Mam rozpisany clanok o tom, ako na AE86 s Nissanackym CA18 vyletela ojnica cez blok. V motore boli suciastky za 5tis eur. Ale o tom potom, nepytajte sa na to, vcas to rozpisem inde
tymto prispevkom som nechcel na nikoho kydat/zastavat sa, len zdoraznit par veci, co som mal na srdci, aby buduci GO-chtivi ludia zvazili kam a za akych okolnosti zainvestuju peniaze.
Nedokaze kazdy byt inteligentny, s prehladom na trhu a este aj dobry mechanik (a zaroven lacny), takze o to nutnejsie je, aby klient ktory vezie auto na GO bol dobre pripraveny, aj ked niekedy je to tazke, lebo nie kazdy sa vyzna. Preto davajte pozor a chodievajte k ludom, ktori vam vedia porozpravat o alternativach, kvalite, cene ci prevedeni pouzitych dielov. Alebo si veci kupujte inde, tam, kde vam zabezpecia vami ziadanu znacku, aby ste mali naozaj istotu, ze namontovane bude to, co chcete. Cim vagnejsiu predstavu o cene vam daju, tym horsie. Dolezite su aj referencie na odvedene roboty. Pokial ma firma za sebou niekolko uspesnych narocnych (ladenych) projektov, o to lepsie. Samozrejme, ze aj cena bude ina. Ak si vsimate niektore slovenske stajne, alebo Libora z CZ fora, Kageki a pod., maju preukazatelne niekolko peknych a funkcnych projektov. Dolezite su potom aj skusenosti s podobnymi autami ako je vase, ak ho veziete na GO, ale to uz sa tu riesilo.
Dalsim mierne prehliadanym faktom je, ze kazde auto po velkej GO vyzaduje dokladne ladenie a vychytavanie much. Po takych upravach ako je rozobratie motora, chladiaceho systemu, brzd a podobne je evidentne, ze voda bude tiect, nieco sa zle namontuje a podobne. Toto je fakt. AVSAK: firma, resp. mechanik by mal mysliet na vsetko a DOKLADNE odladit auto a odovzdat ho zakaznikovi v tip top stave. Je nemyslitelne aby sa zamlcali strhnute zavity, netesne hadice, prehrdzavene trubky chladenia a podobne. To je len cisty zmrdizmus, ale popisane chyby su realne na kazdom aute starsom ako 10 rokov. Dal som robit alebo asistoval som ciastocne pri vacsich ci mensich GO na 4 motoroch a na kazdom boli / su problemy, ktore treba vychytat a odstranit. Mam rozpisany clanok o tom, ako na AE86 s Nissanackym CA18 vyletela ojnica cez blok. V motore boli suciastky za 5tis eur. Ale o tom potom, nepytajte sa na to, vcas to rozpisem inde
tymto prispevkom som nechcel na nikoho kydat/zastavat sa, len zdoraznit par veci, co som mal na srdci, aby buduci GO-chtivi ludia zvazili kam a za akych okolnosti zainvestuju peniaze.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
Tak som sa konecne dostal k projectu:
... diely vlastne aj na hlavu aj spodok uz su kupene skoro vsetky ,len voditka stale nie a nie prist...takze zase cakacka... dost dlho sa cakalo na performance diely hadam aj celu jesen-uz nemam pojem o case...
naraz prisli:
Eagle ojnice H-Beam -lahucke...
Piesty su JE -s vacsou kompresiou T-ckove ale aj s vybrusmi na ventily,kruzky aj vsetky drobnosti poslali JE k piestom...
Ulozenie vsetko ACL-RACE...na kluku je +0.25mm bo sa z nej uberalo...
na kluku aj hlavu idu ARP studs
Vacky BC 272-plus vacsi zdvih o dost
ventily BC+0.5mm aj pruziny BC
Zdvihatka a veci okolo su origo z Toyoty -na 6.gen
nastavitelne vack.kola su DNA Performance a rozvodak je kevlar-glass fibre??? HKS
motor zbruseny + honing este pred tym sa kupal v kyseline a pozinkovaval a potom farbil ochrann.naterom....
tesnenie pod hlavu chutovka--tam pojde od jednej ceskej firmy na zakazku kovove -viacvrstvove-stale v stadiu riesenia...dufajme ze bude ok...
nove olej.cerpadlo+regulator tlaku oleja
regulator tlaku paliva TOMEI
vodna pumpa je skoro nova ta ostava-len nove tesnenia pojdu
Rozvodovy napinak ide novy pre istotu.
este pripada v uvahu teraz lahka remenica na kluku aj s diskom na Hallov snimac ,aby sa uz potom koli tomu nemuseli zas sundavat rozvody.
tolko hardware.
Jednotka asi od propdm.cz - K1 ale to az jar-leto,plus veci okolo noveho el.zapalovania atd...
sanie a vyfuk sa potom uz urobia na mieru aj s sirokopasmovou lambdou...
... diely vlastne aj na hlavu aj spodok uz su kupene skoro vsetky ,len voditka stale nie a nie prist...takze zase cakacka... dost dlho sa cakalo na performance diely hadam aj celu jesen-uz nemam pojem o case...
naraz prisli:
Eagle ojnice H-Beam -lahucke...
Piesty su JE -s vacsou kompresiou T-ckove ale aj s vybrusmi na ventily,kruzky aj vsetky drobnosti poslali JE k piestom...
Ulozenie vsetko ACL-RACE...na kluku je +0.25mm bo sa z nej uberalo...
na kluku aj hlavu idu ARP studs
Vacky BC 272-plus vacsi zdvih o dost
ventily BC+0.5mm aj pruziny BC
Zdvihatka a veci okolo su origo z Toyoty -na 6.gen
nastavitelne vack.kola su DNA Performance a rozvodak je kevlar-glass fibre??? HKS
motor zbruseny + honing este pred tym sa kupal v kyseline a pozinkovaval a potom farbil ochrann.naterom....
tesnenie pod hlavu chutovka--tam pojde od jednej ceskej firmy na zakazku kovove -viacvrstvove-stale v stadiu riesenia...dufajme ze bude ok...
nove olej.cerpadlo+regulator tlaku oleja
regulator tlaku paliva TOMEI
vodna pumpa je skoro nova ta ostava-len nove tesnenia pojdu
Rozvodovy napinak ide novy pre istotu.
este pripada v uvahu teraz lahka remenica na kluku aj s diskom na Hallov snimac ,aby sa uz potom koli tomu nemuseli zas sundavat rozvody.
tolko hardware.
Jednotka asi od propdm.cz - K1 ale to az jar-leto,plus veci okolo noveho el.zapalovania atd...
sanie a vyfuk sa potom uz urobia na mieru aj s sirokopasmovou lambdou...
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
prdni aj fotky, tie su na tom to najlepsie
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
stale si myslim, ze lacnejsie a lepsie by bola kupa motora Beams,, za 1 000€ mas zvyseny vykon pri povodnej zivotnosti
PS: zastav sa niekedy,, davno si tu nebol
PS: zastav sa niekedy,, davno si tu nebol
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
daj uz nejaky inzerat.. 1000eur nieje tak vela zas...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
Kde chceš dať BEAMS? Keď predávaš NešpekulujGabriel Nagy napísal:daj uz nejaky inzerat.. 1000eur nieje tak vela zas...
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
....ak sa nepreda....
Miguellito, fakt potom nahod nejake fotky... (skoda ze uz sa tak skoro do Cadce nedostanem, cinkol by som ti)
Miguellito, fakt potom nahod nejake fotky... (skoda ze uz sa tak skoro do Cadce nedostanem, cinkol by som ti)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
tak to je daco nedavno fotene... ostatne su v horsej kvalite lebo mal som len mobil 2.5Mpix...za par tyzdnov tam pojdem tak odfotim shortblock ,lebo ten je u ineho chlapika a aj hlavu -inak ta sa brala druha lebo povodna uz bola dost v zlom stave.....
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
len tak z prvych dojmov: pruzinky su fakt tvrde a dost lahke,vack.kola sa s povodnymi nedaju zrovnavat. len tak zo srandy to mozno zvazim ze kolko robia tie diely oproti povodnym vo finale, a vacky vyzeraju fakt uz na prvy pohlad vynikajuco-opracovanie a ocividne material robia svoje tie neviem ci su lahsie ale urcite budu aj odolnejsie proti obitiu ako tie origo,samozrejme dufam ze sa nebudu obijat bo sa setko spravne nastavi...
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/Car ... 86.c0.m282
treba priratat este dovoz,, ale stale to je podla mna dobra cena.
treba priratat este dovoz,, ale stale to je podla mna dobra cena.
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
...a uz to nieje tvojich 1000eur!...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
bol tam motor ktory by aj s dovozom bol za 1 000,, ale ta cena bola nizka,, a zmizlo to rychlo.....
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: Project Yellow Mambaaa (resp. kto z koho)
teraz sa zas musi cakat kym sa vyvazi kluka az desi za Prahou...tos dufam ze to panom nebude moc trvat a ze to kua dobre vzvazia az uz sa moze skladat
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných