stefan-celica

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1671
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: stefan-celica

Príspevok od používateľa stefan-celica » Streda, 16. Júla 2014, 23:14

.
Naposledy upravil/-a stefan-celica v Nedeľa, 28. Septembra 2014, 09:58, upravené celkom 1 krát.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 354 000km, vďaka nemu viem celkom dosť o common rail a problémoch dieselových áut
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1671
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: stefan-celica -ST202-129kw

Príspevok od používateľa stefan-celica » Nedeľa, 28. Septembra 2014, 08:55

do temy uz nebudem prispievat, poprosim zmazat.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 354 000km, vďaka nemu viem celkom dosť o common rail a problémoch dieselových áut
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1671
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: stefan-celica

Príspevok od používateľa stefan-celica » Pondelok, 30. Novembra 2020, 16:48

libor12 napísal: Streda, 2. Apríla 2014, 12:03 Co k tomu dodat? Snad jen to,že za ty tvoje long life výměny a testy značek olejů,ten motor nepoděkoval mnohem dříve a jsi dalším ukazkovým příkladem toho jak to dopadá. Děkuji.
Nechcel som už prispievať do tejto témy, len informácia moje 3SGE (a Celica) prežilo tie moje "testy" olejov ( r.2008. 206tis.- 10w40 Valvoline-10w40 Castrol-10w40 Ligui Moly- 10w60 Ligui Moly- 10w60 Gulf- "10w40 Shell"- r. 2014. 300tis.km+ 10w60 Shell- 376tis.+ )

Po nepríjemnom zistení, že po oleji Gulf 10w60 pri 300tis.km je motor zakarbonovany, doprial som mu 3 krát preplach Shell 10w40 po cca 40-100-300km a následne nalial Shell 10w60 a odvtedy sa už zakarbonovanie nezhoršilo, pri kontrole motora s+376 tis.km a 1x preplachu 10w40 som už rovno nalial 10w60 keďže nebolo treba viac preplachov

Motor je v relatívne dobrom stave po mojom drsnom zaobchádzaní, minimálne podľa zvuku, výborných hodnotách EM kontroly, akurát dve prevodovky to nevydržali

10w60 asi nieje ideálny olej pre 3SGE, ale keďže je málo Celic s podobným nájazdom km a spôsobom prevádzky, nedá sa vylúčiť, že kombinácia Evans + 10w60 tomuto motoru naopak prispieva ( to je len teória)

Ani môj palivový systém neutrpel dlhodobým tankovaním Jurki/Tesco 95oktan, posledné roky už len Slovnaft EVO 100 oktan ( ale aj nájazd km išiel rapídne dole s výnimkou tohto roku)

Páči sa mi Fast Lap s Christian Mensel, raz rozoberali nájazdy km podľa spôsobu použitia automobilov a ako porovnanie Swifty,ktoré jazdia na Nordschleife a pri nájazde 100 000 km na zelenom pekle sa dá prirovnať k 800 000 km na bežných cestách

Keď si zoberiem, že Celica už v hociktorých rukách dostáva zabrať, nieje 200 tis. na Celice to isté ako napr. na Octavii.

3SGE je perfektný poctiví Made in Japan motor,ktorý toho pri správnom zaobchádzaní vydrží neskutočne veľa
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 354 000km, vďaka nemu viem celkom dosť o common rail a problémoch dieselových áut
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný