
Srandista - Corolla TS
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Re: Srandista - Corolla TS
Gratulujem, krasny kusok
Vela stastnych kilometrov.

Toyota RAV4 Hybrid AWD Selection
Toyota Previa 2,4 XL
Toyota Previa 2,4 XL
Re: Srandista - Corolla TS
Gratulujem a vela stastnych km
Trosku sa rozpis o tech. parametroch, niektori sme tu trosku neznali
Celkom rad by som sa o tomto aute dozvedel nieco viac..

Trosku sa rozpis o tech. parametroch, niektori sme tu trosku neznali

- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1506
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Nuz, co k nej povedat?
Je to najvykonnejsia Toyota Corolla generacie E12, vybavena motorom 2ZZ-GE.
Tento motor ma objem 1796 cm^3 a dosahuje vykon 141kW v 7800 otackach, pricom redline je 8200 otacok. Najvyssi krutak je 180Nm pri 6800 otackach. Vrtanie je 82 mm a zdvyh 85 mm. Motor je samozrejme DOHC.
Najdolezitejsia skratka, aku motor ma, je ale VVTL-i. Toto znamena Variable Valve Timing and Lift intelligent system, cize variabilne casovanie a zdvyh ventilov. Princip je taky, ze na kazdom vackovom hriadeli sa na kazdy valec nachadzaju 2 vacky. Jedna na ekonomicku jazdu, druha na vykon.
Princip ako to funguje, je trocha zlozitejsi (zohrava v nom ulohu tlak oleja, preto je dolezite kontrolovat stav oleja, a davat bacha na liftove sroby), kazdopadne vysledok je ten, ze v 6200 otackach motor prepne na vykonovu vacku, cim su ventili otvarane dlhsie a viac, cim v konecnom dosledku skokovo narastie krutiaci moment, a zaroven zacne strmsie rast vykon motora. Za vsetko hovori uz len to, ze pri 6200 otackach motor dava 140 koni, za dalsich 1600 otacok ale vykon motora vzrastie na 190, co je docela prudky narast, na to, ze motor nepouziva nijaku formu preplnania.
Velmi podobny system pouziva Honda vo svojich motoroch oznaceny skratkou i-VTEC, prevedenie tohoto systemu je vsak docela odlisne.
Toyota kazdopadne vyuzila technologiu VVTL-i vyuzila len pri motore 2ZZ-GE, co je podla mna docela skoda. Motor plnil Euro 3, po pridani kompresora a miernom znizeni vykonu dokazal plnit aj Euro 4. Motor este velmi dlho po ukonceni predaja Corolly TS a Celici TS (jedine ine auto, kam tento motor Toyota montovala) vyuzival Lotus pre svoje vozy Elise a Exige, avsak par rokov dozadu (konkretne to bolo 17. 9 2010) bola vyroba tohoto motora definitivne ukoncena, bez dalsej nahrady.
Samotna Corolla je za normalnych okolnosti o 2 cm blizsie k vozovke, ma tuhsie pruziny a tlmice. Pneu maju rozmer 195/55 R16. Vnutry su velmi dobre tvarovane sportvone sedadla, ktore naozaj dokazu podrzat v zakrute, ale nie su vobec tvrde a nepohodlne. Iny rozdiel uz su len oranzove optitronove pristroje, ktore prevedenim otackomeru jasne ukazuju, ze motor pod kapotou rozhodne nebude 1.4 ani 1.6
Z vonka ju mozete rozpoznat vdaka odznaciku na maske, cervenym napisom TOYOTA na kufrovych dverach a obrovskym tlmicom vyfuku na pravej strane. Pochopitelne, az otvorite kapotu, velkost motora je nepriehladnutelna
Vozidlo je inak vybavene 4 airbagmi, ABS, stabilizacnym systemom VSC a trakcnouu kontrolou TRC, ktora vam na poziadanie zablika na ktorej kolvek krizovatke
Trakcnu kontrolu je vsak mozne vypnut.
Je to najvykonnejsia Toyota Corolla generacie E12, vybavena motorom 2ZZ-GE.
Tento motor ma objem 1796 cm^3 a dosahuje vykon 141kW v 7800 otackach, pricom redline je 8200 otacok. Najvyssi krutak je 180Nm pri 6800 otackach. Vrtanie je 82 mm a zdvyh 85 mm. Motor je samozrejme DOHC.
Najdolezitejsia skratka, aku motor ma, je ale VVTL-i. Toto znamena Variable Valve Timing and Lift intelligent system, cize variabilne casovanie a zdvyh ventilov. Princip je taky, ze na kazdom vackovom hriadeli sa na kazdy valec nachadzaju 2 vacky. Jedna na ekonomicku jazdu, druha na vykon.
Princip ako to funguje, je trocha zlozitejsi (zohrava v nom ulohu tlak oleja, preto je dolezite kontrolovat stav oleja, a davat bacha na liftove sroby), kazdopadne vysledok je ten, ze v 6200 otackach motor prepne na vykonovu vacku, cim su ventili otvarane dlhsie a viac, cim v konecnom dosledku skokovo narastie krutiaci moment, a zaroven zacne strmsie rast vykon motora. Za vsetko hovori uz len to, ze pri 6200 otackach motor dava 140 koni, za dalsich 1600 otacok ale vykon motora vzrastie na 190, co je docela prudky narast, na to, ze motor nepouziva nijaku formu preplnania.
Velmi podobny system pouziva Honda vo svojich motoroch oznaceny skratkou i-VTEC, prevedenie tohoto systemu je vsak docela odlisne.
Toyota kazdopadne vyuzila technologiu VVTL-i vyuzila len pri motore 2ZZ-GE, co je podla mna docela skoda. Motor plnil Euro 3, po pridani kompresora a miernom znizeni vykonu dokazal plnit aj Euro 4. Motor este velmi dlho po ukonceni predaja Corolly TS a Celici TS (jedine ine auto, kam tento motor Toyota montovala) vyuzival Lotus pre svoje vozy Elise a Exige, avsak par rokov dozadu (konkretne to bolo 17. 9 2010) bola vyroba tohoto motora definitivne ukoncena, bez dalsej nahrady.
Samotna Corolla je za normalnych okolnosti o 2 cm blizsie k vozovke, ma tuhsie pruziny a tlmice. Pneu maju rozmer 195/55 R16. Vnutry su velmi dobre tvarovane sportvone sedadla, ktore naozaj dokazu podrzat v zakrute, ale nie su vobec tvrde a nepohodlne. Iny rozdiel uz su len oranzove optitronove pristroje, ktore prevedenim otackomeru jasne ukazuju, ze motor pod kapotou rozhodne nebude 1.4 ani 1.6

Z vonka ju mozete rozpoznat vdaka odznaciku na maske, cervenym napisom TOYOTA na kufrovych dverach a obrovskym tlmicom vyfuku na pravej strane. Pochopitelne, az otvorite kapotu, velkost motora je nepriehladnutelna

Vozidlo je inak vybavene 4 airbagmi, ABS, stabilizacnym systemom VSC a trakcnouu kontrolou TRC, ktora vam na poziadanie zablika na ktorej kolvek krizovatke

Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Re: Srandista - Corolla TS
Super, takto nejako som si to predstavoval, velka vdaka!
Inak co to zerie? (Nebojte teta, vas ne
) Pri normalnej rodinnej jazde.. by ma zaujimalo kde sa pohybujeme, ci niekde 6,7,8 alebo 9,10,11...?? Nakladacky je mi jasne, ze popytaju asi trosku viac.. 
A teraz by to chcelo este k tomu pokecu pribalit aj galeriu s fotkami a bolo by to dokonale




A teraz by to chcelo este k tomu pokecu pribalit aj galeriu s fotkami a bolo by to dokonale


- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1506
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Vies co, vobec zatial neviem (teda okrem toho, ze je to benzin
)... Mam v nom prvu nadrz, zatial som jazdil len po meste, tam to slo tak okolo 9-10. Zas je pravda, ze som v posledne dni mal ultimatne stastie na zacpy linuce sa celym mestom :/ Buduci vikend idem na Slovensko, pojdem po dialnici aj po okreskach, tak z toho by mohla vyjst nejaka priemerka.

Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Srandista - Corolla TS
moment, najsilnejsia nie, najsilnejsia je kompresorova 2ZZ-GZE .-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen

IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?

- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1506
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Motor s oznacenim 2ZZ-GZE nikdy v skutocnosti neexistoval 
Existovala kompresorova verzia 2ZZ-GE, tato vsak nebola vyrabana inhouse, bola upravena svajciarskym upravcom, preto ani nedostala od Toyoty oznacenie GZE. Dosahovala vykon 227 koni v 8200 otackach, a 215 Nm v 4000 otackach. TSka s kompresorom boli vyrabane az po facelifte, v 3 a 5 dverovom prevedeni.
Kazdopadne zamerne som sa vyhol nejakemu obsirnejsiemu pokecu o nej, bolo totiz vyrobenych len 250 kusov, vacsina smerovala na anglicky trh, nebola montovana ani do Celic TS, a nemam o nej pozhananych tolko informacii.

Existovala kompresorova verzia 2ZZ-GE, tato vsak nebola vyrabana inhouse, bola upravena svajciarskym upravcom, preto ani nedostala od Toyoty oznacenie GZE. Dosahovala vykon 227 koni v 8200 otackach, a 215 Nm v 4000 otackach. TSka s kompresorom boli vyrabane az po facelifte, v 3 a 5 dverovom prevedeni.
Kazdopadne zamerne som sa vyhol nejakemu obsirnejsiemu pokecu o nej, bolo totiz vyrobenych len 250 kusov, vacsina smerovala na anglicky trh, nebola montovana ani do Celic TS, a nemam o nej pozhananych tolko informacii.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Srandista - Corolla TS


ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen

IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?

- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1506
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Srandista - Corolla TS
Jop, mal, dokonca po predaji zostala v klube, a to bolo to druhe TSko, s ktorym som sa pred vyskusanim a kupou terajsieho zviezol 

Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza

Re: Srandista - Corolla TS
Gratulujem k uzasnemu auticku a prajem vela stastnych km 

Toyota Auris TS Hybrid 2016
ex: Toyota Corolla e10 1995
ex: Honda Accord Tourer 2007
ex: Toyota Corolla e10 1995
ex: Honda Accord Tourer 2007
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Srandista - Corolla TS
Gratulujem a nech slúži 
Nejaký ten rok som na podobnej mrche jazdil a má to niečo do seba...s kompresorom a jeho zvukom ešte o čosi viac návykové, ale takto máš určite menšie rizoto nejakej tej ropuchy a aj životnosť motora samotného bude pri rozumnom používaní a dobrej starostlivosti dlhá
Pravdou je, že kompresorové 2zz-ge označenie gze oficiálne nedostali....ak si pamätám dobre, ja som mal v techničáku 2zz-123...ale to je v podstate jedno...upravovali ich v tte v spolupráci s Toyota Motor Company, takže žiadne pokútne bastlenie
Ale to už idem mimo misy...
Ešte raz gratulujem, nikde ju neopri a vychutnávaj si malchárkov na tdi ochcáfkach

Nejaký ten rok som na podobnej mrche jazdil a má to niečo do seba...s kompresorom a jeho zvukom ešte o čosi viac návykové, ale takto máš určite menšie rizoto nejakej tej ropuchy a aj životnosť motora samotného bude pri rozumnom používaní a dobrej starostlivosti dlhá

Pravdou je, že kompresorové 2zz-ge označenie gze oficiálne nedostali....ak si pamätám dobre, ja som mal v techničáku 2zz-123...ale to je v podstate jedno...upravovali ich v tte v spolupráci s Toyota Motor Company, takže žiadne pokútne bastlenie

Ale to už idem mimo misy...
Ešte raz gratulujem, nikde ju neopri a vychutnávaj si malchárkov na tdi ochcáfkach

Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Srandista - Corolla TS
Blahozelam, nech robi iba radost a jazdi a jazdi a jazdi
kolko vazi Corolla TS?

Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson
376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Re: Srandista - Corolla TS
Gratuluji!! Jen doporuceni,pokud se casteji rozhodnes navstevovat liftovou zonu,tak porid budik tlaku a teploty oleje a vymenu stanov podle nej.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Srandista - Corolla TS
ja uz len dodam k tej spotrebe, ze kombinovany cyklus (hodne v BA) pri normalnom jazdeni je v pohode pod 8 litrov, pripadne 8.5L taka triezva spotreba. To je to caro, ze ta 1.8ka sa mimo lift zony sprava velmi civilne a usporne...seriovo...
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Srandista - Corolla TS


Vela spokojnosti prajem.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní