Ahojte, takze Carina ma spravenu EK, asi najviac pomohlo vycistenie karbca , nadstavenie hladiny benzinu v karbci ( bolo moc ) , nove sviecky asi 3 dni pred EK , novy olej. Situacia v MT so spinavym benzinom na EK sa dost zmenila, co predtym islo dnes uz nie. Myslim to ze stacilo poprosit a pan EK nemal problem so stoboskopom nadstavit predzapal, nadstavit volnobeh. Teraz " Ja sa nesmiem nicoho dotkut , su tu kamery ! "
STK som absolvoval v Cadci , maju otvorene aj v sobotu a vtedy beru 10 aut bez objednania tak som to riskol. Budik 03:30 a podme, bol som 6ty .
Autu tych 65 km riadne prospelo a co 10km islo stale lepsie a lepsie. Prisiel som tam 05:30 takze do 08:00 som pocuval nahnevane horor pribehy ako je to dnes s STK.... nekomentujem, pravda bola uplne inde. A teda 1 koment, ked su ludia lenivy si skontrolovat zakladne veci na aute pred STK , tak im treba. Myslim ci svietia ziarovky , aspon tie co su z vonka a na kamere vidno.
STK som nepresiel koli brzdam, zadne koleso malo velku ovalitu ( bubon ) a ani na 5x sa mu to nepodarilo vybrzdit.
Ustretovo mi dal STK na 2 mesiace a ze nech to potom odhlasim. Chcem jazdit dlhsie takze to uz riesim.
Chyba bola aj to ze som bol lenivy a nezhodil som bubny a nevyfukal prach, ktoreho tam bolo ozaj vela. Druha chyba bola ze som natieral diferak a nevycistil dychac , takze pri jazde vznikal v diferaku tlak a pretlacilo olej do bubna, ale nie vela, skor to bolo tym prachom.
Bubny uz mam stocene a odhodlal som sa vytiahnut poloosi a gufera vymenit. Kukol som video na YOU a ide to uplne lahko, nic sa neda pokazit, staci len povolit 4 sroby a poloos vytiahnut, netreba ani olej vypustat. Gufero som kupil podla OEM cisla za 3 eur v mototechne, jednu stranu uz mam hotovu, islo to dobre.
Cize ak chcete pomoct svojim guferam, vycistite ten dychac, je na zavit do kuzela, staci len vymontovat a vygabat.
https://www.youtube.com/watch?v=jea_uo82ekQ
Ide to lahko spravit aj na zdvihaku , je na spolujazdcovej strane. A potom treba este vycistit otvory zo zadnej strany bubna naspodku , ktore vypustia olej von ak uz dojde k preteceniu gufera. Zas staci len zdvihak.
Ozaj este som mal problem so starterom a sice nechcel vyskocit pastorok uplne tak niekedy len cvakal, najcastejsie ked sa motor a prevodovka zohriali.
Urobil som vsetko co sa dalo , zlepsilo sa to ale predsa to niekedy este spravilo.
Kedze starter je pripevneny k prevodovke a nie motoru a veniec je na motore ked sa vsetko zohrialo, tak trochu vyosilo starter. Pomohlo povolenie srobov na spodku prevodovky ked bola zohriata na tych liatinovych vystuhach , tak isto aj na motore , zrejme to bolo pritahovane pri nizkej teplote a toto ma stvalo od zaciatku, uz 7 rokov. Problem zmizol a startuje to dobre.