ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1496
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno/Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa Srandista » Utorok, 5. Apríla 2016, 11:45

tofak, ak nam chces ukazat vynalez, tak musis opravit link na obrazok ;)
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1309
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 28. Septembra 2018, 07:59

Ahojte, uz som pisal ze Carina dostala nove nohy.
V mojom pripade sa stare celkom pekne lacne elektrony zmenili na vsetko ine len nie lacne :-) nakup + rovnanie vsetky 4 + pieskovanie + striekanie + gumy.
Konecne sme sa dostali po x rokoch a 2 detoch na umytie auta, aj to zacal Lukasko ( uz 4 rocny ) a ked bolo pekne biele tak sme nahodili R15 rydzo Nemecke 1992 elektrony.
A tu je zopar fotiek na zahradke.
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa spider207 » Sobota, 29. Septembra 2018, 16:52

Nice one.. pre deti to musi byt zazitok, aj ked si to teraz mozno este naplno neuvedomuju.. ale budu mat krasne spomienky ;-)

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1309
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 1. Októbra 2018, 07:43

Mam tolko odhrzovaca ze to nebudu len spomienky :-)
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1415
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa Legon » Pondelok, 15. Októbra 2018, 19:05

Vizera nadherne :)

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1309
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 17. Mája 2019, 14:38

Maly update, deti uz vydrzia viac ako 30km sediet v aute a tak sme sa rozhodli dat Carinu na znacky a ponavstevovat nejake tie zrazy. 4 dni dovolenky +2 sviatky a 2 vikendy , za tento cas sa podarilo natret spodok, natret a pretesnit komplet vyfuk + tichsi koncovy tlmic, vymenit sviecky, olej , vzduch. filter , chladiacu kvapalinu, brzdovku aj spojkovku a hlavne vycistit nadobky , vymenit baterku , rozobrat a vycistit starter na ktory som dorobil rucne startovanie, kedze starter si nejak zije svoj zivot, ale velky krizovy srobovak hlboko v cievke ho uz presvedci, zabrusenie zubov na pastorku startra a vymena volnobeznej spojky v strartri,vymena palivoveho filtra , poskracovanie vsetkych podtlakovych hadiciek a hlavne kompletne rozobratie a vycistenie karburatora ( na toto som sa dlho odhodlaval ) toto neskutocne pomohlo, kedze naposledy jazdila v 2014 tom. Dufam ze vybavym STK a Emisnu do tych 7 dni a v MT pribudne dalsie biele auto :-).
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4390
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa AndyGTP » Piatok, 17. Mája 2019, 17:27

klobuk dole, ze sa s tym takto este bavkas stale, ale znies tak, ze si pri tom aj oddychujes. Ten zoznam akcii co si zadelil je extremny :D normalne ste automobilova rodina ;-)

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1309
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 31. Mája 2019, 09:21

Ahojte, takze Carina ma spravenu EK, asi najviac pomohlo vycistenie karbca , nadstavenie hladiny benzinu v karbci ( bolo moc ) , nove sviecky asi 3 dni pred EK , novy olej. Situacia v MT so spinavym benzinom na EK sa dost zmenila, co predtym islo dnes uz nie. Myslim to ze stacilo poprosit a pan EK nemal problem so stoboskopom nadstavit predzapal, nadstavit volnobeh. Teraz " Ja sa nesmiem nicoho dotkut , su tu kamery ! "
STK som absolvoval v Cadci , maju otvorene aj v sobotu a vtedy beru 10 aut bez objednania tak som to riskol. Budik 03:30 a podme, bol som 6ty .
Autu tych 65 km riadne prospelo a co 10km islo stale lepsie a lepsie. Prisiel som tam 05:30 takze do 08:00 som pocuval nahnevane horor pribehy ako je to dnes s STK.... nekomentujem, pravda bola uplne inde. A teda 1 koment, ked su ludia lenivy si skontrolovat zakladne veci na aute pred STK , tak im treba. Myslim ci svietia ziarovky , aspon tie co su z vonka a na kamere vidno.
STK som nepresiel koli brzdam, zadne koleso malo velku ovalitu ( bubon ) a ani na 5x sa mu to nepodarilo vybrzdit.
Ustretovo mi dal STK na 2 mesiace a ze nech to potom odhlasim. Chcem jazdit dlhsie takze to uz riesim.
Chyba bola aj to ze som bol lenivy a nezhodil som bubny a nevyfukal prach, ktoreho tam bolo ozaj vela. Druha chyba bola ze som natieral diferak a nevycistil dychac , takze pri jazde vznikal v diferaku tlak a pretlacilo olej do bubna, ale nie vela, skor to bolo tym prachom.
Bubny uz mam stocene a odhodlal som sa vytiahnut poloosi a gufera vymenit. Kukol som video na YOU a ide to uplne lahko, nic sa neda pokazit, staci len povolit 4 sroby a poloos vytiahnut, netreba ani olej vypustat. Gufero som kupil podla OEM cisla za 3 eur v mototechne, jednu stranu uz mam hotovu, islo to dobre.
Cize ak chcete pomoct svojim guferam, vycistite ten dychac, je na zavit do kuzela, staci len vymontovat a vygabat.
https://www.youtube.com/watch?v=jea_uo82ekQ
Ide to lahko spravit aj na zdvihaku , je na spolujazdcovej strane. A potom treba este vycistit otvory zo zadnej strany bubna naspodku , ktore vypustia olej von ak uz dojde k preteceniu gufera. Zas staci len zdvihak.
Ozaj este som mal problem so starterom a sice nechcel vyskocit pastorok uplne tak niekedy len cvakal, najcastejsie ked sa motor a prevodovka zohriali.
Urobil som vsetko co sa dalo , zlepsilo sa to ale predsa to niekedy este spravilo.
Kedze starter je pripevneny k prevodovke a nie motoru a veniec je na motore ked sa vsetko zohrialo, tak trochu vyosilo starter. Pomohlo povolenie srobov na spodku prevodovky ked bola zohriata na tych liatinovych vystuhach , tak isto aj na motore , zrejme to bolo pritahovane pri nizkej teplote a toto ma stvalo od zaciatku, uz 7 rokov. Problem zmizol a startuje to dobre.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1309
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa tofak » Piatok, 31. Mája 2019, 10:05

Tu to vidno, to polmesiacikove vybratie ide dozadu a tam pretecie olej aby sa nedostal na brzdy.
Samozrejme su to neni tie sipky na fotke, ale na spodu medzi dierami na sroby uchytenia naboja.
Obrázok
Naposledy upravil/-a tofak v Štvrtok, 13. Júna 2019, 07:58, upravené celkom 1 krát.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2414
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa ondrik » Sobota, 1. Júna 2019, 11:06

no mna caka STK za necely mesiac s celicou, tak som zvedavy. Vsetci strasia, ze katastrofa, dlhe cakanie, prisnejsie kontroly... Chodim na stk kde sa da online objednat, samozrejme maju na mesiac dopredu vybookovane, ale termin uz mam. Tak som zvedavy. Caka ma este kopu roboty na aute, ale snad... to prejde :D
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1309
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa tofak » Štvrtok, 13. Júna 2019, 08:14

Takze bubny stocene , zrovnane , este asi neboli lebo po Max.DIA 300,6 mm im chyba este skoro 3mm :-). Vyzeraju ozaj dobre a hlavne origos takze som nove nekupoval. Podla OEM cisla sa daju stale kupit aj v mototechne. Kedze brzdove celuste boli uz dost zodrate kupil som nove, na krabicy bolo ze RAV4 00 - ... asi az do dnes, takze radost. Lenze aby som sa moc netesil tak pri zakladani poslednej velkej struny som zistil ze diery na jej uchytenie su asi o 8mm hore, cize neda sa to zlozit, budem musiet zaimprovizovat vrtakom ( navrtal som 6mm dierky a je to OK ). Dalej pasuju strunky so skody fabia, felicia
Obrázok
myslim tie co pritlacaju pakne ku zadnemu krytu,( na obrazku vlavo ) je to strunka cez ktoru ide kolik a cele je to zaistene podlozkou s podlhovastou dierou. Maju to urcite v kazdej mototechne a nestoji to skoro nic. Hlavne sa netreba bat ist do mototechny ( myslim vsetkych co maju taketo starsie auta ) , stale sa da vela veci kupit tu na SK.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1309
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 1. Júla 2019, 07:51

Ahojte, takze STK dokoncena , sustruznik dostal pochvalu :-) teraz musim pri brzdeni myslet na to ze to nema ABS.
Vymenil som aj vsetky odvzdusnovaky za nove , hodia sa vsetky so zavitom M7x1 , do zadu som kupil asi 50mm dlhe ,lepsie sa to potom odvzdusnuje.
Kupil som aj brzdove hadicky, ale nie komplet, teda konkretne na zadok ide 1ks. z karoserie na diferak tam je vonkajsi zavit + vnutorny zavit.
Potom na predok od karoserie na tlmic , to je vnutorny zavit + vnutorny zavit. Tie od tlmica do barana v mototechne nemali, potom pokukam lepsie.
Menit to nejdem , je cas sa konecne vozit. Este musim najst kde je dychac nadrze, ked paliva ubuda zvlada to stupel, lenze po rozobrati a vycisteni sa sprava iba ako jednosmerny a to ze vie pustit vzduch dnu. Ako sa teraz otepluje narastal tlak v nadrzi a benzin mi slzil cez ac pumpu, zatial jazdim bez stupla.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
Ryousuke
začiatočník
Príspevky: 333
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Augusta 2004, 09:38
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: ae86(minulost) CARINA TA62 (pritomnost)

Príspevok od používateľa Ryousuke » Piatok, 19. Júla 2019, 13:33

Pridam moju skusenost z STK siel som na emisnu z AE86 ale nepresiel som emisie boli dobre ale mal som zvysene otacky povedal som ze to zladim na skrtiacej ale nedovolili my to a taktiez chlapik tam nechcel nic chytat lebo taktiez kamery vsetko vidia. Podla ich uzasneho pristroja mam mat na 4AGE motore otacky volnobehu 700-850rpm neviem kdo take hovadiny vymyslel lebo guru na nasom fore tvrdi ze ajked manual vravi mat 800 tak idealnejsie vraj pre ten motor je 850-950rpm. Ono ja som nikdy tam ani 800 nemal vzdy to bolo okolo 850rpm ale hladal som chybu a hybal som z rozdelovacom a neupravil som to na skrtiacej tak namerali 1020 volnobeh. Vysledok ze je to docasne sposobile a mam prist na opravnu ked to dam dohromady. Skusal som to zladit ale podla manualu sa to neda das to na 800 ale sem tam to zbehne po prudsom zosliapnuti plynu aj pod 700 ked to dam viac tak to bude nahrane s tym pristrojom na STK kedze to ma snimac teploty vzduchu a kopec podtlakov tie otacky si moze inak sadnut jednoznacne podla manualu to nik nenastavi tak aby to cez STK preslo takze sa kaslem z cistenim sania kontrolovanim vsetkeho okolo podtlakov len aby to fungovalo spravne. Ale naozaj si mohli odpustit to pravidlo ze horna hranica je 850rpm. A zaujimavost je tiez ze ked to nabuduce neprejde budem to uz mat ako nesposobile. Za kazdu EK sa plati ta ista suma ziadna zlava na opakovanu pekne 28e za kazdu kontrolu.
Bol som aj z kamaratovym starym Opel Kadett 1.6D (naftak) rv 1986 na STK a preslo takmer az tiez na jednu zadnu brzdu co sa nerobila este takze tiez skoncila ze ma docasne TK na 2 mes. Inac emisie kedze ten motor nezere olej a ma pekny chod jedine co som spravil bolo vycistil z liqui moly diesel spulung palivove cerpadlo a druha polka dozy sla do nadrze ako aditivum kedze tam bola skoro plna nadrz obyc nafty vymenil sa olej za novy 10w40 shell a nemalo to problem z emisiami. Takze trocha servisu a ono to prejde.
85' AE86 GT Coupe silver/black - 2003 - 2016 - Toyota AE86 zavislost :-)
88' Suzuki Swift GTi
88' Mitsubishi Colt GTi
ex. 89' Toyota Corolla E9 gti 4A-GE Tvis


http://go2id.net
http://www.aeu86.org
http://www.club4ag.com

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní