Strana 66 z 69

Re: gabko24

Napísané: Sobota, 17. Mája 2014, 18:48
od používateľa Gabriel Nagy
chlapi poradte pruziny...
hlavne je to aby boli tuhsie ako seriove a aby nemali ziadny progresivny chod... proste po celej drahe nech je z rovnakej hrubky a hustoty vinutie...
Uprava tlmicov v Madarsku bude robena priamo na tie tuhsie pruziny za cca 80tis ft.... Bude to tuhe, nekompromisne riesenie na slalomi a rallysprinty...

Re: gabko24

Napísané: Sobota, 17. Mája 2014, 20:54
od používateľa stenky

Re: gabko24

Napísané: Sobota, 17. Mája 2014, 21:07
od používateľa Gabriel Nagy
vdaka, skusim tam nieco najst...

totok:
http://camskill.co.uk/m14b0s923p3218/AP ... 8_T18C_T20
ale toto asi budu progresivne a nie linearne, ci? sice foto ilustracne, tak mi je to prd platne... a dalej dole info, ze aj na superstrut...

Stenky, ako je to s pruzinami a celicami? ST182 a 185 su zamenitelne, mozno rozdiel v tuhosti.... ako je to so zamenitelnostou ST185 a 205?

Re: gabko24

Napísané: Sobota, 17. Mája 2014, 21:13
od používateľa stenky
sorry, ja som chcel dat praimo link ale dalo hinten search. tie apexi sa tvaria ze su na T18 aj T20, eibach ich ma porozdelovane. ja som kupil apex na AW11 a su linearne. neviem ci budu lienarne aj na celdu, ale davam 85% sancu ze budu :)

Re: gabko24

Napísané: Sobota, 17. Mája 2014, 21:14
od používateľa Gabriel Nagy
porad teda nieco linearne :-))

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 09:45
od používateľa kracken
gabko, z 205ky sadnu na 202ku bez SS napravy, ale ako to bude s plnou kompaktibilitou neviem...
skus sa spytat thomasa, jeho kamos, ktory ma cervenu 1,8ku z CZ, tam boli davane Joeyho znizene predne pruziny z SS napravy...

H&R su tiez progresivne... eibachy taktiez.. tu je fotka eibachov, H&Rka najdes v mojej teme...
Obrázok

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 09:49
od používateľa kracken
a dam jednu citaciu Libora z ineho fora... daj si vyrobit priamo na miesru pre seba... ;-)
libor12 napísal:www.invelplus.cz posli origo pružinu plus tvé požadavky (snížení,progrese,tuhost) a cena je 6000 za 4ks.

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 14:16
od používateľa Gabriel Nagy
otazka, preco mi tlaci znicoho nic len 0,5bar turbo na 1,2 a na 3 uz normalne 0,8bar, ked do poslednej chvile tlacilo vsetky prevody 0,8? potom znicoho nic uz len 0,5....
skusil som zablendovat podla navodu hadicku z aktuatoru, ktora ma robit prave to, co to robi teraz... po zablendovani mi uz dava vsetky stupne len 0,5bar... sakra a to je velmo ze slaby vykon..

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 14:54
od používateľa Joey
Gabriel Nagy napísal:otazka, preco mi tlaci znicoho nic len 0,5bar turbo na 1,2 a na 3 uz normalne 0,8bar, ked do poslednej chvile tlacilo vsetky prevody 0,8? potom znicoho nic uz len 0,5....
skusil som zablendovat podla navodu hadicku z aktuatoru, ktora ma robit prave to, co to robi teraz... po zablendovani mi uz dava vsetky stupne len 0,5bar... sakra a to je velmo ze slaby vykon..
Tipnul bych si to na poněkud nespolehlivou funkci TVSV ventilu, který ma funkci omezovat tlak turba při 1. a 2. rychlost. stupni, za předpokladu ze ho tam mas a vse ostatní seriove (zadny boost controller atd).
To ze po odpojeni dava na všechny kvalty stejny (nižší, cca 0,5 bar) tlak, je v poradku. Proto je potřeba dat ten boost controller, at uz mechanicky nebo elektronicky, na zvyseni tlaku na požadovanou uroven

Pokud uz to tu někdo (a predpokladam ze jo) psal, tak se omlouvam za duplicitu :oops:

Něco vice je tady:
http://www.turbocelica.nl/howto-tvsv.htm
http://www.gtfours.co.uk/

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 15:18
od používateľa libor12
a ja bych řekl že turbo to má za sebou...

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 15:18
od používateľa Gabriel Nagy
Vdaka. Chapem uz teda. Myslel som si ze tym zaslepenim bude prave 0.8 na vsetky a nie... iba 0.5... okej khpim boost controller a nastavim na 0.8 0.85 ci 0.9 kolko pusti .

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 15:20
od používateľa Gabriel Nagy
libor12 napísal:a ja bych řekl že turbo to má za sebou...
Urcite nie. Nemaa od coho kedze len tou hadickou som hybal... rozrezal a zablendoval... tym turbo neodide predsa

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 15:42
od používateľa Joey
No hlavne nepoplést hadicky... Z turba do actuatoru musí zustat tak jak je ! Ale to urcite vis. (jinak by zustalo turbo zcela bez kontroly tudíž by byl motor hlidany jen fuel cutem... coz uz muze byt risk).

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 15:48
od používateľa Gabriel Nagy
ano, to viem :-) ale prave na tu hadicku treba potom napojit boost controller, ano?

Re: gabko24

Napísané: Nedeľa, 18. Mája 2014, 16:04
od používateľa Joey
V zasade ano, ale urcite existuje vice moznosti, podle typu toho boost controlleru...
https://www.google.cz/search?q=how+to+f ... 66&bih=618