Srandista - Corolla TS
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Re: Srandista - Corolla TS
Gabo, vsetko zalezi aj od konkretnych aut, vodicov, pneu, podmienok... To je jasne. Islo mi o vsobecny princip. Zober si Srandistovu TSku. Predstav si ako zrychluje z 0 na povedzme 200 km/h. Zaradi jednotku, nejako odstartuje. Postupne mu stupaju otacky az v 50km/h pride do liftovej zony, kde zacne rodeo. Ak ide na krv, tak potiahne do 8000 a zaradi 2-ku. Stale je v liftovej zone, huraaaa, ide sa. Vtedy ma od motora k dispozicii tych 180Nm.
Zober si koncernovy 170 konovy dizel dvojliter. Ma o 20 koni menej, je tazsi, cele auto je tazsie... Clovek, co nevidi dalej, si povie, ze Srandista musi mat navrch. Lenze ten dizlak produkuje povedzme 350Nm alebo 400Nm. A uz niekde v 2000 otackach, kde ma TSka ani nie 160Nm. Cize od momentu, kedy sa ten dizlak zacne z 0-ly rozbiehat, ma hned k dispozicii plny krutak, viac ako dvonasobny ako maximum TSka. A TSka ho bude mat az od 50km/h. Dizlaku smerom k 50km/h zacne ten krutak vadnut, cim vyssie otacky, tym vyraznejsie pojde dole. Ale je mozne, ze ani v 4500 otackach alebo kde by radil 2-ku este nespadne krutak dizla ani na tych 180Nm, co je v pripade TSky maximum. Takze kym zaradi, bude mat o kus viac sily k dispozicii a je to na pneu, ci ju dokazu polozit na cestu.
Ale potom zaradi dvojku, sice sa mu spat dvihne spadnuty krutak, ale urcite pri radeni 2-ky nepadne naspat niekam do nizkych otacok, do pasma, kde ma krutak najvyssi. Padne niekam na co ja viem 3000 - 3500 otacok (vymyslel som si) a teda dostane mozno 300 Nm, uz nie 350 alebo 400. A navyse od tohto momentu dalej uz bude aj tych 300 len klesat. Cize uz strati vyhodu vysokeho krutaku. A odtial dalej sa bude smiat Srandista, lebo on bude trvalo v pasme maximalneho krutaku a este aj bude mat zaradeny nizsi prevodovy stupen (Srandista na jednotke urcite vytiahne 60km/h alebo este viac, dizlak tazko). Kombinacia tychto dvoch faktorov sposobi, ze aj ked ma ten dizlak obrovsky krutak, tak Srandistovych 180Nm bude na kolesach viac ako dizlovych 300 a menej podelenych este vyssim prevodom...
Cize preto vravim, ze start a nizku rychlost bude mat (co sa tyka motora) vo vrecku dizlak, vyssie rychlosti uz Srandistova TSka. Zalezi na pneu a povrchu, kolko z toho obrovskeho krutaku dizlak v tych prvych 50km/h dokaze polozit na cestu...
Asi tak nejak v kocke, bez nejakych dalsich detailov.
Zober si koncernovy 170 konovy dizel dvojliter. Ma o 20 koni menej, je tazsi, cele auto je tazsie... Clovek, co nevidi dalej, si povie, ze Srandista musi mat navrch. Lenze ten dizlak produkuje povedzme 350Nm alebo 400Nm. A uz niekde v 2000 otackach, kde ma TSka ani nie 160Nm. Cize od momentu, kedy sa ten dizlak zacne z 0-ly rozbiehat, ma hned k dispozicii plny krutak, viac ako dvonasobny ako maximum TSka. A TSka ho bude mat az od 50km/h. Dizlaku smerom k 50km/h zacne ten krutak vadnut, cim vyssie otacky, tym vyraznejsie pojde dole. Ale je mozne, ze ani v 4500 otackach alebo kde by radil 2-ku este nespadne krutak dizla ani na tych 180Nm, co je v pripade TSky maximum. Takze kym zaradi, bude mat o kus viac sily k dispozicii a je to na pneu, ci ju dokazu polozit na cestu.
Ale potom zaradi dvojku, sice sa mu spat dvihne spadnuty krutak, ale urcite pri radeni 2-ky nepadne naspat niekam do nizkych otacok, do pasma, kde ma krutak najvyssi. Padne niekam na co ja viem 3000 - 3500 otacok (vymyslel som si) a teda dostane mozno 300 Nm, uz nie 350 alebo 400. A navyse od tohto momentu dalej uz bude aj tych 300 len klesat. Cize uz strati vyhodu vysokeho krutaku. A odtial dalej sa bude smiat Srandista, lebo on bude trvalo v pasme maximalneho krutaku a este aj bude mat zaradeny nizsi prevodovy stupen (Srandista na jednotke urcite vytiahne 60km/h alebo este viac, dizlak tazko). Kombinacia tychto dvoch faktorov sposobi, ze aj ked ma ten dizlak obrovsky krutak, tak Srandistovych 180Nm bude na kolesach viac ako dizlovych 300 a menej podelenych este vyssim prevodom...
Cize preto vravim, ze start a nizku rychlost bude mat (co sa tyka motora) vo vrecku dizlak, vyssie rychlosti uz Srandistova TSka. Zalezi na pneu a povrchu, kolko z toho obrovskeho krutaku dizlak v tych prvych 50km/h dokaze polozit na cestu...
Asi tak nejak v kocke, bez nejakych dalsich detailov.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: Srandista - Corolla TS
TSkuki napísal:libor - ako ti uz aj Srandista napisal - si vo vela veciach uplne mimo. Podme porade...
1) TDI, TDCi a ake kolvek ine chrochtodizle z duse neznasam. Nebudem pisat dovody preco, pravdepodobne su podobne ako tie tvoje. Takze tu sme na jednej vlne. ja vsak nehovorim o tom, ci ich mam rad alebo nie, ale o otazke - co bude rychlejsie.
porovnávám techniku. 1.8 diesel nebude mít ani 70hp,v tdi možná 280-290 ale víc z něho zkratka díky vlastnostem nafty a rychlosti jejího hoření nedostaneš. Pokud tím samým tlakem budeš přeplnovat benzín,dostaneš daleko vyšší výkony. Jediná brzda je strukturalní limitace samotného motoru.kuki napísal: 2) Naco mi je informacia, ze co by bolo keby sa nieco niekam dalo? Otazka znela, ci Srandista s TSkou "potopi" nejaky (standardny) dizel. Co s tym ma kompresor a 1 bar a 400kW?

3) Ano,spolehlivost nemá cenu rozebírat,každdý mame jinou zkušenost,nicméně statisticky jsou spolehlivější japonci.
4)

5)Ale ten vyšší kroutící moment je ti na nic. Proč se mám rozjíždět od 2000 rpm na 5ku,když mužu zařadi 2ku a být opět v maximu výkonu??
6) to je na samostatnou velice dlouho trvajicí debatu. Nicméně pokud jedu sprint,dávám 185 s 65 profilem. Pokud dám 205 s 40 jsem na 400m o sekundu horší. Třecí plocha je k ničemu pokud není zatížená,a duležité je hmotnost dostat co nejblíže ke středu. Příklad: Auto s 14,65 profil bude rychlejší než podobné třeba s 17 kolo a 30 profil i když obvod bude stejný.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
Re: Srandista - Corolla TS
1) Ako kde 
2) Kludne moze byt, suhlasim, ale opat - nie sme v rovine keby... je to mimo temu
5) Ako sa chces z krizovatky z 0km/h rozbiehat s hladkym benzinom v maxime vykonu resp krutaku? O tom je cely moj prispevok Gabovi. Z nuly proste ides cez skoro cely rozsah otacok, V TSke sa do 50km/h ani nedostanes do liftovej zony a nemas kam podradit - ides na 1ke. Ale do 50km/h uz dizlak preleti celym rozsahom jeho masivneho krutaku a bude vpredu. Odtial dalej uz plati to, co pises. Preto som pisal, ze medzi krizovatkami asi TSka moc neporiesi. Ale nad 100km/h bude mat navrch. Sak piseme to iste...
6) Opat - hovorime skoro to iste. Ja som Srandistovi nehovoril o 17kach a 215ke gume aby bol rychlejsi v priamke. Ale aby mu TSka viac drzala v zakrute. A to na sirsich gumach drzat bude. Co sa priamky tyka, tak je to ako pises a to som aj potvrdil - hmotnost k stredu kolesa, co najmenej hmotnosti na roztacanie... ale tiez len do istej miery. Ak by si mal dizel s 600Nm tak ti tie kolesa roztoci uplne hravo a je jedno ci mas 14ky alebo 18ky. Motor bude mat daleko vyssi krutak ako zvladnu pneu a budes hrabat ako na jednotke, tak na dvojke, mozno aj na trojke. K lepsiemu casu ti pomoze jedine sirsia guma. Ak mas hladky benzin, a krutak do 200Nm tak je to o inom. Nebudes mat taky napor na gumy - tah motora sa rozlozi rovnomernejsie, ale zaroven bude o kus slabsi, tak nedokaze tak hravo roztocit koleso a zavazi skor rotacna hmotnost kolesa ako sirka gumy. Cize je to o tom, ci mas viac krutaku (prebytok) ako su schopne gumy preniest na asfalt alebo nie. Podla toho ti pomoze sirsia guma alebo nie. Suhlasis?

2) Kludne moze byt, suhlasim, ale opat - nie sme v rovine keby... je to mimo temu
5) Ako sa chces z krizovatky z 0km/h rozbiehat s hladkym benzinom v maxime vykonu resp krutaku? O tom je cely moj prispevok Gabovi. Z nuly proste ides cez skoro cely rozsah otacok, V TSke sa do 50km/h ani nedostanes do liftovej zony a nemas kam podradit - ides na 1ke. Ale do 50km/h uz dizlak preleti celym rozsahom jeho masivneho krutaku a bude vpredu. Odtial dalej uz plati to, co pises. Preto som pisal, ze medzi krizovatkami asi TSka moc neporiesi. Ale nad 100km/h bude mat navrch. Sak piseme to iste...
6) Opat - hovorime skoro to iste. Ja som Srandistovi nehovoril o 17kach a 215ke gume aby bol rychlejsi v priamke. Ale aby mu TSka viac drzala v zakrute. A to na sirsich gumach drzat bude. Co sa priamky tyka, tak je to ako pises a to som aj potvrdil - hmotnost k stredu kolesa, co najmenej hmotnosti na roztacanie... ale tiez len do istej miery. Ak by si mal dizel s 600Nm tak ti tie kolesa roztoci uplne hravo a je jedno ci mas 14ky alebo 18ky. Motor bude mat daleko vyssi krutak ako zvladnu pneu a budes hrabat ako na jednotke, tak na dvojke, mozno aj na trojke. K lepsiemu casu ti pomoze jedine sirsia guma. Ak mas hladky benzin, a krutak do 200Nm tak je to o inom. Nebudes mat taky napor na gumy - tah motora sa rozlozi rovnomernejsie, ale zaroven bude o kus slabsi, tak nedokaze tak hravo roztocit koleso a zavazi skor rotacna hmotnost kolesa ako sirka gumy. Cize je to o tom, ci mas viac krutaku (prebytok) ako su schopne gumy preniest na asfalt alebo nie. Podla toho ti pomoze sirsia guma alebo nie. Suhlasis?
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Srandista - Corolla TS
prispejem trochu do debaty.. Nesuhlasim velmi s tvrdenim, ze TDI zlikviduje na starte atmosfericky benzin. Kazde TDI bude vyrazne tazsie nez VVTLi a rozhodujuca je vaha + kym sa turbo roztoci tak strati cenne stotiny/desatiny sekundy a to iste plati o castejsej potrebe radit. Dovolim si tvrdit ze skuseny sprinter by sa vo VVTLi nestratil na ziadnej krizovatke, lebo odpich by mal lepsi a TDI ci fukany benzin by ho dobehol az po roztoceni lopatiek, cize prvy by bol VVTLi a az nasledne by ho dobiehal, obiehal, predbiehal steroidovy (ale dychavicny) turbomotor.
Inak by som to videl s modernymi kombinovanymi motormi (kompresor / turbo) ci viac turbove motory (napr. u BMW). Tam sa odstranuju klasicke turbodiery. Ale tu sme sa bavili primarne o beznych TDI od koncernu.
prosim vas zozente niekto uz tu oktaviu alebo A4 a chodte to volakam odskusat...
Inak by som to videl s modernymi kombinovanymi motormi (kompresor / turbo) ci viac turbove motory (napr. u BMW). Tam sa odstranuju klasicke turbodiery. Ale tu sme sa bavili primarne o beznych TDI od koncernu.
prosim vas zozente niekto uz tu oktaviu alebo A4 a chodte to volakam odskusat...
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1506
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Bohuzial kamos so 170 konovym Superbom byva az v Prahe... Je tu nejaky iny zaujemca? 
Mne osobne hlavne uplne staci, napriek tomu, ze nemam masivny krutak, stale je tak dva krat vacsi, ako na povodnej E11, a s tym si ja holt vystacim

Mne osobne hlavne uplne staci, napriek tomu, ze nemam masivny krutak, stale je tak dva krat vacsi, ako na povodnej E11, a s tym si ja holt vystacim

Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Re: Srandista - Corolla TS
Andy - ale sak ja som to uz skusal
Aj s tou A4kou. Pri inej prilezitosti zas s chipnutym Sharanom TDI na velkych kolesach, kde sa naozaj neda hovorit o tom, ze by nebol tazsi aj od mojej kary. Sharan bol do 50km/h vpredu. Az niekde v cca 80 km/h by som ho chytil.
Inak s tou turbodierou je to tiez zapeklite. Moderne BMW 330d s dvoma turbami 245 kobylami a tusim 560Nm (600 kickdown) prehralo pri teste 50-200km/h s mojim este seriovym Focusom. A bolo to prave kvoli tomu, ze ako sme slapli pri 50km/h na plyn, tak BMWcku dost dlho trvalo, kym sa turbo nadychlo. Odskocil som tak o pol auta dopredu okamzite. Test sme robili tak, ze sme obaja mali zaradenu 3-ku v tej 50-ke.
Srandista - uz to musis vyskusat. Z tohto sa nevyvlecies.

Inak s tou turbodierou je to tiez zapeklite. Moderne BMW 330d s dvoma turbami 245 kobylami a tusim 560Nm (600 kickdown) prehralo pri teste 50-200km/h s mojim este seriovym Focusom. A bolo to prave kvoli tomu, ze ako sme slapli pri 50km/h na plyn, tak BMWcku dost dlho trvalo, kym sa turbo nadychlo. Odskocil som tak o pol auta dopredu okamzite. Test sme robili tak, ze sme obaja mali zaradenu 3-ku v tej 50-ke.
Srandista - uz to musis vyskusat. Z tohto sa nevyvlecies.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: Srandista - Corolla TS
Tak tak, ono je to lepsie z viacerych pohladov mat mensi ale plochy krutak. Ako som pisal, zavidim, ze pri 6000 otackach neplaces, ale sa zacinas tesit.Srandista napísal:Mne osobne hlavne uplne staci, napriek tomu, ze nemam masivny krutak, stale je tak dva krat vacsi, ako na povodnej E11, a s tym si ja holt vystacim
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1506
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Ja sa z toho nevyzliekam, len hladam blizsie lokalizovatelnu obet na zneuzitie daneho autakuki napísal:Srandista - uz to musis vyskusat. Z tohto sa nevyvlecies.

V opacnom pripade budete musiet len holt pockat, kym navstivim Prahu v aute.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Srandista - Corolla TS
tomu vravim rozputat debatu
jedno je iste TDI-ckar sa stebou bude nahanat jedine po krizovatkach, ked budes v BA mozes si ist kludne v piatok vecer zapolovat urcite sa niekdo najde, ale na okreskach bude vzdy na teba stracat lebo ten blby dizel proste nejde, kamos ma xsaru vts v dizli a ked do toho sadnem slapnem na pedal ide to tak 5 sekund a potom si uz pyta preradenie alebo sa vobec nehybe slapem na ten pedal ako sprosty nadoraz a auto uz zrychluje ovela pomalsie ako ked je v rozmedzi 0-1500/2000 mozno, a to ma priblizne rovnako vykonovo ja mam papierovo 97 a on 90-nieco ale ma novsi rocnik takze mne nejake kone ubudli urcite takze vykonovo porovnatelne, i ked ako vravi kuki krutak ma neskutocny ovela viac ma zatlaca do sedaciek ale je len chvilkovy, kdezto ked sadnem doo corolly a zacnem slapat na to ako kamos v xsare tak sa mi zda ovela rychlejsia (sice nemam pocit ze ma ide rozmacknut na tej sedacke) ale je ovela plynulejsia a do 110 ide a vydava nadherny zvuk skoda ze sa konci na 6 tisic 
a este ma napadlo ze podradenie u dizlu nic neriesi, lebo taky krutak ako mas na zaciatku uz pri vyssch rychlostiach nedosiahnes


a este ma napadlo ze podradenie u dizlu nic neriesi, lebo taky krutak ako mas na zaciatku uz pri vyssch rychlostiach nedosiahnes
Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic 

- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Srandista - Corolla TS
no a vo-vo-vo-vo-vo tom to je, přátelé! presne preto sa nam paci GT86 a nie Octavia RS v TDI ("sílu auta poznáš jenom v přímce voe")
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Srandista - Corolla TS
ano, to sa mi paci napr. na mojom 3sge ze na dvojke prejdem celu cestu z prace domov s telefonom na uchu(ja viem, telefon za jazdy, nesustredenie...) a to nemusim ani na krizovatkach davat do 1 (neni cim
) a ani na 4prudovke na 70kmh useku do 3-ky..

Naposledy upravil/-a ondrik v Piatok, 14. Septembra 2012, 16:49, upravené celkom 1 krát.
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde 
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Srandista - Corolla TS
rozdiel je ale nachipovane TDI, lebo to ma kus sirsi rozsah otacok, kde to taha... ale nikdy to nebude mat na turbo benzin 
Keby tdi mala lepsie zrychlovat 0-100, tak by na slalomoch nebehalo tolko benzinakov
ty uz mas Ondrik 3S-GTE???

Keby tdi mala lepsie zrychlovat 0-100, tak by na slalomoch nebehalo tolko benzinakov

ty uz mas Ondrik 3S-GTE???
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen

IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?

- sonnicek
- Toyota guru
- Príspevky: 1073
- Dátum registrácie: Utorok, 9. Novembra 2010, 19:51
- Bydlisko: Bratislava - Nove Mesto
Re: Srandista - Corolla TS
neviem ci som vadny alebo nezapadam do priemeru ale jazdit vysokou rychlostou stale rovno ma nejak neberie (mal by som si kupit dizel)AndyGTP napísal:no a vo-vo-vo-vo-vo tom to je, přátelé! presne preto sa nam paci GT86 a nie Octavia RS v TDI ("sílu auta poznáš jenom v přímce voe")

Corolla 1.4 VVT-i, 71 kW, r.v. 2003, update 1.2.2012 priemerka na palubnom uz neukazuje nic 

- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Srandista - Corolla TS
pardon... GE samozrejme, len v posledne tyzdne mi to tak mota hlavou to gtfour (v spolupraci s novou "daňou") ze uz nedavam pozor co pisem...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde 
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: Srandista - Corolla TS
A este k tym porovnaniam tdi vs benzin nezabudnite na sofera...
Ked sa obcas najde niekto kto z krizovatky musi odchadzat zaroven somnou v style "ja ukazem co vie tdi" malo kedy to konci (ak je to vedome lebo stalo sa mi par krat ze chalan chcel ukazovat ale ja som v tom case krotil deti a obdobne) ze by som prehral. samozrejme v urcitom momente ma to turbo prebije ale to sme uz za hranicou povolenej rychlosti a to mam len 4afe ktory moc sviznosti nepobral
Ked sa obcas najde niekto kto z krizovatky musi odchadzat zaroven somnou v style "ja ukazem co vie tdi" malo kedy to konci (ak je to vedome lebo stalo sa mi par krat ze chalan chcel ukazovat ale ja som v tom case krotil deti a obdobne) ze by som prehral. samozrejme v urcitom momente ma to turbo prebije ale to sme uz za hranicou povolenej rychlosti a to mam len 4afe ktory moc sviznosti nepobral
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní